-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Helaas nog niet aan het branden geweest ivm familie omstandigheden
    werd ik weggeroepen en ben daar de hele dag geweest.
    Zal er vandaag waarschijnlijk ook niet veel zijn.

HofvanDromen en snietje1 vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte dan venus....

en sniet wat een boefjes dan met dat vechten....raken ze niet gewond door dit soort gevechten? hoopt niet ppffff dat zou niet fijn zijn...
    zo vandaag maar eens kijken wat ik kan doen hahha zitten ja das nu eff mijn hoofd taak....gisteren wel eff eten voorbereid maar kan niet zo goed zittend bij het aanrecht.....is een beetje aan de hoge kant zeg maar...ach ja we reden t wel hoor....
    event is klaar nu nog over 8 uurtje de laatste sterren er uit plukken en de laatste wonderkist.....
    fijne dag allemaal

3. venus261256

Middag ,
    Oudste broer was gister aan het fietsen met zijn 8 jarige kleinzoon maar kreeg een
    lichte hartaanval onderweg en is daarbij gevallen en nam kleinzoon mee in de val.
    Beide zijn naar ziekenhuis vervoerd en moesten daar zeker een nacht blijven.
    Kleinzoon mocht ik vanmorgen weer ophalen en naar ze moeder brengen de hersen-
    schudding bleek mee te vallen.
    Broer is vanmorgen weer gedotterd en heeft stent gekregen die mag om 17 uur
    weer opgehaald en thuis gebracht worden.
    Tevens zijn vanmorgen ook de hechtingen uit de pols weer verwijderd.
    Houd je wel weer bezig.

HofvanDromen, janniekwak, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Pfftt sterkte ermee Venus.
    Hoop dat het allemaal goed afloopt.
    Eten vandaag nasi met sate.:)

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jé Venus, dat is nogal ! Heel veel sterkte met je broer en zijn kleinzoon !
    Lekker Suuske, wij hebben vanaaf een ovenschotel met kipkluifjes, aardappelen, bleeserwtjes, worteltjes en suger snaps.:inlove:xD
    Popje, rustig aan, denk aan je rib en enkel !

Hier blijven de Hooligans (als ze wakker zijn) aan het vechten-.-:( Ik hoop dat ze er toch mee stoppen en dat niemand gewond raakt :oops::wuerg:

Edit: Goedemorgen, fietstijd

Laatste bewerkt: 21 Juli 2021
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

pppfff venus wat schrikken....hoop dat het allemaal goed gaat.....
    hier kreeg ik gisteren een telefoontje dat de operatie naar maandag is verplaatst....tja zo gaan die dingen...
    zo nu maar wachten op nieuwe event....we gaan het weer zien....
    snietje ik hoop ook dat ze er mee stoppen voordat er gewonde vallen....
    fijne dag allemaal....

7. suuske1960

Goedemiddag.
    Hier ook alles gereed voor het event.
    Nu maar weer even naar buiten.
    Zou je eerder worden geholpen dan Popje?

8. venus261256

Middag , met beide gaat het de goede kant weer op broer moet nog wel rust houden.
    Kleine was al weer aardig in de weer.
    Maar nog steeds niet de brander uitgeprobeerd :wuerg: , is me nu veels te warm
    dus denk morgenochtend maar eens gaan doen.

Hier ook klaar voor het event.

Eten wordt een lekkere omelet.

Laatste bewerkt: 21 Juli 2021
  9. suuske1960

Goed om te horen Venus, dat het goed gaat.
    Nee met deze zon brandt het onkruid vanzelf wel weg.xD
    Eten vandaag opgebakken aardappelen met kebab en een salade van botersla.

10. snietje1

Ik lees weer lekkers, kaai gezellie, omelet en opgebakken aard met kebab en sla, allemaal lekker ! Wij eten vanaaf een matelot en daarna paling met vers brood :inlove::inlove:xD

De Hooligans blijven knokken, ze gingen vannacht zo tekeer dat mijn wederhelft er wakker van werd (die wordt zelden wakker) en niet meer kon slapen. Vandaag was de winkel open dus na het werk zijn we er naartoe gefietst. Ik had echt zoiets : kost weer een nieuwe kooi:wuerg: Wij dus de problemen uitgelegd, ook verteld van de reactie van de Hooligans, wat denk je : Hij maakt gewoon een nieuwe (zoals onze oude) ik moet maar uitzoeken wat ik wil hebben van de takken/boomstammen enz en die houden. Als ie klaar is komen ze de nieuwe brengen en deze ophalen, dat is echt service:inlove:xD.

Dadelijk tijd om de Hooligans los te laten (hopelijk zonder ruzie)

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Kom even om de hoek kijken.

Venus dat is nogal weer wat zeg, sterkte ermee en gelukkig dat ze beide weer naar huis mogen.

Hier nog een paar dagen afwezig en sla het event over, vandaag kleindochter opgehaald die blijft tot zondag, morgen naar Duinrell waar zoon met gezin op vakantie is, vrijdag of zaterdag naar Rotterdam en zondag wordt ze opgehaald door dochter dus heel weinig tijd voor de farm, lange gewassen erin en lekker genieten van het mooie weer en de gezelligheid.:inlove:

popje4, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

snietje, wat is matelot?

wij aten gisteren mosselen met zelfgebakken brood
    vandaag zelfgesneden en 2 x gebakken frietjes met omelet en spiazie.

13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedenavond :inlove:

Venus fijn te lezen dat alles goed afloopt. Popje jammer dat de operatie is uitgesteld. Sniet ik hoop dat de nieuwe kooi snel voor de Hooligans mag komen. Leni veel plezier met de familie.

Hofje was/is even druk met hoofdpijn / andere dingetjes ... enz enz...:music: ... Niet meedoet met events. In Hof-modus is.

Lied voor de avond ... Van Morrison - Have I Told You Lately
    :inlove::inlove:

14. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Beterschap Hofje

HofvanDromen, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Leni, geniet van je familie !
    Tine, een matelot is een voorgerecht van 3 verschillende soorten stukjes vis met ieder een andere bereiding en saus. daarbij wat zeekraal en/of andere zeegroente. Jullie zowel gisteren als vandaag je eten, lekker !!
    Hofje, beterschap ! Ik hoop dat het niet door je vakantie komt.

Ik heb nu echt alles uit de Hooliganskooi gesmeten qua hout, tot nu toe gaat het redelijk tot goed... We gaan het vannacht ook weer meemaken.Ik hoop dat ze meer rust krijgen in een lege kooi.

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedenavond - even teruggelezen en

Popje - tjee enkel en rib gebroken - operatie - pfffffff - sterkte!

Snietje - wat een rot week was dat - nu maar hopen dat je toch je baan mag behouden!

Venus - ook een operatie - gelukkig gaat dat nu goed - en wat een schrik met je broer en zijn kleinzoon! Fijn dat beide weer thuis zijn!

Leni - wat een gezellige drukte met je kleinkinderen - gelukkig zijn de meesten al wat ouder inmiddels - kun je er heel andere dingen mee ondernemen.

Hofje - eerste kampeer vakantie - super! En als je vaker gaat zul je nog veel meer dingen tegenkomen om je over te verwonderenxD

Via het gezichtenboek kom ik nog wel eens een berichtje tegen van de partner van HJ - zij hebben gelukkig geen last gehad van de wateroverlast.

Zelf zaten wij in Kessel aan de Maas (even op bezoek bij iemand die ik ken van de farm) heerlijk op een terras in het zonnetje - toen het begon te regenen zijn wij naar huis gegaan (op dinsdag) omdat we toch op vrijdag naar de tandarts moesten - daarna kreeg ik van die persoon uit Kessel foto's te zien vanaf dezelfde plek op het terras aan de Maas - was het water meer dan 4 meter hoger - brrrrrrr - veel erger echter de ellende van de mensen die wel last hadden van de wateroverlast - ook in België en de Eifel in Duitsland en daarna nog o_Ostenrijk en Zuid Duitsland - gun zoiets helemaal niemand!!

Enfin, wij zitten de komende weken weer thuis - camper staat in de stalling - we hebben geen zin in (school) vakantie drukte. Eind augustus halen we de camper weer op en begin september gaan we weer - mits er nog iets mogelijk is dano_O

HofvanDromen, popje4, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Stien, leuk je weer te lezen en heel fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad, ja maar dat water hé ! Gelukkig dat jullie het voorgebleven zijn !! Tof te horen dat HJ er gelukkig ook geen last van heeft gehad.
    Ik ga er wel vanuit dat eind aug. begin sept. je op vakantie kan gaan. Ze kunnen niet alles dicht blijven gooien en de mensen luisteren toch niet, dus houden zich niet aan de regels. Dat "eigen verantwoording" hebben heel veel voor nog geen kruimel in hun lijf. Je zou haast denken dat ze ziek willen zijn, zeker als je hier om je heen kijkt, tis te gek voor woorden. Dus dichtgooien van de economie is te duur en helpt niet meer.

Goedemorgen allemaal, tijd voor koffie

18. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier al lekker een rondje op de fiets gedaan en het wasje hangt lekker buiten te drogen.:)
    Stien mooi dat je al heel veel fijne dagen hebt gehad, en van het najaar komen er vast weer vele bij.
    Is het je vrije dag Snietje?
    En hoe gaat het bij je Venus? er is zelfs een huisdier vernoemd naar je.xD kost wel wat TG's.
    Hier schiet het toch wel weer op met het event, deze keer geen bijltjes bij Ingrid.
    Morgen het laatste deel van de weekend quest, dus lange gewassen voor de nacht op de bahamarama.

19. venus261256

Bijna Goedemiddag ,
    Dat had ik ook gezien Suuske maar kan hem toch nergens kwijt :oops:.
    Waarom lange gewassen op BAHA weekendqeust speelt op woelige weide hooro_O:music:.
    Gaat allemaal wel weer goed vanmorgen nog even geweest en ging goed ,
    kleinzoon heeft er gisteravond nog wel een zusje bij gekregen:D.
    Event gaat hier lekker heb al 50 cadeautjes ingeleverd en gewassen haal ik vandaag
    nog wel binnen.
    Uitproberen van de brander zal wel in het weekend gebeuren hoor:music:.

Hofje xD lekker rustig aan en ik hoop dat lottelientje rustig voor je is:).

Snietje misschien houden de hooligans niet van een drukke kooi en willen
    ze gewoon de ruimte hebben 8).

HofvanDromen, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Gefeliciteerd Venus met je kleindochter, hoe heet ze?
    Pfft ik werd in de war gebracht door het verhaaltje bij de laatste qeust van komend weekend.xD