-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Ziet er leuk uit Hofje.
    Eten vandaag is Mie met Saté en een eitje erbij.
    En om 18.00 uur voetballen kijken, dus zal we vroeg eten worden.xD

HofvanDromen, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Hier bezig met kijken welke werkstallen er morgen op gaan want het is
    weer happy werkplaatsen dag vanaf 10 uur tot woensdag 22 uur 8).
    Bijna klaar met de laatste dagqeust nog 30 minuten dan alle gewas binnen :D.

Eten wordt surinaamse nasi met gehaktballetje in zoet/zure saus en sate'tje.
    Gemaakt door de buurvrouw die komt om 5 uur brengen want dan zijn we op
    tijd klaar voor het voetballenxD:D.

HofvanDromen, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Werkstallen zet ik er niet meer op dan er al staan, vind het teveel gedoe om weer om te ruilen:wuerg: Net alles weer zoals ik wil.:music:

Mooi gedaan Hofdame en Venus kan zelfs met dolfijnen zwemmenxD

Hofje en Thuva nogmaals gefeliciteerd, jammer van de regen maar maak er een mooie dag van.

Vanmorgen met hondje voor de jaarlijkse prikjes en weer complimenten vanwege haar gebit en gewicht, toch altijd leuk om te horen.:):D
    Verder vandaag een rustige dag, gisteren al veel gedaan en vandaag lekker rondgelummeld, andere farm verbouwd, bed gedaan en wasjes opgeruimd, dat was het wel zo’n beetje xD

HofvanDromen, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove: mjam mjam, wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven (1 van mijn favo gerechten) Verder zijn we een grote pan soep aan het maken (de hele dag laten trekken) die staat nu af te koelen en kan ik dadelijk het vlees van de botten verwijderen. Dat wordt mijn volgende lunch voor de aankomende tijd. xD:inlove:
    Verder wens ik iedereen een gezellige wedstrijd, een fijne verjaardag en gewoon een fijne avond.
    Lied van vandaag : Queenryche, London :inlove:

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedenavond - gelukkig alle bekenden nog aanwezig:inlove:

Jarigen alsnog gefeliciteerd (niet alles gelezen - wel verveling - alweer voetbal - ach, gun het manlief maar - onderweg moest hij op zijn telefoon op het kleine schermpje kijken xD)

Wij hebben inmiddels al een aantal reisjes met de camper gemaakt - wel in Nederland - en veel gezien.
    Vanmorgen vanuit Hellevoetsluis maar naar huis gereden - regen en koud - brrrrr
    De wasmachine mag even wat overuren maken komende dagen en dan... tot de zomervakanties losbarsten weer onderweg naar...???

Groetjes en tot... tja de volgende dan maar.

janniekwak, HofvanDromen, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Hé die Stien, fijn je weer te zien, geniet ervan !!!

Goedemorgen, fietstijd

stien56, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

Ah Stien heerlijk genieten en hopen op veel mooi weer, echt leuk.

Goedemorgen, vandaag eerst een afspraak en dan met het hondje als het droog is, ik hoop het voor haar en mijzelf;) je went toch aan een wandeling elke dag.

snietje1, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemorgen ,
    Farm omgebouwd is nu een werkplaatsen boerderij geworden.

popje4, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:
    Stien, wat heerlijk even iets van jou/jullie te horen, geniet ervan meis, zo gegund, geniet ervan.:)

Zo hier ook genoten, van alle drukte, kadootjes, attenties, visite enz enz. Ben der best moe van xD:wuerg:. Ach ja was vanmorgen tijdens al wat schoonmaak gedoetjes, de gedachten aan het laten gaan, zo vreemd :music: Hofjes gedachten kunnen van de hak op de tak springen:oops: Maar goed, het begon eigenlijk gewoon zo; Dat Hofje best oke vind om 55 nu te zijn, het klinkt ook zo lekker 55 xD
    Terwijl Hofje dat zo dacht, dacht zij aan de tijd dat een nog iets kleiner Hofje was. -.- Wat duurden de jaren altijd lang. Een week leek wel een maand en een maand leek wel een jaar. 8) Vooral de schooltijd duurde vreselijk lang. Waarschijnlijk ook vanwege het feit, dat die jaren niet de leukste jaren waren.:wuerg: Daarna duurde het een eeuwigheid voor Hofje 18 was:oops: Wilde zo graag het rijbewijs op zak hebben en vooral ook, met het vooruitzicht dat Hofje daarna nooit, maar dan ook nooit meer "verplicht" iets moest leren.
    Ach ja wist Hofje veel.:music:

