-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

Dat is goed nieuws Hofdame. Gelukkig maar;)

djamie1967, omaatje75, stien56 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Allememachies...kon net geeneens water meer kopen...na velden wisselen en nog een keer en nog een keer ..lukte het welo_O

Dank je nabje...we zijn hier allemaal erg opgelucht ....

Euhm....ben nog even verder met de verbouwing van de boerderij...en dan ff relaxen ....lees languit op de bank ;)

djamie1967, omaatje75, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Hofdame... heerlijk nieuws:)

Volgens mij staan mijn knechten ook in de relaxstand... zooooooo sloooooooom... :cry:

djamie1967, omaatje75, stien56 en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je voor dit event graag even buren wilt die je wekkers sturen, mag je me wel een berichtje sturen.

HofvanDromen, leni1955, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Ohhh... vliegende kusjes van Tesselschade :inlove: Wel raar hoor... net of ik vreemd gaxDxDxD

HofvanDromen, leni1955, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat is goed nieuws Hofdame, ik hoop dat zusje maar weer snel mag opknappen.
    De boerderij gaat intussen weer sneller en de knechten hebben hun staking beëindigd.

-Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 12 anderen vinden dit leuk.
  7. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Gelukkig maar Hofmevrouw!
    Dat trage gelukkig niets van gemerkt, moest gewerkt worden..

snietje1, HofvanDromen, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik wil graag een ruilevent... Ik ruil van alles en nog wat, voor 5 gouden bananen... Heb ze vandaag allemaal opgegeten...xD Heb er nog maar 5.... En met 15 miljoen armer... Heb een greep in de BD pot gedaan....om wat questen af te kopen..

Maar goed met 3 - 4 maal daags level'en en nog maar eend standb(anaan) te gaan, moet dat lukken....hoop ik...ooit...

Eeh Miep...er is nog genoeg hoor...geef maar rustig uit :inlove: Voel mij wel arm in het spel -gek genoeg- ondanks de nog steeds meer dan 300 mil...in de bank...:music:

Edit:

Morgen "terug" naar Ikea. Badkamerkast gekocht en zo.... Zou ik samen met hulp van loodgieter in het weekend installeren... Doos uitgepakt... Vast in elkaar gezet.. Geen poten, en / of geen ophang beugels.... Is extern aan te schaffen..
    Ik naar buur met redelijk rood hoofd.. Ik dacht nog van moet ik dan mijn tanden poetsen in gebedshouding of zo bij het meubel , bij gebrek aan poten of ophangbeugels... ??? :mad:

Buur zet iets met Joup van het Hek op via de PC, met iets van stapelbedden....van IKEA!!!

Als er morgen iets gebeurt met ikea Delft....Ik was het niet. Je suis BVO!!

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
    1-marleen, omaatje75, HofvanDromen en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Sintra98

Goedemorgen allemaal,
    Dat ruilevent wil ik ook wel GB heb ik er nog 220 van hangen :music:
    Alleen weet ik niet hoe ik ze kan uitgeven/uitdelen alle beelden in de apentempel zijn al op:wuerg:
    Als je er een trucje op weet laat je het maar horen hoe dat moet;)
    In ieder geval wens ik je een fijne dag toe :) wat Ikea betreft heb je even niet opgelet? :oops:
    of ontbreekt er iets aan het pakket? in dat laatste geval komt het in ieder geval wel goed-.-

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
    -Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 13 anderen vinden dit leuk.
  10. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!

Tja HJ... das een mannending hè, dat niet lezen8)... gewoon even goed kijken wat er allemaal bij staat en dan alles meenemen. En laat die Ikea Delft heel... 't is mijn favo Ikea:inlove:

Loop vanmiddag op een beurs, dus event moet wachten tot vanavond... zo op naar het werk, maar uiteraard eerst wakker worden met:

1-marleen, snietje1, suuske1960 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. tootje

tootje Commandant van het forum

Goedemorgen lollige leuters,
    Nieuwe dag, nieuwe kansen.....
    Vanaf vanmiddag is de kameleon te koop in de winkel....:eek: Wat toch de bedoeling is van die beesten ?? o_O

Er staan al zo veel van die verkleurrakkers in mijn schuurtje:sleepy:

Fijn dat Hof goed nieuws heeft gekregen !
    We nemen eerst maar een koffietje...gezellig met Tits :inlove: :music:

1-marleen, snietje1, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

13. tootje

Wegwezen jij!!!! :mad:

1-marleen, snietje1, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

xDxDxD

Pfff... heb ook al een veld vol met van die kameleongevallen... en een schuur vol... en heb ze nog nergens voor nodigo_O
    Hm... misschien kan ik ze ooit ergens tegen RUILEN8) OF wellicht verandert er spontaan eentje in een kikker... of een haan... of een wolf... of een kiwi... 't Zijn tenslotte veranderlijke beessies die kameleonnen:music:

1-marleen, snietje1, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Hier gisteren, dankzij Renzo, ook een farm die wel met stroop leek overgoten - zelfs de knechten deden niets meer - tja, daar betaal ik ze niet voor, natuurlijk:mad:
    Na veel gemopper (huisgenoten vroegen zich af wat er toch was) de farm maar afgesloten - geen doen zo!

Tits, mannen en Ikea - het is net als mannen en een gebruiksaanwijzing of even de weg vragen - hebben ze noooooit nodig - uhhhhhhh:wuerg: 8)

Tesselschade, ga jij nou stoken in een goed huwelijk met vliegende kussen?>:(

Oranje kameleon gevallen - RS had wel een tip - zijn nu te koop voor halve prijzen, las ik - juist, maar wat moet ik er mee?? De gele doen er 12 uur over - net zo lang als de xxl bomen, dus........

Hofdame - wat een fijn nieuws over je zus!!:inlove:

1-marleen, snietje1, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vermoedelijk komen de oranje ook sneller dan gewenst bij de mysterieuze stallen. Maar voor de spelers die wel eens stallen voor TG kopen bij de groothandel, is het verstandig om dit voor 6 uur te doen.
    Ik zou liever 15 TG voor een mysterieuze stal uitgeven (en dan toch lichtelijk teleurgesteld zijn met de oranje stallen) dan in de groothandel een oranje stal te kopen.
    En nu ik in de groothandel de prijzen kijk, heb ik dit weekend voor mijn 60 TG dus maar mooi de waarde van 355 TG terug gehad, met nog een gele werkplaats. Ik heb mijn velden vol stallen staan, en er geen 1 van op het veld.

1-marleen, snietje1, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. tootje

Iedereen heeft veel te veel stallen in alle kleuren....:sleepy:
    Daar helpt zelfs geen ruilevent meer tegen. xD

Misschien de stallen express:music:

1-marleen, snietje1, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Liedje van de dag: love is in the air.

* Koffie zetten voor Miep doet * ​

1-marleen, snietje1, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Sintra98

HJ hoe is het om je tandjes te poetsen in gebedshouding? Een kameel kan dat toch gewoon?
    Die vouwt zijn poten op en is dan een verdieping lager.;) of moet ik zeggen minder hoog
    Zo doen de Arabieren het ook als ze er op willen zitten of rijden8)

-Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 10 anderen vinden dit leuk.
  20. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Wat heb jij uitgevreten??? o_O

Miep gisteren naar IKEA Groningen geweest.....auto vol :inlove:....beurs leeg :wuerg:
    maar wel allemaal dingen die we heel echt nodig waren :oops:
    antislip mat voor in bad
    antislip mat voor in douche
    deurtjes/laatjes voor kubuskast
    broodtrommel
    senseo kopjes met schoteltje....zoooooo lief :music:
    vitrinekastje....ook echt noodzakelijk voor mijn verzameling bijzondere VW Kevers:music:
    en gisteravond natuurlijk miep de spullen in elkaar zetten....lief had hamer en spijkers gepakt :wuerg:xD die is niet van de bouwpakketten.
    Viel het toch een beetje tegen....half 11 gisteravond klaar en vanmorgen half 6 uit me nest :sleepy:
    Vanmorgen liep niet echt lekker -.-

harm-jan70, 1-marleen, snietje1 en 8 anderen vinden dit leuk.