-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Natuurlijk heerlijk over Rick :inlove: heeft gedroomd... Hele mooie dromen waren het. Zoals alleen Hofje die ken dromen :oops:... Erg uitkijkt naar Kerst zo samen met Rick :inlove:

Event; Hofje sloft op haar roze slofjes er langzaam achteraan, inmiddels ruim 6500 kerstballen in haar mandje heeft. Straks heb Hofje de kerstballen nog eerder bij elkaar dan de gewassen :eek:xD Moet niet gekker worden:wuerg:...Ken ook inmiddels al van alles aan rijen en items in de winkel enz aanschaffen, maar moet eerst nog uitzoeken welk item bij welke wolkenrij hoort. Zal nog wat worden:wuerg:

Zo hier maar eens aan de poets, in de vroege avond nog de nodige boodschapjes halen. En dan zo langzaam in de Hofjes Kerstmodus afzakken.

Eerst maar is een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag : Kiesza - The Love
    :inlove::inlove:

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

hahahah ja die gevilde gehakt he...ppfff nou ja eeuuhh geen konijn nee zeer zeker niet als vega weiger ik om ook maar iets van konijn of hert of zo iets degelijks te maken....ik weet kop in t zand misschien maar vind dat geen fijn plan zeg maar.... maar wil ook niks opdringen want het is mijn overtuiging en niet die van de mannetjes hier.......als de mannen dat willen hier dan mooi zelf klaar maken dan....en dat gevild is natuurlijk gevuld hahahah

event ppff bij de tweede net aangekomen dus moet nog flink aan de bak....
    liedje van de dag : Youp van t hek... flappie.....

leni1955, snietje1, -freedom5555- en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Doen wat jij wilt en jij, je prettig bij voelt Popje :) Zo hebben we allemaal onze verschillen en dergelijke. Dat houd het leuk. Als we allemaal hetzelfde zouden zijn, ist ook zo saai xD En nee je dringt niks op. Het is hoe jij bent :)

Nu was Hofje blij dat jij niet konijntjes enzo enzo ...-.- Maar nu dat liedje Flappie :cry::cry: Zo jammer weer :music:

leni1955, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Weer 2 gestipte paddenstoelen, begint een beetje op een kwekerij te lijken. xDEn een berenvriend.
    Weer op naar de volgende.
    Eten vandaag balletje met groente en aardappelen.

leni1955, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Vind knap, dat je het geduld ken opbrengen Tante Suus, om ze allemaal zo elke keer neer te zetten...Zou niks voor de Hofjes dametjes zijn geweest. xD Die hadden ze allemaal in 1 keer op de siertuinen gegooid xD

Hier ook weinig geduld ...wil met Kerst graag vrij zijn. :oops: heb me 3 jack's aan het werk gezet en draaide ook nog een 100% oogstbonus xDxD

Mama Hofje zit wel te janken nu :oops: ... Daar komen geen oogstbonussen en als ze al spaarzaam komen, dan komen ze voorbij :wuerg:
    En ze heb maar 1 jack die nu bijna op is ... Zullen nog lange dagen voor haar worden :wuerg:
    Wel hebben we allebei die fantastische wolkenrij gehaald, die je 1 x per half jaar ken oogsten ...Wat een feest :music:

leni1955, vinc051, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Dan schiet het wel lekker op Rozijntje. Gelijk heb je om met kerst vrij te willen zijn. Dan is het tijd voor andere leuke dingen.

Het was weer een prachtige winterdag dus maar weer een wandeling van 8 km. gemaakt, lekkere frisse neus en zal vast lekker slapen vannacht:p

leni1955, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

De qeust afgerond alle drie de wolkenrijen binnen:D.
    Nu lekker verder met extra spelletjes te doen om extra sieritems binnen te halen 8).
    Verder beetje druk met werk en zo dus ben er af en toe weinig.

Eten wordt vandaag lekker broodje kipshoarma en toch ook een verse salade erbij :D:p.

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

Hier gaan we rode kool gehakt bal en aardappelen eten.:)

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij hebben net de snert op :)

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekker :inlove::inlove: Heerlijk en kaaigezellie !! Wij hebben vanaaf platte kip met raapjes en rattexD
    Dadelijk tijd voor de Hooligans om los te lopen, kunnen ze weer rotzakkenxD (rotzakken is zeuren om lekkers, kusjes komen geven, op je voet zitten als je voorbij loopt, schouder willen zitten, op je hoofd zitten en kijken of ie bij de snoeptrommel kan enz)
    Het was vandaag voor mij een spannende en vermoeide dag, morgen gelukkig even een dagje vrij, alleen wat oppikken op het werk.
    Lied van vandaag : Metallica, seek & destroy 8)

Oh ja, tijd voor mijn kerstbanner.

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

Watte? ratte? :wuerg:

12. snietje1

Rick, dat is een aardappelsoort:

13. rickvenema

En ik als boer in rl wist dat niet eens:(:p

leni1955, janniekwak, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

xDxD hij was al populair in 1872 in Frankrijk, wij vinden ze echt lekker uit de oven.

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. rickvenema

Had er nog nooit van gehoordxD

16. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Tja Rick, je bent ook een Hollandse Boer 8)...Geen Franse :music:

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Ach ze zijn nog maar vanaf 1935 in de catalogus vermeld ;) Het is wat je lekker vindt en wat je zoekt en zo. Wij zijn altijd nieuwsgierig naar eten, wat er te koop is, waar het vandaan komt en hoe het smaakt. :oops:

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

ik ken ze ook niet....:oops:

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    De opbrengst vandaag was een zwempret en een lichtfestivalpakket, weer afwachten wat er uit de volgende 2 kisten komt.:)
    Denk dat ik niet hoeft te krabben deze ochtend, misschien wel glad.
    Vandaag en morgen nog werken en dan 9 dagen vrij;).
    Fijne dag allemaal.

leni1955, -matthias1952-, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Mooi vooruitzicht Suuske , krabben was hier ook niet nodig en gladheid valt wel mee.

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.