Toen de jongens geboren waren enz enz, duurde de jaren ook echt jaren en de maanden leken ook wel jaren. Had het idee, dat Hofjes leven enkel nog om luiers draaide en huilende baby's troosten :wuerg: Yep het waren beiden enorme jankerds :wuerg: Nah niet altijd hoor, ze waren ook erg lief en mooi :inlove: Alleen de woorden van anderen zoals; Geniet er maar van voor je het weet zijn ze het huis uit. Die kon Hofje nooit zo goed plaatsen. Er volgde een druk, soms moeilijk en vaak verdrietig, maar ook zeer zeker met veel mooie momenten gezinsleven. En jawel voor Hofje het wist :oops: Waren beide jongens op Hofjes 50e verjaardag zomaar ineens het huis uit:eek:
    Daarna volgde voor Hofje het door haar eerder nooit begrepen "lege nest syndroom":wuerg: Kan wel zeggen nu 5 jaar na dato, dat Hofje daar enigszins wel aangewend is hoor :music:xD Euhm wat ik eigenlijk wilde zeggen is; De tijd en de jaren gaan zo snel, tegenwoordig. Lijkt steeds sneller te gaan ook. In mijn beleving gaan de jaren steeds sneller voorbij. Zo snel dat Hofje weleens denkt, waar blijft die tijd eigenlijk. En heb ik dit en dat allemaal wel echt al meegemaakt. o_O En vooral ook, hoe deed ik dat allemaal en van alles en iedereen tegelijk :eek: En soms ook wel eens; hoelang zou Hofje nog hebben :oops: Maar daar gaan me maar niet te lang bij stilstaan, want voor je het weet, is ter al weer een jaar voorbij :wuerg:xD Allememachies wat een verhaal ook weer -.-

Las net bama event:wuerg: Heb ik net bama mooi gemaakt. Laat dus lekker gaan en rommel en klooi hier maar wat aan.
    Eerst maar is ff nog een lekker bakkie koffie en dan maar weer verder met de huishoudelijke gedoetjes.-.-

Lied van de Dag; Oasis - Champagne Supernova
    :inlove::inlove:

popje4, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemiddag.
    Mooi Stein dat jullie zo genieten, lekker mee doorgaan.;)
    Hier de hele ochtend al druk met van alles en niets.xD
    Zo even kijken wat het nieuwe event inhoudt, ben er weer klaar voor.

11. HofvanDromen

Ondertussen, best druk op de Roze - Hof is :music: Nog 5 te gaan -.- Maar eerst nog weer krokussen maken :wuerg:

popje4, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goed bezig hofje, je gaat het merken met de dropitems.
    Die zijn dan binnen in no time.;)
    Toch nog heerlijk buiten gezeten vanmiddag, en weer wat klussen gedaan daar.
    En 3 schommels wasgoed droog van de lijn gehaald.xD
    Eten vandaag lasagne met gehaktsaus.

13. venus261256

Gaat de goede kant op Hofje nog even aanvullen dan 8).
    Heb werkplaatsen van baha maar verwijderd en lang gewas opgezet voor morgen :cry:.
    Nog steeds niks gezien over volle maan die morgen zou beginnen :wuerg:.

Eten wordt een simpel gebakken eitje op een broodje met een kroketje ofzo :music:.

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Denk dat er nog niks staat voor Volle Maan, omdat je er toch niks voor ken voorbereiden.

Hmm... Zal vast nog wel even duren voor Hofje die 5 stuks veredelingen heb. Na ja heb ik wat te doenxD

Heb me Bama veldje mooi gelaten zoals tie nu is. Ben der uren mee bezig geweest. Gaat Hofje het nou echt nie zomaar meer weghalen. En dan hoe moet ik ooit ruim 17000 gewas van 8 uur binnen zien te halen :eek:
    Ken ik mooi aan me nog steeds lopende doel werken. De 4 miljard BD halen. Nog 197 miljoen BD te gaan -.- En nu maar hopen dat Hofje niet te veel op de Fokdieren markt komt :music:

Laatste bewerkt: 22 Juni 2021
    popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Het zijn maar 12 oogsten van 2 velden met water en mest gaat me dat
    wel lukken denk ik :oops::music:.
    Kristalwatervallen veranderd bij mij vrijwel nooit 8) die laat ik zoals die is.
    Pas ik alleen aan bij een nieuwe stal of boom :).

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Eer dat ik zover ben om 2 velden met gewas te vullen, ist event voorbij :oops:...xD...:oops:

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Doe dat dan maar niet is beetje zonde van de tijd :music:.
    En van al het werk:eek:.

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Ik lees weer lekkers, smakelijk Suuske en Venus !! Wij hebben vanaaf tarbot met spinazie en aardappelkroketjes,ook lekker.
    Nu ben ik voor vandaag klaar, dus lekker ff zitten en bijkomen van de drukke dag.
    Leni, hij groeit wel heel hard :eek:

Nu doe ik niets meer, alleen strakkies eten 8)

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

Een heel grote vader Sniet, deze foto is van de vakantie, nu 4 weken geleden. Hij is ver boven gemiddeld maar een lui mannetje, doet nog weinig en neemt zijn tijd.xD

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    Het weer ziet er hier wel goed uit.
    Straks even langs therapeut want moet therapie voor me vrouw even regelen.
    verder maar wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden nog even doen.
    Rest weet ik nog niet.
    Fijne dag in ieder geval en werk ze voor diegene die werken moet.