-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heb het ook gezien , dit is mijn grote favoriet en 2 van die kisten is weer mooi meegenomen.
    Samen met carnavals event die vindt ik ook altijd leuk om te doen.
    Wordt appeltje /eitje lekker bijltjes gooien.

popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Eten vandaag wordt spruitjes met een braadworstje en aardappelen.
    Verder misschien op korte termijn weer aan het werk bij me oude werkgever.:)
    Al moeten wel tot overeenstemming komen, met een aantal dingen.;)

popje4, -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  3. venus261256

Middag , dat moet je wel goed regelen Suuske voor dat het mis gaat:(.
    Hier is eten snijboontjes ham/spek met aardappeltjes en zigeunersnchitzel :D.
    Treintje nu stil gezet heeft 68 keer gereden dus vindt het genoeg nu nog kijken wat er allemaal uitkomt.
    Was ook nog even bezig met kisten openen kom ik 750 kisten met ijspret tegen durf ze niet in ene
    keer te openen :wuerg::p.

4. suuske1960

Goedemorgen.
    De kisten die probeer ik wel wat bij te houden VenusxD verzamel alleen de piccolo kisten.
    Leuk dat we buren zijn geworden:).
    Zo even kijken voor het weer, vandaag weer naar de tandarts en dat doe ik graag op de fiets.
    Het lange gewas staat er op voor Ingrid, en tegen die tijd ben ik vast weer thuis.

popje4 vindt dit leuk.
  5. venus261256

Goedemorgen ,
    Vergeet ze weleens om een week niet in te leveren maar dan heb ik er gelijk een paar duizend staan ,
    wordt met de raddraaien altijd zoveel dan moet je goed oppassen met openen anders ben je er een hoop kwijt.
    Tandarts ben ik maandag geweest moest een kies uit.
    Hier ook lang gewas op dus nu wachten tot 14 uur.

suuske1960 vindt dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag allemaal....
    suc6 suus hoop dat het je lukt naar tevredenheid.....

en ja venus ik zou ze ook niet allemaal tegelijk openen voor je t weet loopt de boel helemaal vast....hahahahh sterkte bij de tandarts dan ...
    hier al bezig voor het eten naan brood aan het maken en voor de mannen gevulde gehakt....groenten weet ik eigenlijk nog niet en voor de Vega's onder ons staan er groenen bonen in de week ....eff koken straks en dan uien uit bakken met knoflook en nog risotto over van gisteren dat er ook bij en dan de bonen komt vast goed....denk ik....zo iets....
    fijne middag verder allemaal....

janniekwak en venus261256 vinden dit leuk.
  7. venus261256

Qeust goed begonnen mooi aantal drops binnen gehaald.
    Nu nog gewas doen.

Eten aardappeltjes met mix van broccoli/bloemkool en slavink.

8. suuske1960

Eten hier was iets later maar was wel lekker.
    Opgebakken aardappels met kebab en worteltjes.

Dropitems gaan ook lekker hier.:)

venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  9. venus261256

Goedemorgen ,
    Ben een beetje lui vandaag heb lekker uitgeslapen.
    gewassen en drops gaan ook goed .
    Fokmotel alvast gevuld voor de weekend qeust.

suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...
    lekker uit geslapen venus heerlijk toch....
    dropjes gaan hier ook goed....gewassen ach dat duurt eff he....
    t weer is niet zo mooi af en toe hier een plens bui....
    zo maar eens met de elektrische bezem rond wapperen....en nadenken over het eten van straks....
    fijne dag allemaal

janniekwak, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Het event gaat hier super. Had een paar oogstbonussen gedraaid en dan gaat het snel.
    Heb dan ook de wolkenrij en de 2 piccolokisten binnen.
    Ga dan nu ook het fokmotel vol zetten voor de quest van morgen.

