-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond, ik lees weer veel lekkers:inlove::inlove:Soep (altijd heerlijk) pasta (zo veel manieren van klaarmaken, heerlijk) en broodje hamburger (ook mjam mjam) Wij hebben vanaaf nog tapas :inlove:xD

    Suuske, wat een consternatie zo op een zondagmiddag, gelukkig is het allemaal goed afgelopen dank zij jou, heul goed bezig !!!
    Wij hebben vandaag heerlijk gefietst, ook naar het tuincentrum gekeken, 1 had echt niets fatsoenlijks, de ander had wel een goede peperplant, maar de laurier zat onder de laurierluis, die hoef ik dus niet. Dus weer verder zoeken naar een nieuwe laurier van een oude stek-.-

    Ach en zo zijn we weer bijna aangekomen op een nieuwe werkweek... Maaaaaaaaaaaaaaar, nu tijd voor de hooligans (die een kers heul lekker vinden xD:inlove: Hebben ze vanmiddag gehad, werd zeer geapprecieerd 8)
    Lied van vandaag : Heart, Dog & Butterfly :inlove:
     
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Sniet geleveld, gefeliciteerd:inlove:

    vanmorgen naar het park gefietst, hondje achterop en daar lekker los laten lopen en gezwommen, later nog een rondje extra gefietst richting huis en daarna boodschappen gedaan.
    Na een nacht van 4 uur :cry: vanmiddag een uiltje geknapt :oops:xD en een aantal wassen gedaan, heerlijk buiten gedroogd want de droger is stuk, handdoeken zijn wel erg hard voor mijn dunne huid :wuerg: maar nog even wachten op een nieuwe, is in bestelling.

    Eten is een pizza met verse champignons in de oven geschoven, lekker en makkelijk.
     
    snietje1, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,Bij het begin van een mooie dag en nieuwe werkweek.
    Succes voor diegene die moeten werken hoop niet dat het te warm wordt.
    Weet zelf nog niet wat ik ga doen vandaag , misschien wat kleine klusjes
    in huis.
    Fijne dag allemaal.
     
    snietje1, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Hier al wat klusjes in huis gedaan en wat boodschappen gehaald.
    En nu lekker de tuin in, daar wachten ook nog klusjes en me tuinstoel.xD
     
    snietje1, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag, eerst de lunch maar verzorgen. Lekkere salade maken met gerookte zalm, ei en Hüttenkäse
     
    snietje1, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag:inlove:

    K,heb een klappert/ vouwwagen:inlove: Al mag ik hem/haar niet zo noemen van Feestcommissie. Tis een heuse tenttrailer Hofje een TentTrailer-.- Das namelijk veul stoerder8) En niet doorsnee of oh zo burgerlijk te noemen. Al bent Hofje de laatste jaren meer en meer burgerlijk geworden, dan dat zij ooit had kunnen voorspellen:music: Tja dat gaat dan zo he. Het kleine beetje stoere wat toch nog wel in Hofje zit, komt dan af en toe ineens tevoorschijn:oops: De lange zoektocht is dan dus ten einde gekomen. Best wel jammer. Nu kan Hofje nog voor een Motorbus gaan zoeken. maar euh euh dat zalle me voorlopig nog maar ff niet doenxD Dit is voor nu al allemaal al spannend genoeg. De tent gaan me nog niet verkopen. Die hou ik. Dan kenne me ook nog is met de Motor op zijn eigen trailer achter de auto en de tent enz in de dakkoffer eens is op pad. Tja de fantasie en plannen maken zijn er gelukkig ook nog wel steeds. Een groot goed vind ik zelf8)

    Maar goed me benne nogmaals eens bij wat klapkarren wezen kijken. het was het of allemaal net niet of helemaal niet niks dus. Man man man, wat een schroot bent Hofje tegengekomen. Het moest niet mogen soms:wuerg: A fijn gister op de Motor een zalige tocht naar oudste gemaakt. Daar eens flink bij gepraat en gepraat en gepraat. Als het zover komt dat het nodig blijkt te zijn. (we weten nog niet precies hoe en wat) dus als het goed fout blijkt te zijn, dan staat Hofje klaar om de 1e optie te zijn als donor voor mijn kind. Voor oudste hoop ik dat het niet zover komt en dat er iets anders of niks bijzonders van komt of is. We moeten het allemaal nog even afwachten en ik kan er op dit moment ook niet zo heel veel nog verder over vertellen. Omdat er nog veel onderzoeken lopende zijn. Tis wel een dingetje wat mij de afgelopen periode erg bezig gehouden heeft zal ik maar zeggen:oops: En nog natuurlijk. Hopen doet op een goede afloop. Dit kind heeft al veels teveel moeten mee maken. Ja Hofje zegt nog steeds kind al wordt hij dit jaar al 30 :wuerg::inlove:


