-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Lege boerderij misschien nog wel :music: , maar bankroet gaan doen we echt niet :sleepy:.
    Zou niet te hard rennen als je hoge hakjes aan hebt hoor kan je wel eens
    struikelen :music::oops:.

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tis nog steeds niet te doen om op het forum te komen....Heerlijk geregeld dus-.-

3. LotteLientje

LotteLientje Gelegenheidsauteur

Ik zie je wel hier toch Tante Snietje xD ...

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.

popje4, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  5. venus261256

Goedemorgen ,

Event loopt wel lekker de gewassen heb ik al klaar.

popje4, HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. suuske1960

Dat geloof ik Venus, zag het rad was je weer gunstig.:)
    Hier nog geen oogstbonus gedraaid.:(

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hier aan het veelbelovende rad een rode brandweer gedraaid als hoofdprijs. En jawel zomaar een XXL Amandel boom ook als hoofdprijs :wuerg: Allememachies daar moet Hofje ff van bijkomen, wat een prijs wat een geweldige prijs - NOT - -.- En tussendoor kreeg Hofje ook nog een XXL Dennenboom...Poe poe wat een feest :music:

Spokenvangers en oogstbonussen niet gezien, die zijn een zeldzaamheid bij de Hofjesdametjes. Nu doe ik niet mee met event, maar oogstbonus had wel lekker geweest voor de boomvruchten.xD Bij LotteLientje ook geen oogstbonus te vinden, daar zijn de draaien er ook niet veel. Dus dat wordt dan al wat moeilijk:music: Daar toch met event begonnen...meer als testje ook. Nah het testen en eventje spelen daar is al gestopt:( Ze heb nog maar 4 chocolaatjes van Bama. Dat gaat hem niet worden. Tis zoals gewoonlijk weer een event voor de gevorderde boer/boerin. Wat fijn zo ene spel/ boerderij voor iedereen. Als de helft het weer niet ken spelen.>:(:oops:
    Tis op zo ene "nieuwe " boerderij toch al een drama. Er is zoveel wat je dan niet hebt, en je bijna alle questen moet afkopen met BD zal ik maar zeggen. Tis meer BD scoren en dan spullen/dieren/boomvruchten kopen op de markt om nog enige questen af te krijgen.
    En dat zijn er maar een paar 100 ofzo:eek: Nu ist voor de hoge level boer/boerin al niet te doen. Laat staan als je een beginner of laag level boer/boerin bent. Hofje snapt dan ook heel goed, dat de 'Nieuwe' aanwas aan boeren en boerinnen het al heel snel weer voor gezien houden. Wac/Pinkie zijn ook bijna niet te betalen. Feitelijk kun je alleen de hele dag haver zaaien en verkopen. En dan weer daarvan zooi kopen. Das toch geen gein meer aan :eek: Of je moet knechten bijna verplicht gaan kopen. Of dag en nacht achter lappie gaan zitten. Knechtencoupons komen nog steeds op de bon ofzo. Maar ja de meneertjes en mevrouwtjes daar in Hamburg City willen maar niet luisteren. -.-

Hofje en de Hofjes Dametjes gaan zich van lieverlee opmaken voor de laatste vakantie periode. Mogen 3 volle weken nog gaan genieten. Hoe, waar of wat is nog niet helemaal duidelijk. Wat wel duidelijk is op zeker in een huisje met de kids. Dan nog een paar dagen naar onderduik Paps en Mams. We gaan dan meteen schoonmaken en afsluiten. Het wil nog niet zo met mijn mams. Dus sluiten ze liever nu al af voor het seizoen. Plus dat ze op Mevr de Zwart kunnen passen en verzorgen.
    Nu wil het met Hofjes oor ook nog niet erg. Dus vliegen naar het zonnige zuiden gaat hem op zeker niet worden. :music: A fijn keuze genoeg nog om leuk in te vullen en te genieten.

Eerst maar is ff een bakkie koffie...Lied van de Dag ; Thinking of You - Sister Sledge
    :inlove::inlove:

EDIT : Hmm zat Hofje nog eens even zo een beetje te lezen op forum enz enz...
    Tot mijn grote verbazing en ontsteltenis en nuja allememachies :eek:... Je mag alleen nog in de event draadjes iets schrijven als je mee doet aan dat betreffende event :eek:o_O Is dat weer een nieuwe regel of trend :eek: ... Nah Hofje had er wel gepost nog van de week. Dat ik niet meedeed ... xD Jah wist ik veel. Maar echt ik vind niet kunnen. 8) Hoe maak je een forum nog leger/stiller. Vind ook wel als ik dat zo mag zeggen Spelers nog meer de mond snoeren. :oops: Kritiek moet je toch kunnen uiten ook ?? Alleen maar JA knikkers dan nog ??

Het geeft te denken...-.- ... Tja ...Eigenlijk weet Hofje het dan al...Zonder er al te lang over na te denken...

