-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Lapbonen o_O
    Kwee nog niet of ik nou wel zo goed bezig bent. Me kind laten trouwen terwijl zo nog bij wijze van spreken nog niet uit de luiers is:wuerg:
    Mot toch echt nie gekker gaan worden :eek:

Yah das ook wel weer zo Venus:inlove: Ze niet van Hexia zijn??? ... Hmmm het blijft een vreemde zaak. Die gene waar LotteLientje nou mee getrouwd is, die weet nog lang niet wat die allemaal te wachten staat. xD

Ik neem ter eerst maar is een flinke borrel op...En veul heul veul chocolaatjes -.- ... Dank Sniet, dat was Hofje echt nodig had ...Hips:wuerg:

Euh Rick ...Dat zeggen alle mannen enzo enzo :music:

Laatste bewerkt: 2 Augustus 2021
    leni1955, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lapbonen... Hofje, ik heb zaterdag een paar kilo zitten lappen.... Euh, je kent het wel als tuinbonen en jullie noemen het doppen maar wij noemen het lappen.

3. HofvanDromen

xD Ja dat klopt Sniet...Doppen ... Lapbonen nooit van gehoord ...Ahhaha ga ik mooi Paps en Mams morgen mee plagen xD

Heb even rond gezocht :music: De naam van de farmgenoot van LotteLientje gevonden op het Hongaarse Forum o_O
    Als dat maar geen gesodeju gaat geven :oops:

4. Hexia

Hexia Teller

-.- Die kind niet van mij is ... Tsss de gedachte alleen al ...

Getrouwd met een Hongaar nog wel...-.- Nah dan hoef je ook geen netjes Hollands Briefje te schrijven -.-

5. snietje1

Goulash is wel lekker Hexia :) En je kan natuurlijk zeggen dat je buiten de deur getrouwd bent xD
    Overigens kan je ze enkel of dubbel lappen (doppen) 8)

Edit: Goedemorgen, fietstijd.

Laatste bewerkt: 3 Augustus 2021
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen

Lottelientje getrouwd met een hongaar nou zal me benieuwen wat dat gaat worden :(.

Wordt volgens mij wel mooie dag vandaag dus zet tuinstoelen maar alvast klaar ,
    kan ik vanmiddag als de hulp er is lekker in de tuin zitten :music:8).
    Verder weet ik het nog niet.

7. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Draai ik nog zomaar een oogstbonus voor 24 uur :wuerg: Tja echt veel heb ik er niet meer aan xD maar goed altijd fijn.

Dubbel doppen Sniet, dat ken ik ook...Maar dat doen wij bijna nooit. Wel hebben wij het liefst de "bruin" kokende. Die groen blijvende zijn vaak wat kruimelig. Vind ik niet zo lekker:wuerg:

Tja een Hongaar na wat Hofje heb gevonden. Weet nu eenmaal even graag met wie de Hofjes Dametjes hun boerinnen leventje gaan delen. Maar hier was geen houden meer aan. Euhm T,was wel een berichtje van ruim 4 jaar geleden daar in Hongarije:wuerg: Wie weet is tie nu wel een stevige Hollandse Boer geworden. Je weet het niet :music: LotteLientje heb hem een dikke kus gegeven vanmorgen. Tja zoenen en knuffelen hoort nu eenmaal ook bij de Hofjes Dametjes:oops: Ze kreeg een rugzak terug :wuerg: K weet niet of dat nu al een goed of slecht voorteken is :eek:xD
    Dan blijft er nog een vraag in Hofjes hoofd hangen. Begrijp er nog niks van :oops: Wie en waarom zou je met een wildvreemde zomaar uit je burenlijst, zonder enige vorm van communicatie een boeren huwelijk willen ? En dan ook nog een diamanten huwelijk van maar liefst 300 TG o_O

Nah nu eerst ff een snel bakkie koffie... En dan op naar Paps en Mams, de handjes laten wapperen ...
    Lied van de Dag : Heart - What About Love
    :inlove::inlove:

8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Nah Hofje dan hebben jullie een goedkoop overnachtingsadres in Hongarije.xD
    Hier ook de kussens al in de stoelen buiten, maar nu denken de wolken ik ga je plagen.:(

9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wolken Suus, ik denk dat er zo regen uit gaat vallen zo donker wordt het.

Tuinbonen, brrrrr die eet ik echt niet :wuerg:

Jeetje Lottelientje ineens getrouwd, dat is wel heel snel, ze is nog jonger dan mijn nr. 3 baby en die heeft zelfs nog luiers omxD.
    Maar lekker hapjes en drankjes sla ik niet af bij een feestje.8)

10. venus261256

Hier ook nog steeds geen regen het wordt wel wat grijzer aan de lucht
    maar nog steeds erg warm :).
    Is er een foutje gemaakt met de planning van de thuishulp komt dus
    vandaag niet>:(:wuerg:. Kan ik nog zelf me bed opmaken en dat is nou
    juist het zwaarste voor me>:(. Nou ja zal het wel weer redden :music:.

Nieuwe fokdier is zeker weggelopen is nog steeds niets van bekend :music:.

Eten wordt aardappeltjes met mix van broccoli/bloemkool en kipfiletje:D.

11. suuske1960

Hier toch wel wat klusjes in de tuin gedaan, en daarna nog ff in de zon kunnen zitten.:)
    Eten vandaag was bloemkool met een balletje en piepers.

12. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Echt kaai gezellie !! Bloemkool, broccoli, kip en een balletje, lekker !!! Wij hebben vanaaf gegrilde kip met krieltjes en pastinaak:inlove:xD
    Geen tuinbonen Leni ? Niet iedereen houdt er van, zoals met alles;)
    Venus, is het een beetje gegaan met het bed ? Jammer dat de planning niet klopte, dat is altijd vervelend !
    Hofje, mooi lied:inlove:
    Lied van vanaaf : Melissa Etheridge, Like the way I do :)
    Nu tijd voor de Hooligans (om er zelf bij te gaan zitten:inlove::inlove::inlove:)

Edit : Goedemorgen, fietstijd.

Laatste bewerkt: 4 Augustus 2021
  13. venus261256

Goedemorgen ,
    Ja hoor Snietje bij toeval kwam me dochter even langs die heeft even geholpen :D.
    Gister eindelijk die elektrische onkruidverdelger eens uit geprobeerd , het werkt wel
    maar je moet het wel met jong onkruid doen want als het te groot is heb je zo een
    vlammetje. Daarna is het even laten afkoelen en kan je het met bezem wegvegen.
    Het neemt wel ze tijd in beslag maar je hoeft niet meer op je knieen te gaan8):D.

Ga nu maar sport kijken want farm kan ik niet veel doen is wachten tot 2 uur :wuerg:.

14. suuske1960

Goedemorgen.
    Al even wat in de tuin gedaan en nu ff sport kijken, is best wel leuk om te volgen het O.S.
    Jij volgt het dus ook Venus?

15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:
    Hoopt dat Venus niet het boerenland in de hens gaat zetten :music: Hofje blijft ver van zulk gereedschap vandaan xD
    Goedkoop adres in Hongarije Suus ? Tja wie weet, denk het zomaar van niet. Tis geen land wat mij trekt om heen te gaan. Ben best reislustig de laatste jaren, maar hou het toch wel liever ietsie dicht bij huis :oops: En veilig ... Hongarije kweet nie, denk niet dat ik mij daar veilig zou voelen. Tja :oops:

Yep Leni, zo snel kan soms gaan met een boerenhuwelijk. Soms moet je er jaaaaaaaaarrreeeeeennnnnnnnnnn op wachten. Nah me zalle wel zien hoe of wat. Tot nu toe nog niks van de vreemdeling gelezen of gehoord. Het blijft een vreemde zaak.-.-

Hofje volgt niet sport. Nu ja ik lees wel de uitslagen op het web en in het nieuws kijk ik dan wel. Maar daar houd het wel mee op.
    Vind leuk voor de mensen als ze winnen of goud halen, maar verder boeit het mij geen ene...je weet wel...

Die eventen ; Die zaadje ken je toch nog wel verkopen op de markt? Dat is dan wat Hofje gaat doen. Wellicht Hexia ook.
    Die fokevent laat ik gaan, vind stomme prijzen enz. :oops: Ga wel schorpioenen maken/ fokken enz...Alhoewel ik griezel van zulke beesten.
    Hoop dat de kooien sterk genoeg zijn en die beesten niet ontsnappen :wuerg:

Na eerst nog ff een lekker bakkie koffie en dan maar is aan de ramen zeem. En of andere poetspartijen.
    Lied van de dag : Stuck On You - Lionel Richie
    :inlove::inlove:

16. venus261256

Ja hoor Suuke volg bijna alle sporten wel een beetje.
    Geen boerenland in de fik gaat steken maar kan hem wel voor de BBQ gebruiken
    hoef ik geen vloeibare stoffen meer te gebruiken :inlove:8).

leni1955, snietje1, Dauwe en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

:wuerg: Me een hoedje lopen zoeken naar die zaadjes :wuerg: Tja als ze dan bij consumptie goederen staan :music:

Had 149 Di van beiden...Vond nog een soort van knap xD ..Dat spel wat erbij hoort -.-:wuerg: V-R-E-S-E-L-E-L-IJ-K -.--.-

Schorpioenkooien gekocht 20 stuks maar ja, Heb Hofje natuurlijk weer geen voer :wuerg: Lekker dan ...*Diep Zuchten Doet*

EDIT: Hier pakt hij de rune van die azuurblauwe schorpioen niet :cry::cry:

Laatste bewerkt: 4 Augustus 2021
    leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Zal ik het maar goed doen dan had 402 scarabee en 409 zegelringen ,
    zaten 19 toverbomen bij :oops:.
    Zaadjes staan er al een hoop van op het land kan over 10 minuten de eerste oogst alweer
    binnenhalen.
    Hofje :inlove: waren 10 stallen niet genoeg geweest heb er ook maar 10 gekocht
    vind ik meer dan zat heb ook wel gelijk 10 gele erbij genomen :oops:8).

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Nee -.- 10 is niet genoeg en ik koop geen gele...:music:

De rune wordt aan gewerkt lees ik net :music:

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Voor mij is het genoeg bijna klaar met fokevent :oops:.

Eten vanavond spercieboontjes met ham en spek aardappeltje en mexicaanse
    gehaktsnitschel :D.

leni1955, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.