-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nou dat is dus niet zo Random betekend niets anders dat ze kijken naar je level en imijn geval vragen ze dan precies dat waar je het minste van hebt net als bij de klanten van Baha altijd Annaconda's worden gevraagd en ik die dus niet lever dan maar geen klantpunten het voer van de Annaconda is momenteel duurder dan deze op de markt opbrengt
    dus ga ik die zeker niet weggeven voor een paar klantpunten

-Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zal ik dan nog maar een keer PLINK PLOINK roepen?;)

-Tits-, snietje1, nabejara en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Sintra98

leuk maar wat betekent het Enk want ik ben er (nog) niet mee bekend

-Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat er een OA is:)

-Tits-, snietje1, nabejara en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Sintra98

Die heb ik al geactiveerd maar dankjewel voor de uitleg.

-Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

* Koffie niets dan koffie en een sneeuwbril graag voor de living....zo wit...8)* ​

-Tits-, snietje1, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. tootje

tootje Commandant van het forum

Misschien een keertje verven HJ....leuk kleurtje....:pxD

-Tits-, snietje1, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

had je misschien beter voor het event kunnen bewaren,vanwege de buffs van 30%
    of ik moet het helemaal mis hebben
    de nieuwe pan gaat helemaal geweldig,ben nu roti aan het maken
    het ruikt hier zalig :D
    op naar het volgende project HJ-.-

-Tits-, snietje1, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. tootje

tootje Commandant van het forum

Die 30 % ep kun je nu ook gebruiken hè.... Bij lange gewassen heb je er het meeste profijt van (dus 's morgens) Event gewassen hebben meestal niet zo'n hoog ep gehalte :eek:

10. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

voor het begin van verjaardags event Toot,dan heeft iedereen lange gewassen en stallen die veel ep geven
    zo bedoelde ik het Toot uiteraard niet op event gewassen
    we hebben weer gigantisch veel drops nodig....vandaar :)

11. Sintra98

Ik gebruik ze voor de lauweren

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De bonus duurt 48 uur. Dus dat voordeel is er morgen dan ook nog voor spelers die nu al willen activeren.
    Ik wacht ook tot morgen. Veel zaken zijn morgen op een ongunstig tijdstip klaar en blijven dan staan tot 2 uur. Dan de bonus activeren. Met aardig supermest aan het werk, dus die gewassen leveren me wel terdege meer ep op, en morgenavond gewoon lange gewassen of redelijk lange stallen erop, dan heb ik woensdagmorgen weer het volle voordeel van de 48 uurs bonus en de nodige drops erbij. Die 8-uurs zie ik nog wel even wanneer ik die doe. Maar vermoedelijk niet s'nachts.

-Tits-, snietje1, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Dank voor jullie knuffels:inlove:

Zusje is nog niet onder de CT-scan geweest(van die MRI, had ik verkeerd begrepen) dus dat zal vanmiddag dan gebeuren ..en dan wachten op die uitslag ervan...

Random is ..willekeur of willekeurig...net zoals de 1 wel een kiwistal krijgt en de ander niet...en uiteraard wel afhankelijk van je level..niet van je voorraad...
    Die Buff ...Bonuscode...doe ik pas morgen , alst event begint..dan heb ik er het meeste profijt van...ook omdat ik dan natuurlijk ook met super en suzie mest ga gooien..
    De buff heeft geen invloed op DI dacht ik ..net als courgette - appeltaart ..(zegt men)
    Verder zie ik wel met event ..denk dat ik alleen elke keer tot de M-stallen en M-bomen ga..verder zie ik de beloningen en de moeite die ik er voor moet doen , nu helemaal niet zitten..en ook zoveel DI :eek:

Ben maar aan de sop gegaan...helpt goed tegen de zenuwen:wuerg:

Lied van de dag ; The Bee Gees - You Should Be Dancing

:inlove::inlove:

-Tits-, snietje1, nabejara en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

Sterkte met je zus, ik kan me voorstellen dat je nu wel even iets anders aan je hoofd hebt.
    Wanneer je niet voor de complete wolkenrij gaat, kun je het gedeelte met de produkten laten zitten. Regelmatig wel kijken, om te zien of je met de produkten van de bomen de knechtencoupons binnen kunt halen, kan dan nog leuk zijn.
    Het gedeelte met de gewassen zit eventueel een sieritem in dat TEP geeft, geen idee hoe vol je schateiland is met TEP-items.

