-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Eerst ff wat anders sterkte Popje

Was van morgen ff in het dorp moest mijn levensmiddelen weer eens aanvullen. Kom ik bij de slager zegt hij wat hoor ik nu Rick scharrel jij met Hofje van de Roze Hof? Van wie heb je dat slager vraag ik. Nou zegt hij Pieter Post kwam hier gisteren de winkel instuiven en zegt wat die Rick en Hofje aan het doen zijn dat kan toch gewoon niet in dit dorp, komt Rick daar gewoon vanmorgen het huis van Hofje uit. Zijn schoonmoeder notabene. Ex zeg ik en waar bemoeid die postzegel likker zich eigenlijk mee>:(. Nou zegt de slager je moet toegeven die Hofje is wel een lekker ding:p. Zou je niet met haar willen trouwen? En bovendien zoveel vrije dames zijn er ook niet in het dorp. Ja Roze Marijntje is er ook nog. Die trouwt nooit zeg ik die heeft al zoveel vrijers de deur gewezen. Een lekker ding8) is Hofje

inderdaad zeg ik en met haar trouwen zou ik ook best willen, maar ik ben nog maar net gescheiden van Hexia en ik weet niet of Hofje dat wel zou willen.

Nou ik zou haar als ik jou was maar snel vragen want die Pieter Post heeft ook een oogje op haar. Die maakt totaal geen kans slager zeg ik hij heeft het bij alle hofje dames al een poging gewaagt zonder succes. Maar ik zal erover nadenken zeg ik en ga verder.

Maar ook bij de bakker en de kruidenier kijken de mensen mij aan en vragen hoe het nu zit tussen Hofje en mij en of we gaan trouwen en een groot feest gaan geven. Ik zeg als het zover is horen jullie het gauw genoeg.

Op de markt kom ik Roze Marijntje ook nog tegen en die begint ook al. Wat een leuke roddel over mijn moeder en jou gaan hier in het dorp rond zegt ze met een:D. Ja erg he die roddels, maar vind je het erg als ik met je moeder zou trouwen vraag ik haar.
    Nee Rick ik zou het fijn voor jullie vinden en weet zeker dat Hexia er net zo over denkt.

Maar je moeder dan hoe zou die reageren. Dat moet je zelf vragen Rick en weg was ze.

Daar stond ik dan wat moest ik doen? Zou ik dan vanmiddag maar naar de grote stad gaan en een mooie gouden ring voor haar kopen en dan toch vragen hoe zij over trouwen denkt en dan met mij?

janniekwak, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank jullie :inlove:

venus261256, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Popje sterkte en succes met de spannende dingen :).

Was ook nog even bij de bakker maar heb niks vreemds gehoord :eek:.
    Zou ervoor gaan Rick als jullie het goed kunnen vinden met elkaar komt het vast goed 8).

Kreeg nog goed nieuws van me dochter die is aangenomen bij de brandweer van Tatasteel
    als administratief medewerker:D.

vinc05, -matthias1952-, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijn venus....

snietje1, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Net toen ze haar roze regenlaarzen had aangetrokken om de weiden te gaan inspecteren, hoorde ze Rozijntje aankomen.:) Ha kind wat kom je doen, de koffie is al op. Kan wel nieuwe voor je zetten als je dat wilt? Nee nee nee zei Rozijntje. Hoef geen koffie, heb ik het dorpshuis al een snel bakkie gedaan. En snel bakkie ? Jij ? Ja jah zei Rozijntje lachend. Je weet het he.

De dorpelingen in het dorpshuis, de dorpelingen op de markt. Jij en Rick zijn een vet roddel onderwerp.:music: Ze voelde hoe ze kleurde, zei; ik snap echt ook werkelijk nooit hoe al die dingen en gebeurtenissen nu zo snel altijd iedereen maar weet. En ik had er al een voor gevoel van en daarom maar niet naar de markt gegaan. Fijn dat je even wat boodschapjes mee hebt genomen . Jah das simpel deze keer Mama Hofje zei Rozijntje met een dikke smile...Simpel ? Jah Pieter Post zag Rick hier in de vroege morgen de deur uitlopen. Nu kleurde ze nog roder en dacht Allememachies als Pieter Post, maar Rozijntje zei meteen, moet jij mij dan niet iets vertellen??? Vertellen jouw Rozijntje? Jah over Rick ofzo ... 8)

Ach kind ik ken je zoveel vertellen en tegelijkertijd ook zo weinig. Zoals je weet zijn vele zaken tussen man en vrouw prive.:oops: Rozijn trok een gezicht. Euh euh dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Hou dat maar prive enzo enzo...Ik bedoel meer ; hoever staan jullie ervoor ? Staan wij ervoor ? Rozijn ik ken Rick op deze manier nog maar net. Rick is ook nog maar kortgeleden van Hexia gescheiden. we hebben het fijn samen. Heel fijn zelfs en weer voelde ze haar wangen rood worden. Rozijntje giegelde toen ze het zag. Wha Mama Hofje, ik ken je, ik ken je.xDAls jij zo staat te mompelen en erom heen staat te draaien. Yep je bent verliefd en niet zo'n klein beetje ook. Vertel wanneer is de bruiloft. De bruiloft ?

Kind daar hebben Rick en ik nog helemaal niet over gesproken.:oops: En mompelde er meteen achteraan, zou niet durven ook om daar over te gaan praten. Daar ist toch veels te vroeg en te pril of wat nog voor? Tis nooit te vroeg Mama Hofje zei Rozijntje in eens ernstig. Tis vaker te laat of een stomme misgelopen kans. Denk er maar is vast rustig over. Ik gun het je zo. En daar ging Rozijntje.

