-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Gelukkig dat het niet zo glad is, ik ga het nog meemaken.

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Heerlijk geslapen en gedroomd over een prachtige vrouw in een trouwjurk;)

Hier ook niet glad :p

leni1955, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zich langzaam uitstrekt in het grote roze hemelbed. Ze had eindelijk weer eens goed geslapen. Na nachten vol heftige dromen, was deze nacht rustig en zacht dromend voorbij gegaan ... Ze had gedroomd over een heerlijke

Smaakte verrukkelijk, zag er goed uit . Net als de Boer die naast haar stond. :inlove:
    Of het ooit zover zou komen ? Ze wist dat ze er klaar voor was. Ze kon het aan, alles kon zij aan met Rick :inlove: aan haar zijde.
    Werd het een huwelijk wat in stilte gesloten werd. In deze drukke, maar ook stille tijden ? Of werd het een huwelijk, waar toch best een feest bij hoorde? Was de ambtenaar er nog? Wilde de dorpelingen wel een bruiloft? Zoveel vragen, zoveel keuzes?

Ze nam eerst maar is een bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Nothing's Gonna Change My Love for You · George Benson
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 23 December 2021
    venus261256, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Ben der ook allang klaar voor -.-

Dat ongehuwd latten en of half samen wonen moet nu maar is over zijn.
    -.-

5. rickvenema

Ziet er fantastisch uit Rozijntje zou hier best een groot bruiloft feest willen gevenxD

venus261256, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Nah, ga der voor Rick, zal ik maar zeggen. Klaas en Geertrui zijn der ook al klaar voor ...Klaas heb zijne beste pak al aan getrokken.
    Hij wilt wel voor ambtenaartje spelen zegt tie :wuerg: ...

7. HofvanDromen

Net even op de koffie bij Rozijntje geweest ...Had zulk leuk nieuws :inlove: Dat kon niet over de telefoon...Ziet ik mij daar Geertrui met de breipennen zitten ...Ik zeg nog tegen haar : Voor mij hoef je niks te breien hoor :music: Geertrui meteen ...oepsie :oops: ...xD
    Klaas zat in zijne beste pak :eek: Ik zeg zo Klaas nu al op je Kerstbest o_O Euh euh neuh Ik wou Ambtenaar spelen voor jouw Hofje.
    Ambtenaar :eek: ... Jij Klaas :eek: Nouh voorlopig ist nog niet zover hoor Klaas ...:wuerg: Ha Rozijntje, ja daar ben ik even...Koffie ? Nee hoef geen koffie...Zeg luister kind ...Ik heb nieuws...:inlove: Euh euh, misschien vind jij het niet zo leuk in verband met familie en bijzondere dagen enzo enzo :oops: Maar euh euh ...Rick heeft mij gevraagd ...Rozijntje meteen gillen :music: Oh Mama Hofje wat fijn voor jullie en wanneer kunnen wij het feest en Klaas en en ...o_O Ho ho ho Rozijntje ...Nee ben niet de Kerstman geworden xD8)...Even hold de line Rozijntje ...Rick heeft mij gevraagd om de Kerstdagen samen in zijn huis in de bergen door te brengen :inlove::inlove: ... Dus ben er met de kerstdagen niet :oops:... Ik zag Rozijntje even, heel even haar gezichtje betrekken, maar als snel riep ze blij en opgetogen...Ja doe het Mama Hofje :inlove: ... Geniet van Rick en zijn liefde voor jouw :inlove: Zo lief ook weer van haar... :inlove:
    Daarna snel naar de Roze Hof terug gelopen...Moet de roze koffers pakken enz enz enz ...druk druk druk ...8)

venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    De opbrengst van de kisten was 2 maal de bladerdans:)
    Vanmorgen ook een afspraak voor de boosterprik, en kan dinsdag al er naar toe.:)
    Geen uitnodiging gehad, maar begreep zonder brief kan je ook bellen.;)
    Eten vandaag wordt zelfgemaakte nasi met sate.

9. snietje1

Lekker Suuske, wij hebben voor strakkies frietjes gesneden met stoofvlees (zuurvlees) en boontjes.

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zo kleinkinderen zijn weer naar huis, opgehaald door papa dus de rust is hier weer terug.xD het was heel gezellig.

Gisteren en vandaag gezellig met kleindochter en het hondje gelopen en vanmiddag naar de fysio voor het laatst dit jaar, zit nog steeds vast:wuerg:

Event tussen de bedrijven door ook nog even afgemaakt dus terug naar het normale boerderij leven.:D

Lekker lange gewassen voor een quest en maar 1 of 2 keer inloggen per dag, heerlijk rustig.

