-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Het treintje rijdt hier lekker heen en weer heb genoeg xl bomen die ik nooit gebruik.
    Zal zo ook eens kijken of er nog wat te fokken valt om roze werkstal te kunnen maken
    anders begin ik er niet aan.

popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen nog net....
    trein rijd hier ook geen idee waarom hahahah de bomen die er uit komen die heb ik ook allemaal in de schuur staan ach ja dan maar gewoon omdat het kan.....xD
    fokken bezig met de hamster schiet heul erg op....hihih en het zoekplaatje tja gaat ook goed hoor nog niet veel punten dus die roze stal ga ik nooit nie halen maar goed der zit nog genoeg boven.....
    fijne zaterdag allemaal

venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    De fokquest is ook weer af, later vandaag nog maar weer wat plaatjes kijken.;)

Had een nieuwe zweefparasol bestelt en die kwam vandaag binnen, even opgezet en nu in de doos naar zolder.
    Koop dat soort dingen graag in het najaar, dan zijn ze wat afgeprijsd.:)
    Verder is het wachten op de pannenleggers, dan zit het nieuwe dak erop.
    Begreep het kan wel 3 weken duren, want er is geen bedrijf vrij om het te doen.
    Dan nog de zonnepanelen nog erop, denk dat ik nog wel wat weken tussen de steigers zit.;)

venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, weinig aanwezig omdat de kleine man hier gisteren was en maandag en dinsdag weer.

plaatjesevent tot 50 klaar en ik stop ermee, fokevent ook weer klaar en treintje zo nu en dan omdat er niets bijzonders uitkomt en omdat het steeds vastloopt.:cry:

Vanmorgen even wat boodschappen gedaan en verder vandaag weinig.

Helaas heeft de hond in het pension kennelhoest opgelopen en volgens hun kan dit met hoestdrank opgelost worden, eens even aankijken hoe het gaat, tot nu toe valt het gelukkig mee en ik denk omdat ze er een vaccinatie voor heeft gekregen.
    Het klinkt wel heel heftig dus proberen zo weinig mogelijk te laten blaffen wat bij dit ras niet heel makkelijk is en kalm houden.

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  5. venus261256

Middag ,
    Als je maar lekker heb genoten van die kleine man is toch leuk :D.
    Fokevent was al klaar , en plaatjes heb ik genoeg gewas om de 100 te halen maar dan stop ik er ook mee.
    Treintje laat ik gewoon doorrijden met xl bomen die ik toch niet gebruik , misschien krijg ik xxl bomen terug of
    die waar ik nog niet zoveel van heb.

Eten vanavond wordt iets van opgebakte piepers , met salade en stukje vlees.

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. suuske1960

Eten hier was een zelfgemaakte pizza.
    Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben, die dit event niet echt klantvriendelijk vindt.xD
    Hoop dat ze in de toekomst het aanpassen, want het aantal muisklikken wat je moet doen om alles te kunnen halen is vragen om RSI.

popje4, venus261256 en leni1955 vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zeker is het leuk met de kleine man Venus, hij is zo vrolijk, echt gezellig.:inlove:

Dit event vind ik echt niet leuk Suus, vorige keer heb ik het overgeslagen maar omdat ik nu al 2 events gemist heb door de vakantie maar meegedaan, het is anders zo saai op de farm.xD Rsi is heel vervelend, vroeger veel last van maar sinds ik thuis ben gelukkig een stuk minder dus houden zo.;)

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemorgen ,
    Het is zeker een hoop klik werk , maar vind het toch wel leuk.
    Is ook goed voor me geheugen , en geen event dan is het ook saai op de farm.

popje4 vindt dit leuk.
  9. popje4

goede morgen...
    het zonnetje is er weer gisteren een sombere grijze dag maar nu....:)
    events ik doe ook altijd wel mee halen is een ander verhaal....ook nu denk ik niet eens de vijftig te gaan reden tja het is niet anders viel me wel weer op dat ik bij de party tickets draai waar ik twee party tickets draaide ze weer niet bijgeteld werden ik had er nog 101 draaide twee dus zou het 103 moeten zijn toch....maar teller bleef op 101 staan....soms vraag ik me wel eens af....of deze farm niet net een tikkie anders is dan de andere farms.....xD
    fijne dag nog allemaal....

edit....als ik bij de molen de gewone tickets doe (groen) en daar de party tickets win dan telt het wel bij dus enkel als ik in de party draai zit dan telt het niet op hoe raar kan het zijn....

Laatste bewerkt: 12 September 2021
    venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemiddag.
    Dat klopt Venus, zit nu op 74 stuks.;)
    Nooit op gelet Popje, ga eens opletten bij de tickets.
    Hier ook redelijk weer, dus alvast weer buitenklusjes gedaan.
    Nu weer uitgewerkt wat de groene kliko is vol.

