-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo ben ook terug. Hebben onze nieuwe E-bikes opgehaald. Gelijk maar ff uit geprobeerd was wel lekker weer voor.
    Wat het event betreft doe deze keer niet mee, je moet veel te veel puzzelen hoe je het beste kunt spelen dat is momenteel niet aan besteed. Aan de gene die wel mee doen veel plezier.

Hofje:inlove: kreeg van jou geen kus deze keer:cry: maar een kerstbal, heb hem per ongeluk laten vallen:pnu ligt hij in heel vee

leni1955, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Was zeker lekker weer hier ook gewoon even lekker nog in de tuin aan de gang geweest :).
    Geen kus maar een bal waar je mee kan gooien :oops: .

Eten vanavond Aardappeltjes met spinazie en gehaktbal met Jus.

Qeust gaat wel lekker , ben bij het tweede gewas 8).

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

:eek:Wat zeg jij nu Venus?

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sorry Rick :cry: Geeft snel nog een kus ...:inlove:

Wel zonde van mijn mooie kerstbal...-.-

Venus al bij 2e gewas ...:eek: ... euh euh ...:wuerg:

Ohjaaaaaaaa : Wie niet meedoet aan event, kan toch een soort van meedoen ...
    Bij Santa Rock 2 : Das die pompoen met die kerstmuts op zijn kop-.-. Kan je inleveren ...gewoon spul uit je boerderij...Daar krijg je ook speelkaartjes voor bordspel. Op 1 zo'n bordspel nl De Sneeuwpop zit ik dacht in het 2e gedeelte een picolo kist...bijna gratis dus op te halen ...:music:8)...Wel ff met je kaartjes uitpuzzelen, dat je wel precies op dat vakje uitkomt. xD:oops:

Laatste bewerkt: 15 December 2021
  5. venus261256

6. rickvenema

Sorry hoor van die kerstbal Hofje:inlove: deed het niet expres hij glipte zo uit mijn handen:wuerg:

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, even vlug hallo zeggen en daarna weer verder gaan met huisvrouw spelen en zo -.-

Edit: lekker Venus, wij hebben vanaaf krieltjes met pastinaken en kipkarbonade uit de oven.

Nieuwe fietsen Rick, altijd gezellie !!Geniet ervan !

Leni, wat bedoel je met morgen ?

Tijd voor de HooligansxD

Laatste bewerkt: 15 December 2021
    leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

Dat met die nieuwe fietsen zal wel lukken snietje het fietst geweldig.xD

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

10. suuske1960

Goedemorgen.
    De opbrengst van de kisten is : een plet een pier en een gestipte paddenstoel er weer bij.
    Was ff aan het kijken bij event, maar ga vanmiddag wel echt kijken als ik weer thuis ben.
    Fijne dag allemaal.:)

11. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Een flink potje met Rick gezoend heeft :music:... Elektrieke Fietsjes zijn het einde :inlove:...Hofje kan / komt nergens zonder :music:
    Het 1e vakje met boerderij kaarsen op weg naar de Renkoekoek gevuld heeft, de piccolo kist bij de sneeuwpop opgehaald heeft.
    10 gewasjes in de molen al op voorraad heeft. Bij bommel geweest en de winterkalender. De schaal met een feestkaart geleegd heeft.
    Al 1078 kerstballen heeft verzameld. Mede dankzij lieve buurtjes :inlove: Allememachies tis niet niks zo ene spelletje :wuerg:
    Ben der moe vanxD ...
    Gisteravond lekker onder de knuffeldeken naar top 2000 Quiz gekeken. En oh daar kwam mooie muziek voorbij ... Hofje houd ervan...juist van die soort muziek. Nu ja en nog veel meer enzo enzo muziek xD Maar deze is zo mooi...Eerst maar ff een bakkie koffie en nog even genieten...Lied van de Dag : Silk Sonic - Leave the Door Open en eigenlijk moet je ff de live versie ervan op zoeken ...Die is helemaal zo geweldig ...
    :inlove::inlove:

12. venus261256

Lekker rustig hier vandaag iedereen lekker bezig op de farm 8).
    Of in RL , hier ook met andere dingen bezig geweest , wel tussen door farmpje bijgehouden:D.
    Als zo volle maan klaar is kan het laatste event gewas erop om daar ook de start mee te maken;).
    Dan nog een hoop kerstballen verzamelen >:( om de extra dingen binnen te halen.
    o_Ok nog open plek even opnieuw inrichten voor de weekend qeust o_O.

Eten vandaag bloemkool met aardappeltjes uit de oven met lekkere varkensschnitzel :D.

leni1955, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Als,t zo rustig blijft ken me net zo goed de deur van dit dorpshuis op slot draaien :oops:

Zelf ben ik heul druk met Bertus en het geheim van de kerstman:music:...Wat het geheim is weet ik nog niet :wuerg:
    Kreeg wel 3 kapel eiken en een Yggdrasilboom xD...

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

Goedemiddag.
    Stoot gewoon me neus aan een dichte deur, zat te mijmeren in een hoekkie en gewoon alles op sloto_O

De opbrengst was wederom een plet een pier(best wel sneu al die platte pieren) en een berenvriend.
    Nu weer nieuwe erop gezet.
    Verder best wel druk op me werk, merk dan weer toch geen 18 jaar meer te zijn.xD

15. HofvanDromen

*loopt even langs het dorpshuis* Hmm deur op slot o_O ...Maar het raam staat open :wuerg: Roept nog Hallo Halloooooo ...

Hmmm geen antwoord .... *loopt maar gauw door*:oops: ... Straks zit er een inbreker of zo binnen ...

16. suuske1960

Wel 1 met hoofdpijn volgens mij.xD

17. venus261256

Geen hoofdpijn maar krijg het nu een beetje koud , volgens mij staat er een raampje open :wuerg:.
    Doe hem gauw dicht en gordijntje ook :sleepy:.

leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedenavond, bijna weekend xD
    Lekker Venus,xD:inlove: wij hebben voor vanaaf mie hoen gemaakt :inlove:
    Hier branden de kaarsjes, ik ga zitten en doe niet zo heel veel meer.
    Lied van vandaag, Kate Bush, Them heavy people

Laatste bewerkt: 16 December 2021
    leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

0ok niet veel meer doet vandaag ... Ben best druk geweest :wuerg:...Wel mij over 2 en half uur even van de bank moet slepen ...
    Dan is de Renkoekoek hier binnen xD

Vraagt zich wel af wie dan die inbreker met hoofdpijn is :eek:o_O

popje4, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  20. rickvenema

Hier te druk met allerlei andere dingen dus geen tijd voor het dorpshuis. Fijn voor je Hofje :inlove:xDdat de renkoekoek bijna binnen is. En jij rm gefeliciteerd met je nieuwe bomen.

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.