    Op de terugweg, gingen me ineens een heul andere "vreemde" route. Ik vraag nog aan Feestcommissie ; Rij jij wel goed enzo enzoo_O Zeg hij ; wij gaan prima en laat je eens verrassen:eek: Nu bent Hofje niet zo van de verras enzo enzo. Maar goed ik dacht Hofje laat gaan en laat het over je komen. Euh das moeilijk voor Hofjes.:oops: Rijden wij een industrie terrein op. Ik dacht wat motten we hier nou weero_O We stoppen bij een CaravanHandel. Hofje moest afstappen en naar binnen. Binnen spreekt ene meneer ons aan Oh u bent die en die? Komt u maar mee. Ik denk wat gaan we nu weer beleven. Feestcommissie met een lachje voor mij uit zag wandelen. Stonden veel Caravans en ook klappers-.- Hmmm ... Toen bleef de meneer staan en zei; Nou dit is hem/haar. Zal ik dan maar de demonstratie geven? De demonstratie euh euh wat ???o_O Ik zeg doe maar, wou niet aan de meneer laten merken dat ik nergens vanaf wist:oops:xD Zag Feestcommissie maar met die grijns staan en die zei mooi niks-.- Stond ik daar in me Motorpakkie te zweten. Het was precies wat Hofje zo graag wilde. Wat een verrassing.:inlove:


    Na wat kopjes koffie zijn we er helemaal uit gekomen ook kwa prijs. Lees : er kon en ging ... klets Hofje klets ...nog al wat van af : Hofje houd ervan ...xDxD:oops:

    Tis geen nieuwe, maar een nog heul jonge en echt bijna niet gebruikte TentTrailer dus. Durf het woord vouwwagen of klappert niet meer uit te spreken.:wuerg:xD Vanavond kenne me hem ophalen. Nou mot Hofje alleen nog leuke rustige campings zoeken. Das nog wel een dingetje:music: En ja hij past door de poort en op het erf en in de schuur. Me benne dus niet afhankelijk van stallingen en dergelijke perikelen. Alles in eigen beheer, ik houd ervan. Ik is blij heul blij.:inlove:

    Nu eerst maar is als een goed burgerlijk huismoeder de net schoon gewassen overgordijnen buiten gaat hangen. En de Boerderijtjes wel levend, maar nog even op een laag pitje houden doet.

    Lied van de Dag ; Whitney Houston - I'm Every Woman
    :inlove::inlove:
     
    janniekwak, woeffie71, rickvenema en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    wat een heerlijk weetje niet te warm en niet te koud mooiiiiii zoooo....
    hier lekker paar dagen vrij dus genieten van de tuin en zo...
    heb ik toch zo maar de beide events uit gespeeld een dag te vroeg ook nog...hahahaha....
    gefeliciteerd dan hofdame met de ..kl.....euhhhh tenttrailer mooi hoor...
    en sterkte met je zoon tis allemaal wat he en tuurlijk blijft het je kind ook al is hij 30...gaat hier ook zo hoor....
     
    snietje1, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Lekker hoor Hofje moet wel lachen om het woord klappert.xD
    Eten vandaag pasta met kip-pesto saus.
     
    popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Hofje gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

    wij eten vanavond zoete aardappel met raapstelen en een gehaktbal
     
    popje4, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Vandaag een rustige dag, tja wanneer niet als je bijna gepensioneerd bentxD

    Hofje geniet van de vouwwagen, want zo heten ze vroeger toch echt hoor;) en het gaat erom dat we snappen wat je bedoelt xD
    En kinderen blijven tot je dood je kind dus is helemaal prima. Ik zei van de week dochtertje tegen mijn kind van 44;), gelukkig wordt ze nooit groter dan ik.
     
    Sintra98, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Fijn dat je eindelijk eens geslaagd bent Hofje xD en hoop dat je er heel veel
    van kan genieten.

    Hier wat kleine klusjes in huis gedaan en buiten het tuinhek voor het huis gerepareed
    want daar hadden ze vannacht een paar plankjes afgetrokken.
    Eten vanavond aardappels met bloemkool en een ribkarbonaadje erbij :D.
     
