-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Sniet :eek: ... Ik laat van schrik me make-up spiegel vallen :wuerg:

    [​IMG]
    Onder het vegen, gewoon door zingen doet ...Alone ...Alooooooooooonnnnnnnneeeeeeeeee
     
    suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb gelukkig wel oordopjes in gedaan , maar alle ramen en glazen zijn nog heel :D.
     
    suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje ken door oordopjes heen gillen :music: ... Rent snel naar de Roze - Hof ...

    EDIT: Heb inmiddels 27 mandjes mogen vullen ...Morgen weer verder ...
    Ohja Sniet ...Eerst alle zilveren doen van de quest ...Daar krijg je de meeste mandjes.
     
    Laatste bewerkt: 11 November 2021
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik heb heeeeeeeleeeeee heeeeleeee goeie oordopjes dus hoor mezelf niet eens :music::music:zingen.
     
    suuske1960, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Hofje, die had ik gezien (soms he, lijkt het dat ik er ooit goed in ga worden.... euh heul somsxD)
    [​IMG]
    Oeps.....
     
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Al rennend op weg naar de Roze-Hof, langs Huize Venus rent ...Goh wat jammer nou, al die gesprongen ramen :music:
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    pppppsssssstt niet in de kast kijken waar de glazen staan. Laten we hopen dat het geen kristal is :oops:

    Aloooooooooooooooooooooooooooooooooooone I hear the tikkin' of the clock.....
    How do I get you alone......
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb net gekeken in mijn glazen kast ...Alles nog heel ...heb dan ook geen kristal xDxD In Venus zijn kasten ken ik niet kijken. Heb de sleutel niet meer he :music: En inbreken bent Hofje niet van ...

    Zingt nog even door ...

    I hear the ticking of the clock, I'm lying here the room's pitch dark
    I wonder where you are tonight, No answer on the telephone
    And the night goes by so very slow, Oh I hope that it won't end though
    Alone
    Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you
    And now it chills me to the bone, How do I get you alone, How do I get you alone
    You don't know how long I have wanted, To touch your lips and hold you tight
    You don't know how long I have waited, And I was going to tell you tonight
    But the secret is still my own, And my love for you is still unknown
    Alone
    Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you
    And now it chills me to the bone, How do I get you alone
    How do I get you alone, How do I get you alone
    How do I get you alone
    Alone... alone...

    -.-
     
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    pppff nou als jullie allemaal zingen dan..............HOW DO I GET YOU.......ssstttt allemensen de hond zit zo een beetje aan het plafon nu.....hihhi tja zal wel stil zijn:oops:
     
    Sintra98, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Best wel goed geslapen, al waren er een paar gillende boeren een poging aan het doen tot zingen.:eek:
    Vandaag nog even werken en dan weer weekend.
    Fijne dag allemaal.:)
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Dat heb ik ook gehoord Suus :music:,
    Nou ga eerst maar eens een beetje puinhoop ruimen en dan de glazenzetter maar even bellen :wuerg:.
    Straks eerst even de markt over en naar de GGD bus om de tweede prik te halen , had er nog maar 1 gehad
    omdat het niet nodig was om tweede te nemen omdat ik al corana had gehad maar ga hem nu toch halen.
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal.
    Ik heb helemaal geen gegil gehoord, wel hele mooie muzikale stemmen die Alone zongen 8)xD
    Werk ze Suuske.
    Succes met je spuit en veel plezier op de markt Venus.
    Sniet gaat hier gewoon weer verder met vanalles en nog meer.
    [​IMG]
     
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, heb ik toch nog wat kattengejank gehoord :) Was hier gisteren sint maarten maar geen enkel kind aan de deur gehad. Op zich niet zo erg want school hier een paar straten verder is helemaal gesloten vanwege teveel corona besmettingen dus dan zie je eigenlijk liever geen kinderen aan de deur. Ik had gisteren een 200% oogst in het diamanten slot gegooid en een jack aan gezet dus de wolkenrij is al weer binnen. Nu verder op maar 2 velden, 3e veld heb ik weer gevuld met dieren en bomen.
     
    suuske1960, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier is de wolk ook binnen 80 mandjes vol gevangen en de 4 piccolo ook binnen.
    Kwamen 2 keer Jack een zwempret en berenvriend uit weer helemaal tevreden :D.
    De twee updates ook binnen ga nog even verder voor de neonkisten.
     
    suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen:inlove:

    Geen gegil gehoord hiero_O Mooie zang koren dat wel :music: En wat glas gerinkel ... xD Heerlijk geslapen dus.
    Moet nog 2200 gewas en 345 :wuerg: DI voor de 26 mandjes ...Het zal dus nog wel even duren voor Hofje de wolkenrij heb.
    Bij Rozijntje nog langer -.- Die heb pas 13 keer haar mandjes kennen vullen. Tja geen bergen SM en geen oogstbonussen enz...
    De Dametjes ongeduld zullen nog heul wat geduld moeten hebben:wuerg:

    Eerst maar een bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Abel-Onderweg
    :inlove::inlove:
     
    suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Je hebt nog 4 dagen hoor dus gaat je vast lukken.
    Hier ook geen bergen supermest maar wel een hoop , daarom heb ik ook die steenbokken
    aan het grazen gezet 8).
     
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen....
    hier ook geen bergen....anders zou ik nog gaan jodelen hahaha.... maar er komen hier toch ook geen munten uit die carnavals wagen dus....net 9 stuks xD het gaat dus eff duren tja...
    fijne dag allemaal ik ga straks werken late dienst.....wel altijd gezellie op vrijdag
     
    Sintra98, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goed opletten Popje ze zitten er echt wel , werk ze voor straks xD
     
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dank je venus....ga beter opletten hoor....;)
     
    Sintra98, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Soms komen er veel muntjes en de andere keer maar weinig, je moet net mazzel hebben. Hier had ik uit de kisten: multitaskgenie, toverhoed, gestipte parasol en eeuwige schattenzoektocht. Jammer genoeg geen Jack`s :(