-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Sniet...Het zijn de hamsters en de haaien xD .... Hier 132 fokrommelgedoetjes voor 1 SV :inlove: al vol gesmeten met Hamsters ...Daar had Hofje niet zoveel fokbeesten van ...De haaienfokdieren aan waarde meer dan genoeg.

Ben weer wat grieperig ...:wuerg: ... Moest niet mogen ... Nah eerst maar een bakkie koffie ...

Lied van de Dag ; Taylor Dayne - Tell It to My Heart
    :inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben gisteren toch maar gestart met het event en inmiddels al 90 keer gespeeld door Jack en 100% bonus, gaat lekker zo.:D

Hofje gatver alweer grieperig, nee het mocht niet mogen, beterschap.:inlove:

zelfs vanmorgen niet met het hondje gelopen, wat een k.... weer zeg.:cry::cry:

Zo even naar moeder huisgenoot om het formulier in te vullen voor de boosterprik.

Ik neem hem niet want heb toch heel sterk het vermoeden dat mijn migraine erdoor versterkt is en daar ben ik zo langzamerhand wel klaar mee, wel 1 pilletje erbij op advies van de huisarts en maar kijken of dit verbetert.

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Beterschap hofje

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Hoop dat extra pilletje voor je werk Leni en heb geen idee of de vaccinaties daar wat mee te maken hebben :(.
    Weet wel dat migraine niet fijn is :wuerg:.
    Hofje ik neem altijd extra paracetemol in als naar bed ga ben der dan meestal volgende dag weer vanaf -.-.

Mooi nieuw kleedje Rick

5. rickvenema

Ja dat mooie kleedje en nieuwe avatar zijn gemaakt door Hofje moest wel een nieuwe nu ik gescheiden ben van Hexia. Ben blij met dat nieuwe kleed.

6. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi hoor rick....sterkte en beterschap voor wie het kan gebruiken...:)
    en dank je hofdame die fok voor 1 voer had ik nog niet gezien topper hier de boel ok vol gegooid....
    zo nu zo werken dus tot vanavond pas laat thuis....fine dag allemaal

7. venus261256

Heb vandaag gewoon een rustig en relaxt dagje gehouden 8).
    Zo naar de keuken om eten klaar te maken wordt rode bietjes met aardappeltjes
    en lekker stukje vlees:D.

suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. rickvenema

Zo hebben weer stroom en ook internet doet het weer. Kan weer verder met de quest en klaar met de quest

Laatste bewerkt: 30 November 2021
    suuske1960, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond
    Dank je Hofje voor alle info, hier zijn de hotels ook vol xD Beterschap !!
    Rick, mooie banner, hij staat je goed.
    Leni, beterschap met je migraine, ik snap waarom je geen derde prik pakt, ik denk wel dat het dan moeilijk reizen wordt :oops:
    Smakelijk Rick, lekker. Wij hebben vanaaf zuurkoolstamppot met gehaktballen.
    Tijd om dadelijk de boodschappen te ontvangen en daarna mijn was op te hangen..
    Lied van vandaag; Bet hart, gotta get outta this town

suuske1960, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

Had nog niet eens gemeld wat we atenxD en jij wist al dat het lekker was snietje we hadden spinazie met aardappelen en een kip sate schnitzel.;) Hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je man, sterkte er mee voor jullie beiden.

suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

Oeps, sorry, ik bedoelde Venus :oops::oops:

Rick, lekker !

venus261256, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet ik denk ook dat het reizen dan lastig wordt maar dan reis ik maar niet, ga niet op de zaken vooruit lopen want in het voorjaar ziet misschien alles er weer anders uit, ik hoop het iig.

13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

smakelijk iedereen.
    wij aten biefstuk met frietjes (zelfgemaakt, gesneden, en 2 x gebakken in zonnebloemolie)
    Parijse champignons in roomsaus. en voor mijn man, natuurlijk zelfgemaakte mayonaise erbij.

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  14. popje4

heerlijk matthias...klink super....hier spaghetti uit de vriezer ik moest werken dus dan maar iets gemakkelijks he....
    en gelijk heb je leni.....
    voor nu tot morgen allemaal...goede nacht en....gezond weer op...

15. snietje1

Lekker Tine en Popje !
    Goedemorgen, wat een ongelooflijk vies weer, het regent op z'n best en je waait weg, het lijkt wel storm :wuerg:
    Bijna fietstijd..

leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,
    Kwam wel allemaal lekker eten tegen hoop dat alles gesmaakt heeft mij wel in ieder geval.
    Is zeker slecht weer hoop regen en harde wind.

17. rickvenema

Wat weer een onrustige nacht. De wind gierde door de bomen en de regen kletterde tegen de ramen(de pieten van Sinterklaas hebben het zwaar deze dagen). Heb lang liggen woelen in bed en lang nagedacht over hoe het nu verder moest na mijn scheiding met Hexia. Ze had geschreven zoek een lieve vrouw en trouw met haar er woont in het dorp iemand die graag met je zou willen trouwen ze had er alleen niet bij vermeld wie ze bedoelde. o_Ok Hofje had zoiets gezegd toen ze een paar dagen bij me was.

Maar wie, in het dorp waren maar weinig vrijgezelle dames, ja Roze Marijntje was niet getrouwd, het is een hele aantrekkelijke pittige jonge meid en net als al haar zussen en moeder vol Italiaans temparament maar die bleef veel liever ongetrouwd. Vrijheid- blijheid was haar motto.

Ja en daar was natuurlijk ook nog Hofje die was al een aantal keren getrouwd geweest natuurlijk maar wat gaf dat misschien dat zij....
    Ff dimmen Rick niet zo hard van stapel lopen wat voor vreemde gedachten gaan wel niet door die bolle kop van je.
    Alhoewel het was toch wel heel erg gezellig geweest toen ze laatst een paar dagen hier was. Ze kan lekker koken en de gesprekken met haar zijn nooit saai en ze zag erg goed uit.
    Had ze niet steeds stiekem naar hem gekeken met een:inlove: blik in haar ogen. Ja dat had ik wel gemerkt ook ik kreeg steeds kriebels als ik naar haar keek, En de tweede nacht toen ze bleef slapen aarzelde ze niet toen ze in de logeerkamer verdween alsof ze......

Nee Rick doe rustig aan niet te hard van stapel lopen bovendien wat zullen die roddel tantes van het dorp wel niet van zeggen, niet dat ik me daar iets van aan zou trekken maar weet niet hoe Hofje daarop reageert.
    Zal eerst eens een bezoek brengen op haar roze hofje neem een mooi boeket mee en dan zien we wel wat er van komt.;)

snietje1, HofvanDromen, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

goed plan rick ik zou zeggen....ga er voor.....;)

snietje1, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Zou om 2 uur nog een keer voor piet spelen bij me dochter maar 4 van de 5 kinderen
    zaten ziek thuis dus ging niet door vandaag :cry:, misschien zaterdag nog een keer :music:8).

20. popje4

jammer venus....hoop dat ze snel weer opknappen....