-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Een lege doos terug stureno_O:eek: die sporen echt niet :wuerg:xD Wel humor overigens.
    Rick, gelukkig heb je al iemand binnen die praktisch is en die heul goed kan troosten;)
    Popje, stroomstoring, das heul vervelend, ik hoop dat het niets ernstigs is/was.
    Leni, geniet van je familieweekend !!
    Sniet is vandaag klaar met poetsten, hier wordt vandaag niet gekookt, we gaan strakkies wel kijken wat voor lekkers we gaan bestellen.

Ik denk dat ik maar eens wat recepten ga zoeken voor lekkers, wat niet misstaat op en bruiloft 8)

janniekwak, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sniet, dat doe je heel goed ...Even lekker relaxen en een keer niet koken ... 8)

EDIT: bruiloft ??

3. snietje1

Yep Hofje, geen tijd, andere prioriteiten, euh misschien eerst een verloving waar mensen kunnen proeven wat het lekkerste is, gezellie !!!
    8)xD:inlove:

Euh wordt er verder nergens gegeten of zijn we allemaal bezig met vanalles en nog wat zodat we allemaal iets bestellen ??? Wat bestellen we dan ?? (kan ik nadenken waar ik strakkies zin in heb ;) )

Laatste bewerkt: 27 November 2021
    suuske1960, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zat in de keuken maar wat voor me uit te staren en dacht aan Hexia:inlove: hoe had het zover kunnen komen dat ze me verlaten had en dat het boerinnen leven haar teveel geworden was of lag het soms aan mij dat ze niet gelukkig met mij kon zijn. Nooit had ik daarvan iets gemerkt. Ze was zomaar ineens verdwenen en liet niks meer van zich horen:wuerg: tot nu toe en met een vervelend bericht nog wel.
    Wist het ook niet meer van wat te doen.
    Plots ging de deurbel en daar stond Hofje voor de deur met een heerlijke appeltaart. Ze zag hoe ik er (niet) uitzag kwam binnen en ging koffie zetten. Ze wist al wat er aan de hand was dat had Roze Marijntje haar al verteld en ze kwam ff langs om te zien hoe het met mij ging. Nou niet zo geweldig dus:wuerg: We spraken over Hexia hoe ik haar ontmoet had, door haar cadeautjes te sturen ik was toen de onbekende aanbidder en dat toen we trouwden een groot feest hadden in het dorpshuis het hele dorp was komen opdagen.

Nadat ik me geschoren had en een heerlijk bad had genomen en weer in de keuken kwam had Hofje de boel op geruimd en was bezig met het bereiden van een heerlijke maaltijd.:)

janniekwak, suuske1960, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Verloving ??? ... Euh euh :oops: Heb ff geen tijd nergens voor ...Rick is nu aan het eten ... Biefstuk - Gebakken krieltjes - Verse Salade en als toetje Tiramisu met een kop sterke koffie. 8) Daarna zal er vast nog wel gepraat gaan worden. Ik krijg nog niet uit hem, dat het zijn schuld echt niet is ...Hexia is nu eenmaal nooit een goede echte boerin geweest ...Zij is meer een zakenvrouw -.-
    Dan stop ik hem maar vroeg in bed en blijf de nacht ook maar hier ... De Boer is er niet best aan toe...Alhoewel als ik zo kijk :oops:

8)8)

janniekwak, suuske1960, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Even een hapje proeven...

popje4, janniekwak, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Jaaaaaa zeg xD....Ik was nog aan het kwijl euh euh euh:oops: ...Dan kom je hiermee :wuerg: Niet kan weerstaan ...xD

Heerlijk :inlove:

vinc05, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Kortom: goedgekeurd 8)xD

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Voor elk feest van wie dan ook :music:

Hofje gaat is op de bank onder de knuffeldeken. Hoop dat Rick het niet laat maakt met praten. Ben best een beetje moe :oops:

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Geniet van je knuffeldeken, ik ben nog aan het bedenken wat ik strakkies lust :oops: De beestjes zijn al wel voorzien en blij.

