-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Suuske, tis mijn vrije dag, net terug van een paar uur fietsen, ook nog lekker geluncht in het buitengebied:inlove: Daar is het nog lekker rustig op een donderdag, mooi man !
    Gefeliciteerd met je kleindochter Venus, alles gezond ???

Nu tijd om hier wat te rommelen en de voorbereidingen voor het koken van vanaaf.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijn om te lezen dat HJ geen water overlast heeft....pppff sneu hoor voor al die mensen die er midden in zaten....

gefeliciteerd met je kleine dochter.....mooi hoor...hier nog eff wachten tot....januari dan de eerste als alles goed gaat en daar gaan we van uit....arts me net nog eff flink bang gemaakt hihi tja over operatie wond en zo die niet mag gaan ontsteken en zo want zit onder het gips en zo.....dus anders kan het tot amputatie lijden tja hoe zo een positief gesprek....zo van komt allemaal goed en zo....tja begin zaterdag wel met de rustgevende pillen in plaats van maandag ochtend 1...hahahaha ken mezelf ren gewoon van die tafel af op het laatst...xD
    mooi venus een huisdier met je naam...wauw....
    geniet van je vrije dag sniet....

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Is allemaal aardig van jullie maar het is een kleindochter van me broer.
    Ze heet Igone :).
    Ik zal nog wel even moeten wachten voor er eentje komt :wuerg:.

4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

O nou was misschien niet helemaal duidelijk.xD

5. venus261256

Zag het met nalezen niet helemaal duidelijk gedaan :music:.

Edit : eten hebben we maar besloten om een gebakken eitje op
    brood te doen en we hadden nog zalmsalade dus gaat goed komen.

Ben inmiddels wel een beetje rood geworden in het zonnetje ,
    maar dat is morgen wel weer bruin.

Laatste bewerkt: 22 Juli 2021
  6. suuske1960

Hier was het eten: spaghetti met zelfgemaakte snackballetjes en een lekkere groente-tomatensaus erbij.
    De kracht van de zon is best wel fel nog Venus, dus ik smeer nog best wel veel.

7. snietje1

Oeps, Ik had het verkeerd begrepen Venus :oops: Toch gefeliciteerd met je nichtje :) Lekker !!! smakelijk !!
    Lekker Suuske, je kan zo een kok worden :)

Vandaag voor het eerst een terrasje gepakt, was (zoals altijd op donderdag) redelijk rustig, was wel gezellie, bijkletsen met mensen die we al lang niet gezien hebben en zo, kaai gezellie !
    Nu staat er een getrancheerde kip in de oven, (van de rug hebben we vanmiddag soep gemaakt en net ingevroren,) die eten we strakkies met verse frietjes en een grote bak salade xD

Morgen weer braaf werken.... Daarna weekend :inlove:
    Oh ja, voor de gezelligheid : lied van vanaaf, vandenberg: burning heart :inlove:

Laatste bewerkt: 22 Juli 2021
  8. suuske1960

Goedemorgen.
    Werk ze Snietje.

9. venus261256

Goedemorgen ,
    Sniet werk ze .
    Suuske je bent er ook vroeg bij.
    Hier straks maar weer even over de markt en verse groente en fruit halen.
    Misschien lekker visje meenemen of zo.

10. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

popje4, janniekwak, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

Hier al over de markt geweest, wat aardappelen en fruit mee.
    Tevens wat olijven en gevulde peppadew meegenomen en ook al bij de slager geweest.:)
    Dan morgen alleen wachten op de boodschappen bezorging.

snietje1, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Nope Hofje had niet hoofdpijn van vakantie meegenomen. Alhoewel :music: Heb soort van chronische verstopte holtes, na 1 dagje in het Zweeuwse Land was alles "vrij" :eek: 1 dagje thuis en alles weer verstopt. Hmm dat kan ook bijna niet anders denk ik dan zomaar.
    Op de terugweg door de Rotterdamse Botlek gereden. Was daar nog nooit geweest. Ben me te pletter geschrokken :wuerg: Wat een industrie en dergelijke en tja dat waait dan allemaal fijn hierheen-.- Moet dan misschien in Zeeland gaan wonen :oops: Ik denk zomaar dat, dat niet gaat gebeuren xD

Stien fijn je weer even te lezen. Die reisjes in Augustus en September ik hoop met je mee dat het kan. En ja Hofje kijkt uit naar die andere dingen waar ik mij dan nog ken over verwonderen xD Al verwonder ik mij over heel veel dingen eigenlijk :oops:

Popje van harte gefeliciteerd met je aanstaande oma schap. Hoop dat alles goed mag gaan en jij in Januari je 1e kleinkind in je armen mag houden :inlove: Zelf kan Hofje niet wachten om oma te worden, maar ja ken ze moeilijk dwingen :oops: Ken wel vragen of ze wel goed oefenen xD... :oops:
    Ondertussen bijna hoofdpijn vrij, dus gaat de goede kant op, niet teveel met beeldschermen bezig zijn helpt ook goed :music:
    De 2e prik hier ook mogen ontvangen. Ben der blij mee.:)
    Hebben inmiddels ook een prachtig autootje voor jongste schonedochter kunnen scoren. Das mooi, das heel mooi, ken ze mooi met der schoonmoeder gaan ritten xD 1e ritje staat al gepland. Ze gaat volgende week met Hofje naar een tuincentrum. Heb nodig wat nieuwe planten nodig voor in de oude zinken badkuip en dergelijke.

Venus gefeliciteerd met je nichtje en ja Hofje doet nog even rustig aan. LotteLientje is wel erg lastig afgelopen dagen. Ik weet niet hoor. Maar volgens mij erg verwend tijdens mijn afwezigheid.:wuerg: Ze wilt alleen maar voetbal kijken en met een voetbal spelen:wuerg:

Zelf heb Hofje dan eindelijk alle veredelingen van de krokus vrijgespeeld xD Dikke hoera voor mijzelf vind ik xD Maar welke moet ik nou in die slotjes zetten :wuerg: Heb maar 4 van die slotjes. :music: Hofje gaat niet andere vrij kopen voor TG. -.-
    Hmm nou heb ik net de rozen veredelingen uit de slotjes gehaald. moet ik 24 uur wachten :eek: Of vrij kopen met TG o_O Ja zeg echt nie dat Hofje dat gaat doen -.-

Eerst maar een lekker bakkie koffie en dan eens kijken of ik nog wat aan dat huishoudelijke gedoetje ken doen. Ben bang van welxD

Lied van de Dag ; What The World Needs Now · Trijntje 0osterhuis
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 23 Juli 2021
    snietje1, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. popje4

dank je hofdame....tis nog eff wachten he tot januari....de middelste en schoondochter die waren ook zwanger helaas ging dat mis...anders hadden we twee klein kinderen gehad in januari tja soms gaan dingen zo he...ze waren wel verdrietig....maar komt vast en zeker goed...
    ik moet nog 1 van die krokus veredel dingen....pppfff krijg elke keer nu maar 180 plantjes terug tja hoe dan he:(.....nou ja maar eff weer aan planten en door tot de laatste en dan bedenken welke ik in een slot moet stoppen...geen idee eigenlijk...
    fijne dag allemaal

14. suuske1960

Instructies voor een dropitem-booster voor op de normale boerderij:

- krokusveredeling:
    • sm-liefde​
    • combinatie mest liefde​
    • vroegrijp 20%​
    • vroegrijp 4,5%​
    - Gouden bonusslot:
    • stollen
    • witte onschuld
    - velden
    • grote akker
    • of comfortveld
    - bemesting
    • water
    • supermest (groene druppels)
    De krokussen hebben nu geen groeitijd meer. Ze kunnen direct geoogst worden (soms met een kleine vertraging).
    Elk veld geeft precies één dropitem.

15. venus261256

Suuske stollen en witte onschuld gaan in een gouden slot hoor.

16. suuske1960

Dank je wel Venus, je hebt gelijk heb het even aangepast.;)

17. popje4

dank je suus das mooi zo....we gaan er voor....xD eerst weer krokus sparen...:sleepy:

18. HofvanDromen

xD Suus, dank je voor het schema ... Over 20 uur ken Hofje ze erin gaan zetten ...8)

LotteLientje hoort op zeker ergens wel bij de Hofjesdametjes familie:music: Ze was daarstraks op een paar BD bankroet gegaan :wuerg: Ietwat te snel koeienmelk aan het kopen geweest.:oops: Gelukkig was daar nog wat mest te verkopen. -.-

Hofje bijna de 4 miljard BD bereikt heeft. Hmmm waar zal Hofje dat eens aan uit gaan geven. :oops:...xD

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. venus261256

Wat zeg je nou weer uitgeven dacht dat we aan het sparen waren :wuerg::p.
    En lottelientje heeft wel cadeautjes gehad maar van mij geen voetbal zou niet
    weten hoe ze eraan is gekomen maar vind het wel8).

Edit ; net ook even op baha level 600 gehaald :D.

Eten is straks Nasi met sate'tje en als toetje een vers schaaltje fruit :D ,
    en deze keer zelf klaargemaakt o_O.

20. HofvanDromen

Ik zie het ja, Venus

:eek:o_O

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.