-Tits-, snietje1, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Bedankt Coco en ook voor de tip..nee heb nog niet zoveel TEP gevallen...
    Ach ik zie wel hoe het loopt...aan de andere kant is een event ook wel makkelijk..
    niet bij nadenken en gewoon zaaien en oogsten tot je genoeg gewas en DI hebt..

-Tits-, snietje1, leni1955 en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Sintra98

Zet er een gekleurd lampje in HJ
    zo eentje die elke 10 seconden een ander kleurtje kan projecteren op de muur xD

17. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Hof, sterkte met alles rond jouw zus!

Hoofdpijn en alles doet zeer, nergens zin in.

En dan ook nog, voor het eerst, een verjaardagevent dat als moeilijk bestempeld wordt.
    Het duizelt me als ik de opdrachten zie, kan er geen chocola van maken.

Heb sowieso een hekel aan random dingen die gevraagd worden.

Iedereen een fijne dag toegewenst!

miepje40, -Tits-, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Dank je wel Marleen..en jij zelf ook veel sterkte en beterschap..

Die event lijkt moeilijker dan het is..
    Je moet het als 4 kleine eventjes zien..of 4 kamers..
    ieder kamertje heeft 10 level/fases...

Nr 1 SWISH
    lever eventgewas, DI en random aan gewas..

Nr 2 Willy Woggle
    lever eventgewas ,DI en random aan boomvruchten

Nr 3 Elvus Speckly
    lever eventgewas, Di en random aan dieren

Nr 4 Bunnlyn Burroe
    lever eventgewas , DI en random aan produkten..

Mocht je Het gevraagde gewas,boomvrucht, dier, produkt niet op voorraad hebben , kan je gewoon op de markt kopen of zelf bij maken..
    Dan lever je pas in..Hij blijft gewoon open staan tot je geleverd hebt..

Wil je dit niet...kun je resetten door op annuleren te klikken... door ik dacht 5 wekkers in te leveren ..krijg je meteen nieuwe opdracht..
    Je kan ook kiezen voor de optie te wachten , dit duurt 2 uur dan verschijnt er een nieuwe opdracht..na dat je geannuleerd hebt..

Het is mij alleen nog niet duidelijk of de keuze anuleren nu vrijwillig mag of dat dit alleen mag als je de gevraagde artikelen niet hebt..

Ik ga denk eerst per kamer tot het level waar de m-stallen en bomen als beloning zitten ..
    en kijk dan of ik het red tot andere levels in de kamers..

omaatje75, 1-marleen, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

Toontje heeft net in de praatgroep bevestigt dat je vrijwillig mag annuleren. o_Ok al zit je schuur er vol mee. Je hoeft dus geen kookpotten in te leveren ook al heb je daar net genoeg van. En verder heb je het heel mooi uitgelegd. Ik heb er helemaal zin in. Iedere 2 uur de kamers langs om te kijken of er een leuke bestelling tussen staat, net zo lang tot ik eentje leuk vind.
    Vanavond alle rode stallen erop, ook van de soorten waar ik wel aardig dieren van heb, ik denk dat ze komende week wel uit komen.

1-marleen, miepje40, djamie1967 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Oh dan wordt het allemaal al anders ..een vrijwillige keuze ...daar hou ik van ...en fijn dat Toontje het even gemeld heeft..
    Ik ga eerst zorgen voor genoeg gewas en DI ..en dan kijk ik wat ik kan of wil leveren...

Oh jjaaa en smijten met die wekkers natuurlijkxD

omaatje75, 1-marleen, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.