-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Dat wordt ruiten krabben deze ochtend.:(
    Opbrengt van de kisten was een toverboom een lichtpakket en zwempret.
    Staan er weer 3 op.
    Fijne dag allemaal, en Snietje op de duur komt het vast wel in orde met die hork.
    Werk ze en een fijne dag allemaal.:)

popje4, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, bijna fietstijd.

popje4, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemorgen,

Ik was nog maar net wakker of daar was Pieter Post al met de post. Gelukkig sliep Hofje:inlove: nog. Goedemorgen Pieter zei ik wat ben je vroeg. Morge zei Pieter nors.
    Nou jij hebt het weer eens goed voor elkaar Rick zei hij. Hoezo vroeg ik. Ga je eerst met die losbol van een Hexia trouwen en nu die de hort op is naar verwegistan ga je met haar moeder die Hofje, je ex schoonmoeder nog wel.:wuerg: Het hele dorp spreekt er schande van.
    Bovendien heb je haar ook nog zwanger gemaakt.

Hoe kom je daar nou bij Pieter vroeg ik hem, die Geertrui koopt steeds maar wol in de winkel van sinkel en zegt dat ze baby kleertjes moet breien. Als haar gevraagd word voor welke baby lacht ze alleen maar geheimzinnig. Een baby van Rozijntje kan niet want die heeft geen vent, dus moet het wel voor Hofje zijn .

Daar geloof ik hellemaal niks van Pieter bovendien heeft Hofje:inlove: toch een boek gegeven om te lezen. Boek riep hij boek en deed een greep in zijn tas en haalde daar een boek uit en smeet het op tafel, liep de deur uit en smeet met een knal de keuken deur dicht.

Even later kwam Hofje:inlove: met een slaperig hooft de keuken binnen. Was dat Pieter die ik daar hoorde vroeg ze. Ja kwam weer met het verhaal over jou vermeende zwangerschap.
    Ik word daar zo moe van zei Hofje:inlove:. Trek het je niet aan schat en gaf haar een zoen. Neem een kop koffie en een lekker broodje.

snietje1, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Zich gelukkig prijst met Rick:inlove: aan haar zijde ...Na het onbijt als de wiederweerga naar Paps en Mams gegaan en daar de handjes een paar uurtjes heeft laten wapperen.En koffie gedronken natuurlijk en meteen weer op de hoogte van het wel en wee in het dorp alhierxD
    Verder nog even opzoek geweest naar een liedje...De kerstreclame vond Hofje al mooi, het liedje nog meer 8) de melodie en vooral de stukjes tekst intrigeerde Hofje zeer ...En ja gevonden ...Tis zeer zeker een Kerstboodschap, maar van mij mag deze Boodschap het hele jaar gebruikt worden 8) Dus ... met "vertaalde tekst"

Ilse Delange - "Don't Hold Back"​

Je denkt misschien dat niemand je echt ziet
    Bescheiden, doen wat je nodig hebt om wat hoop te geven, een glimlach te brengen, want je weet wat dat betekent
    Dan een helpende hand aan een vriend, iemand in nood helpen, hm

Stil
    Je denkt niet dat we zien

Dat je de liefde niet tegenhoudt, de liefde die je nodig hebt. Als vriendelijkheid is wat je geeft, omringt het je altijd
    Een helder licht om je door een storm te leiden. Veilige armen om je vast te houden en warm te houden
    En eindeloos rond te vouwen jij. Als vriendelijkheid is wat je geeft, omringt het je altijd

Je hebt meer dan je deel van moeilijke tijden gehad
    Maar op de een of andere manier ben je er altijd om me door de mijne te helpen
    Elk woord, elke oproep, elke keer dat je doorkwam. Is al goed op weg terug naar jou

want je houdt de liefde niet tegen, de liefde die je nodig hebt om
    Wanneer vriendelijkheid is wat je geeft, het altijd omringt u als
    een helder licht om u te begeleiden door middel van een storm
    veilige armen te pakken en je warm te houden en te vouwen eindeloos om je heen