Er over denken...Ze deed de laatste dagen niet anders. Maar dat had ze Rozijntje niet durven vertellen. Niet durven vertellen, dat haar nachten, na de nacht met Rick zo leeg en koud waren geweest.:oops: Ze zo graag weer in die sterke grote armen had willen weg kruipen. Zij zich zo goed, veilig, beschermd, sterk en vooral vrouw voelde met Rick in haar buurt en om haar heen. Zo was het al toen ze bij hem op de HerenBoerderij was.:wuerg: Enorm geschrokken was ze toen van haar eigen gevoelens in eens. Dat die gevoelens er zo plots waren. Ach en dat op haar leeftijd. Ergens kon het niet. Ze wist het niet. Niet hoe Rick hier in stond. Geen grijze zilveren haar van haar wilde witte krullenbos die er aan dacht om hier met Rick ook maar over te gaan praten. Nee dan was haar Italiaanse temperament ineens ver te zoeken.

Ze schudde de wilde krullenbos nog eens wild door. Domme Hofje zei ze tegen zichzelf. Normaal had ze haar
    woordje wel klaar, maar in de liefde enz. Tja dan was ze echt een kluns. Bovendien, wie wist en zij zeker niet, of Rick nog wel ooit wilde trouwen. Wie weet wilde hij dat helemaal niet meer. En dat zij zich ergens ook best wel goed voorstellen. De Hofjes Dametjes waren nu niet bepaald erg makkelijk te noemen.:music:

Nu moest ze toch eerst voor het te koud en te laat in de middag werd, de weilanden gaan inspecteren. Ergens op het achterste land was een hek niet goed sluitend meer. Ze zuchtte nog maar eens diep. Jah aan het werk moest ze. Dat hielp vaak de gedachte te verzetten. Zo trok ze alweer haar Roze Regenlaarzen aan, zette haar Roze Mutsje op en stak de Roze werkhand
    schoenen in de zakken van haar Roze Werk jas. En zo stapte ze weg op pad naar het werk.

Lied van de Dag; Whitney Houston - All the Man That I Need

vinc05, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

Mooie diepe lieve gevoelens zijn heel mooi en die moet je volgens mij ook volgen ;),
    al zit er Italiaans temperament in o_O. Je zal hem wel de kans moeten geven om de moed te
    verzamelen na alles wat ie al heeft meegemaakt na Hexia. Maar als die geen bezwaar heeft zal
    het best wel goed komen :music:.

Nog anderhalf uur wachten op de qeusten.
    Welk dropitem wil je graag hebben Hofje ;)

snietje1, leni1955, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Drop item ? ...Euh euhm ... Buiten dat die Carrousels :inlove: zijn, is die wolkenrij ook wel mooi.
    Die andere event zit toch geen wolkenrij bij ? ...Moment ...gaat even kijken ...xD

En welke wil jij ...???

EDIT: de Drop items van de koekjes al binnen heeft ...leve de veredelde krokus xD

Heb het liefst rietje ...die blijft het verst achter.:eek:

Laatste bewerkt: 8 December 2021
    snietje1, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Doe mij maar die van het poolfeestje ,die van de koekjes is al bijna klaar 8).

snietje1, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Had net ge edit terd :oops:

Welke Venus, rietje of wafel ofzo ...???

snietje1, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Rietje is lekker voor de limonade , maar wafel mag ook heb nog wel ijs in de vriezer
    en slagroom in de koelkast 8). Dus een van de twee is altijd welkom xD8).

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Had al een rietje gestuurd. Ik dacht dan knoei je niet zo met je limonade :oops:

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. rickvenema

Zo ook begonnen met de events. Beetje later gestart want was eerst naar de grote stad om iets te kopen.:)

popje4, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Je bent toch niet blut ofzo nu -.-

14. rickvenema

Nee hoor valt best wel mee.;) Eerste koekjes event inmiddels al klaar ik had veredelde anjers en met supermest waren die direct klaar. o_Ok van de zoete wafel heb ik ook al genoeg alleen de rietjes blijven ver achter.>:(

15. HofvanDromen

Die koekjes heb ik ook klaar dankzij mijn veredelde krokussen ..die zijn ook meteen klaar dan ...Zo blij mee :inlove:
    Euh nu al genoeg wafels :eek: Hoeveel moeten we der eigenlijk ... Tja ben beetje event ongeschikt :wuerg:xD heb er nu 338 ...das vast niet genoeg :music:

Gelukkig niet blut ...Dat moeten we niet hebben enzo enzo :wuerg:

16. rickvenema

Dacht eerst van 600 voor het schaafijs maar je hebt ook nog 140 nodig bij de slushy dus in totaal 740. Kom ik er nog 7 tekort maar die komen zo wel.:D

17. HofvanDromen

:wuerg: Dan bent Hofje nog niet eens op de helft :cry: oei oei oei :wuerg: ...xD

Die rietjes heb ik 82 ... Das wel heul weinig o_O

18. rickvenema

Hebben nog tijd event is nog maar net begonnen.xD

19. HofvanDromen

Zal meer moeite hebben met die 15.000 en weet ik het hoeveel gewassen :wuerg: ...Dus tijd genoeg ... Je weet het niet , je weet het niet

Zo de aardappels liggen al in de pan ...Vanaaf Zuurkool stamppot met rook worst en ananas :)

Ruim 50x party gedraaid ...wordt hier geen party:oops: ...niks niet bonus o_O

Laatste bewerkt: 8 December 2021
  20. rickvenema

Moet de aardappelen nog schillen. Eten rode kool met gehaktbal en dus aardappelen.