-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag naar de markt geweest in Ede met moeder huisgenoot, dat is nog een echte markt, bij ons 5 kraampjes of zo, niets aan.
    Lekker veel fruit gekocht en een nieuwe tas :D
    Daarna lekker geluncht, een gezellige dag zo al met al weer, ik ben blij dat alles weer open is, heerlijk genieten.
    Binnenkort weer eens een dagje sauna plannen, hondje naar schoondochter en wij genieten.:inlove:

Thuva dat is een prachtig cadeau, geniet ervan.:)

Event is hier ook wachten op de limonade, helaas vergeet ik nog weleens die koelkasten maar gaat wel lukken denk ik.

Dochter en zoon allebei een nieuwe baan en helemaal blij.:D Ik ben supertrots op ze allebei:inlove: Kanjers.

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedenavond , ben ik toch bijna vergeten wat we nu hebben gegeten.
    Maar was een gewoon simpel bakje ragout en een hotdog speciaal :D.
    Lekker he Leni vers fruit halen op de markt , je kan zelf uitmaken wat je
    meeneemt en kijken of het er nog goed uitziet :music:.
    Leuk dat ze allebei een nieuwe baan hebben :D .

HofvanDromen, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni, en terecht trots op je zoon en dochter, goed meis !!!
    Lekker Venus, smakelijk !!

Hier is het poetsen klaar, brood staat te rijzen (voor in de vriezer) was hangt te drogen en zo meteen tijd voor de hooligans.
    Wij eten strakkies gebakken aardappels met stoofvlees en sperzieboontjes.

We hebben vandaag ook een nieuwe kooi besteld voor onze grote hooligans. Het wordt natuurlijk wel glas, maar helemaal anders als deze . Alles wordt besteld, de afmeting blijft hetzelfde maar de inhoud wordt een natuurlijk speelbos voor ze.
    De beste man gaat het maken, ik krijg een telefoontje als ie klaar is, en dan kom ik kijken of dat is wat ik bedoel. Zoiets als ik met mijn fiets gedaan heb......

Hooligantijd !!!

HofvanDromen, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

Goedemorgen,
    Zo te zien wordt het weer een mooie dag ;).
    Denk gister een beetje te veel in de tuin gedaan want heb nu spierpijn in
    spieren die ik niet eens weet dat ik ze heb :wuerg:.

HofvanDromen, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook alweer ff wakker en wat klusjes in binnen en buiten al gedaan.:)
    De events gaan lekker, moet alleen nog wat koelkasten legen vergeet die wel eens te doen.
    Leuk Snietje voor de hooligans, en Venus misschien ff laten masseren door Hofje.;)

HofvanDromen, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Goedemorgen,
    Zoooo, event de vriezer in de keuken ontdooit en schoongemaakt, de pillen voor een week inde cassettes gedaan, nu is het tijd om mijn fietspakje tevoorschijn te toveren, tis lekker fietsweer xD

Venus, ze zeggen dat spierpijn gezond is :music::p
    Goed bezig Suuske:)

HofvanDromen, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Hexia

Hexia Teller

:wuerg: Had ik gisteravond, die heule zware kist naar beneden gesjouwd. In het klompenhok maar neergezet. Heb ik er vanmorgen een zwembad :wuerg: Lekker dan. :wuerg:

Mama Hofje masseren :eek: Die heb daar veuls te kleine handjes voor -.-:oops: En geen tijd ook. volgens mij wilt ze zangeres ofzo worden:wuerg: Zit heul de dag te zingen : Zomer in Zeeland o_O Nah tis dat het me moeder is, maar ik weet niet hoor -.-

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook lekker weertje....straks met cliënt naar tuincentrum daarna nog een paar uurtjes mee werken tja ken gewoon geen nee zeggen....was eigenlijke vrij vandaag xD nou ja wel leuk om eerst op pad te gaan...
    hier DE kist binnen de rest ach gewoon doorgaan en zien wat ik nog vrij kan spelen....die andere met die rietjes pppff kwee nie hoor lukt voor geen meter wel nu langer de tijd maar denk zo dat het hem weer niet word....nou ja dan maar niet toch...
    fijne dag allemaal en voor de voetbal liefhebbers....veel plezier vanavond met de wedstrijd....

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Middag ,
    Het is heerlijk vertoeven in de tuin :D.
    Sniet misschien gezond maar niet echt fijn :(.
    Met die kleine handjes gaat ze het ook niet redden denkt ik Suuske ,
    en ze zal het wel weer te druk hebben :cry:.
    Zwembad is toch wel verkoelend hoor Hexia :music:.

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Ach Venus, mijn oma zei vroeger altijd : dan krijg je flinke spieren ;)
    Ik heb ook flinke spieren opgelopen, met het fietsen had mijn wederhelft een lekke band, heb ik zijn fiets maar naar huis gebracht, kon hij op mijn fiets. Ach zo ben je ook een tijdje zoet....tis overigens wel heul vermoeiend om zo'n grote fiets naar huis te krijgen, ik kan niet eens bij de trappers als ze onderaan staan :oops:xD
    Nu hangt de was braaf buiten te wapperen en ga ik de rest van de middag proberen om mijn gemak te houden.... zal niet meevallen:oops:

HofvanDromen, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Dat zei de mijne ook altijd hoor en me moeder zelfs ook :).
    Hoe kan je dan fietsen met een lekke band is toch geen doen :music:.
    Rustig houden vraag je aan je wederhelft of ie je vast zet met touwtje of zo :oops:.

Eten straks hele verse kip uit de oven mag er over een half uurtje uit met bak
    verse salade en wat patatjes:D:p.

