-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeli snietje....mooi man.....
    hier een roze kalkoen das ook fijn ...
    eten ik maak risotto met veel groenten en iets Vega iets de oven geen idee nog wat het is hahahah iets in bladerdeeg dat wel maar ook kant en klaar dus we gaan het beleven....en voor de mannen rijst met kip en groenten...

2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Heerlijk wezen wandelen in de Drentse bossen weer mooie paddenstoelen gezien. Eten vanavond chili concarne.

3. popje4

lekker rick die maak ik ook wel eens maar dan zonder het vlees dan he....maar altijd lekker...en die wandeling heerlijk toch zo mooi daar..
    fijne avond allemaal...

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dank je Popje, smakelijk, klinkt goed !

Heerlijk Rick, ik ga morgen uitwaaien(ik graag met de fiets),lekker, smakelijk !

Zo, hier is ook alles weer schoon, de Hooligans hebben geen zin in loslooptijd, de schoonmaak van de kooi was spannend genoeg. Nu tijd om lekker Banshee verder te kijken :inlove:
    Voor strakkies lekker slapen

Laatste bewerkt: 16 Oktober 2021
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag erg weinig gedaan want dochter en kleindochter zijn gekomen, kleindochter blijft slapen.:inlove:
    Schoondochter kwam ook met de kleine man en vanavond zijn tienen gegeten, patatjes en frikandellen gebakken.

nog even naar het tuincentrum geweest en vanmorgen met het hondje gelopen, rommelig maar erg gezellig en dat is het belangrijkste.

Event is klaar met 2 dagen een bonus van 100% ging het lekker.:D

HofvanDromen, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Goedemorgen, tijd voor koffie

leni1955, HofvanDromen, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen.

leni1955, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

goede nog net morgen.....

tis weer zondag.....hihi:p hier maar een beetje aan de poets morgen drukke ochtend...eerst vroeg werken tot 11.00 dan eerst naar huis....dan om half 1 naar de fisio.....dan denk ik daarna niet zo heel veel meer afhankelijk wat de fisio gaat doen dan he..
    nou ja das morgen eerst maar een beetje genieten hier van het droge weer...en mijn dagelijkse ronde wandelen maar eens aan beginnen...fijne dag allemaal

leni1955, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Middag ,
    Was vannacht een beetje laar thuis , nu is het energiemetertje van me wel erg leeg gelopen :wuerg:.
    Wordt dus gewoon een luie dag vandaag :(.

leni1955, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Hier vanmorgen tot nu toe eigenlijk van alles gedaan.
    Zelfs nog even naar de winkel van hofje geweest, nu wel een briefje in de auto gehangen "niet meer heen gaan"xD.
    Eten kriel met een salade erbij en gevulde kipfilet.

leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Snel dat briefje weghalen Suus -.-xD...

Hier hangt Hofje al de hele dag in de klimop :wuerg: Wat is dat ding groot en dik enz enz enz...Samen met Feestcommissie doet Hofje dat natuurlijk, ken dat niet alleen:music:...

En Yessssssssssssssss Hofje heb een Secretarisvogel:inlove::inlove: Eindelijk bij Hofje geland ...Nu nog hopen op een parkietje :oops: heb nog 2 kansen ... Komen uit Volle Maan event...Heb dus niet voor de wolkenrij maar voor de stallen/bomen en picolo kisten gekozen.
    Nog ik dacht 3000 gewas te gaan :wuerg::wuerg:
    En nouh nouh nouh :mad: Kreeg Hofje weer 6 stuks van die Zuurzakbomen :eek::wuerg: Echt om te :cry: Helemaal niks niet nieuwe bomen helaas.

Ohja kreeg uit 1 picolo kist een Jack's Kado ...euh euh als je met knechten oogst ??? Gaat die dan mee met de oogst ?? Dan moet Hofje het hele sierveld met de hand gaan doen :sleepy: Wie weet het antwoord ???