Nee, je hoeft niet te vragen, maar er is genoeg om de laatste
    Genoeg om je sterk te houden
    En zo is het, je krijgt terug wat je geeft. Het is te lang onuitgesproken gelaten

Want je houdt de liefde niet tegen, de liefde die je nodig hebt
    Als vriendelijkheid is wat je geeft, het omringt je altijd
    Je houdt de liefde niet tegen, de liefde die je nodig hebt
    Als vriendelijkheid is wat je geef, het omringt je altijd
    Een helder licht om je door een storm te leiden
    Veilige armen om je vast te houden en warm te houden
    En eindeloos om je heen te vouwen
    Als je vriendelijkheid geeft, omringt het je altijd
    :inlove::inlove:

jumjumjukjuk, snietje1, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

Zo mijn beweging voor vandaag weer gehad. Stralend weer met dat zonnetje en geen wind. Gelijk maar rondje van 8 km. gelopen dit keer:pxD

HofvanDromen, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

Zo al even voorbereidingen voor het eten gedaan, nu ff zitten.
    Eten wordt zelfgemaakte lasagne met gehaktsaus.
    Uit de 3 kisten kwam 2 maal een gestipte paddenstoel en 1 berenvriend, op naar de volgende maar weer.:)

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

Wij eten spinazie kiprollade en aardappelen.:p

venus261256, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

pppfff zwanger en liefdes liedjes en pieter die met boek gooit....en en suus die zo veel kisten heeft...en geen TG boom er uit komt....en ppff nou nou....wij eten hier aard uit de oven verse wortelen met verse doperwten en voor de mannen gevilde gehakt....komkommer en dat was het wel had niet veel zin in koken....

venus261256, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

Wat is gevilde gehakt popje?:eek: Had al 1 TG-boom eruit, dus best wel happy heb er totaal 3 nu.

10. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij eten vanavond zuurkoolstamppot met zuurkoolspek

11. snietje1

Ik lees weer veel lekkers :inlove::inlove::inlove: Daaank !! Allemaal kaai lekker, zuurkool, wortels, erwtjes, spinazie, lasagne, mjam mjam, Suuske, ik denk dat Popje gevuld gehakt bedoeld ;) Wij hebben vanaaf zalm en croute :inlove:

Ik heb vandaag weer braaf gewerkt, nog even boodschapje gedaan, nu aan het wassen, daarna was ophangen. Daarna tijd om uit te rusten:)

popje4, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Vond wel leuk gevilde gehakt xD Als het dan maar geen konijnen gehakt is -.-...

Joepie Hofje is aangekomen bij de maanlicht kransen en 5882 Kerstballen in het mandje heeft...
    Ben zomaar een soort van goed bezig:eek: ...Moet niet gekker worden :wuerg:xD

Fijne avond en Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove:

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goed bezig Hofje, ik vind gevild gehakt ook een mooi woord, zeker tegen de kerst :pxD (even Hofje plagen)

Lied van vandaag, Bee gees, Stayin' alive

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

Goed bezig Hofje:inlove: Jij voor straks ook slaap lekker en fijne dromen ( over mij hoop ik:);))

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Tijd om uit te rusten, dadelijk eten en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen en nieuwe prijzen.

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben weer even afwezig, heb onverwacht 2 kleinkinderen te logeren, broer en zus zijn vanmiddag met de trein gekomen en zitten heerlijk te gamen en ondertussen te kletsen, heel gezellig.

Weet dus niet wanneer ik weer tijd heb.:)

17. snietje1

Gezellie Leni, geniet ervan, is veel belangrijker ;):inlove:

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Goedemorgen.
    Wordt weer krabben voor me deze ochtend.;)
    De oogst van de kistjes deze ronde is een bladerdans, weer een berenvriend en ingrid's leerling.
    Staan weer 3 nieuwe op.:)
    Met event ben ik nu met het laatste gewas begonnen, denk of hoop het vrijdag af te hebben.;)
    Fijne dag allemaal.

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,

Nog 400 kerstballen te gaan voor de laatste wolkenrij.