12. snietje1

Lekker Venus !!
    We hadden de band hard op laten blazen op een terras (compressor) en ik heb er wat tandjes qua snelheid bijgedaan om snel thuis te komen. Hij liep langzaam leeg en met mijn gewicht erop gaat het langzamer dan met het gewicht van mijn wederhelft erop ;) Toen ik thuis kwam zat er nog een beetje lucht in (net genoeg om nog te kunnen fietsen zonder dat de velling beschadigd).
    whahahaha, mij vastzetten, dat zal niet meevallenxDxD

Hier ligt het deeg te rusten,garnalen liggen in de marinade en de saus staat in de koelkast..... hier wordt het pizza !!8)

HofvanDromen, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

zo werken weer klaar....nu eff uitpuffen....
    was gezellie bij het tuincentrum.... jammer Nederland niet door ....uit de kist kwam een Ingrid leerling best mooi toch....
    fijne avond verder allemaal...

14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Komt weer een mooie dag aan volgens het weerbericht.:)
    Afgelopen nacht een verfrissend buitje, dus weer de tuin in vandaag.

15. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier ook bui geweest maar niks van gemerkt :).
    Weet nog niet wat ik ga doen hangt beetje van temperatuur af.
    Alle qeusten zijn weer klaar dus maar weer aan de voorraad beginnen.
    Was zeker ook lekker Snietje , die kip was heerlijk met krokant korstje :D.

popje4, HofvanDromen en snietje1 vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd om te werken.

leni1955, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Na een druk, inspannend en spannend weekend nu weer de nieuwe week ingaat. Te beginnen zo meteen met de alledaagse maandagse huishoudelijke gedoetjes.
    Tis wat allemaal, zo ene Tenttrailer en heul andere manier van vakantie enz enz. :wuerg:xD Vind erg spannend en dergelijke. Na zoveel jaar op 1 vaste vertrouwde veilige plek altijd te zijn geweest, met wel af en toe een uitstapje naar andere vakanties... Gaat er toch best zoals al eerder geschreven. Een heul nieuwe wereld voor Hofje open. Het veilige en vertrouwde soms ook best als beklemmend of benauwend aan kon voelen. Ken niet zo goed uitleggen. Maar denk dat het best fijn en vrij kan zijn of is, om eens vakantie te hebben...Waar geen mens je kent ofzo. A fijn we gaan het meemaken en nog vaak hoop ik. De voorbereidingen lopen nog voorspoedig.
    Het lijstje van wat er nog moet komen is heel klein geworden inmiddels. Tis alleen wel een beetje jammer weer, dat Hofje de zon niet op bestelling ken laten schijnen xD

Eerst maar is een lekker bakkie koffie...En een lied, natuurlijk een lied van de Dag, deze keer met tekst... voor iedereen en misschien nog wel voor Hofje zelf het meest :music:

"Heb Het Leven Lief" door Elske DeWall

Leef als een kind van de wind en van de liefde. En herken de open blik in de ogen van een vreemde.
    Dans met de maan, sla je armen om de sterren. Ga je dromen achterna op de maat van de seizoenen.

Heb het leven lief als de stormwind gromt en als de lente komt.
    En verberg je niet als de regen valt en als de donder knalt. Zing het hoogste lied, vlieg in vogelvlucht door de blauwe lucht
    Heb het leven lief en wees niet bang, wees niet bang.

Huil als het moet want je stikt in al je tranen. Maar ontwapen je verdriet met dezelfde overgave.
    Als waarmee je huilt, je kunt uit je as herrijzen. Het geluk van het moment zet een streep door het verleden.

Heb het leven lief als de stormwind gromt en als de lente komt. En verberg je niet als de regen valt en als de donder knalt.
    Zing het hoogste lied, vlieg in vogelvlucht door de blauwe lucht. Heb het leven lief en wees niet bang, wees niet bang.

Heb het leven lief als de stormwind gromt en als de lente komt. Heb het leven lief, pak de liefde vast en verlies haar niet.
    Heb het leven lief, met je ogen dicht, in het volle licht. Heb het leven lief en wees niet bang.

Wees niet bang, wees niet bang.

:inlove::inlove:

leni1955, snietje1, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

mooi hofdame.....
    hier het event niet gehaald.... rietjes maar een paar te kort:( hahaha veul dus na ja ken het schelen he....het event op BH gaat volgens mij wel goed daar nog 1000 dropjes over zelfs hoe kan het he....die drop dingen....
    zo eff huishouden doen net als hofje daarna werken.....tis wel al warm en zo....fijne dag allemaal....:)

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Middag ,
    Hofje xD dat is juist lekker vrijheid en blijheid en lekker kunnen doen wat je wil.
    Mooier kan je het toch niet hebben :music:.
    Zit net aan het groene rad te draaien krijg ik toch uit 7 draaien 5 keer een
    oogstbonus van plus 1 voor 6 uur 8).
    Wel jammer dat alle qeusten nu al af zijn :cry:.

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Hexia

Hexia Teller

Mama Hofje zeg : jankerd :oops:

Nog 3 kwartier dan ken ik me laatste smoothie maken en heb ik de wolkenrij xD Ik is blij xD Mama Hofje ken/kon hem ook halen.
    Maar zij vin die wolkenrij stom :wuerg: Ze gaat de items met ruil event mooi is verpatsen zeg ze :wuerg: Ik zeg das zonde :eek: nou en zeg ze toen..Ik doe lekker toch alleen wat ik zelf wil o_O Nah ja -.-...Als ik dat zeg wordt ze altijd boos :oops:

Ohja : Vanaf woensdag middag ofzo kenne me een heule mooie compensatie ophalen ... 0ok weer die zware kist, mot ik weer sjouwen met dat ding :wuerg:

Laatste bewerkt: 28 Juni 2021
    popje4, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.