-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    De uitslag van kist was bloemenliedjes.:)
    O ja Snietje we hebben hier alle dagen gegeten, maar vaak is het al op voordat ik het hier neer kan zetten.xD
    Dadelijk aan de gang voor wat lekkere salades en hapjes te maken, en verder niet zoveel meer doen in huis.

Mis nu wel een nieuw event op de farm.;)

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

sniet wat jammer nou weer.....sorry lees alles nu pas ook van je muisje :cry:

voor de rest zijn we in een vak. park......vandaag de oudste jarig maar dar kunnen we dus nooit naar toe ivm de hond die we dan niet achter kunnen laten .....tja er komt vast wel weer een tijd dat het wel kan....straks maar eens boodschappen gaan doen voor oud en nieuw die we dan elke jaar hier met onze buren vieren wat dan wel weer erg gezellig is.....fijne dag allemaal....

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Veel plezier met de rondreis Rick en Hofje dwars door Canada.
    Ruievent ben ik wel mee klaar op nar de volgende keer.
    Morgen nog wel fijne kortingsdag dus lekker fokken voor 1 supervoer.

Eten vanavond weet ik al lekker Nasi van de buurvrouw met kleine loempia's en Sate'tje.

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. suuske1960

Lekker Venus, jij boft echt met je buurvrouw.
    Wordt hier een zelfgemaakte pizza, of een megaburger met saus en salade op een broodje.
    Popje jij gefeliciteerd met je oudste, en maak er een gezellige tijd van.;)

Laatste bewerkt: 30 December 2021
    venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo vlak voor onze huwelijksreis nog ff snel het nieuwe rad item heelalschudder gescoord.xD

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers, salades, pizza, hamburger en nasi met lekkers erbij, allemaal heerlijk ! Wij hebben vanaaf mac& cheese met turkse kofte, ook heerlijk !

Dadelijk de was ophangen en de boodschappen aannemen en opruimen, dan ben ik weer klaar voor vandaag. Natuurlijk ook de Hooligans verzorgen:inlove:xD

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier heeft AH net de boodschappen gebracht, dus dat is ook weer binnen. Jammer genoeg alleen een pakje drinken lek waardoor krat helemaal nat was. Gelukkig zat er niet iets in wat niet schoon gemaakt kon worden. Hier was het eten erwtensoep van de Hema maar dat vond ik erg tegen vallen.

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Oh, ik had gehoord dat ie lekker moest zijn Thea,jammer dat hij tegen viel. Wij hadden vorige week een blik geprobeerd van Brandt & Levi, die vond ik ook tegen vallen prijs/kwaliteit, jammer hoor. Pak drinken lek, krijg je dan ook de volgende keer een nieuwe ? Is nooit gezellie als je de boel moet opkuisen.

leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. theav71

Je krijgt van AH het geld terug van de pakjes. Het schoonmaken is minder werk dan de boodschappen in de winkel halen. Ik vond de soep erg waterig, heb dan liever Unox of het huismerk van Dirk als ik geen zin heb om zelf te maken. De soep zat in een tgtg pakket dus was geen dure aankoop. Normaal koop ik geen tgtg pakketten die snel op moeten maar deze waren langer houdbaar. Zat ook entrecote in en die was wel erg lekker :)

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Oh, tja, dat ken ik dus niet, ik lees zo wel dat die blauwe winkel veel bijgeleerd heeft. Dank je, ik vindt het altijd gezellie om het bij te houden.

Edit: goedemorgen, bijna fietstijd

Laatste bewerkt: 31 December 2021
    leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. suuske1960

Goedemorgen.
    De uitslag van de kistjes is, wederom een pogoshow en ben er weer blij mee een TG-boom.:)

Snietje werk ze, en ja ze zijn best wel soepel de blauwe winkel als het niet in orde is de bestelling.

leni1955, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Goedemorgen ,
    Heb de laatste werkuurtjes voor dit jaar erop zitten , nu lekker weekend.
    Dat is wel een mooie Suus die tg boom.

leni1955, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Dat vindt ik ook Venus, heb er nu 4.:oops:
    Nog 24 kistjes te gaan, blijft spannend net kwam Jack's kado eruit.:)

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. theav71

Jack`s cadeau is altijd leuk, hier jammer genoeg nog maar 1 lading op Jack.

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook van alles en nog wat maar vooral ook die die TG geeft helaas niet zo ene boom ach komt vast ooit wel eens....voor nu ook fijn hoor die extra TG altijd welkom....ik wens iedereen een fijne jaarwisseling maak er wat moois van en voor t volgende jaar.....veel geluk en liefde maar vooral blijf gezond samen komen we er vast door heen....:)

16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal
    Ben net terug van een kleine vakantie. Heb dus vanaf maandag tot nu alles gemist.
    Voor het ruilevent had ik nog wel wensen gehad maar die moeten dan maar wachten tot de volgende keer.
    Heerlijk uitgerust, en over het weer niet te klagen gehad. Soms een beetje regen maar over het algemeen goede temperatuur om een stukje te wandelen.
    Nu gauw kijken wat het weekend event doet, heb daar nog niets voor gedaan.

popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

18. snietje1

Suuske, gefeliciteerd met je TGboom.
    Thuva, fijn dat je lekker uitgerust bent, je hebt het verdiend.

Wat eten we vanaaf ?? Wij hebben gegrilde spare ribs uit de oven met vers gebakken broodjes en een grote bak salade.

Vandaag de laatste dag van het jaar, gelukkig, dit jaar was een PIEP jaar, ik hoop dat volgend jaar beter wordt dan afgelopen jaar.
    Voor iedereen een mooie oudjaarsavond !
    Morgen de nieuwjaarswensen ;):p

19. venus261256

Eten vanavond wordt een ratjetoe van allerlei lekker dingen.
    Broodje beenham , toastjes met allerlei soorten salades , oliebollen , appelflappen ,
    berliner bollen en noem maar op verspreid over de hele avond met spelletjes doen.

popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. snietje1

Lekker Venus, smakelijk en geniet :)
    Even een toepasselijke banner aandoen

Laatste bewerkt: 31 December 2021
    popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.