-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag een relaxdag met een gezellig boek, regen viel met bakken uit de lucht dus binnenblijven maar dat is op deze manier geen straf.
    Kasten pas nog opgeruimd dus niet nodig.xD

Hofje gezellig met de kinderen in een huisje, heerlijk genieten met zijn allen:inlove:

Verder druk met de farmpjes en het event, doe ik met mijn domme hoofd op de nieuwe farm 2 dezelfde sieritems kopen:cry:, wolkenrij is niet haalbaar maar 2 verschillende was leuk geweest.;)

Sniet, mail terug.:inlove:

Eten was een broodje shoarma met sla en tomaatjes, mjammie:inlove:

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, aaaahhhhh, je zou er een rijmpje/gedichtje van kunnen maken: Hofje zag eens pruimen hangen, als eieren zo groot....:music:;)
    Suuske en Leni, lekker !!!
    Leni, mail terug wordt morgen:inlove:
    Sniet gaat de tandjes schoonmaken en mijn boek naar bed brengen, na een paar uurtje slapen weer braaf werken8)

suuske1960, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Weer ziet er wel goed uit hier is een lekker temperatuurtje.
    Snietje werk ze , voor mij zit het er al op.
    Hier vandaag maar een beetje in de tuin aan de gang gaan word ook weer tijd.

4. snietje1

Goedemorgen, fietstijd.

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Tuurlijk bewaar en maak ik pruimenjam ook voor jouw Venus:inlove: Vind zelf de lekkerste jam die er is.
    Een gedichtje Sniet ... Moest even zoeken maar dat was der al...in 1779 zelfs al :eek:xD

Jantje zag eens pruimen hangen, O! als eijeren zo groot.
    't Scheen, dat Jantje wou gaan plukken, Schoon zijn vader 't hem verbood.
    Hier is, zei hij, noch mijn vader, Noch de tuinman, die het ziet:
    Aan een boom, zo vol geladen, mist men vijf zes pruimen niet.
    Maar ik wil gehoorzaam wezen, En niet plukken: ik loop heen.
    Zou ik, om een hand vol pruimen, Ongehoorzaam wezen? Neen.
    Voord ging Jantje: maar zijn vader, Die hem stil beluisterd had,
    Kwam hem in het loopen tegen, Voor aan op het middelpad.
    Kom mijn Jantje! zei de vader, Kom mijn kleine hartedief!
    Nu zal ik u pruimen plukken; Nu heeft vader Jantje lief.
    Daarop ging Papa aan 't schudden, Jantje raapte schielijk op;
    Jantje kreeg zijn hoed vol pruimen, En liep heen op een galop.
    A fijn, Had liever gezien dat Jantje wel die pruimen had gepakt xD:oops: Maar ja dan komt vast het volgende. Het begint met iets kleins en dan weet men vaak niet meer te stoppen... Dus moraal van het verhaal ; pikken, jatten enz enz niet aan beginnen dus.
    PPfff Hofje had zelf dat Jantje wel kennen wezen dus :wuerg: En dat allemaal op de vroege maandagmorgen. -.-

Eerst maar is ff een bakkie koffie. Lied van de Dag ; Armin van Buuren feat. Josh Cumbee - Sunny Days
    :inlove::inlove:

6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Hier niet echt zonnig meer, dus maar weer ff een klusje in huis doen.
    Heb ook een pruimenboom, maar dit jaar heeft ie last van de pruimenmot.
    Dus geen oogst want alle vruchten zijn aangetast, en er zitten dus beestjes in de pruimen.:wuerg:

snietje1, leni1955 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Middag ,
    Pruimenjam staat bij mij op plaats 2 de lekkerste vind ik abrikozenjam :oops:.
    Dat is jammer van de oogst Suuske want zo zijn ze ook lekker om te eten :music:.
    Net boodschappen gedaan dus nu alles opruimen heb gelijk weer pijn aan me
    bankrekening :wuerg:.

