-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Gefeliciteerd met je wederhelft Venus, lekker, ik neem de middelste (ik denk een schuimgebakje) :inlove:

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, mijn fiets is klaar en ik heb hem een uurtje geleden kunnen halen, hij fietst gaaaaaaaaf !!! Er zit vanalles op en aan, dat ga ik morgen uitproberen met ons fietstochtje xD:inlove:. Heerlijk !!!!! Euh had ik al gezegd dat ik een hele gave fiets heb ? :music::inlove:xD

Oh ja eten, wat wordt er gegeten vandaag ? Wij hebben strakkies een klein matelotje en daarna gerookte paling :inlove:xD Heerlijk, zo af en toe mag dat wel eens ;)

Had ik al vertelt dat ik een ik een heule gave fiets heb ??:music:

venus261256, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag , en Sniet hoe is het met je fiets afgelopen is ie mooi of is ie mooi :music:;).
    Wanneer ga je hem uittesten o_O.

Hier net gegeten Gebakken aardappel partjes met bak wokgroente en tartaartje :D.
    Was weer heerlijk.

popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. snietje1

Lekker Venus :)

Euh, fiets ?? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen testen, een tochtje van minimaal 60km :inlove:8)
    Mooi man !!!:inlove:

venus261256, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

fijne avond iedereen.
    snietje gefeliciteerd met je fiets, ik hoop dat het een beetje meeviel? ;) was die wel zoals je verwacht had?

John, feliciteer je vrouw met haar verjaardag, wil je? fijne dag morgen.

voor nu.... genoeg computer. zal even bij mijn ventje in de zetel zitten en samen voetbal kijken. (of in slaap vallen).

venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. snietje1

Goedemorgen
    Tine, de fiets is boven verwachting, strakkies heerlijk uitproberen, tot nu toe is alles veel soepeler, sneller, luxer en makkelijker :inlove:xD
    Wat wil een mens nog meer ??? En nee, geen elektrische (als iemand dat zou denken) daar hou ik helemaal niet van.
    Ik las gisteren dat je strakkies ook een helm nodig hebt bij een snorfiets, ik verwacht dan ook dat het strakkies ook moet bij een elektrische fiets.

Vermoedelijk komen vandaag onze vakantiegangers terug, ik hoop dat ze lekker uitgerust en stressvrij terug komen.

6. venus261256

Goedemorgen ,
    Sniet veel plezier op je nieuwe fiets en hoop dat ie goed bevalt.
    Als het goed is komen ze weer uitgerust thuis.
    Hier farm omgebouwd naar werkplaatsen want die duren de komende
    36 uur maar 9 uur en geld voor alle werkstallen.
    Start is om 10 uur dus dan pas voer geven.

suuske1960, snietje1 en popje4 vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeliciteerd allemaal met nieuwe fiets en verjaardag en zo....
    hoop dat ze het vinden venus pppfff wat een narigheid....
    hier van alles in de tuin bezig ik niet hahahahah.....wel net de vloer geschrobd op de ouderwetse manier hihihi best een klus...
    fijne zondag allemaal....

suuske1960, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  8. snietje1

zoooooooooooooo, fietsje heeft er een slordige 60km op zitten, hij rijdt heerlijk!!! Echt helemaal whouw, Sniet is helemaal happy.
    Goed bezig Popje !!

Nu tijd voor een glaasje water:inlove:

-matthias1952-, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Fijn om te horen dat de eerste 60 km er alweer op zitten Snietje.
    Uuuhhh wat doe de dan anders popje dan normaal met je vloer.?
    Hier een heerlijke tuindag.xD
    Eten wordt kriel met sate en salade, hoopte dat Venus nog wat hapjes had neer gezet in het dorpshuis maar zie niets.:eek:

popje4, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

hihih ja sniet dank je....was ook wel nodig hoor hahah....normaal met zo ene zwabber ding maar nu echt met eerst een schrob bezem er over heen toen met schoon water nog eens alles gedweild en toen nog met een droge doek er over heen.....:pnu mooi schoon..
    fijn dat je fiets bevalt toppie toch....hier gaat straks de BBQ aan....voor mezelf gevuld aard. en een bak sla vind het prima zo...brood er bij en klaar.....

11. venus261256

Suuske heb het een beetje druk gehad :cry: dus ook totaal vergeten :cry:.
    Zal er de volgende keer om denken;).
    Sniet fijn dat de fiets goed is bevallen.

Eten hier bijna hetzelfde als gisteren alleen hebben we er nu een sate'tje bij.

