-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen allemaal...
    dank jullie we horen het vandaag....of opname of toch nog thuis blijven hoop voor schoondochter het laatste...tis ook spannen hoor want als het niet goed gaat moet ze geopereerd worden en halen ze de dikke darm er uit das niet niks toch als je 28 weken zwanger bent en al die medicatie die ze nu krijgt ppffff maar we blijven duimen....met kindje gaat het goed hoor groeit goed en zo.....
    nou hier laatste plantjes er op heb nog tot morgen maar dat ga ik denk ik niet meer redden ach ja zo naar fysio en daarna nog geen idee....voor vandaag iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel.....:inlove:
    fijne dag allemaal
     
  2. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Met Klaas, Geertrui en Bertus eens de nieuwe stallen en bomen met trots en verwondering bekijken doet...
    Voorlopig niet bij Mama Hofje op bezoek zal gaan :music: Voorziet gil en smijtwerk aldaar...Met haar uitkomsten zoals gele chinchilla,s en andere hopeloze bomen en stallen :wuerg:

    Hier mocht zij onder andere een spookdiertjes verblijf, een secretarisvogel, palissander en methuselah boom ontvangen van de regering.
    Tja verschil moet er nu eenmaal wezen :music: Zingt nog maar een keer een liedje ...En Rozijntje gaat nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet, Rozijntje gaat niet naar huis, want me moeder is alleen thuis -.-xD....:oops:

    Hoopt op een goede afloop voor kleinkindje en schoondochter van Tante Popje en wederhelft Tante Snietje :inlove:
     
    suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Hier de hele dag al bezig om alle keuken kastjes uit te mesten binnenkant helemaal schoongemaakt
    en alles weer schoon in de kasten gezet :D.
    Alle voorbereiding voor het eten gedaan wordt Bami zelf klaargemaakt met gebakken eitje , kroepoek en sate'tje.
     
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dank je RM nog geen bericht gehad dus....
    hier eten we zoete aardappels uit de oven...verse rode bietjes ( van de bio markt ) voor de mannen varkenshaas....voor mezelf ach denk van alles door elkaar met veel groenten...altijd lekker....
    en bami venus heerlijk denk dat dat hier voor morgen op het menu komt....
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oei die varkenshaas is toch ook wel lekker hoor Pop :D:p.
    Zal me benieuwen hoe het gegaan is met nieuwe knie van wederhelft Snietje :music:.
    En of ze wel eet vanavond :( , want dat vergeet ze nog weleens volgens mij:oops:.
     
    popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan met de operatie, is toch altijd spannend.
    Mooie uitkomst RM en blijf idd maar even van de roze hof wegxD.
    Vandaag weinig gedaan, weer een hoofdpijndag 8)
    Eten zuurkoolstamppot met zuurkoolspek:inlove:.

    edit: operatie is goed gegaan gelukkig volgens Sniet.:)
     