Laatste bewerkt: 2 September 2021
    venus261256, rickvenema en suuske1960 vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag allemaal... wat....lees ik nu niet meer iets schrijven als je niet mee doet pppfff moet niet gekker worden denk ik zo....
    dit is niet bevorderlijk voor een FEELGOOD Day......maar ik snap t al ik zal zwijgen;).....want anders....tja trouwens een prachtig woord dat FEELGOOD hahahaha
    hier lekker zonnetje vandaag maar eens mijn krukken luchten.....event nog lange niet klaar....venus hoe doe je het toch?? maar goed fijne dag allemaal...:)

edit en zo....kan da nie vinden van het niet meer schrijven als je niet mee doet.....

venus261256, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Lees de 1e zin maar eens vanaf Die Garage event ofzo iets...Wat Klaartjuh schrijft als opening van de praatgroep. En alle volgende events.

De zinnen zijn :

Een praatgroep voor spelers die wél mee willen doen met dit event en hun tactieken hier willen bespreken met elkaar.

Voor wie mee wil doen met het event deze praatgroep om je tactieken met elkaar te kunnen bespreken.

Voor wie wel een beetje van een uitdaging houd en elk weekend een fokquest willen doen kunnen hier hun tactieken met elkaar bespreken.

De vrijheid van meningsuiting is naar mijn mening steeds verder te zoeken op het forum. Je in vrijheid kunnen uiten positief of negatief en op een nette manier is er dus niet meer. Zonder die vrijheid kan ik Hofje niet posten. Het forum wordt dan een eenheidsworst.
    Een eenheidsworst van alleen zogenaamd positief geluid. Naar mijn mening is ook het andere ( negatief of kritisch ) geluid nodig om in balans te blijven. En niet alleen de posters die meteen bij enig negatief of kritisch geluid gaan zeggen ; Wat een geschreeuw of ander niet bijdragende zinvolle of helpende woorden.

Daar heb en krijg ik grote moeite mee. Met name ook omdat Hofje nogal wat meningen die volgens mij totaal niet kloppen om haar eigen oren heeft gesmeten gekregen. Maar goed een mening is al gauw gevormd. Door sommigen ook niet te herzien of te willen herzien...

venus261256, rickvenema en suuske1960 vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja oke....snap wat je bedoelt hoor....en uiten is toch altijd goed mits het op een nette manier gaat toch....das mijn mening :oops:

venus261256, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Klopt Popje. daar heb helemaal gelijk in. :)

Ga hier snel verder met de vakantie perikelen. Ondertussen maar eens stevig nadenken hoe nu verder. Op deze wijze niet veel zin meer in. -.-

12. suuske1960

Hofje, daarom kom ik feitelijk nooit in andere draadjes.;)
    Maar heb nu wel de neiging om er heen te gaan om te zeggen dat ik niet mee doe aan het eventxD, terwijl ik al lekker opschiet ermee.

Fijne dagen alvast weer Hofje, weet niet precies wanneer je weer op pad gaat.
    Eten vandaag wordt de snelle coq a vin met aardppelpuree.

popje4, venus261256 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Suus xD ...

Zaterdag in de vroege morgen gaat Hofje heen.

Wel leggen Hofje, Hexia en andere boerderijtjes per direct het boerinnenwerk enz neer. Waarschijnlijk zal ik met 1 boerderij nog wel wat rommelen. En daar blijft het bij. Desbetreffende personen die het meest aangaat hebben een duifje van mij ontvangen. Er van uitgaande dat Hofjes postkantoor wel werkt.

Laatste bewerkt: 2 September 2021
    popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  14. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Erg jammer dat jullie stoppen zal jullie missen:cry::cry:

15. venus261256

Zeker jammer dat ze stoppen , ben gelijk weer vrijgezel o_O.
    Maar ja kan ik weer doen en laten wat ik wil.

popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Venus en je had net je 1-jarig huwelijk gevierd
    Jammer dat je vrouwtje de benen heeft genomen :cry:

Kun je mij de hand geven, mijn partner is ook gestopt en verdwenen dus gedeelde smart is halve smart :)

17. suuske1960

Goedemorgen.
    Komt vast wel weer allemaal goed venus, volgens mij is er geen hand vol maar een land vol.;)

popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemorgen ,
    Maak me ook geen zorgen hoor , red me voorlopig wel weer :D.
    Volgens mij wordt het weer een mooie dag dus ga straks lekker de markt weer even over.
    eens kijken wat er te halen valt.
    De Qeust inmiddels ook afgerond wolkenrij binnen , seizoenspunten en de piccolokist
    gekocht.

Laatste bewerkt: 3 September 2021
  19. suuske1960

Zo jij bent echt een snelle jelle xD
    Zie je dan wel op de markt, ga rond 8.00 uur ook die kant op.;)

venus261256, popje4 en janniekwak vinden dit leuk.
  20. venus261256

Dat is wel een beetje vroeg hoor dan is dorpshuis nog niet open.
    Lees bij anderen dat de bomen op baha slecht droppen maar bij mij gaat ging het
    daar juist heel goed mee.
    Met 7 arboretums erop en dan 3 velden was telkens ongeveer 150 chocolaatjes dus
    5 keer oogsten.