8. HofvanDromen

Ah das echt jammer Suus, van die pruimen mot. :( Dan ken je ze ook niet eten volgens mij ... :wuerg:
    Allerlekkerste jam blijft voor Hofje aardbeien jam. En dan op een vers gebakken croissant en met roomboter :oops:

Zo hier staan uit ruim 2 en halve kilo mooie en ontpitte pruimpjes inmiddels 8 potten jam op het aanrecht af te koelen. Nuja jam...
    volgens mij ist meer een gelei geworden :wuerg: En nog wat zurig ook, vond ik aan smaak :wuerg: Nuja dan ken het ook door de yoghurt of vla ofzo. Ken Hofje de familie weer blij maken. Of niet...xD Het was me wel weer het werkje wel8)

Pijn aan de bankrekening :eek: Met 12 Miljard o_O ... Maar euh ja de RL boodschappen zijn een stuk duurder als voorheen. Dat heb Hofje ook al gemerkt. -.-

EDIT: :oops:
    Zie de zon schijnt door de bomen, Marktkopers staakt uw wild geraas.
    Zal het Heerlijk Avondje wel komen, 't avondje van 4 miljard.
    Vol verwachting klopt Hofjes hart, Wie de Disco Kameleon koopt, wie de Pinkie Pie
    Vol verwachting klopt Hofjes hart, Wie de Disco Kameleon koopt, wie de Pinkie Pie
    O wat pret zal t'zijn te spelen, Met die 4 Miljard BD. Eerlijk zal Hofje alles delen, suikerzoet en wel tevree
    Maar, o wee, o bittere smart, krijgt Hofje de Disco Kameleon weer terug van de mart
    Maar, o wee, o bittere smart, krijgt Hofje de Disco Kameleon weer terug van de mart
    Maar ik vrees niet dat Hofje zal klagen; Marktkopers zijn te goed!
    Was het ook niet alle dagen, meestal was Hofje toch wel zoet.
    Ban dus vrij de vrees uit het glazen hart; Hofje wed er komt geen enkele smart.
    Ban dus vrij de vrees uit het glazen hart; Hofje wed er komt geen enkele smart​

* Zucht *

Laatste bewerkt: 2 Augustus 2021
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Draai ik nog ff een oogstbonus voor 24 uur.xD
    Eten vandaag aardappelgratin zelfgemaakt met worteltjes(die wilde ik uit de oven maar ff geen plek ervoor in de oven) en kebab erbij.

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofje je bent weer goed op dreef, mooi zo:inlove:

Vanmorgen lekker gelopen maar ik vind het wel benauwd, kapper vergeten:oops: oeps maar gelukkig was ze zelf ook in de war en is ze alsnog vanmiddag geweest.
    Toen even bij zoon langs gegaan omdat ze terug waren van vakantie, snel bezoek want ze gingen naar de dierentuin maar toch even geknuffeld met de kleine man.:inlove:

Daarna nog even een boodschapje gedaan en nu op de bank met een glaasje wit, lekkerrrrr.:)

Top Suus, geniet van de bonus.

11. venus261256

Ja dat was pech maar waren RL boodschappen .
    Jammer van die Kameleon dat ie niet verkocht is , iets langer wachten dan :music:.

Eten staat klaar aardappeltjes met rode kool en tartaartje :D.

12. HofvanDromen

Yyyyyyyyyyyeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssssss
    xDxDxD

:inlove::inlove:
    Op Dreef Leni :music: Mooi dat de kapster nog tijd voor je had...Hofje durft nog steeds niet. Althans heb nog niet besloten de wilde witte krullenbos te laten kortwieken. Maar ja ist nog wel normaal op mijn leeftijd en dan zo ene lange bos wilde witte zilveren krullen :oops:

Hmmm LotteLientje heb een parkietje :eek: Gekregen van 0om BP o_O Ze ken hem de 1e 20 jaar nog geen eten geven het beessie -.- oohhhhhhhhh ze heb hem uit het kooitje gehaald...Nee Lotte neee niet knijpen :eek:...Och nu vliegt tie rond... :wuerg: Vvvveeennnnuusssssssss :oops: Vang jij hem ff, ik hou niet van rondvliegend spul :wuerg:xD

13. venus261256

Ben gek op parkietjes dus zal hem vangen en weer in ze kooitje zetten 8).
    Wel kooitje wat hoger ophangen dan maar :music:kan ze er niet meer bij ;).

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Hexia

Hexia Teller

Nou is mama Hofje der klomp zomaar gebroken ... Paniek Paniek :wuerg: LotteLientje heb een huwelijks aanzoek in haar scherm staan:eek:
    Ze ken heul die gast nie o_O De naam van de buur was van de markt geplukt :oops: ...Ben zelf ook ff helemaal sprakeloos. xD

Wat nu te doen xD Help help..........

De naam wel even zwart gemaakt

Oeps LotteLientje heb op de knopjes zitten klikken ...Nu is ze getrouwd met een vreemdeling ... :oops:

xDxD Tja De Hofjes Dametjes hebben altijd verrassingen :music:

15. HofvanDromen

LotteLientje is zomaar getrouwd ... Schaam me dood eerlijk gezegd ... :oops: Tis nog een Diamanten Huwelijk ook :oops:...
    Wilde op nee bedankt klikken, omdat ik die persoon heul nie ken :oops: En niks geen duifje of berichtje had gekregen ...maar klikte op Ja ik wil :oops: ... Allememachies ...:wuerg: ... Zo kent dus ook ofzo o_O ... Durf niks berichtje of wat te schrijven naar die persoon ook :oops: Tis wel al een ruim level 200 boer of boerin ... geen idee ...

Sjee zeg ... xDxD Tis weer een Hofjes Kluns dag ofzo :eek: Ben weer lekker aan het stunten ofzo ...:wuerg:

16. venus261256

Potjandikkeme zeg trouwt zomaar dat kleintje van me , terwijl mama niet oplet >:(:wuerg:.
    Nou moet wel een heel goede boer zijn dan anders wordt ik wel een beetje boos :cry:.
    Hofje :inlove: je mag ook kleintjes niet met knopjes laten spelen , wel beetje opletten
    als ik er niet ben hoor :oops:.

17. HofvanDromen

Sorry Venus :cry::cry: Je had beter LotteLientje in dat kooitje hoog kunnen stoppen xD
    Ben totaal perplex :oops:... LotteLientje is natuurlijk ons aangenomen kind...Hmm volgens mij is ze van Hexia ..-.-
    Die doet ook altijd van die gekke dingen ...Ik niet natuurlijk :music:

Tis wel een rijke boer/boerinxD ... :oops:... Sjee een Diamanten Huwelijk :wuerg:...Ik heb echt geen idee hoor :cry:

Vraag me wel af, zal wel weer stom zijn...Als LotteLientje nou op Nee bedankt had geklikt was dan die boer of boerin die zoveel TG ( ik weet niet precies hoeveel) ook kwijt geweest :oops:

EDIT: allememachies dat diamanten huwelijk is 300 TG :wuerg:

leni1955, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Lottelientje in een kooitje nou echt niet hoor , is gewoon beter opletten en ook
    zelf niet met knopjes spelen :oops:.
    Maar of ze nou van Hexia is betwijfel ik toch hoor , want dan zou ze wel vaker
    langskomen om toch even te kijken hoe het gaat :music:.

Volgens mij als ze nee had gedaan was hij/zij niet de TG kwijtgeweest.

Maar jij op vakantie ik weinig tijd hebben wordt ze toch verzorgd das dan wel
    weer lekker:music:8).

19. snietje1

Hofje, natuurlijk bestaat dat gedicht al heul lang, daarom vond ik het ook zo gepast. Wij zeggen altijd als iets al heel lang bestaat : daar zou je een lied/gedicht of whatever van kunnen maken :);) Verder ben je wel heul goed bezig !! Je kind laten trouwen, daar hoort wel een hapje en een drankje bij
    [​IMG][​IMG]

Verder lees ik weer lekkers, mjam mjam, het begint weer een beetje op winterkost te lijken, heerlijk ! Daar is het ook het weer voor. Wij eten vanaaf pasta met lapbonen en grote garnalen. Tis een probeersel, we gaan meemaken of het lekker is (ik denk het wel, ziet er goed uit)

Zo, de kop is er weer af deze week, nu de rest nog in de doorwerkmodus....8)

20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Lotte Lientje van Hexia:inlove::inlove: ik weet van niks8)

leni1955, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.