-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Eten vandaag rauwe andijviestamppot met spekjes.

Een heerlijke relaxdag gehouden, nieuwe puzzel begonnen en verder heel weinig gedaan.

Sniet super voor je, geniet ervan.

Die verlichte bomen kun je ook zien als gezellig en geen kerst, ik hou wel van die lichtjes buiten nu het weer koud en somber wordt.

Event ga ik wel zien want ik kan niet om 14.00 uur beginnen omdat ik morgen met dochter en kleindochter naar het klimpark ga, eens zien hoe atletisch ze nog zijn, oma kijkt wel van de zijlijn.xD Met al mijn kwaaltjes lijkt het me geen goed idee om boven in een boom te hangen.:wuerg:

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Leni !! Geniet er morgen vanxD
    Dank je:inlove:

Edit; Goedemorgen, bijna fietstijd

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2021
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen,
    Regenpak aan Snietje, er komt een dikke bui aan zie ik.:eek:
    Hier ook dadelijk op pad, fijne dag allemaal.

leni1955, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Denk niet dat het droog gaat blijven vandaag staat hier nu wel harde wind.
    Straks even planten voor de ramen weghalen kan de hulp vanmiddag de ramen lappen.

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Hofje was / is druk met van alles en nog wat... Mooi Sniet dat je een goed gesprek had. En ja ook Hofje vind dat nu lichtjes al overal niets nog waarschijnlijk met kerst te maken heeft. Vind ook fijn en gezellig om te zien buiten. Denk dan zelf altijd, fijn dat er ook nu in deze donkere tijden lichtpuntjes zijn. :) Lichtpuntjes die voor vele onder ons zo belangrijk zijn.

Verder is de wereld volgens mij een beetje erg gek aan het worden. Durf zowat geen nieuws of wat dan ook meer te lezen. Allemaal mensen met grote monden, grote laffe daden. En tja noem het maar op. Waarom? Denkt Hofje dan altijd. Waarom? Wat is de reden?
    Waarom zou je een ander het leven benemen? Of andere narigheid toedienen. Tja :oops:

Dan was er in dit alles, gister een berichtje. Een verdrietig maar ohzo ook zo'n lief berichtje.:inlove: Ze bestaan dus nog, de totaal niet
    egoïstische, niet alleen aan zichzelf denkende, de niet eerst ik en dan jij, de niet alles eisende, niet terug verplichtende enz enz enz mensen/spelers. :inlove: Die terwijl zij zelf een groot verdriet moeten dragen, alsnog aan een ander denken. Was er helemaal stil van. Zo stil, dat Hofje er eigenlijk nog stil van is. :oops: Tegelijkertijd ook onnoemelijk dankbaar. Dankbaar dat deze persoon en nog wat anderen
    Hofje hoop geven of gaven. En in Hofjes "leven" zijn of waren :inlove:
    Voor deze persoon en personen is deze keer het Lied van de Dag, al zal er ongetwijfeld een beter of ander mooier lied nog voor hun zijn.

Exposé - As Long As I Can Dream
    :inlove::inlove:

Wulkje12!, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

wat fijn hofdame en ja ze zijn er nog he....gelukkig wel...maakt t leven een beetje mooier toch...:)
    hier drukjes met eten maken voor strakkies krijg de middelste te eten en die mocht kiezen dan he...hahaha brood staat te bakken in de over en de chili bijna klaar gevulde gehakt staat ook te pruttelen dus komt allemaal goed....
    hele fijne dag allemaal...tis lekker herfst weertje buiten...

jumjumjukjuk, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

Goedemiddag.:)
    Event gewas staat weer op het veld, bij het vissen de piccolo kist weer binnen nu kijken wat er verder te verdienen is daar.
    Eten vandaag spruitjes met een kalfsbraadworstje en aardappelen.

leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

o_O

Hoeveel parels had je dan wel niet :eek: Je heb toch ook parels nodig voor die wolkenrijen o_O

popje4, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

Is dat zo? o_O had er net genoeg voor de kistxD.

10. HofvanDromen

Ohwwwwwwwww Suus xD:wuerg:... Yep kijk maar bij die vis bubbels...Je krijgt er ook nog wel uit die bubbels, maar ik zag dat je er sowieso ook nog 6 ofzo bij moet hebben ... :oops:... Nah je hebt nog ff tijd met dat vissen ...Hoop dat je er nog genoeg ken vangen dan.

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2021
  11. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Als je alle 3 de wolkenrijen wilt heb je 16 parels nodig

popje4, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Ik zit echt te lachen om me actie, maar zie het wel of het nog goed komt.xD
    Keek net pas in de bubbel wat er nog nodig is.:eek:

popje4, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Zal vast nog wel goedkomen Suus xD

Yeuh maar Rick ...je moet wel al die events spelen voor die 3 wolkenrijen...:oops:

En dan heb je zo ene eventfiche - Mot je hem bij die sticker geven :wuerg: Stomme stickers ook...-.-:oops:

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

Ja als je alle 3 wolkenrijen wilt moet je al de events spelen, daarom is het fijn dat je eventueel ook voor andere prijzen kunt kiezen.

15. HofvanDromen

Zeker, Hofje bewaard haar Parels tot het nuja bijna laatste moment zal ik maar zeggen...Die wolkenrijen hoef ik niet perse.
    En ik weet ook niet of ik alle events tot een goed einde kan brengen ...

16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb de wonderkist en de neonstal al binnen gehaald en nog 10 parels over , dan hoef er nog
    maar 6 te vinden 8).

eten is vandaag hachee met aardappelpuree met kaas uit de oven :D:p.

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

Er zitten nog 8 parels in de bubbels. Hier eten we Chinese kool met aardappelen en een kip snitzel

18. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij hebben vanmiddag al gegeten. Heerlijke snert zelf gemaakt.
    Echtgenoot heeft om 17.00 uur zangrepetitie en komt pas na 20.00 uur thuis. Ik vind het dan te laat om nog warm te eten, vandaar dat we op woensdag voor tussen de middag kiezen om te eten.
    En vandaag gemakkelijk omdat ik de snert vorige week al gemaakt had en voor een aantal weken in de diepvries gezet.

19. rickvenema

Lekker snert eten wij zaterdag.

20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, ik lees weer veel lekkers, heerlijk !!:inlove:xD:inlove: Dank jullie, kaai gezellie !!
    Hofje, jaaaaaaaaa, gelukkig blijven er altijd mensen die niet eerst aan hunzelf denken maar ook aan een ander:inlove: Anders zou deze wereld er echt heul beroerd uitzien:eek:

Oh ja, wij hebben vanaaf gebakken aardappelen uit de oven met een zooi groente en draadjesvlees.