-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Veel Venus o_O Normaal eet je toch groente, koolhydraten en iets van vlees of zo ? ik smijt het alleen in een ovenschaal, doen we altijd, lekker hoor (vinden wij);)
     
    HofvanDromen, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    S6 voor die het nodig hebben, ik ga dadelijk weer naar me werk.
    Fijne dag allemaal.:)
     
    HofvanDromen, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Werk ze Suus . Snietje smijten met eten doe je toch niet wordt zo'n rotzooitje dan ;).
    Moest me van de HA toch maar even laten testen op corona , kreeg net uitslag binnen en die is negatief :D.

    Nu maar wachten tot 11.11 uur op het carnavals mandje kijken of ik vanmiddag al wat snoep kan
    vangen om vanavond weer uit te delen 8).
     
    suuske1960, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
    Gelukkig Venus ! Negatief is hierin het beste ;)
     
    suuske1960, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen.....

    fijn venus gelukkig maar toch....en ja er heerst iets van een verkoudheid achtig iets cliënten op het werk ook allemaal hoesten en snotteren..... Maar ook allemaal negatief.
    schoondochter helaas weer opgenomen in ZH, tja we wachten maar weer af...en duimen....
    hoe gaat het met je wederhelft en zijn knie??
    hier zo maar eens naar de kapper altijd fijn als dat weer klaar is....
     
    snietje1, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook iedereen hoesten, verkouden e.d maar ook geen Corona dus gewoon maar uitzieken.
    Huisgenoot, zoon en kleine man ziek, ik al dagen hoofdpijn en schoondochter nierbekkenontsteking, gaat lekker hier.

    Event opgestart en nu maar mandjes vullen.:)
     
    snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag :inlove:

    Beterschap, sterkte aan allen die het nodig hebben en een dikke knuffel :inlove:

    Hier was Feestcommissie in het weekend begonnen met die gekke griep ... Hoest de longen uit zijn lijf en koorts enz enz. Hij knapt ook nog niet erg op. En tja Hofje leg er naast he :music: Dus Hofje kreeg in de loop van maandagnacht koorts die rap hoog op liep...:wuerg: Die nu gelukkig wel zakkende is...Maar Hofje niet hoesten of verkouden o_O Wel erge hoofdpijn, spierpijn en zo moe zo moe zo moe, heb alleen maar geslapen :oops: Elke dag ook corona getest ...Tja we blijven voorzichtig enz enz ... Maar nee we hebben geen corona...

    Maar eens gaat kijken of Hofje een beetje mee ken doen met de carnaval gedoetje...:) Had nog alles vol met bomen staan dus echt veel DI was er niet 198 bij Hofje ...168 bij Rozijntje ...die wel nu het WAC recept heeft gekocht in de aanbieding...Is nu dus ook een onafhankelijke dame geworden 8)

    K,heb ff geen lied ... Wel het witte paard en geen prins :music:xD...:oops:
     
    snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Popje misschien maar beter dat ze is opgenomen kunnen ze het beter in de gaten houden :).
    Leni , Hofje denk dat het overal wel heerst het weer werk ook niet echt mee dan weer normaal en
    dan weer koud je weet af en toe niet eens wat je moet aantrekken :wuerg:.
    Voor iedereen beterschap die het nodig heeft xD.
    Het gratis mandje leverde 18 muntjes op , net de volgende gedaan daar ving ik 21 muntjes.
    Snoepjes heb ik ook al genoeg gevangen zal vanavond niet tekort komen met Sint Maarten :music:.
     
    snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ooo ja das vanavond he...pppff helemaal vergeten hihih....
    hier nog niemand verkouden bij zoon lief op t werk wel 7 man ziekjes....
    event plantjes erop gezet nu maar wachten zodat ze in de molen kunnen....
    tussen door vast prei soepje opgezet die pruttelt nu al lekker de rest weet ik nog niet....denk...sla met van alles er in....
     
    snietje1, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Popje je kan beter eerst wat gewas binnen halen en dan in de qeust inleveren.
    Dan heb je minder gewas en dropitems nodig , zou het niet in de molen doen xD.

    Eten wordt Bami uit de vriezer die ik van de week had gemaakt , wel met vers Sate'tje
    en kroepoek. Trouwens ook nog kipstukjes in zoet/zure saus erbij gemaakt :music:.
     
    suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    :cry: hier wel in de molen gesmeten ... Was heul die quest vergeten :cry:
     
    suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb het al eens eerder gezegd smijten help niet , maar je weet het nu eerst de qeust doen xD
     
    suuske1960, -freedom5555-, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oke dank je voor de tip venus das inderdaad beter dan he.....nog net op tijd dit gelezen ;)xD
     
    suuske1960, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kreeg net een kauwende koe ... als buren kadootje :wuerg: Allememachies ... ik hoop toch dat het niet ...nu ja :oops:...xD
     
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik lees lekkers !! Smakelijk Popje en Venus, lekker !
    Hebben ze bij de cadeautjes de tabbladen verwisseld, ik op automatische piloot 1ste tabblad en 1ste cadeautjes (is altijd de eventcadeautjes) zie ik mezelf een kauwende koe versturen :eek:o_O Dat zou een burenruzie kunnen worden:wuerg::eek: Getsie, zat ik helemaal op te wachten :oops::cry:
    Popje, beterschap met je schoondochter, ik hoop dat alles goed komt !
    Leni, wat een ellende, alles zo ongeveer in de lappenmand, dat is echt PIEP met peren...

    Ik ga een poging doen om tussen de bedrijven door ook mee te doen aan het event, zal me benieuwen. Ik begin maar met die quest (dank je Venus) misschien dat ik dan nog iets kan halen xD

    Oh ja, eten, wij eten vanaaf bruine bonen met allerlei zuur, uien enz erbij, met uitgebakken spek en gehaktballen.

    Lied van vandaag : Heart, Alone
     
    Laatste bewerkt: 11 November 2021
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    -.- heksen streken ... dat zijn het ... -.-...xD

    Zingt maar mee met Alone :wuerg:
     
    suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zing ik toch maar niet mee want ben niet alone :(
     
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik zing ook niet....anders moeten jullie oor doppen in gaan doen...xD
     
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Zijn jullie samen :music:

    Als jullie niet willen zingen, zingt Hofje wel Alone, Alone 8)
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Natuurlijk zing ik mee, ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONE
    oke, alle spiegels en glazen zijn gesprongen :oops: