-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook alles af, de 3 piccolo kisten binnen nu nog verder voor de andere prijzen.
    Hier ook een lekkere dag buiten, met vanmiddag een bbq.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen op deze zonnige ochtend....

event schiet al aardig op dus...maar weet iemand waarom er 4 zilveren sleutels in zitten? ik heb er drie vrijgespeeld maar nu zie ik er nog een op het pad....geen idee waar die voor is....
    fijne zondag allemaal....

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dat klopt Popje je kan er ook 4 inzetten dat is het 3 vakje boven de krokuszaadjes
    onderin

leni1955, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  4. popje4

oke dank je venus maar....er staat niet onder waar deze voor dient? wat geeft die sleutel? ik bedoel als je daar de planten inlevert wat krijg je dan? een tijdsklok? voor munten of?? ppfff kan het niet vinden zal ook wel een brilletje nodig hebben hihiih

5. venus261256

Heb ik ook geen idee van sorry.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik denk dat we allemaal 1 sleutel overhouden omdat je kon kiezen waar je begint.
    dan moet er ook overal een sleutel zitten en we kregen er 1 om te starten.

venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

oke denk t ook.....hihihi

8. venus261256

Heb dus ook een sleutel over kwam ik achter :(.
    Voor wie bij de zomerdagenqeust items mist van een wolkenrij ik heb er
    wel een paar over 8).

popje4, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

PLOF......
    Het is hommeles bij de Hooligans, Ze piepen beide en Tom is helemaal overstuur. Ik ga as week de kooienbouwer bellen dat de kooi niet bevalt bij de Hooligans, te weinig vloeroppervlakte zowiezo. Ik heb ze ieder in een andere kooi gezet zodat ze niet constant blijven vechten. Laat ze maar bijkomen, morgen weer een andere dag, dan zien we verder. De kooibouwer is vanaf woensdag weer te bereiken, hij maakt de kooi maar met etages en lost de rest van de klachten maar op.
    Kortom, deze week wil ik eigenlijk ergens diep in de zee smijten en er nooit meer boven laten komen.

We zouden eigenlijk BBQen maar ik ben overal klaar mee, ik bestel dadelijk wel iets-.-8)

Hofje, fijne vakantie gehad ???

venus261256, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Wat vervelend Sniet dat het allemaal even helemaal niet mee zit! Kop op, er komen vast betere tijden en oplossingen:D

venus261256, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

Goedemorgen.:)
    Snietje zijn ze tot rust gekomen?
    Voor dadelijk werk en ik hoop een betere week voor je dan de afgelopen week.
    Het is hier licht bewolkt, maar kijken wat ik straks ga doen.
    Nu eerst ff douchen.

venus261256, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. venus261256

Goedemorgen ,
    Sniet die week heel snel vergeten dan en niet meer aan denken -.-.
    En is Hofje :inlove:al terug dan weet ik nog van niks en ook niet gehoord :music:.
    Zal wel weer blij zijn als ze er weer is :D8).

Suuske heb een elektrixche onkruidbander besteld die komt straks binnen
    denk dat ik hem gelijk even ga uitproberen op het voorstraatje kijken of
    ie doet wat ze beweren :music:.

popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goedemorgen, fietstijd

14. suuske1960

O daar ben ik wel benieuwd naar Venus.:)

venus261256, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Yep Hofje is weer in het Farmeramaland op de mooiste Roze-Hof die er is:inlove:
    De vakantie is jammer genoeg weer voorbij. De Tenttrailer alle weersomstandigheden die er maar konden zijn in het land van Zeeuws Vlaanderen goed heeft doorstaan. Veel andere zaken hebben dat niet. Zo bijvoorbeeld het volgens mij, vooroorlogse gasstelletje:music: die Hofje van Paps en Mams mocht gebruiken. Kind neem die van ons maar mee, kun je later op je gemakje iets zoeken. Nou zeker dat er ander gasstelletje gaat komen. Hij gaf vlammen onderdoor en kon alleen uit als de gasfles werd dichtgedraaidxD
    De allang geleden ooit gekochte speciale kampeerpannetjes, die al aanbrandden als Hofje er maar aan dacht om te gaan koken:wuerg: En zo nog wat meer dingetjes, maar er wel vreselijk veel lol om gehad hebbende. De Mini Camping perfect/schoon en rustig was.

De mensjes op zo ene camping wel allemaal dezelfde kleding en / of gewoontes hebbeno_O Korte spijkerbroek (zowel man en vrouw) vesten met muts, klompen / slippers. En dan de sokken heel erg omhoog getrokken :eek::wuerg:Veel mensen dagenlang in dezelfde kleding lopen. Andere 2x per dag iets anders aantrekken. Tussen 9 en 10 in de ochtend het nationale was en tandenpoets tijd is. Zo ook om 8 uur in de avond het nationale afwastijd is en om half 11 in de avond het weer nationale tandenpoets tijd is. Nooit geweten allemaal. Wel lol omgehad. xD

De TentTrailer opzich prima bevallen is en naar ik hoop er nog vele vakanties er mee door te kunnen brengen en nieuwe avonturen mee mogen te beleven. Zeeuws Vlaanderen - Cadzand en omstreken, tja wat zal Hofje er eens van zeggen:oops:
    Behalve strand en zee is er niet veel te beleven of te zien. Tis weids en leeg, mooie boerderijen niet gezien. Wel een paar keer naar het strand geweest, het weer was er alleen niet naar om met de kadetten, languit in de zee te liggen. Dat was dan weer een beetje jammerxD En op de volgende reizen en avonturen gaat op zeker wel Hofjes elektrieke fietsje mee.

Verder hier nog best druk druk druk. Jongste schonedochter is vanmorgen vroeg in 1 keer voor haar rijbewijs geslaagd:inlove: Heel trots op en blij mee. Daar even een mooie bos bloemen gaat brengen en een taartje eten. Vanmiddag naar HA voor het broodnodige B12 shotje. De vakantie wasjes strijken en de gewone maandagse huishoudelijke gedoetjes staan ook nog alweer in de wacht.

Koos en Koba op de Roze Hof aan het werk zetten, kijken of mijn kleine meisje LotteLientje nog gegroeid is in mijn afwezigheid. Venus:inlove: dikke kussen gaat geven. enz enz enz. Euh was Hofje op vakantie geweest?xD

Eerst maar is even een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag : Whitney Houston - I Have Nothing
    :inlove::inlove:

venus261256, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

he hofdame...fijn te lezen dat je lol hebt gehad en dat t allemaal best wel bevallen is....toppie....
    snietje deze week word t vast beter...aan de afgelopen dagen niet meer aan denken.....soms heb je dat he dan komt alles tegelijk....niet leuk maar kop op nieuwe week ....nieuwe ronde:)
    hier komt de zon er een beetje door nu ik ga ook maar eens bedenken wat ik ga doen hhhihi kan vast aardappels schillen hahahah tja

17. suuske1960

Eten vandaag was een balletje met bloemkool en aardappelen.
    Venus ben je nog met je onkruidbrander bezig??xD
    Welkom terug weer hofje, en wat goed van je schoondochter.;)

18. snietje1

Popje, dank je, ik weet het wel, nu al iets goeds: de beide Hooligans zitten weer in de grote kooi, Tom is er zelf ingegaan (met moeite om de hoogte) en ze hebben al op elkaar geslapen, ook gestoeid dus het komt wel goed met die 2. Woensdag kunnen we bellen voor de kooi.
    Venus, heb je de buurt al afgebrand ;)xD
    Hofje, fijn dat je een lekkere vakantie gehad hebt, lekker genieten ! Gefeliciteerd met je schoondochter !Alleen je kookgerei kan beter;)xD
    Lekker Suuske, wij hebben vanaaf zuurkoolstamppot met een balletje:inlove:
    Zo, nu hier weer verder met vanalles en nog meer...
    Lied van vandaag, Joe Cocker, a little help from my friends

19. suuske1960

Snietje dat is goed om te horen dat ze toch weer beide in de kooi willen:)

20. snietje1

Het jammere is dat ze nu weer serieus aan het knokken zijn :wuerg: Stelletje Hooligans....

Edit; Goedemorgen, fietstijd.

Laatste bewerkt: 20 Juli 2021