Nu ga ik bankhangen, de farm is al klaar voor de nacht.:oops::sleepy:

11. snietje1

Oh ja, lied van vandaag : Killer queen van Queen -.-

Ik blijf even ver weg van het positief draadje...

janniekwak, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

Heb ook een lied deze keer If that isn t love van Elvis Presley.
    o_Ok ik blijf weg van dat positief draadje alsof het zo positief is:wuerg:

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Oh ja lied voor het slapen, Gallows pole, led zeppelin :)8)

14. HofvanDromen

Hofje ook ver weg blijft van dat zogenaamde positief draadje ... :wuerg:...

Hier in Hofjes Kerst Modus gaat ... Het kerstgevoel nog wel even moet hervinden :music: Na thuiskomst van Feestcommissie en zijn Kerstpakket :wuerg: ... Voelde zo het kerstgevoel uit Hofje weg vloeien ...:wuerg:... Verder over heel veel zwijgen doet...-.-...

Nog wel 2 liedjes heeft ... Omdat Hofje denkt en vind dat het daar in het hele jaar en misschien wel het hele leven om draait ...

Ilse Delange - Don't Hold Back
    Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love
    :inlove::inlove:

venus261256, leni1955, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

kerstgevoel is toen ik jong was, ellende, dat is het nu ook, nope, zal nooit iets met kerst hebben, kerstpakket: altijd afgeven (dit jaar een bon, laten bezorgen bij een vriendin van mij) Maar wat me dit jaar overkomt op het werk, Ik had het die bon ergens willen steken.......
    :wuerg::wuerg:

16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Laatste daggie van het jaar werken, en dan lekker ff vrij.:)
    Uit de kisten kwam ingrid's leerling en een eeuwige schattenzoektocht.
    Gaat dus lekker met TG's verzamelen.xD
    Fijne dag allemaal.

17. rickvenema

Zo de laatste kerst inkopen gedaan in het dorp er waren meer dorpsgenoten die nog karren vol boodschappen moesten halenxD maar de meeste negeerden mij en keken de andere kant op:wuerg: nou dat boeide mij helemaal niet. Ik ga straks lekker met mijn lief Hofje:inlove: naar mijn huis in de bergen om daar heerlijk romantisch:inlove: de kerst dagen door te brengen;) Het belooft heerlijk weer te worden en er ligt verse sneeuw, dus kunnen we misschien zelfs nog wel gaan skieen ;)

o_Ok denk ik dat ik haar maar eens ga vragen....Ja ik denk toch dat ik het nu wel aan durf om haar toch maar...

Heb eindelijk level 600 op Bahamarama bereikt.:pxD

Laatste bewerkt: 24 December 2021
    snietje1, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Veel plezier samen:inlove: en euh Rick, pas goed op mijn Mama.:music:

De geheimen van de Kerstman zijn bij de Hofjes Dametjes ontrafeld ... Das mooi ...heel mooi...8) Dan rest mij nog ;

19. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag hier nog even bezig geweest met de laatste schoonmaak werkzaamheden.
    Daarna begonnen met alle hapjes voor vanavond klaar te maken want we hebben pakjesavond :D,
    dus allerlei lekkere dingen klaargemaakt zoals kleine loempia's , gehaktballetjes , gevulde eitjes en nog wat :).
    Dat met wat je erbij wil pindasaus , zoetzure saus enzo 8).
    En nog wat voorbereid voor het feestmaal morgen:music:.
    Of draadje nu positief of negatief is maakt mij niet uit , ik sta positief in het leven:D.
    Dus wens iedereen heel

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Kerstgevoel heb ik ook al heel lang niet meer, vanavond wel bij zoon eten (vroegen ze vanmorgenxD) en morgen moeder huisgenoot, gewoon gezellig en meer niet.

Vroeger vond ik het wel heel leuk maar er zijn intussen zoveel dingen gebeurd en veranderd dat ik tegenwoordig zeg, laat mij maar lekker en de dingen op mijn manier doe.

Oud en nieuw vind ik nog veel erger:wuerg:, dat sla ik echt het liefst over en ik vind het ook niets bijzonders, gewoon een volgende dag voor mij.8)

Hofje zwijgen is goud ;) en dat doe ik heel veel, vooral hier thuis:music:

Ben inmiddels gepensioneerd dus geen stress en irritatie over een kerstpakket gelukkigxD