Net mijn beste vriendin aan de lijn gehad, tja ik hoor en ik denk, ik heb geleerd te zwijgen over sommige dingen na 40 jaar vriendschap. Ze is te lief, maar gaat aan zoveel dingen voorbij, nope, ze wil het niet weten.

Lied van vanaaf; Counting crows, a murder of one.

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zit nog steeds lekker te eten was het vergeten maar zijn aan het gourmetten :D

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Lekker Venus, geniet ervan !!!

Edit: Ik ga even lekker uitwaaien, lekker mijn nieuwe fietshandschoenen uitproberen xD

Laatste bewerkt: 28 November 2021
    HofvanDromen, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier maar weer een binnen blijf dag want is weer shit weer.
    Ga maar weer eens verder met me puzzel.

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Het zondagse ontbijt er op heeft zitten. Klaas en Geertrui zich terug trokken in hun prive vertrekken. De zondag was voor hun een echte rustdag nog. Vond zij prima had ze mooi tijd en rust voor haarzelf. Zij nog even met een kop koffie zit en uit het grote raam kijken doet. Het was weer echt but weer. Waar die uitdrukking nou vandaan kwam wist ze niet precies. Maar een andere had ze niet.
    De stilte in het dorp was nog vaak oorverdovend. Zelf Sint en Piet leken hun dorpje te hebben overgeslagen. Nu ja misschien volgend kwamen ze weer of misschien kwam de kerstman wel. Je wist het niet. je wist het niet.

Er reden wat wagens over de Zuiderwaardse weg. Een busje met opdruk : Puzzelen is Plezier voor Ieder ... Een grote bus met opdruk: Farmeriaanse Bloemenhandel...Een vrachtwagen met opdruk ; 0ok De Winkel van Sinkel bezorgt bij U thuis...Daar achter reed een vrouw op de fiets in fietstenue. Het leek het kruidenvrouwtje wel o_O Ze reed nog hard ook en dit weer? Bbbrrr knap, maar zij ging dat mooi niet doen. Ohja ze zou even Mama Hofje nog bellen hoe het gegaan was gister bij Rick. Dan kon ze meteen de zondagse koffie drink gedoetje afzeggen. Het was geen weer om er vandaag nog door te gaan-.-

Ze draaide het nr van Mama Hofje : tttttttuuuuuuuuuuuuuttttttttttttttt tttttttttttuuuuuuuuuuuuutttttttttt ...Hmmm hij ging over. Hij ging vaak over, maar Mama Hofje nam niet op. :wuerg: Zou ze nog slapen? Zou ze in bad liggen? Ze zou toch niet met die geheime aanbidder One Night Stand dinges :wuerg: Allerlei senario's gingen door haar hoofd. Ze schudde even met haar hoofd, niet doen Rozijn, niet doen.
    Gewoon straks nog even proberen met de telefoon. Alles was vast goed. Ze nam nog een kop koffie en zong zachtjes een liedje :

Patrick Swayze - She's Like The Wind ft. Wendy Fraser...

leni1955, venus261256, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Werd wakker met een knallende koppijn:wuerg: Kwam zeker door de drank van gisteren avond. Het was wel erg laat geworden. Na het heerlijke eten en de koffie hadden Hofje en ik nog lang zitten praten. Namen er een lekkere borrel bij en ja toen werd het laat.
    Het was beter dat Hofje maar bleef slapen in het logeerbed.;) Want om zo laat nog bij pad te zijn vond ik geen goed idee.
    Zal zo maar eens een lekker ontbijtje gaan klaar maken met een sterke bak koffie:p

leni1955, venus261256, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier wat klusjes gedaan in huis, en zelfs nog wat opgeruimd in de tuin.
    Verder geen wilde plannen hier.xD
    Denk trouwens dat Rick nog in de roes zit, ontbijt maken voor iemand die al op de fiets zit.o_O