11. venus261256

Goedemorgen ,
    Heb 90 spelletjes gedaan vind het genoeg zo dus ben ermee gestopt.

12. suuske1960

Goedemorgen.
    Vermoed dat ik ook bij dat aantal stop Venus.;)
    Hier een miezerregen, maar lees het knapt in de loop van de dag weer op.:)

13. popje4

goede morgen....

zo hier ook een beetje van die miezerige regen....en het is een drukte hier met vogels die af en aan vliegen....soms zijn ze zo druk dat ze bijna tegen de ramen aan gaan....ppff maar ben blij dat ze er weer zijn we hadden een tijdje dat er geen enkele vogel meer te bekennen was ...zo raar....want de tuin zat er vol mee....koolmezen en merels en musjes enz...maar gelukkig nu weer terug....net terug uit ZH moest voor controle....zag er goed uit allemaal hahahaha nu nog goed gaan lopen hihi....maar komt goed zeggen ze de breuk is nog niet geheeld dat zag je op de foto's maar dat word dus vast gehouden met dat plaatje en die schroeven en zo.....dus kan geen ene kant uit....arts wou al weer gaan "breken" aan mijn voet zo van voelt u dit??maar hij was gewaarschuwd de vorige keer was er ook zo ene piep.....nou daar zou ik vandaag dus weer naar toe moeten maar ik heb die man "ontslagen" xD die komt niet meer in mijn buurt hoor>:(....deze man snapte het en deed gelukkig iets voorzichtiger....dus deze mag blijven:)
    ik draaide net een oogst bonus van 200 % jippie dus wie weet ga ik die wolkenrij toch nog halen wel nu eff van alles op die velden gegooid....
    fijne dag allemaal

14. venus261256

Middag , zo hoort het ook hoor Popje ze moeten het wel voorzichtig blijven doen.
    Na het miezer regenen hier weer lekker zonnetje de hele dag is wel lekker in de tuin :music:.
    Verder maar weer beetje aan de voorraad aanvullen en wachten op wat ingrid gaat doen ;).
    Nog 6000 witte lelies nodig dan kan ik qeust van theater van de kraaien in het archief zetten 8).
    Eten wordt broodje tartaar met een zalmslaatje :D.

-matthias1952-, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Hier wordt het eten bloemkool met aardappelen en een balletje.:)
    S6 Popje gaat vast wel goed komen.
    En fijn om te horen dat het beter gaat met je enkel.
    Hier nog geen buitenzitweer, al is was wel lekker droog gekomen aan de waslijn.

16. popje4

zeker suus....komt goed....en toch nog de wolkerij gehaald .....hier trouwens ook bloemkool met aardappel puree en voor de mannen kip...verder nog geen idee...

suuske1960, -matthias1952- en venus261256 vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

lekker hoor alle gerechten.
    hier was het de hele dag mooi zonnig; man en kleinzoon hebben het plat dak van ons huis proper gemaakt, goed voor de zonnepanelen, dan werken die nog net iets beter. het is heel fijn om een kleinzoon van 19 te hebben die heel graag klusjes komt doen. !!
    en elke keer hij hier komt helpen zeg hij: "ik heb alweer iets bijgeleerd. ik zal dit altijd onthouden". (mijn man is ,was, een echt goede klusser en was ook altijd actief in het onderhoud bij verschillende bedrijven.) , hij kon bijna alles, maar nu ontbreekt hem de kracht.
    eten was dan wel iets meer winters. WAP, zo heet dat hier. Worst, Appelmoes en Patatten,(aardappelen)
    voor mij, geen appelmoes, wel bloemkool, (over van een vorige keer) ik lust geen fruit bij mijn warme maaltijd.
    fijne, rustige nacht iedereen, en morgen gezond weer op. ;)

suuske1960, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Goedemorgen.
    Het weer ziet er goed uit, dus zo ff op de fiets een rondje doen.:)
    Fijn hoor Matthias dat je kleinzoon leuk zijn opa helpt met klussen.
    Zie nog niets van Ingrid staan, maar zal vast wel komen.
    Mooi zo Popje dat je de wolkenrij binnen hebt.;)

popje4, venus261256 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. venus261256

Goedemorgen,
    Dat zal straks wel komen na 10 uur.
    Weer ziet er zeker weer goed uit zo eerst even dieren bij dochter verzorgen en
    vanmiddag nog maar wat in de tuin doen.

20. suuske1960

Leuk Venus de faq staat erop, er zijn weer piccolokisten te winnen.xD
    Dit vindt ik wel een leuk event is 1 van me favorieten.;)

popje4 vindt dit leuk.