-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat een ellende om op het forum te komen als je in het buitenland zit. Ik heb ook knechten gekocht die er nog niet zijn, dit is in 5x in en uitloggen pas gelukt.... Echt niet te doen !:wuerg:>:(

Edit, eindelijk de knechten binnen.

Hofje, lekker zo'n zus, het lijkt wel of je in mijn familie zit o_O

venus261256, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

De Hofjes Dametjes zijn even nog een niet goede farmechtgenotes :oops: Weinig thuis en aan het genieten dan van Vakantie. En eenmaal thuis druk met van alles. :wuerg: Kon bij LotteLientje knechtjes kopen voor 0,99 cent voor een week. Dus dat maar gedaan xD
    kreeg er ook nog SM bij ofzo. Weet niet meer. Wel jammer dat Hofje nooit meer zulke leuke aanbiedingen krijgt. -.- Krijg ze alleen maar van 49,99 Euro o_O-.- Mooi never niet dat Hofje dat dan gaat kopen. En tis al meer dan 2 jaar zo. o_O Echt stom gewoon-.-

Tja Sniet, Euh bij mij weten ben jij geen zus van mij toch xD
    Me zus...tis een heul lang verhaal apart. Ze is natuurlijk ook ziek. Maar aan het ziek zijn, en de dingen die zij over hoopt haalt zitten voor mij ook grenzen.:mad::oops: ... Claimen, eisen, jaloers zijn, Enz enz enz...Er verder maar niet over uitwijden doet. Maar ben der ff en ik denk zomaar voor heul lang of altijd ff helemaal klaar mee.-.-

A fijn, Lekker genieten van je vakantie Sniet en mooi dat de knechten toch nog gekomen zijn :)
    Morgen maar eens kijken wat te doen met de Roze-Hof

Lied van de Dag ; Heart - Never
    :inlove::inlove:

3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Denk dat het ook lang gaat duren Popje, dacht dat ze pauze gingen houden maar ze waren weer klaar voor vandaag.xD
    We gaan het morgen weer zien.
    Eten vandaag krieltjes met saterol en sla, kon allemaal net met het zere bekkie.;)
    Tjee Hofje wat een lekkertje die zus van je, niet dus.:mad:

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Nee dat is nou niet bepaalt een leuke zus Hofje.
    Ben weer lekker op tijd klaar met werk nu maar even bedenken
    wat vandaag weer eens ga doen.

popje4, HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Fijn dat jullie er weer zijn Hexia:inlove::inlove: en Hofje

6. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier ook maar bedenken wat er vandaag gedaan wordt in huis of de tuin.
    Event bijna klaar.

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hofje is zelf ook best wel een lekkertje :music: :oops: Dan zal ik maar niet ook nog even over zwagerlief beginnen xD
    Neuh ben al teveel uit de school geklapt en daar laat Hofje het maar is bij xD Kiezen voor Hofje zelf staat wel meer en meer vooraan.
    Sommige zouden zeggen. Hofje dat werd ook wel is tijd.:wuerg:xD...:oops:

Hmm nieuw event even gelezen. Wat een stom event en wat een stomme prijzeno_O:wuerg: ... Dan komt nog erbij LotteLientje en Hexia kunnen niet eens meedoen, het gros van het gevraagde hebben ze niet. Mompeldemompel zal nog is knechtjes kopen. Best zonde van de 0,99 cent -.-xD... Hofje zelf slaat ook mooi over, geen zin en fut om hier haar energie in te steken. Ben bang dat de lege groene velden leeg blijven. heb werkelijk geen idee wat nog te doen. Die questen met die heul veul ellelang durige gewassen heb ik ook geen zin meer in:oops: Ken wel de verkoop ingaan. Maar ja heb al ruim 4 Miljard BD nu. En ik weet er niks van te kopen en wat ik graag zou willen kopen is niet te koop-.- Dan komen er nog een reeks fokweekend questen. Nah daar ken ik ook niet aan meedoen. De meeste weekenden bent Hofje der niet. Euh euh Hofje wat doe jij eigenlijk nog op die Roze-Hof:eek:o_O Nou niet veel dus meer.

Eerst maar is een lekker bakkie koffie ; Lied van de Dag; I've Never Been To Me - Charlene
    :inlove::inlove:

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    hofdame fijn je weer te lezen en ja familie soms.....maar ja je moet het er wel mee doen he....of ze uit je leven schrappen dat ken ook nog;)...hier hebben we die gekke dingen gelukkig niet althans met mijn kant van de familie dan....zus en broer zijn lieverds en we hebben eigenlijk nooit woorden of zo:)...ook nooit problemen gehad na bv overlijden van ouders met erfenis enz....alles ging soepel.. dat hoor je ook vaak he dat er dan ruzies ontstaan over de verdeling van...pppff snap ik zo niks van tja .....
    event geen idee nog ik vind die gewassen die zo lang duren niet leuk....
    en die aanbiedingen heb ik nou ook nooit....die van 0.99 ppfff..... wel ook die dure hoor nou echt nie hoor......
    fijne dag allemaal....

HofvanDromen, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  9. suuske1960

Even gekeken bij het nieuwe event, ga er weer aan meedoen.:)
    Verder vanmiddag om 17.00 uur de laatste piccolokist ook binnen, maar wat jij ook zegt Popje het gewas duurt lang.;)
    Eten vandaag balletje met sperziebonen en aardappelen.
    Ben benieuwd of ze vandaag alles opgebouwd krijgen de steigerbouwers, als ze net als gister om 12.00 uur stoppen dan vast niet.xD

HofvanDromen, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  10. popje4

en?? suus zijn ze nog aan het werk??
    wat is trouwens het voordeel als je die seizoen pas nu al koopt?? voor dat het event begint?

suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Het lopende event vanmorgen al afgerond :D.
    Het nieuwe ga wel meedoen alle gevraagde dingen genoeg op voorraad dus gaat
    alleen om gewas en dropitems 8).
    Lege groene velden zijn niet leuk hoor Hofje:( zet je toch die lange gewassen erop
    dan hoef je maar 1 keer op een dag in te loggen :eek:.

Popje dat heeft geen voordeel verder maar dan heb je hem alvast.

Eten mix van bloemkool en broccoli met aardappels en kipfilet.

popje4, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Geeft wel ruimte en wijdsheid enzo enzo
    8)xD

Bloedhekel heeft aan lange gewassen. -.- Had wel andere leuke tips van jouw verwacht Venus :music:

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  13. venus261256

Dan zet je er lekker boompjes op is ook nog goed voor het milieu en
    het zuurstofgehalte :(:).

Gaat hier ineens ook nog is de knop van de keukenkraan doordraaien wil ie
    niet meer open. Kon weer naar de winkel nieuwe kraan halen en vervangen.
    Moet je alleen niet vergeten om de hoofdkraan dicht te draaien want dan
    heb je een waterballet:wuerg:>:(.

14. suuske1960

Ze zijn nog bezig Popjeo_O.
    Geen idee Popje, ik koop hem gewoon als ik hem tevoorschijn zie komen.

HofvanDromen, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  15. popje4

dank je voor de antwoorden dacht al geen enkel voordeel te kunnen vinden....hihih
    en venus wauw alles flink nat? is het buiten is een keer droog...heb je dit weer...hahahah
    nou ik hoop suus dat ze volgend jaar mei klaar zijn dan....xD
    en hofdame je kan ook nog allemaal konijntjes neer zetten.....staat leuk...gezellig en zo....;)

suuske1960, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  16. venus261256

Ja ja lach maar weer 8) ,maar is wel weer een hoop werk extra.

suuske1960, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  17. LotteLientje

LotteLientje Gelegenheidsauteur

Blijft een vreemd dorp. -.- Bij Papa Venus en Mama Hofje loopt het water uit de achterdeur. Maar de deur zat op slot. Zouden ze nog bij het keukenkraantje hun eigen wassen :eek:
    Bij tante Suus staat het huis half in de steigers. Ken ze wel mooi gluren naar de bouwknechten8)
    Tante Pop opzoek naar een seizoens pas. Is dat om te zoenen of te passen. o_O

Hexia ook al niet thuis. Er hing een briefje op de deur. Ik ben niet thuis en als ik wel thuis ben gelieve niet op bezoek te komen.
    Ik hou vakantie en ben dus druk met mijn lieve Rick :eek: ... Hmmm zij heb dus geen papieren huwelijk denk ik zomaar :wuerg:

18. venus261256

Hihihihi is het toch maar goed dat ook de gordijntjes dicht waren xD.

19. popje4

ik lach je niet uit hoor venus....zou nie durven ....niet fijn alles onder water...
    hier kom ik toch echt drie plantjes te kort voor nog vijf sterren voor kist no drie pppfff ik ben zo klaar met die events....ga maar is in staking of zo....

HofvanDromen, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Alles in de steiger en nu een wit doek er om heen. Lijkt wel crime scene ofzoxD.
    Dus niets te gluren:(.

popje4, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.