    Laatste bewerkt: 8 November 2021
    popje4, -matthias1952-, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    *PLOF* Ik ben er helemaal op van....tis gelukkig voor een heul goed doel xD
    Zoals mijn farmvrouw al zei : tis gelukkig goed gegaan, hij heeft al een klein stukkie gelopen met zo'n apparaat en een klein stukkie (naar de toilet) met een rollator dus kaai goed ! Verder ligt ie met een man die zijn mond nog geen minuut kan houden (echt niets voor mij) en een aardige man die een bypas (geval dinges) maagverkleining (in de volksmond) heeft gehad. Mijn wederhelft vermaakt zich altijd wel, dus komt allemaal goed. Hopelijk mag hij morgenmiddag al naar huis (als er geen koorts bijkomt) ik heb het op het werk al geregeld met mijn collega (hij is lief) als ik gebeld wordt, ben ik naar het ziekenhuis om het te regelen dat hij naar huis kan. Dan zet ik hem in een taxi en ga zelf op de fiets....... Oh ja mijn nacht/ochtend......:wuerg:
    Sniet was vannacht om 3 uur wakker en kon niet meer slapen na een droom dat ze bij mijn wederhelft een verkeerde operatie uitgevoerd hadden. Ze hadden beide onderbenen afgezet, dan had ie ook geen last meer van zijn knieën volgens de arts...lekker dan.. Dus op een gegeven moment maar opgestaan en vanalles lopen rommelen. Mijn wederhelft is om kwart voor 7 vertrokken dus ik op mijn gemakkie een bakje gedronken en naar mijn werk..... eerst een zeurende schoonmaker aangehoord die gerust gesteld, ik denk, lekker even op mijn fiets uitleven,ik zet mijn fiets buiten: mijn achterband zo plat als een dubbeltje:wuerg::eek: Ter jullie info : op maandag is de fietsenmaker dicht..... Ik denk : ik pak de fiets van mijn wederhelft, ik loop terug naar boven, tja nu nog de sleutels... Ik zoek me te pletter, heb maar alle reserve fietssleutels mee naar beneden genomen en alles gepast, van het ene slot, yep, die paste, de andere niet. Terug naar boven : oh ziet zijn fietssleutel er zo uit ??? apart...terug naar beneden : jaaaaaaaaaaaa, hij past, joepie ! Tja, mijn wederhelft is veel groter dan ik, dus nu ben ik net klein duimpje in een zevenmijlslaars op het fietspad. Als ik niet ga zitten kan ik net met mijn neus van mijn schoen bij de trapper. Zo fiets ik nu van de ene kant naar de andere kant van de stad om laat naar huis te fietsen en hooligans te verzorgen.
    Niet te vergeten dat ik moeite moet doen om bij het stuur te kunnen (korte armpjes) maar dat mag de pret niet drukken, het fietst (een beetje). Morgen maar naar mijn grote vriend de fietsenmaker, hopelijk kan hij (als ik hem lief aankijk) mijn fiets snel maken :inlove:

    Morgen weer een dag en hopelijk is mijn wederhelft weer thuis :inlove::inlove::inlove:

    Lied van vanaaf Queen, bicycle race 8)

    Overigens lees ik weer heel wat lekkers :inlove::inlove::inlove: Bami met lekkers, bietjes met lekkers en zuurkool met spek, heerlijk allemaal. Ik heb braaf de oven aangezwengeld en zet er dadelijk pasta met een boel veel groente en kippendijvlees in. (zelfgemaakt bakkie van mijn wederhelft uit de vriezer, stond al klaar en heb ondertussen al een paar apps gekregen, of de oven wel aanstaat, hoeveel graden ? Hoe lang zet je het erin ? enz.....pppff
    Mijn wederhelft heeft in het ziekenhuis spinazie met gekookte aardappels suddervlees en salade op. Om half 9 kreeg ie nog wat stukjes kaas met koekjes en nog iets wazigs (op de foto) met een bakje erbij. Hij was helemaal blij:)
     
    .Fisherman., popje4, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.

    Fijn goed nieuws Snietje.:)
    Allemaal een fijne dag en werk ze Snietje.
     
    popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Werk ze Suuske:)
     
    suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Fijn dat het met wederhelft goed gaat Sniet :D, voor de rest een beetje pech maar komt vast goed.
    Werk ze voor zover het gaat en sterkte met de rest :music:.
     
    snietje1, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Fijn te lezen dat het allemaal goed gegaan is Tante Sniet :) Hoop voor jullie dat het zo blijft en een goed herstel...


    -.- Ken geeneens op bezoek ... Der hing een brief op de deur ... Niet betreden GRIEP :eek:... nope geen corona...Ze heb al minstens 3 x zo ene test gedaan...:wuerg:...Maar dus een"gewone" griep ...Hoge koorts enzo enzo ...
    Nah dan straks maar Geertrui een pannetje kippensoep laten brengen...
     
    snietje1, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oeps RM das minder mooi sterkte daar en beterschap hoor....goed uit zieken...
    fijn te lezen sniet dat de operatie goed is gegaan....mooi nu dan op naar herstel he....:D
    voor vanavond eten de mannen lasagne....ik zelf heb pasta met veul groenten....ga straks werken dus alles staat al klaar...ze hoeven enkel de over aan te zetten en daarna lekker aanschuiven....
    zo event toch nog weer gehaald ook door 100% bonus hihhiihi:p en er waren niet zo veel gele plantjes nodig dat hielp ook mee ...

    voor nu eerst maar eens bakje yoghurt met fruit dan eff naar buiten tis prachtig weer....
    fijne dag allemaal...
     