    Sintra98, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dank jullie :)

    Euh euh - voor de duidelijkheid. Een klappert is een echte vouwwagen. Zo ene geval die iedereen wel kent denk ik. Een Tenttrailer is een aanhangwagen met een tent erop.
    Die tentdinges ken er ook af en dan kun je de aanhangwagen nu ja als aanhangwagen gebruiken xDxD Hierbij zit dan meestal en ook in Hofjes geval niet zo ene bermkeuken enz bij. Goed beschouwt ist eigenlijk niet meer dan een rijdende slaapkamer met aankleed ruimtexD:oops: Wel met een lattenbodem en koudschuim matras. En een aparte kleine voortent en een luifel. Je ken hem ook alleen met luifel of zelfs zonder ook gebruiken. De fietsjes kunnen ook nog mee. Dat dan weer wel:music:En stoer 8) Vooral stoer ook 8)
    Tis wel een droom die uit komt. :inlove:

    Hofjes jongens en schonedochters zijn allemaal groter dan Hofje :wuerg: Tja das niet zo moeilijk als je maar 158 cm bent xD
    Euhm euhm 44 dat duurt nog ff. Dat bent Hofje bijna zelf 11 jaar geleden geweest :music:

    Plankjes van je hek gejat Venus :eek: Allememachies moet niet gekker wordeno_O
     
    Laatste bewerkt: 7 Juni 2021
    Sintra98, leni1955, venus261256 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Ik lees heul veel lekkers, kaai gezellie !!! Smakelijk allemaal, dat zal niet moeilijk geweest zijn :)
    Hofje gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet ervan !!
    Sniet is hier druk, afgelopen nacht 4x gedweild (wederhelft ziek geworden, een zeer stevige buikgriep) dus een uur of 2 geslapen, vandaag gewerkt en ondertussen bellen hoe het met hem gaat (niet dus). Voordat ik thuis was, eerst naar de slager. Toen ik thuis kwam stond alles nog hoe ik het achter gelaten had, dus aan de poets hiero, ook maar even alles ontsmet.
    Nu zit ik eventjes, dadelijk zijn de hooligans aan de beurt en dan ben ik ver klaar. Eten wil mijn wederhelft niet, hij heeft de hele dag geslapen en naar de wc gelopen (nu nog) dus ga ik strakkies een karbonade sudderen met een bammie erbij voor mezelf. Morgen weer een nieuwe dag...
    Morgen begin ik een uur eerder, dan ga ik na 3 uurtjes werken, op de fiets mijn eerste vaccinatie halen en daarna naar huis om voor mijn wederhelft te zorgen. Hopelijk is het morgen een stukkie beter met hem.
     
    HofvanDromen, leni1955, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Gefeliciteerd Hofje met je tenttrailer hoop dat je er veel plezier van hebt. Sterkte met je zoon hoop dat alles meevalt.
     
    HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    pppfff snietje dan toch....das wel sneu hoop dat het je wederhelft morgen weer beter gaat....sterkte ook met de prik morgen...
    voor nu slaap lekker allemaal
     
    HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Snietje dat is niet fijn voor je wederhelft hopen dat het vandaag wat beter gaat, en s6 met je prikje.
     
    HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Snietje hoop dat je een beetje geslapen hebt en dat wederhelft al wat opgeknapt is.
    Werkt ze en succes met je prikje hoop niet dat je er last van krijgt.

    Hofje ze hadden ze alleen losgetrokken dus paar nieuwe schroefjes erin en
    zit weer vast :music:8).

    Straks langs internist voor uitslag van scan vorige week zal me benieuwen
    wat eruit komt :(.
     
    HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoop dat het meevalt dan venus....
    hier prachtig mooi weer genieten dus....zo maar beetje in de tuin knutselen dacht ik....of eerst maar eens lekker gewoon bakkie doen...ook niet verkeerd....
    fijne dag allemaal
     
    HofvanDromen, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Ben bij internist geweest op de scans was niets bijzonders te ontdekken.
    Nu denk ze dat het een spierziekte is maar om nu nog andere dingen uit
    te sluiten weer een bloed en urine onderzoek doen.
    Maar ze denk wel dat het niet ernstig is maar gewoon de stress van de af-
    gelopen maanden.

    Eten wordt vandaag om het gezond te houden dus ook een broodje gezond
    met frisse sla , tomaat , ui , paprika en zo erop :D.
     
    leni1955, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah Sniet heel veel beterschap en een dikke knuffel voor je wederhelft en voor jou vanwege het zorgen:inlove:
    Succes met de prik.:)

    Net nog even naar het tuincentrum geweest om de laatste lege plekken op te vullen en hier en daar iets te veranderen aan de indeling maar dat gaat vanavond pas gebeuren wanneer de zon uit de tuin is, merk dat ik er niet meer tegen kan.:cry:
    Venus ik hoop voor je dat het niet ernstig is, een spierziekte is niet niks, ik heb een zenuwziekte en daar krijgen mijn spieren ook een flinke tik van, echt niet leuk en behoorlijk pijnlijk:wuerg:
    Sterkte ermee.

    Nu tarwe kweken en op de markt gooien voor de pizza’s van morgenxD

    Eten vanavond wordt de snackbar, lekker makkelijk met de warmte.
     
    popje4, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.