-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeliciteerd hofdame...
    na een val vanochtend zit ik met mijn enkele in het gips ....gebroken....moet over 10 dagen ook nog geopereerd worden tja.....niet echt wat ik verwacht had.....

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie Popje en Venus :inlove:

Maar Pop :eek::( Allememachies zeg :wuerg: Das niet best, helemaal niet best. Beterschap meis en sterkte.

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Jeetje Popje hoe heb je dat voor elkaar gekregen, wat een narigheid, heel veel sterkte ermee.:inlove:

Hofje gefeliciteerd met jullie 32e :inlove:

Andere farm geleveld naar 58, niet normaal in 2 dagen en ben nog steeds tarwe aan het zaaien en oogsten en probeer zoveel mogelijk sterren te scoren maar dat is een gezoek in al die quests want je krijgt lang niet overal meer sterren.8)

Vanmorgen de slaapkamer eens op zijn kop gehad en achter, onder en om het bed gezogen, stofnesten achter de verwarming weggehaald dus vanavond heerlijk slapen in een schoon bed en kamer, ik hou ervan.:D

Verder hou ik me kalm vandaag want het hoofd wil niet meewerken.:cry:

Event wil ik halen tot de 2 kisten aan de linkerkant, rechts laat ik verder zitten.

snietje1, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

tja ongelukje zit in een klein hoekje he...ging de tuin in en bleef met 1 voet achter vliegengaas haken met 1 been al buiten en daar was de mat door regen super glad dus.....gleed ik uit en brak mijn enkel....pppfff

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Allememachies Popje, Het zou meer iets voor Hofje zijn geweest. Al heb ik nog nooit iets gebroken aan botten en dat wou ik graag zo houden:oops: Wat een schrik zo op de vroege morgen voor jouw en jullie:wuerg:

Dank Leni...Ja dat is leuk he xD met nieuwe boerderijtjes gaat het heul snel xD ook omdat wij de gevorderde wel weten hoe het allemaal werkt enz enz... Zou bijna weer een boerderijtje beginnen gewoon omdat het opbouwen zo leuk is xD
    Maar ja dan heb je zo ene kleine boerderijtje en dan ken je er weer geen afstand van doen :oops: En dan valt het stil en ist zo zonde van alle spulletjes en en en en nog zoveel meer enzo enzo ... Sprak zij uit ervaring.:oops:
    En dan moet Hofje weer een naam verzinnen enz enz enz...Zag trouwens wel ergens op ene markt een Hof met nummers erachter voorbij komen. Nou ja hoe durven ze :eek: Euh euh ik denk er nog even over :music:

Hier is dan eindelijk het konijnenliefde item binnen :inlove:

snietje1, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Popje dat is niet best gebroken enkel en dan ook nog geopereerd worden.
    Heel veel sterkte en doe rustig aan xD.
    Morgen mag ik heen om linker pols te laten opereren en hoop er dan weer even
    van af te zijn :wuerg:.
    Leni hoop dat je het haalt naar de twee kisten en dat er wat moois uit komt 8).
    Nee he niet doen hoor Hofje xD weer een nieuwe beginnen.
    En gefeliciteerd met je konijnenliefde 8).

Eten wordt vandaag griekse kofta wordt voor mij de eerste keer dus
    gaan het meemaken:(.

7. HofvanDromen

Sterkte voor morgen vast Venus ... hoop dat alles goed mag gaan...geen idee heeft wat kofta is o_O

Oh dus geen dochter of zoon er meer bij voor Hofje :oops: Tja ben der te oud al denk voor :oops: Al bent Hofje natuurlijk altijd nog een lekker jong ding :music: Maar niet jong genoeg meer. Das dan toch wel weer een beetje jammer -.-xD

Euh euh misschien dan een kleindochter ??? :oops:

rickvenema, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Het ontbijtje was lekker Venus, en met me allesopener krijg ik vast dat deurtje wel van het slot af.xD
    S6 morgen met je operatie, en kofta is erg lekker vindt ik dan tenminste (ben ook een boer die niet wat ie niet kan);)
    Popje toch dat is wel heel vervelend wat je is overkomen, sterkte met je pootje.
    Lekker Leni een vers bedje.xDVindt ik ook altijd heerlijk.
    Eten vandaag is bospeen met nieuwe aardappelen en een braadworstje.

