-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Weet jij, wat je nou met die startkabels moet Thea ...
    Snap niks van dat spel, ik doe maar wat xD Die wolkenrij ken ik dus wel vergeten :wuerg:

Kom om de week bij aldi en lidl ...erg leuke winkels hoor :music:xD

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Met die startkabels kan je een andere kaart kopen , 1 kaart kost je 3 kabels.

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Met de startkabels kan je het kaartje wisselen. Ik snap in ieder geval wel waarom ik de vorige keren dit event heb overgeslagen.

suuske1960, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Oh daar zijn ze voor...Weet heul niet hoe je dat dan weer moet doen :wuerg: Wat een : mompeldemompel event :wuerg:
    Hofje moet zien dat zij die ik dacht 2000 ofzoiets punten haalt, das genoeg stermunten dan voor die Sneeuwbol Halloween :inlove:
    En dan gauw kappen ermee ... Sorry maar vind verschrikkelijk dit event :oops:... Hmm 2000 punten das nog 9 of 10 spelletjes-.-

En dan dus maar 1 wolkenrij hier ook... Echt stom dat het zo moet gaan. Speel je braaf 2 events helemaal uit. Krijg je 1 zo,n lullige wolkenrij :wuerg:

5. -RozeMarijntje-

-RozeMarijntje- Halfgod

Iedereen ff in zijn/haar e-mail of zelfs spam kijken ...Er is een persoonlijke bonuscode :)

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Draai hier zomaar 100% bonus voor 24 uur :eek:...xDxD

7. venus261256

Dank je RozeMarijntje code gebruikt :D.
    Had hier 3 keer een plus 1 bonus voor 6 uur en 2 keer een bonus voor 24 uur o_O:oops:.
    Gewassen schieten dus al aardig op 8).

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Puh ... Mijn Roze-Hof is toch lekker de mooiste van heul Farmeramaland ... :oops:

9. venus261256

Lekker Puh dan NEON vind ik mooier met al die lichtjes o_O.

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Ech nie ... :oops:

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Hoe meer lichtjes hoe meer vreugde o_O:music:.

Eten lekker zelf gemaakte russisch eiersalade op een broodje.

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vanmorgen even een nieuw bed gekocht voor huisgenoot, nou ja even:wuerg: gingen om half elf weg en waren om 2 uur terug8) Snel event opgestart en toen kwamen zoon en schoondochter even aan dus verder weinig gedaan vandaag.

Overlegd over de veranderingen en daar komt best wat bij kijken, eerst maar eens met de kasten bezig en dan zien we wel verder, hebben de tijd want bed komt pas in februari.:)

Event dus nog niet veel naar gekeken, komt straks wel en anders morgen xD

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Venus, smakelijk !! Wij hebben vanaaf gegrilde kip met gebakken aardappels en een grote bak salade.(het zou iets anders zijn, maar hier hebben we toevallig meer zin in)

Whouw Leni, dat wordt goed aangepakt, goed bezig !
    Venus, euh,sorry, maar Hofje heeft wel gelijk, roze zijn mooier als de neon :music: Neon zijn praktischer, maar niet mooier (vind ik).
    Oh ja, we hebben blijkbaar een code, even kijken, dank je voor de tip RM :)

Morgen even een dagje niets, ik heb het verdient, Sniet gaat morgen uitwaaien met de fiets :inlove:xD

Laatste bewerkt: 27 Oktober 2021
  14. HofvanDromen

En Hofje is niet praktisch, tactisch, of strategisch als Roze Boerin :music:xD

leni1955, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Ik ook niet Hofje, ik probeer het soms te zijn, daarna val ik weer door de mand xDxD

Oh ja, lied van vanaaf: Alquin, LA renderz vous :inlove:

16. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier 98 van die sropjes...met ook lange gewassen er op tja....
    fijne avond allemaal

17. HofvanDromen

Whahaha Sniet, hier net zo... Hofje klooit, rommelt en rotzooit maar wat aan. Zolang ik lol ervan heb, is dat helemaal niet erg xD
    En als Hofje er geen lol van heeft, dan 'verdwijnt' zij gewoon weer een poosje :music:...

Ga zo lekker op de bank onder de knuffeldeken...Eerst per seconde wijzer kijken ..Deze keer met Maarten van Rossem ...Vind dat een geweldige vent ... Moet altijd zo om hem lachen xD Daarna Boerderij van Dorst, helaas alweer de laatste aflevering ... Die Raven zoals zij/hij tegenwoordig heet. 0ok een heerlijk recht voor zijn raap mens ...Maar beide met een mooi goed hart enzo enzo ...

Alvast : Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove:

popje4, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo na een drukke dag op mijn echte boerderij, tarwe zaaien, deze is niet in tien minuten klaar, maar pas in augustus 2022.;)
    nu ff op deze farm.
    Heb ook de bonuscode geactiveerd, had de mail al weg gegooid:oops: maar dankzij berichtje van RozeMarijntje toch nog bonus gekregen. Eten was vanavond paarse spitskool8) met aardappelen en reststand van de kiprollade.

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Wij zitten ook, per seconde wijzer, te kijken, wel bij uitzending gemist ;) Daarna Jamie Oliver en daarna gaan we aan een nieuwe serie, ik ben benieuwd:)
    Zo denk ik ook over de boerderij, ik wil er lol aan hebben, dus heb ik mijn eigen ding en doe zelden mee met de events. Kan je toch niet halen als je werkt, ook goed, doe ik lekker andere dingen. De tig dingen die open staan doe ik af en toe op mijn gemakkie zodat ik die questen de kelder in schop.

Lekker Rick !! Paarse spitkool, die kende ik nog niet, ik hou zeer van spitskool, dus ga ik eens kijken waar je die kan kopen :inlove: Dank je !

leni1955, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Nou die paarse spitskool hoeft voor ons niet meer hebben liever de gewone.:p

leni1955, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.