Heb nog niks van de vakantie gangers gehoord :music:.

popje4, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedenavond, ik lees weer lekkers :inlove:xD Smakelijk !! Zal wel gelukt zijn :) Wij hebben vanaaf spare ribs uit de oven met ciabatta en een grote bak salade :inlove:xD

Onze vakantiegangers zijn natuurlijk alles aan het uitpakken, wassen, strijken en opruimen. Daarna zeer vermoeid iets eten, even zitten en naar bed. (denk ik) ;):)

Sniet begint morgen aan een volle werkweek.... Ach er zijn ergere dingen:music:
    Lied van vandaag U2, Its a beautiful day

13. venus261256

Goedemorgen ,
    Succes met het werken Sniet zal een lange week worden.

snietje1, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  14. suuske1960

Goedemorgen.
    Werk ze Sniet, ik begin het wel steeds meer te missen dus deze week maar eens informeren of ik terug kan komen.:)
    Het is hier nu nog licht bewolkt, ga er vanuit dat de zon dadelijk ook weer van de partij is.
    Zie nog geen vakantiegangers, maar we gaan vast de verhalen horen als ze weer aanwezig zijn.;)

snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Deze vakantieganger is weer in het land, gisterenavond om 23.00 thuis en heerlijk geslapen in mijn eigen bed.:inlove:
    Vanmorgen wasjes gedaan en lekker buiten gehangen en daarna hondje opgehaald, beestje helemaal in de wolken.:D
    De poes was vanmorgen om 8.00 uur al in de slaapkamer, mag normaal nooit maar het beestje was een beetje van slag, de vaste oppas kon niet en toen heeft een vriendin hem verzorgd maar daar was poeslief het niet helemaal mee eens, hij heeft nogal lelijk gedaan.:wuerg: dus maar even extra aangehaald, hond was nog in pension dus even 1 op 1 aandacht.:)

Verder een heerlijke week gehad zonder farm want de wifi was niet sterk genoeg, lekker rustig dusxD en vreselijk genoten van de kleine man, wat een ontzettend vrolijk en makkelijk mannetje is dat toch, heenreis geen kik gegeven, terugreis was wat minder ontspannen omdat hij de slaap niet kon vatten, echt sneu en helemaal over zijn toeren.:(

Veel en lekker gegeten maar door traplopen, zwemmen en aquagym maar 4 ons aangekomen gelukkig, huisgenoot veeeeel meer8), nu dus weer opletten.8)

En nu hier ook prachtig weer en dus genieten, ik hou ervan.:)

Hopelijk hier ook met iedereen goed, ik heb niet alles teruggelezen.:oops:

Sniet een nieuwe fiets, wauw, geniet ervan, mooi zeg.
    Venus 17 kilo afgevallen, dat is wel heel veel en ik hoop dat het alleen aan Corona heeft gelegen en er geen onderliggende nare dingen zijn.:(

Laatste bewerkt: 31 Mei 2021
    popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. venus261256

Middag ,
    Hoi Leni fijn dat je zo'n goede en mooie vakantie hebt gehad en lekker van de
    kleine hebt genoten :D. Beestjes zullen ook wel weer heel blij zijn dat jullie thuis
    zijn. Nu alleen die 4 ons er weer af He :music:o_O.

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gaat lukken Venus;)
    Hoewel woensdag oudste kleinzoon alweer 16 wordt en er gebak gegeten moet wordenxD

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Leni welkom terug en fijn dat je vakantie lekker is verlopen, en je val gelijk met je neus in de boter qua weer in Nederland.xD
    Eten vandaag stimp stamp.

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. venus261256

Eten vandaag wordt aardappeltje , broccolli met een kaassausje en stukje vlees :D.
    Morgenochtend naar de chirurg dan mogen de hechtingen eruit en mag ik gaan
    oefenen om de kracht terug te krijgen :D:music:.
    Had vanmorgen een verrassing op de weegschaal zomaar weer 2.5 kilo aangekomen 8).

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal
    een paar dagen weinig tot niet op de boerderij geweest.
    Het was zo prachtig weer en dan is er in de tuin van alles te doen. o_Ok lekker geluierd en gisteren de BBQ aangezet.
    Vandaag weer de normale werkzaamheden opgepakt, wassen, strijken, kleinzoon naar school brengen en ophalen

Sniet veel plezier met je nieuwe fiets en veilige kilometers

Venus fijn dat je weer wat bent aangekomen en leni voor jou iets minder dat toegenomen gewicht maar 4 ons is er zo weer van af

Wij eten vanavond runderreepjes met cherrytomaten en snijbonen

suuske1960, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.