9. HofvanDromen

Venus ... doet snel is de knippen op de deur...De onbijtjatters zijn weer in het dorp hier achter de laatste posters dijken-.-

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Kofta heb er ook geen idee van wat het is maar probeer alles uit :(.
    Lekker ding zal je altijd blijven Hofje 8) maar we worden wel ouder :music:.
    Suuske heb nu speciale sloten aangebracht die niet te kraken zijn :D
    lekker puh 8).

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

xD Dan hoef je toch niet zo zielig te kijken. xD Is toch leuk uitproberen. :eek:

:oops: Hoe ouder hoe mooier ist toch, want veel wijzer zal Hofje niet worden xD
    Der ligt hier inmiddels een Mevr de Zwart op Hofje muishand. Ze wilt eten :music: Nee ze krijgt geen Kofta .....

rickvenema, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

xDDan zal ik vanavond maar even tijd maken en gaan we het maar proberen:music:.

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Hexia

Hexia Teller

Me moeder kwam hier weer binnen rennen...:wuerg: ... Ze gilde ook nog :wuerg:... Hexia je mot de konijnen verstoppen en de knippen op de deuren doen. o_O Ik vraag hoezo ?

Der zijn konijnenvillerkillers en ontbijtjatters in het dorp actief :wuerg:... En nouh gaat ik er weer van door want Venus en ik gaan het vanavond proberen ...:inlove:... Proberen :eek: Wat gaan jullie proberen vraag ik nog :wuerg: Maar ze giegelde als een jong meisje en rende de deur weer uit o_O Nouh t'zal mij benieuwen allemaal -.- Ze zal toch niet :eek: Neee toch :eek: Op haar leeftijd ???

rickvenema, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

dank jullie....
    venus ook sterkte morgen en hoop inderdaad dat het eff klaar is ....
    konijnen verstoppen?? nee toch heb er best veul waar laat ik die.....:)

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Popje gewoon achter het hek houden moet het goed gaan :music:.
    Ga nu maar snel me zelf maar even opknappen anders wil ze
    straks niet meero_O.

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

ik ga alleen maar zo hard omdat ik een zwempret heb staan, geeft 750.000 punten per keer en ja dan wil een nieuwe boerderij wel levelen maar ondertussen weet ik niet wat ik het eerst of laatst moet planten, alles komt tegelijk:(

prcyjoja, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni, succes met je keuzes, valt niet mee als je zo snel levelt, schoon :)
    Ik lees weer lekkers, allemaal gezellig en lekker. :inlove:Wij hebben vanaaf andijviestamppot met karbonade:inlove:
    Venus, morgen sterkte met je operatie !! Maar Kofta (kofte) is niet Grieks, in Griekenland zou het keftedes heten, Kofta/Kofte is Turks (buurland) Het maakt het niet minder lekker om ;)xD
    Popje, wat ontzettend vervelend om zo te vallen ! Jij heul veel beterschap en geduld gewenst ! (ik zou er gillend gek van worden om te moeten blijven zitten:oops:)
    Hofje van harte gefeliciteerd met je 32ste trouwdag !!:inlove:xD

Dadelijk hier tijd voor loslopend tuig, in de vorm van Hooligans xD:inlove:

HofvanDromen, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hofje gefeliciteerd met je 32ste trouwdag. Maarrrr kleinkinderen:music: FF nog maar niet:(

prcyjoja, snietje1, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

Nog 19 spelletjes voor de kisten, gaat niet lukken dus.:(

Sniet, jij zitten:music:, breek maar niets dan;)

prcyjoja, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nope Leni, een dag (of halve dag) zitten is voor mij godsonmogelijk.... Ik zou mijn enkel eerder in mijn nek leggen, dan dag het vol te kunnen houden om te zitten :oops: Dat weet ik nog van mijn dystrofie, man o man wat een ellende:wuerg::oops::cry:
    Gelukkig nooit iets gebroken, dat hou ik graag zo xD

Jammer van je kisten !!!!

Overigens, tis nog steeds een halve drama om te oogsten en te zaaien, hij is supersloom (het enige waar het woord "super " nog van toepassing is):wuerg:

Goedemorgen, fietstijd....

Laatste bewerkt: 6 Juli 2021
    prcyjoja, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.