-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Mooi Hofje, eindelijk je renkoekoek, RM mooie bomen !! Beiden gefeliciteerd !
    Hier zijn de Hooligans, zowel klein als groot, blij en tevree met het loslopen, drinken, eten en lekkers, het waren vandaag druiven.
    Nu tijd voor onze nieuwe serie.

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Vandaag maar 1 kist en daar zat ingrids leerling in, morgen maar ff ruimte maken voor de volgende lading kisten.
    Nu richting werk, en dan vanaf vanmiddag weekend.:)
    Ben er aan toe, er zit een collega en die heeft zo een negatieve invloed krijg daar nog meer hoofdpijn van.xD

snietje1, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Misschien die collega even een positief schopje geven Suus :music:
    Hier na weken :oops: vandaag hoofdpijn vrij opgestaan ...heerlijk :oops:

De Renkoekoek gisteravond binnen gelaten heeft, kreeg vanmorgen een methuselahdinges boom xD Yesssss ken Hofje mooi weer van het lijstje krassen 8)...Op het gemakje verder gaat op zoek naar het Geheim van die Kerstman.

Zo meteen eens kijken of Hofje nog wat piccolo kisten binnen ken slepen ...met die weekend quiz ... Poe poe wat een werk allemaal xD

Eerst maar is ff flink zoenen met Rick :inlove: En een bakkie koffie ...Lied van de Dag; Alicia Keys - If I Ain't Got You
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Eerst heerlijk gezoend met Hofje:inlove: vanmorgen toen druk met de farm bezig. Spring ook weekend event over ff geen zin in ga gewoon rustig door met de questen waar je heel veel gewas voor moet inleveren:wuerg:. Komen die misschien ook ooit eens een keer af.

Hofje:inlove: gefeliciteerd met je renkoekoek stal en die nieuwe boom. Stal heb ik al wel boom nog niet maar komt ook wel een keer.

snietje1, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Ben eerst vandaag rondje ZH gedaan , controles bij cardioloog , longarts , en neuroloog o_O.
    Maar alles nog goed dus mag over half jaar weer terugkomen:eek:.
    qeust gaat wel lekker heb nu alleen nog Feestelijke kransen en kerstballen nodig :wuerg:.

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Zal jouw vast wel lukken met de Kerstballen Venus xD

Hmmm...Hier iets in een mooi Kerstpapier inpakt en alvast voor verzending klaar zetten doet :music:En in Roze Schriftje schrijven doet ... Weigeren en Nee zeggen geen optie is voor haar Lief:inlove: 8)

rickvenema, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, vanmorgen nog maar geslapen met een migraine aanval, medicijnen erin dus nu gaat het wel weer.

Sniet ik heb geen idee meer over wat ik bedoelde met morgen:oops:, heb het maar weggehaald.xD Ben de hele week al in de bonen met van alles en nog wat.

Renkoekoek hier ook binnengehaald en heb besloten om de weekendquest over te slaan, prijzen vind ik niet bijzonder en heb het veld met stallen voor de mestopbrengst.8)

Huisgenoot is eindelijk aan het verven geslagen, de kleur hebben we allebei nog een beetje twijfel over:wuerg:, maar eens zien als het droog en af is.

Moeder van schoondochter heeft Corona en zou morgen op de kleine man passen, nu zou hij bij ons maar met migraine zie ik dat ook niet zitten, aanvallen duren tegenwoordig 3 dagen en elke dag medicijnen wil ik niet, dit is echt rotzooi dus in het uiterste geval neem ik die.
    Schoondochter in paniek wat ik begrijp maar het is wel hun verantwoording en niet de mijne die ik wel een beetje opgedrongen krijg-.-

Huisgenoot kan de kleine man niet tillen door de breuk in haar arm van vorig jaar, die is nooit meer goed gekomen.:cry:

rickvenema, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

sneu leni...sterkte hoor...
    event schiet hier niet echt op met werk en druk in RL weinig tijd...dus helaas..
    heb nog wel een vraagje over die wonderkisten als je die plaatst...kun je dan dat wat er uit komt verplaatsen? bv naar ene ander veld?? of verlies je dan de lading?
    fijne dag allemaal

rickvenema, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Als er een lading op zit kan je hem pas verplaatsen als die er af zijn anders ben je de lading kwijt , als er geen lading opzit zoals
    bij ondode schat kan je hem wel gelijk verplaatsen.

popje4, rickvenema, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

oke dank je venus dan wacht ik met plaatsen want heb de veldjes hard nodig nu hahaha...

leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

Goedemiddag.
    Zo eindelijk weekend.:)
    Uit het kistje van vandaag kwam een ondode schat, op naar de volgende weer.
    Qua events ben ik het spoor wat kwijt, maar het komt vast wel goed.;)
    Morgen de laatste versieringen doen in huis, had deze week weinig tijd en puf.
    Lastig Leni, maar soms toch voor jezelf kiezen.
    Lekker Venus pas over een half weer voor controle.

