-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

vijf keer gespeelt en 51 muntjes dus....zie der echt niet meer ....soms maar 6 in 1 spel komt vast weer goed...denk ik wel...

edit 18 nu het hoogste dus....mooi

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Gaat je vast wel lukken Popje als je nodig hebt brilletje heb ik wel over ;) .
    Nu 100 mandjes gevangen de neonkisten ook binnen ga nu nog even verder voor de stallen.

Eten wordt lekker zuurkool stampot met jus in het kuiltje en een randje eromheen
    wel met HEMA rookworst erbij:D8).

popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Vraagt zich af of steenbokken dan echt zoveel po*pen :wuerg:...

Die muntjes vallen echt random ja...soms veel, soms 1 of 1 :eek: ... Heb dan wel nog 4 dagen ...Maar het geduld voor 4 dagen is wel een dingetje-.- Ik wilt gewoon die missende 265 DI NU hebben xD... Vanmiddag weer geslapen :oops: Koorts vind Hofje erg lief denk ik ... is weer terug gekomen :oops:

EDIT: kreeg een plantenspuitkunst ...Wat is dat nu weer xD nooit van gehoord ...zoek me elke keer te pletter naar wat het is of geeft xD... En jaaaaaaa dus weer geen TG boom :cry:

Laatste bewerkt: 12 November 2021
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Venus :inlove: Wij eten vanaaf koude schotel al la Sniet (zoals gewoonlijk als we dat eten) De Buum heeft zich natuurlijk ook ingeschreven op een bord xDxDxD

Ben vandaag braaf naar de tandarts geweest om mijn (gisteren) afgebroken kies te laten repareren:wuerg: Ik blijf er bang van, kan er echt niets aan doen :oops:. Gelukkig kon ik vanmiddag wel mijn fiets weer ophalen, daar was/ben ik echt heul blij mee !! Verder heb ik hier maar de plafonds van de badkamer en de toilet gewassen, tegels ook maar meegenomen en tja, de rest ook maar gedaan. Daarna maar in de keuken alles gepoetst, natuurlijk tussen de bedrijven door mijn wederhelft gewassen en verzorgd. Kortom, ik verveel me niet....

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nog maar een keer dan:)
    https://board-nl.farmerama.com/threads/de-wonderkist.36804/
    Je kan ook gewoon plantenspuitkunst in het zoekvenster rechts boven invullen

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Die zoekfunctie werk soms niet goed...Maar dank je Enk:) Tis dus een prijs van niks xD...mompel de mompel:oops:

Hoort Tandarts :eek: rent snel heel hard weg .............

7. snietje1

Had ik liever ook gedaan Hofje :oops: Maar nu ziet het er weer een stuk beter uit... Om als tandloos zoogdier door het leven te gaan, neu, heb ik ook geen zin in :wuerg:

Edit : Lied voor vanaaf : Boudewijn de Groot, Lied voor een kind wat bang is in het donker

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.

Hier 25 mandjes gedaan, maar krijg het vast wel af voordat het event is afgelopen.
    Mooi dat je fiets weer geplakt is Snietje, zag je alle dagen al gaan als een klein meisje op een grote papa fietsxD.
    Hier hou ik het spannend met de piccolo kisten, stof ze alle dagen ff af.:)

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Goedemorgen ,
    Daar gaan we dan voor maar hoop wel op mooi weer.

11. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Mag nog steeds geen mandjes vullen :cry: Kom 2 ja precies 2:eek: DI te kort :wuerg: hoe erg ook weer xD

Na eerst maar een bakkie koffie dan, en weer wachten -.- Lied van de Dag ; Guns N' Roses - Patience
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Snap er niks meer van hoor :cry: , iedereen komt DI tekort :music: , maar ik kom gewassen tekort >:(:wuerg:.

13. HofvanDromen

Jaaaaaaaaaa Hofje ken de mandjes gaan vullen .... Dank allen :inlove: Zo lief :inlove:.... Hup hup wolkenrij Hofje komt eraan ...xDxD

snietje1, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen

hier eerste kist binnen nou ja moet nog ophalen maar kan al wel heb201 muntjes dus.....
    ik kom ook gewassen te kort hoor....de laatste in de quest vandaag hopelijk op halen al hoe wel 7500 gewassen pppfff das best veel...
    mooi hofdame....
    zo vandaag dagje vrij...half weekend werken dus morgen weer...straks maar eens boodschappen doen en bedenken wat we hier gaan eten...

15. suuske1960

Goedemiddag.
    Hier ook wachten op gewassen, ondertussen was ik ff kijken wanneer de maandaanbieding voor de knechten is.
    Echt heel vreemd pas maandag? Snap het nut daar niet van, doe het gelijk met Sid die is dit weekend.
    Vindt het ook vervelend dat ze de oude aanbiedingen maar in het rijtje laten staan, nieuwe erin oude eruit lijkt mij.:(
    Moest er ff uit vindt het al tijden vervelend dat alle ouwe muk blijft staan, was vroeger wel anders met hoe weet de moderater ook alweer.?
    Die was hele dagen met de bezem aan het vegen op het forum.xD
    Zo weer genoeg geklaagd, denk zo maar ff de tuin in lijkt wel voorjaar hier.

Laatste bewerkt: 13 November 2021
  16. HofvanDromen

Misschien komt nu de roet-veeg piet wel langs :music: Of de op schoon piet, Maar gedichtjes schrijven doet Hofje niet :oops:

Snap wat je bedoeld Suus, vind het ook erg irri, dat al die oude meldingen blijven staan.

popje4, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Iedereen druk met Sinterklaas volgens mij vergeten we bijna om te eten :(.
    Hier wordt het gewoon ratjetoe we kijken wel wat er in de koelkast ligt maar komt vast goed:D.

18. suuske1960

Hier een lekker broodje hamburger.:)
    Vanavond nog een keer oogsten en dan ff kijken hoe ver we zijn met het event.

19. snietje1

Ratjetoe en broodjes Hamburger, lekker hoor, van ratjetoe krijg je van de lekkerste dingen en als je het geplant na gaat maken is het nooit hetzelfde :) Wij eten vanaaf tarbot met ciabatta en een bak salade.

Ik heb overigens meer valentijnsrozen als DI... Hoe krijg je meer DI als rozen ? o_O
    Oh ja, tijd om de sint-banner erin te gooien 8)
    Nu tijd om even uit te rusten voordat ik weer verder ga...

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Lange gewassen neerzetten Sniet ...BV...Lablabdinges en dan eerst een tikimasker erin mikken ...duurt dan 12.00 uur..met alleen water.

Ken je er helaas geen 1 sturen...ik heb ze ook alleen "gekregen" heb dat ding of wolkenrij niet waar ze uitkomen :oops:

De laatste picolo die eruit te halen was staat op het land ...Vurig en hartstochtelijk hopen doet op een TG boom :oops:...Uit de 2 van vandaag kwam een multitaskding en een hamstervanger ...

Laatste bewerkt: 13 November 2021
    leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.