-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

1 DJ - Coco voor Popje in Roze Schriftje schrijven doet 8)

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je enk....en dank je hofdame nu maar hopen op de ruil.....;)

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag alweer, vanmorgen lekker gelopen, wel benauwd buiten maar ook droog.:)

Wel door een of ander irritant beest gestoken en daar behoorlijk last van, ging door het bos terug en dat is met deze vochtigheid niet heel handig blijkbaar.:wuerg:

Venus sterkte met de uitslagen, ik hoop dat het meevalt en vooral dat er iets voor je gedaan kan worden.

Nu eens even faq's lezen maar ben benieuwd of het gaat lukken want kleinzoon deze week 2 keer over de vloer, oma zijn is best vermoeiend zo nu en dan.xD
    De kleine man zit helemaal onder de uitslag en het jeukt vreselijk, ze denken door de antibiotica die hij natuurlijk nog steeds krijgt, hij gaat nu over naar een ander soort en hopelijk wordt het dan minder.

Middelste kleinzoon is behoorlijk aan het puberen en zit zichzelf en vooral anderen behoorlijk in de weg, echt sneu en vooral voor hemzelf, lastig hoor 12 zijn in een samengesteld gezin met allemaal voorbeeldige kinderen:music:

De secretarisvogel gaat het bij mij ook niet worden, ben heel slecht in dit zoekspel en ruim 19.000 punten is dan wel heeel veeeel.

4. Hexia

Hexia Teller

19000 punten zijn zo ongeveer 90.000 gewas :wuerg: en ongeveer 6000 DI :wuerg: Euh Ik hou mij mooi bezig met het open spelen van dat vreselijke paddenstoelenwoud -.- Tja nog steeds niet open enz enz :oops:
    Omdat ik dan toch WAC en knechtjes nodig heb en gebruik, doet ik maar een beetje meteen mee met "zoek de verschillen" Zal nog een heul gezoek worden. -.- Hoop nu maar dat mijn Vergeet Me Nietjes en Klavertjes Vier mij een beetje op weg mogen helpen:music:

snietje1, molen55, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Hexia zal ik dan van die andere even wat wac sturen want knechtjes kan niet:wuerg:xD.
    Leni puberen tegenwoordig valt niet mee -.- .
    Succes voor iedereen die mee gaat doen met events 8) , zal zo eens even gaan
    kijken wat er allemaal aankomt.
    Uitslag van de internist is dat ik spierdystrofie heb en wordt voorlopig aan de
    prednison gezet :music:.Krijg er wel gelijk calcium tabletten en verschillende
    soorten vitamines bijo_O. Nou ja als het maar gaat werken:(.

popje4, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Hexia

Hexia Teller

Spierdystrofie, Papa Venus geen idee wat het is. :oops: hoop voor je dat alle vitaminen en prednison wel gaat helpen. Al is die prednison echt troep :oops: Maar ja het ken denk niet anders.

Euhm euhm...:oops: Mag ik stol of witte onschuld vragen. Die heb ik niet zoveel meer :oops: Het hoeft niet hoor als je zelf niet genoeg hebt.

EDIT: o_O Kreeg uit ene kistje 5 miljoen EP:eek: ... Ben spontaan geleveld xDxD Ik schrok der van xD

Laatste bewerkt: 29 Juni 2021
    popje4, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Is soort combi van verschillende spieraandoeningen en weet het is troep maar
    als help tegen de pijn vind ik het goed ;).
    Dan wordt het stol en witte onschuld jij blij ik blij alle twee blij , klets nu een
    beetje uit me nek vandaag geloof ik :music:.

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Ik zeg niks :music:

popje4, snietje1, molen55 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Nou lekker dan geloven ze je ook nog :cry::music:.

10. HofvanDromen

Ik zei niks :eek:

Ben hier braaf Rabarber aan het koken geweest. Mooi ook een voorraadje voor in de vriezer gemaakt. 8)

Vervolgens even braaf, de velden voor morgen klaar gelegd en braaf wachten doet op Volle Maan morgen.
    Dan ook 'zoek de verschillen ' gaat spelen ...:music: Wel op zijn Hofjes ...Sloom dus :wuerg:xD

11. venus261256

Vooruit dan maar weer , sloompjes is wel een beetje traag zitten wel piccolo kisten
    in hoor. Die zijn altijd leuk om te hebben 8).
    En 90 spelletjes is maar 37080 gewas en 2520 drops :wuerg:>:(.

12. HofvanDromen

Geloof dat het Konijnenliefde Item al een heule toer voor Hofje zal zijn om die te halen.:wuerg: De Wonderkisten, zullen een droom blijven hier :music:xD

13. venus261256

Konijnenliefde krijg je niet genoeg liefde van mij dan :oops::music:.

14. HofvanDromen

:inlove::oops: Liefde ken Hofje niet genoeg krijgen ...

Maar die Konijnenliefde is zo :inlove: voor bij me konijnen verzameling enzo enzo

15. venus261256

Vooruit maar weer is dat ie roze is hoor 8).

16. HofvanDromen

En ze geven elkaar een kus en dan komt er een roze hartje :inlove: Diep zuchten doet ... :oops:

Euh euh ; gaat hier nog even iets nuttigs doen enzo ..xD

popje4, snietje1, molen55 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Pfffttt dat zijn heel wat gewassen enzo voor dat event.
    Maar ik begin gewoon en zie het wel.
    Verder eigenlijk wel een saaie dag, zeker na die zondvloed die er vanmorgen weer is gevallen.:cry:
    Wordt denk ik de 7 keer dit seizoen dat ik alles weer moet ga losharken en schoffelen, zoveel regen dat slaat de aarde dicht en kan ik tussen de planten en bomen zwemmen.:(

18. HofvanDromen

Nahja Suus, Scheelt wel zwembad opzetten en vullen :music:

19. venus261256

Zijn zeker een hoop gewassen en drops Suuske .
    Hier wordt het een beetje bijgehouden door dochters dus valt hier mee.
    Zo eentje Hofje :inlove:.

Wanneer zwembad opzetten lekker zwemmen mooi zeg :D

20. HofvanDromen

:inlove: Venus, echt een sieraad voor Hofje. Zilver en Roze ... Ik hou der van :oops:

Geen zwembad hier op gaat zetten. Over een iets meer dan een week hoop ik met de kadetten in de zee te liggen xD