-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Zo Paps en Mams weer blij gemaakt...buiten en binnen de ramen gezeemd...:)... En koffie gedronken :music:

Zag net FAQ nieuwe event :wuerg: Das zo ene event wat Hofje niks van snapt xD Nu ja ... Ga het wel proberen en dan is De Sneeuwbol Halloween, Hofjes doel. Die is echt mooi...Ik hou der van :inlove:...Veel meer of haalbaar zal er denk niet zijn...Vind vreselijke events zoals deze zijn. :oops: Nu ff snel een boterhammetje en een rondje over de Roze-Hof en ik denk zomaar vandaag niet veel meer...Al weet je dat met Hofje nooit :wuerg:

Lied van de Dag ; The Cure - To Wish Impossible Things
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je Rick, ik hou het eerlijk gezegd niet zo bij:oops:

Vanmorgen even bij mijn klantje de rekeningen betaald, de enige die ik nog heb en waar ik ws ook zal blijven. Een eeuwige strijd om geen bekeuringen te krijgen en verstandig te worden wat helaas niet gaat lukken denk ik:wuerg:

Nu events op beide farms uitgespeeld en op naar de nieuwe morgen, snap het ook nog niet helemaal maar komt vast wel weer.
    Het lijkt er wel op dat we die gadgets niet echt nodig hebben of kijk ik er overheen?

Ik ga zo eens wat kasten uitruimen en omwisselen, huisgenoot gaat van kamer ruilen en dan moet er het een en ander veranderd worden, voor haar veel beter.

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Even uurtje opgepast bij dochter nou ben je gelijk helemaal af o_O had 2 baby's van 6 maanden en
    1 van 3 jaar en 1 van 4 jaar , zeg je toch puf puf als ze weer thuis is :D.
    Leni dat is niet zo mooi hoor kan je toch beter ergens anders voor gebruiken ;).
    Succes met ombouwen houd je wel bezig :music:.

Eten broccoli/bloemkool mix met aardappels en vlees.

HofvanDromen, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  4. leni1955

Zijn niet mijn bekeuringen hoor Venus, ik help iemand met de administratie maar is een meneer die het allemaal niet zo snapt in het leven hoewel slim genoeg dus misschien niet willen snappen;) Hij past iig niet in de systemen van dit land8) vandaar dat ik de rekeningen voor hem betaal zodat hij geen schulden maakt.

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2021
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Laat nieuwe event aan mij voorbij gaan veel te moeilijk voor mij bovendien weinig tijd te druk met andere dingen die belangrijker zijn dan deze quest. Krijg dus maar 1 wolkenrij jammer dan. Heb alvast de eerste wolkenrij gehaald paar honden hokken erop en klaar. o_Ok een piccolo kist op het land gezet had er ook nog 1 van een andere quest zal mij benieuwen wat eruit komt. Succes aan een ieder die wel mee doet.

We eten hier vanavond bloemkool met aardappelen en kiprollade.

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers, mjammie, bloemkool, broccoli lekkere vleesjes, mjammie ! Wij hebben vanaaf zuurkoolstamppot met voor mij uitgebakken spek en voor mijn wederhelft griekse worst (gemaakt door onze griekse slager)

Thea, lekker uitrusten en gefeliciteerd met je boom:)
    Venus, op zoveel kinderen passen is echt hard werken:eek:
    Leni, heul goed bezig geweest vandaag :inlove:

Ik ga braaf mijn was ophangen en daarna eens kijken over welk event jullie het hebben :)

HofvanDromen, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  7. leni1955

Eten vandaag, burger met rode kool, stoofpeertjes en aardappels, morgen lekker sudderlapjes, mjammie met spruitjes en aardappel.

Kleine man is vandaag 1 jaar geworden dus daar ook even een bakkie gedaan.

8. snietje1

Lekker Leni :inlove::inlove: En van harte gefeliciteerd met de kleine manxD

HofvanDromen, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeliciteerd leni t gaat snel he....voor je het weet.....;)
    event van morgen snap nie helemaal maar komt vast wel iets zoals met die pizza.we gaan t weer zien...
    vanochtend gewerkt zit al weer op vijf uurtjes...maar sta wel extra dus dat is mooi...
    hier vandaag patatjes uit de oven....voor de vleeseters vlees hahah geen idee hoe je het schrijft hihihi wel rund en kort bakken...zoek het nog wel eens op....dan bak sla met van alles er in en verse worteltjes...en voor mij extra groene bonen....
    zo nu koffie maken en dan op de bank hangen....
    fijne avond allemaal:)

HofvanDromen, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  10. snietje1

Lekker Popje, smakelijk !

HofvanDromen, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  11. rickvenema

Uit de piccolo kistjes kwamen een gazonknipper :oops: heb ik ook al een aantal van zo blijft mijn gazonnetje wel lekker kort natuurlijk:music:. Uit de andere kwam een tulpguldenboom:D:inlove:. blij mee natuurlijk.

12. snietje1

Whouw Rick een tulpguldenboom, gefeliciteerd ! Gazonknipper, die ken ik niet :oops:

Lied van vanaaf, Heart, Dreamboat Annie :inlove:

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2021
  13. rickvenema

Bedankt snietje een gazon knipper geeft ep/tep heb er nu inmiddels 3 dus gras blijft lekker kortxD

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeli rick.....met die mooie boom hier kwam er een jack nog wat uit die geeft 40 keer 4 TG.....truste allemaal

15. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd

popje4, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,

Zou ik toch bijna de verkeerde velden oogsten , maar bedacht me op tijd :D.
    Zo nog wel even het fokmotel vullen voor wat extra di vanmiddag 8).
    Verder vandaag rustig dagje want de thuishulp komt ook weer dus vanavond weer lekker
    schoon bed :music: .
    En vanmiddag de griepprik weer halen o_O.

snietje1, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  17. leni19553

leni19553 Forumbeginner

Venus je hebt een dubbelpost:wuerg:

snietje1 vindt dit leuk.
  18. venus261256

Heb hem snel weggehaald xD8)

snietje1, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Feli Met de kleinzoon Leni , Feli met de Tg boom Rick ...Fijn dat je weer kan werken Popje

Geen TG-boom hier ...:( ... Kreeg een hamstervanger ...

En 68 Gadget dingen :eek: Das wel weinig van 2 velden Riet o_O En wat moet Hofje met die Startkabels :wuerg: Heb 1 zo,n spelletje gedaan ...Allememachies voor dat het klaar is ook weer :wuerg:... Had 258 punten..zal ook vast niet goed zijn..xD

Na nu maar weer een uurtje wachten ...

Lied van de Dag ; Bella Donna - Stevie Nicks
    :inlove::inlove:

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemiddag, hier ook met het event begonnen. Vorige 2 met deze eventtechniek overgeslagen maar nu moet ik wel omdat ik de 3e wolk van het vissen wil hebben.

Voor de rest erg moe, met man vanmorgen naar de lidl en aldi geweest. Man vond het wel erg leuk en wilde volgende week wel weer er vrij voor nemen. Mijn portemonnee vond het wat minder, ging heen voor een ukelele (voor dochter) en chilisaus en kwam met een volle kar bij de kassa. Dus gemeld dat we maar over een paar maanden weer eens heen gaan.

suuske1960, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.