12. HofvanDromen

Beterschap Leni...

Popje waarom zet je die kisten niet op siervelden ? Staan ze niet in de weg :)
    :oops: Hofje is altijd met events het spoor bijster ... Ken het schelen xD

Strakjes weer het wekelijkse ren je rot rondje door de supermarkt...dus eten is al bekend :music: Morgen nog een keer een rondje diverse winkels ...Plannen voor Kerst en Oud en Nieuw allemaal verandert en of omgegooid:wuerg: Dus Huize Hofje zal vol zijn die dagen :music: maar oh zo gezellie:inlove:
    Daarna is Hofje vast een beetje moe xD ... Paps en Mams hebben vanmorgen hunnie Booster gekregen ... Hofje bent er blij mee8)

popje4, rickvenema, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Leni Rustig aan doen en beterschap xD
    Zeker lekker Suus over half jaar weer terug , maar had liever een jaar gehad maar dat vonden
    ze niet goed :wuerg::music:.
    Winkelen moet je gewoon op je gemakje doen hoor en niet rennen door die winkel dan sla je nog weleens
    wat over :(:oops:.
    Ben het spoor niet bijster met events moet nog 6500 kerstballen en 7000 feestelijke kaarsen :oops: ,
    weet alleen niet waar ik zoveel kaarsen neer moet zetten :music:;).
    Voor weekend qeust nog 37 siroop nodig en dan 4 geglazuurde appels maken is die ook klaar 8).

Eten stoofpeertjes met patatjes en frikadelletje en een bak verse salade:D.

14. HofvanDromen

Rende altijd al een soort van door de supermarkt ...En altijd zonder lijstje ...xD Hofje is niet van de lijstjes xD...maar ja tegenwoordig met die mondkapjes op en afstand houden :wuerg: Bent Hofje liever nog sneller erin en eruit :music:

Nog heul veul Siroop en Kerstballen zoekende is-.-

15. snietje1

Leni, tja, dat is een probleem waar veel ouders nu tegenaan lopen, maar blijf aan jezelf denken, hoe moeilijk het ook is * dikke knuff*
    Hofje, succes met boodschappen doen, hier komen ze dadelijk de boodschappen brengen, lekker makkelijk.
    Suuske, je collega een schop onder haar achterste geven, misschien dat het helpt ;)
    Lekker Venus, wij hebben vanaaf boerenkoolstamppot, mijn wederhelft met een griekse (echte) worst en ik met een karbonade, ook lekker.
    Nu is het tijd om de was op te hangen en dadelijk de boodschappen te ontvangen.
    Maar niet te vergeten :

popje4, rickvenema, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

Zo terug van een lange middag shoppen bij onze ooster buren. Wonen niet zo ver van Duitsland dus gaan hier wel eens heen. Nu door de huidige situatie niet meer zo vaak als daarvoor. Wat me hier is opgevallen iedereen draagt in de winkels een mondkapje en zo als het hoort ook over de neus.

Spannend hoor Hofje:inlove: ben erg nieuwsgierig wat voor leuks je voor me hebt ingepakt:p
    Vervelend Leni steeds weer die migraine en net als snietje al zei denk om jezelf.
    Niet te hard rennen Hofje straks val je nog met alle gevolgen van dien.
    Hier maar snel een pizza in de oven want anders wordt het zo laat om te gaan eten.

popje4, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Smakelijk Rick, hier over een kwartietje eten, voor ons een mooie tijd :)
    Kan je nu weer makkelijk de grens over ? Ik dacht dat het nog dicht zat.

18. rickvenema

Nee hoor je kunt gewoon de grens over moet alleen in de winkels een mondkapje op en als je een kop koffie wilt drinken moet je wel je QR code laten zien of je gevaccineerd bent. Dat ben ik, krijg 2 januari mijn booster;)

Eten zo laat is niks voor ons veel te laat is bijna al weer bedtijd dan, zeker op door de weekse dagen.:p

19. snietje1

Ach Rick, als je een slordige 4 uur per nacht slaapt is het prettig om zo "laat" te eten ;) Afgelopen 5 weken kwam ik gemiddeld aan de 2,5 uur. Wat is dan laat of vroeg ;) Maar met een volle buik slapen is ook wel lekker:)

popje4, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemorgen.