-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Nice wou je ook nog een losse konijnenliefde dan ;).

popje4, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Is die er dan ? Je moet niet je wolkenrij ervoor gaan afbreken dan hoor...Dat ken ik zelf dan ook wel nog doen:wuerg:

venus261256, prcyjoja, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

Ja hoor die kan ik nog ergens halen :music:.

popje4, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Oh leuk :inlove: ...

Morgen komt ook een nieuw burenkadootje ... die is leuk ...met de papegaaien :inlove:

5. venus261256

Schrijf maar in je schriftje dan mits ie te ruilen/geven is op dat moment xD.
    nieuw buren cadeau heb er niks aan geen ruimte voor.

popje4, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

*krabbel de krabbel in Roze Schriftje doet*

Ik heb altijd bijna alleen die buren kadootjes erop staan. xD

7. venus261256

Staan hier alleen maar items op die kistjes geven en vooral die ijspret kistjes
    zijn heel leuk 8).

leni1955, prcyjoja, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Ben al blij dat ik grote sierveld Bama vol heb met gevende dingen xD

Ijspret kistjes o_O Die heb ik niet geloof ik. Hmm zeker weer een afslag gemist ofzo :wuerg:

9. venus261256

Komen uit de ijzijge muffe hut :).

popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Ohw xD ... Die heb ik ...wel 6 stuks -.- ... tja Hofje let nooit zo op enzo ...:oops:xD

11. venus261256

Zou ze neer zetten geven leuke dingen :D.
    Ga afsluiten polsje begint nu echt beetje lastig te worden :wuerg:.

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove: Kaai gezellie !! Smakelijk allemaal ! Wij hebben vanaaf een pastaschotel met tuinbonen :inlove::inlove:

Venus, gelukkig is alles goed gegaan !!
    Leni, ik duim dat er iets leuks uit je kist komt
    Hofje, gefeliciteerd met je wolkenrij
    Popje, hoe is het met je ?

Sniet heeft het druk, grote kooi is nu schoon, ze zitten in de aanleunkooi maar Jerry is al ontsnapt toen ik het water erin zetten. Ik heb hem gevangen maar nu is ie weer miepie paniekie... ppff Was staat aan, boodschappen zijn binnen dus nu zit ik even tot de was klaar is.

leni1955, venus261256, prcyjoja en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Lees ik zojuist het nieuwe event begint om 18.00 uur vanavond.:(
    Had er gister lang gewas op gezet, wat rond 14.00 uur gereed zou zijn.
    Nu eerst maar op pad om een ontbijt te scoren, vermoed dat hier alles achter slot en grendel zit.:cry:
    Dus maar ff op het fietssie het dorp bij mezelf in.

leni1955, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Goedemorgen ,
    Suus ontbijt was nog niet eens klaar want had een rot nacht viel pas na 4.30 uur
    in slaap. Pijn was erger dan vorige keer want spier zat ook meer bekneld.
    Vorige keer waren het 4 hechtingen nu zijn het er 9 stuks , moest verder open
    geknipt worden dan ze dachten.
    Vandaag maar rustig aan doet.

leni1955, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Venus vandaag maar even met rust laten doet, en hoopt dat de pijn snel weg is. :inlove: Hem maar nog even niet van het nieuws op de hoogte brengen doet. :oops:

Kheb een baby :oops: ...Tja het was al zolang geleden ...:oops: Tis een meisje :oops: ... Gevonden ...:oops: zomaar was zij daar :oops:... Ze is al level 40 :wuerg:...Maar ff, der staan daar nu al meer dan 80 questen :eek: Feitelijk ken ik er nog niks. Want inderdaad wat Leni al zei, der zijn weinig "begin" questen met sterren te verdienen. Vooral die begin questen zijn erg irri. Je levelt wel sneller, maar je hebt er niks aan.
    Alle Volle maan questen zijn ero_O En alle stekkies en stallen questen zijn er. Die je dan dus helemaal niet hebt en moet kopen op de markto_O. Maar de BD ontbreekt xDxD En nog maar 1 veld en 1 stukje bos. :wuerg: Woelige weide niet vrij. Snap daarom echt heel goed, dat beginnende boeren en boerinnen vrij snel weer afhaken. Tis erg veel veels teveel, wat je als beginner op je dak krijgt allemaal.
    Nah we zullen wel zien hoe het verder gaat. Ze huilt nog wel erg veel mijn babymeisje :oops: LotteLientje is haar naam 8)

Eerst maar is ff een bakkie koffie, moet er ff van bij komen allemaal xD

Lied van de Dag; Sister Sledge - We Are Family
    :inlove::inlove:

leni1955, snietje1, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    venus rustig aan hoor pols rust geven.....
    druk druk allemaal zo te lezen...vak....nieuwe events.....iets met een safe??? een baby....die huilt... ik lees wel hoor maar....komt niet allemaal binnen hahahah
    hier net met veel moeite de trap af naar beneden....zittend op de kadetjes. Krukken naar beneden gegooid...nou ja zo ongeveer....
    nu op de stoel en koffie dat dan weer wel....spuit ik net nog een beetje verkeerd dus nu pijn in mijn buikvetjes hahaha tja de pijn in mijn enkel is nog wel te doen maar omdat het gips tot aan mijn knie zit en zo zwaar is (bijna nie te tillen lijkt wel beton) doet nu mijn heup en been behoorlijk pijn.....tja zitten dan maar he....tis eff niet anders...fijne dag allemaal...

leni1955, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Ach Popje :( Sterkte ermee hoor...Wanneer is je operatie ?

Tja LotteLientje huilt veel...Nu alweer :eek: Nah Mama Hofje rent al met het flesje...Maar tis verder wel een schatje xD

leni1955, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

nog geen idee alles ligt nu nog bij de huisarts geen idee of die een afspraak regelen zo maar weer eens bellen en vragen....tja dat kan maar op bepaalde tijden he....zo handig...snap t wel hoor maar is soms ook lastig....
    tis wel een dot van een baby hoor.....:)

leni1955, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Wordt wakker van me tussendoor dutje :) zeg breek toch me klomp :(.
    Is het kleedje van Hofje :inlove: veranderd 8) , weet niet wat er is gebeurt maar
    ziet er wel vreemd uit :music:. Hoor trouwens wel een hoop gekrijs van boven
    komen :wuerg:.

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Zo he he, mijn meisje slaapt nu 8) loopt de trap zachtjes af naar beneden en ziet Venus :inlove: daar met een verbaasd gezicht staan:wuerg:
    Wat ik aan het doen was:eek: Euh euh euh euh nouh ik, jij, wij, hij, nee tis een zij enne euh nouh me hedde een baby :oops:

Stond vanmorgen toen ik wakker werd een mandje voor de deur. En daar lag ze. met een briefje erbij. Daar stond haar naam op en of ik voor haar wou zorgen. :wuerg:Geen afzender of iets. Tja ....dusseuh nouhja zo ist dus ...

Laatste bewerkt: 7 Juli 2021
    popje4, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.