  13. wendyferwerda

    wendyferwerda Forumleerling

    Als er iemand een WAC kan missen, hou ik mij aanbevolen.
     
    popje4 en leni1955 vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Vandaag de rest van de keuken uitgemest dus alles is weer spik en span in orde :D.
    Had alleen de buitendeur open staan denk dat nu koudje heb opgelopen :wuerg:,
    maar komt wel weer goed.
    Eten worden spruitjes met spek , aardappeltjes en stukje vlees.

    Kan die WAC wel missen maar zal je eerst een berichtje moeten sturen kan ik morgen sturen.
     
    wendyferwerda, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemiddag, ik heb het druk gehad, wederhelft mocht vandaag om 11 uur naar huis.
    Dus ik vanuit mijn werk naar het ZH gefietst, alles ingepakt nadat we alle papieren hadden samen met de taxi naar huis. Met veel moeite mijn wederhelft in de taxi gekregen, daarna mijn wederhelft in bed gelegd (ook met veel moeite) daar ligt ie nu nog. Hij kan zich nog niet goed bewegen en zo, maar we hebben het voor elkaar gekregen.
    Ondertussen dat wederhelft uit rust ben ik eerst mijn kapotte fiets naar de fietsenmaker gebracht (ze zitten helemaal vol dus kan wel een tijdje duren dat ik hem terug heb:() daarna naar het ZH gelopen om de fiets op te halen van wederhelft (waar ik nu op fiets) toen naar de apotheker gefietst om de pijnstillers te halen, pakketje op gaan halen en weer naar huis.
    Ik was om half 3 thuis dus toen was het tijd voor de lunch, ondertussen was gedraaid, die heb ik net opgehangen dus nu mag ik wel eventjes bijkomen. Ik heb mijn beweging wel gehad voor vandaag....

    Hofje ziek ??? Dat is niet zo mooi, beterschap met je moeder RM ! Blijkbaar heerst er vanalles....
    Edit....
    Eten.... Lekker Venus !! Wij hebben vanaaf chinees, tis nog even te druk en mijn wederhelft had er kaai zin in. Ondertussen hebben de Hooligans hun eten, aandacht en lekkers. Sniet doet weinig meer vandaag 8)

    Nog wel geregeld : morgen komt de therapeute (voor ons de beste) aan huis (doet ze zelden of nooit) om te kijken wat wel/niet kan enz enz Hier hebben we vol vertrouwen in dat het allemaal goed komt.:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2021
    leni1955, .Fisherman., venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    fijn sniet.....en ja pppfff wat een heen en weer gefietst voor jou...gelukkig wel droog toch...
    truste allemaal...
     
  17. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Mooi om te horen dat je wederhelft weer thuis is, en nu weer lekker kan gaan opknappen.:)
    Fijne dag allemaal.
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2021
    popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Lekker dat ie weer thuis is voelt toch beter aan dan ZH.
    Nu rustig gaan beginnen met de therapie weet uit ervaring dat je dat rustig aan moet doen
    en echt niet te snel willen.
    Hier straks even langs bij HA want die wil longen even controleren.

    Edit : Het is nou toch wel erg stil hier hoor :music:.
    Ben bij Ha geweest voor long controle vind ie dat ik me moet laat testen op corana:wuerg:.
    Heb nergens geen last van geen verhoging of iets dergelijks heb alleen een hele
    droge hoest :(.
    Maar geen zin meer om te koken dus wordt een lekkere zalmsalade gehaald in de supermarkt en nog wat erbij maar weet nog niet wat:cry:.
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2021
    suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond.
    Droge hoest Venus?? Dat heb ik ook, en een beetje neusverkouden, het heerst blijkbaar, ik heb geen corona. Zalmsalade, lekker, smakelijk ! Ik heb net een ovenschaal vol gegooid met krielaardappels, spruitjes en een getrancheerde kip, daar wat verse rozemarijn, tijm en oregano bij dan hoef ik het strakkies maar in de oven te smijten :)
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet dat het allemaal wel een beetje veel is Snietje o_O maar in de oven smijten lijkt me
    niet zo handig hoor:music:.
    Maar eet smakelijk straks:inlove:.