-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je Venus.

Eten pasta met gehaktsaus en groente erdoor.

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag

Wij eten vanavond ananas-zuurkoolschotel

suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Uit de stekjes van de kalender kwam oa. een boojum boom die had ik nog niet.:D

-matthias1952-, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Feli Rick,xD Die heb Hofje ook nog niet , kreeg hier alleen Zuurzakken :wuerg: Ken geen zuurzakken meer zien :cry:

suuske1960, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal !
    Ik lees weer lekkers :inlove::inlove::inlove: winterse kost, lekker hoor, pasta ook altijd lekker :inlove::inlove: Wij hebben vanaaf spruitjes met kastanjechampignons met kippendijvlees en aardappelen, dit zit in 1 schotel(met verse kruiden) en die gaat vanaaf de oven inxD

Ik ben de stekkies hier 1 voor 1 erop aan het zetten, tot nu toe niets nieuws, ook met de stallen niet.

Tandarts is weer klaar voor een half jaar, ik ben er blij mee ! Ik ben er ook bang voor Hofje, ik maak expres al een afspraak over een half jaar, anders stel ik het ook uit :oops:

Vandaag 2 nieuwe huispakken voor de winter gekocht (euh, mijn wederhelft heeft ze gekocht, ik vond ze gezellie in de etalage) die zitten nu in de was, dadelijk ophangen en dan ben ik weer ver klaar. De Hooligans zitten al te zeuren sinds ik thuis ben, dus die mogen er dadelijk ook uit:inlove:xD Dan is het leven toch wel heel mooi :inlove:
    Lied van vanaaf; Heart, crazy on you

Laatste bewerkt: 18 Oktober 2021
    -matthias1952-, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Mooi Lied :inlove: Sniet en lekker eten ook...de rest ook hoor :music:xD ...Hofje zit aan een eenzame boterham met kaas en een glas karnemelk :oops:
    Het leer programma enz is voor FeestCommissie weer begonnen voor zijn werk... Het moet niet. Hij wil het zelf graag 8) Moet er zelf niet aan denken nu nog naar school te gaan enz enz ...:wuerg:... En dan naast je werk ook nog :wuerg::wuerg: Vind dus best knap :oops:

Nouh ik ga nog maar ene keer per jaar naar mijn niet echt niet goede vriend engerd... En afspraak maken doe ik ook echt niet...
    Dan zit Hofje maar aan die datum te denken ...Ga ook niet alleen :oops: Echt erg xDxD

EDIT : nog een lied erbij voor de avond ...gewoon omdat het kan ....
    Magic Man - Heart :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 18 Oktober 2021
    venus261256, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Karnemelk, dat drink ik ook altijd Hofje, Sniet lust geen melk maar moet wel kalk binnen krijgen met mijn mompeldemompel botten. Karnemelk vind ik ook lekker, graag de goedkoopste, daar zit het minste suiker in. Ik heb een keer karnemelk op die ik niet opdronk omdat er (in mijn ogen) een kilo suiker in zit:wuerg: Dat was de duurdere variant blijkbaaro_OZe zijn blijkbaar bang dat mensen het anders niet lusten.... ach, zal wel aan mij liggen... Smakelijke bammie !
    Mooi lied Hofje !xD

venus261256, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Das dan vast van die biologische Karnemelk geweest ...Die is niet zui euh euh drinken :wuerg::wuerg:...Neem ook altijd de goedkoopste ... Ik dacht / denk altijd melk is melk ...en ons bin zunig :music::oops:
    Drink Karnemelk omdat Hofje dat het lekkerste vind...Gewone melk vind ik tegenwoordig zelfs :wuerg: Zo ook Hofje alleen nog yoghurt of liever nog kwark neemt...Niet vanwege de suiker enz ... Maar merk dat het beter werkt op de darmpjes enzo enzo...De zure zuivelvarianten zijn beter voor Hofje zal ik maar zeggen...Groot bij komend voordeel...Vind nog lekker ook xD
    En tja ...als Hofje alleen is kookt zij niet...tot frustratie van FeestCommissie en de kids -.-Maar vind zo ongezellig om alleen te eten en te koken voor mij alleen. Ben nu eenmaal niet geschikt ofzo voor alleen en dergelijke ...:oops:

Zo ondertussen de sla enz mooi opgehoogd naar 30.000 stuks...Tis weer mooi geweest voor vandaag...Nu lekker op de bank onder de knuffeldeken...Wel met Mevr de Zwart natuurlijk :music:

Slaap Lekker Allemaal...Met Mooie Dromen :inlove:

venus261256, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Ik hou ook van de zure karnemelk, ook van yoghurt, iedere ochtend 2 eetlepels met vers fruit, lekker ! Ik kook ook echt niet voor mezelf, hopelijk gaat binnenkort de operatie van mijn lief wel door en jawel : mijn lief heeft al een zooi bakken in de vriezer gezet. Als ik wil eten heeft hij de bak al in de koelkast gezet en hoef ik hem alleen maar op te warmen :oops: Tja, als ik voor mezelf moet koken wordt het ook niets, dat doe ik echt niet :oops: Ik ben een ster in vergeten te eten.. tja, dat vindt mijn wederhelft helemaal niet goed dus zorgt ie altijd dat ik vanalles heb wat al klaar is en alleen maar warm gemaakt hoeft te worden.Ik vind koken wel heul leuk, maar niet alleen voor mezelf.

Ik heb gisteren de tarwe en wortels op zitten hogen, ach je bent er mee van de straat 8)xD

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Karnemelk lust ik alleen maar met suikerxDxD hou echt niet van zuur:wuerg:

Op het moment ben ik van alles aan het ophogen, er gaan nogal veel ingrediënten in de molen tegenwoordig met al die dieren.

Uit de stekjes en stallen is ook niets bijzonders gekomen, wil zo graag een 2e parkiet, wel een 2e boojum boom dus dat is mooi.

Voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op alla Sonja. :)

11. snietje1

Lekker slapen voor strakkies

HofvanDromen, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

hhahha ik drink ook karnemelk....wel bio dan geen andere vind het heerlijk...tja ieder zijn smaak he...
    stekjes niks nieuws stallen ook niet...tja schuurvulling dus..

truste allemaal

HofvanDromen, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Ik lust geen karnemelk en gewone melk drink ik ook niet.
    En net als Snietje doe ik wel regelmatig yoghurt maar ik doe er roosvicee doorheen.:)
    Fijne dag allemaal.

HofvanDromen, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd

HofvanDromen, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Drink heel mee leven al karnemelk en af en toe ook weleens met suiker omdat ik dat gewoon ook
    lekker vind. Koken doe ik ook voor mezelf alleen gewoon omdat leuk is om te doen.
    Straks eerst naar de boekhouder voor wat papieren regelen.
    Daarna zien we wel weer verder.

HofvanDromen, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen
    Ik heb de eerste kerstboom al weer verlicht in een tuin zien staan
    Vind dat nog wel een beetje te vroeg, dus wij wachten er nog maar even mee
    Voor de kleine man moet eerst Sinterklaas geweest zijn

17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Even gekeken bij de Faq en er is wel wat gewas weer nodig, we gaan het zien hoever we komen ermee.
    Eten vandaag hartige taart met broccoli en kastanje champignons met gehakt.

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Valt wel mee hoor is maar 10575 gewas en 975 dropitems :wuerg:.

Eten wordt spinazie , aardappeltje en balletje gehakt :D.

19. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag

ppfff das zeker heul vroeg thuva....denk ook eerst maar eens die sint he....;)
    jip suus en de gewassen maar op 1 veld word weer spannend...maar venus....nou best veel hihihi:p
    hier eten we bloemkool en patatjes uit de oven... bief voor de mannen en ik heb nog een rijst groente schoteltje daarbij nog verse doperwten gewoon omdat ik dat heerlijk vind....voor morgen chili vega gemaakt een van de kids komt eten en die wou graag Chili eten nou prima maar dan wel zonder vlees...maak wel gehakt brood bij voor de vlees eters...
    fijne avond allemaal

HofvanDromen, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove: Heerlijk allemaal !!:inlove::inlove: Wij hebben vanaaf Captains dinner xD:inlove:

Sniet heeft vandaag een hele mooie dag gehad op het werk, gewoon omdat ik een heeeel goed gesprek had met onze directeur. Ik ben helemaal blij :inlove:
    Lied van vanaaf : Manfred mann's earth band, Davey's on the road again 8)xD