Gaat Hofje eerst nog ff klimop trekken/hangen/zagen... Mag wel een container laten komen xDxD
    Lied van de Dag ; No More "I Love You's" - Annie Lennox
    :inlove::inlove:

leni1955, snietje1, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die wordt met de huisdierenknop geoogst

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemiddag,

Heb bij volle maan quest ook niet voor de wolkenrij gekozen kreeg uit de 10 raadsel bomen een Hellingboom rest kon gekapt worden . Voor de openhaard xD. Van de stallen een renkoekoeksnest, die had ik nog niet. De trein laat ik maar niet langer rijden kreeg alleen maar oranje giraffe en oranje fazant.:eek:

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Dank je, voor het antwoord :)

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedenavond.
    Vandaag een druk dagje gehad met vanalles en nog wat. Hoort er soms ook bij.
    Lekker Suuske, wij zijn nu deeg aan het maken voor vispizza :inlove:xD ook lekker.
    Morgen begint weer een werkweek, ik begin morgen een uur vroeger, ik moet daarna naar de tandarts :wuerg: wordt aankomende nacht dus weinig slapen....
    Hofje en Rick gefeliciteerd met de vreemde vogels ;)

Lied van vandaag, The babys, white lightning.

Edit: Goedemorgen, fietstijd

Laatste bewerkt: 18 Oktober 2021
    suuske1960, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

:cry::cry: Kreeg een kwal en een bidsprinkhaan ... En 3 van die hellingbomen o_O Geen parkietje en geen nieuwe bomen ... Mis zover ik het kon vinden 5 ofzo van de nieuwere bomen en geen renkoekdinges aanwezig ... A fijn, iemand nog een zuurzak -.-

Brrrr de tandarts ...moet binnenkort ook weer...Zit al te bibberen als ik moet bellen :oops: Dus ik bel nog ff niet xD:oops:

De klimop is van de muren en het dak. Alleen de stronken staan er nog, maar das zwaar graafwerk en dus niet voor Hofje:music:
    Hofje mag alle takkenbossen enz enz, klein maken knippen /zagen enz. Heb voorlopig daar nog werk zat aan. Als dan zoiets "weg" is ziet Hofje weer van alles enzo enzo :oops: Zou zomaar kunnen dat de rozenboog ook weg gaat...Euhm euhm het kan zelfs zomaar gebeuren dat de hele tuin op de schop gaat. Maar dat heb Hofje nog maar even niet aan FeestCommissie verteld enzo enzo xD

Lied van de Dag; Adele - Hello :inlove::inlove: Voor Hofje het mooiste lied van Adele ... Krijg nog steeds altijd tranen in mijn ogen als ik het luister. Waarom weet ik niet, maar het ontroerd mij elke keer weer...:oops:

Ohja -.- Heb nog even die nieuwe liedje van Adele enzo enzo geluisterd :wuerg: Kan Hofje echt niet bekoren... Euh euh, tis beter als Hofje zich nu even met nuttige dingen gaat bezighouden... Neem wel eerst nog een lekker bakkie koffie...

Laatste bewerkt: 18 Oktober 2021
    snietje1, rickvenema, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Goedemiddag ,
    Vanmorgen beetje druk geweest met van alles wat binnen en buiten de deur :music::(.
    Nu maar eens even over de farm wandelen 8).

snietje1, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik weer, gisteren kleindochter nog hier dus gezellig samen een serie gekeken.

Vanmorgen de tenen weer laten verzorgen en daarna eens flink opgeruimd en gepoetst en daarna met het hondje en dan is het zo weer 15.00 uur.

Weet iemand of je die wolkenrij bij het vissen kunt activeren, ik heb 6 parels en zou het moeten kunnen maar werkt niet.o_O

Zaterdag ook nog met het hondje bij de dierenarts geweest want ze heeft iets in haar oog gekregen, zalfje en pijnstillers, tegenwoordig gaat het wel in de papieren lopen met een hond en een zieke kat, tijd dat ze weer gewoon gaan doen.:music:xD

Gefeliciteerd met de nieuwe stallen, top.
    Hier ook nog geen renkoekoek maar komt ongetwijfeld een keer en zuurzakken zat hofdame.8) Zeurzakken ook somsxD (niet hier hoor)

19. venus261256

Nee wolkenrijen kun je nog niet activeren , moet eerst nog een ander vakje geopend worden.
    Dat kan pas bij de volgende qeust.
    Hier beetje inventaris opgemaakt voor ruilevent :wuerg::music:.

Eten rode kool met appeltjes , aardappeltjes en stukje vlees :D.

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag,
    Hier eten we boerenkool stamppot.;)

popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.