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier wel droog maar bbbrrr wel koud hoor....vandaag strijk dagje...en als tijd is puzzelen ben met een wasgij puzzel begonnen en die zijn niet gemakkelijk. Maar wel erg leuk .....als dan nog tijd is rondje met de hond ga al een heel stuk verder met haar en gaat super goed totdat nou ja ...die katten he waar ze dat toch door heeft??

nou fijne dag allemaal geniet van fietsen …ontbijtjes....opruimen...slapen in logeer bedjes enz enz....:)

leni1955, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Langzaam wakker worden doet en zich eens uitstrekt. Huh wat had zij nu weer aan o_O Ohja ...Het was zo laat geworden gisteravond dat Rick er op stond dat ze bleef overnachten. :wuerg: In het logeerbed, dat dan weer wel :music: Maar zij had niks bij zich:oops: ... Rick had een overhemd van hem aan haar gegeven voor de Nacht ... Hmmm zo ze eens keek, paste het haar op sommige plekken meer als op andere plekken. :music: Flarden van de gesprekken gingen door haar gedachten : Hexia was zo mooi, Hexia eigengereid, Alleen in het huwelijk, Hoe dan nu, toekomst ....Enz enz enz... Ze had slecht geslapen in dit bed. Volgens haar een voor-oorlogsbed. Of nu ze eens om haar heen keek. Waarschijnlijk het oude bed en kamer van Vrouw Bitter:eek: In het bed zat een enorme kuil, hoe ze ook gedraaid had, elke keer rolde ze weer in die kuil-.- Dan was er nog de wind geweest en de slag regen. En voor haar zoveel onbekende geluiden. Uit eindelijk was ze dan toch in een diepe slaap gevallen. Waarin de ene droom na de andere scheen te verschijnen. Vrouw Bitter die haar uitlachte... Een lief glimlachende Hexia ... Glurende boeren en boerinnen achter hun vitrages...Een totaal leeg dorpshuis ... Pppfff nee ze kon niet zeggen dat het een goede nacht was geweest:wuerg: Ze hoorde nu wat geluiden uit de keuken komen en ze rook de geur van verse koffie :inlove: Koffie ...veel koffie dat was wat ze nodig had. Snel schoot haar sokken aan en liep de trap af. Daar zag ze Rick. Ondanks alles zag hij er goed uit :oops:erg goed kon ze wel zeggen... Ze voelde meteen dat ze ging blozen ...Oh nee he, niet nu Hofje niet nu. -.- Ze haalde diep adem, liep de keuken binnen en zei vrij nonchalant ; Goedemorgen Rick, lekker verse koffie, daar was ik wel aan toe. En wat een weer he ...Meteen in haar hoofd denkende : niet ratelen Hofje niet ratelen. Rustig aan en niet teveel zeggen. -.- Goedemorgen Hofje, zei Rick en nog een beetje kunnen slapen ...Euh nouh :music:
    Ga zitten Hofje, heb ontbijt gemaakt. Dat zul je wel lusten denk ik ...Gecompliceerd Gecompliceerd, dacht zij verlegen. En zei ja lekker ik lust wel wat. Heb jij ook nog goed geslapen Rick... ??? En neem eerst maar ff wat paracetamol als ik je zo zie...
    En nam een grote slok koffie 8)

suuske1960, rickvenema, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniiieeet ik heb nog steeds geen toetsenbord op de farm, please :inlove:

Wat gebeurt hier allemaal met Hexia, Hofje, Ricko_O:music: wordt weer spannend.8)

Dochter gaat over een uurtje naar huis en dan komen jonste broer en schoonzus voor het eten, weekend was heel erg gezellig maar 2 pubers soms:wuerg::wuerg:

Ben dus nog even afwezig.8)

Heb het gelezen RM, vind het zelf niet zo erg.

Laatste bewerkt: 28 November 2021
    suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.