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedemiddag.
    Was zomaar alweer aan het werk.xD
    Event raakt zo wat in het slop.:(
    Eten vandaag wordt spaghetti met balletjes.

popje4, janniekwak en venus261256 vinden dit leuk.
  13. venus261256

Hier ook een beetje achter geraakt maar komt wel goed.
    Twee piccolo kisten zijn al binnen dus nu op naar de wolkenrij en dan verder kijken
    wat ik nog wil halen.

Eten wordt mexicaanse burrito's met lekker veel groente erin en kipblokjes.

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het is hier wel stil zo zonder sniet en de hofdames.
    3 dagen oppassen was ietwat teveel voor mijn rug helaas, de kleine man is meer dan 10 kilo en dat voel ik wel, merk dat ik een paar jaartjes ouder ben dan bij de vorigexD

Event gaat lekker, net 200% bonus gedraaid dus maar even 2 x supermest inzetten, helaas heb ik niet heel erg veel dus daarna houdt het op.

Tandarts mag ik volgende week heen en met een beetje geluk ben ik in 1 keer klaar, nergens last van dus ik hoop het.:)

Laatste dagen even rustig gehouden, wel wat in de tuin gerommeld, rechtop dan wel;) en met het hondje gelopen want alleen maar zitten en liggen ben ik heel snel zat.

Kisten open ik gemiddeld 1x in de week alleen de mest niet, deze bekijk ik per keer en als het veel oplevert op de markt open ik deze.

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemorgen.

popje4, janniekwak en venus261256 vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,
    Heb ik ook last van hoor Leni , het ouder worden dan je kan niet zoveel meer als dat je zo willen :wuerg:.
    Straks eerst voor de laatste keer deze week diertjes bij dochter verzorgen die komen vanmiddag weer thuis :D.
    Op de terugweg gelijk maar even over de markt en vers fruit en groente halen en denk dat ik ook
    een lekker haring mee neem met extra uitjes :p. En als de dag zo mooi wordt als ik denk vanmiddag
    nog maar wat in de tuin rommelen :music:.
    Inmiddels de wolkenrij ook weer binnen , verder maar eens kijken wat ik nog wil hebben.

17. leni1955

Goedemorgen, ik moet nog 2x spelen voor het laatste sieritem, wolkenrij is er al en 1 kist ook.

Vandaag doe ik nog een beetje rustig aan en even naar moeder huisgenoot denk ik, we hebben voor haar en onszelf een stofzuiger voor boven gekocht, tja als het allemaal niet zo makkelijk meer gaat dan maken we het onszelf maar makkelijk.xD

Verder zal ik echt bij hofje om de hoek moeten winkelen voor nieuwe spijkerbroeken, gisteren zat er een scheur in 1 en nu is er nog maar 1, deze zijn zo fijn voor het lopen met de hond, er springen er nogal wat tegen me op soms en voila, broek vies8)
    Morgen maar even denk ik.

18. suuske1960

Goedemiddag.
    Hier nog heel wat te doen aan het event, maar het weekend vrij en ga er dan mee aan de slag.
    De fokqeust laat ik tot zondag staan, het is dan goedkoop fokken en weer volgooien en ook nog babyboom.xD

Eten vandaag pasta pesto met zalm.
    Veel plezier met het shoppen Leni.

popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  19. leni1955

Suus ben je weer aan het werk? heb ik even gemist:oops: fijn voor je (denk ik)

Planning helemaal omgegooid, shoppen en moeder worden morgen, vanmorgen lekker gelopen en vanmiddag naar tv’s gaan kijken, huisgenoot wil een grotere en tja dan ga ik wel meexD

Heb het fokhotel al vol staan dus straks met babyboom de quest even afronden.

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  20. venus261256

Fokqeust is al klaar , verder doe ikniet me met baby boom misschien wel vullen met wat weet
    ik nog niet maar voor 1 supervoer wel lekker.
    Gewone qeust wolkenrij en kisten binnen nu bezig met andere stallen en bomen.

Eten had geen zin om te koken dus heb lekker pizza besteld.

leni1955, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.