-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij hebben het eten net op
    gebakken champignons met venkel, puree van pastinaak met zoete aardappel en een heerlijk biefstukje

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Thuva !
    Hier is het ook (net) op, tijd voor tanden in 5voud en daarna lezen in bed :inlove:
    Voor iedereen, lekker slapen strakkies

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen alvast.

HofvanDromen, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen, fietstijd...

5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Al even naar de markt geweest, dus de boodschappen zijn binnen als AH morgen is geweest.
    Wilde asperges eten, maar die zagen er niet fris uit:( en wilde ze evengoed verkopen voor 5.50 per pond.
    Nu maar wat anders bedenken, maar komt vast wel goed.

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    hoe gaat het met je hand venus?
    hier vandaag een rustig dagje denk ik zo.....gisteren bij de schone mevrouw flink onder handen genomen hahahah nu alles mooi rood....tja het word vast weer de normale kleur ....en het resultaat mag er best wezen....dus we gaan nog door...
    die ratjes sniet zo lief zo als ze daar liggen....:)
    fijne dag allemaal en bijna weekend....wel weer werk weekend hierxD

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Sniet :( Hofje is dan wel een prachtige met mooie rondingen vollere vrouw, maar zo dik is Hofje nou ook weer niet :cry:xD
    Het mannetje is dus weer heel naar huis gegaan. Hij was wel 3 kwartier te laat -.- En daarna kwam er een spraakwaterval :wuerg:
    Nou praat Hofje ook graag en veel, maar deze mannetje o_O A fijn weet dus alles, nu ja bijna alles van die mannetje nu... zucht...
    Maar goed hij heb ze werk goed gedaan. En dat was dan toch wel het belangrijkste :music:

Tja het zorgen, het zorgen maken over, het verzorgen en enz enz enz zorgen. Geloof dat het nooit zal verdwijnen. Het is zo als het is. En we maken er maar het beste van.

En jawel Hofje is aan de beurt voor die zo belangrijke prik xD Hoop dat die brief dan ook echt vandaag in de bus mag vallen. :)

Zo maar eens kijken of Hofje de Motorkoffers nog netjes kan vullen. Morgen in de loop van de dag, hopelijk vertrekken voor een weekje genieten. Het weer werkt jammer genoeg nou niet echt mee. Maar gelukkig bent Hofje niet van suiker.

Lied van de Dag; U2 - Walk On

Tot dan dan :inlove::inlove:

popje4, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

Hofje dat hoop ik ook voor je, maar je kan alvast bellen voor een afspraak toch?
    Hier ff het gazon gemaaid, dacht voor het weer gaat plenzen het weekend is het weer klaar.
    Nu heb ik ook een kantentrimmer met zo'n spoel erin met draad, heb er iedere keer ruzie mee.>:(
    Die ff in de hoek gezet en op een ander moment maar weer eens fiksen.;)
    Eten vandaag dikke gebakken aardappelen, met sperciebonen en een saterol erbij.

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Bellen kan pas als je de brief binnen hebt Suus :wuerg: En jajaaaaaaaa die viel daarstraks op de mat xD Hofje meteen gebeld.
    En brutaal gevraagd of zij misschien samen tegelijk met Feestcommissie geprikt kon worden. :oops: Van de week met Feestcommissie zijn afspraak ook gevraagd :oops: Toen werd de mevr heul boos o_O:wuerg: Nu niet :inlove: Was een heel lieve dame.
    Ze ging kijken en het mocht :inlove: We kunnen en mogen samen komen voor de prikjes ... Ik is blij xD

Euh euh tot dan dan enzo enzo 8)

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. venus261256

Middag ,
    Fijn hoor HofjexD dat je ook geprikt kan worden en nog wel tegelijk ook.
    Wens je ook een heel fijn weekend en hoop op mooi weer voor je :).
    Popje hand gaat de goede weg op kan steeds beter bewegen en zo :D
    alleen de kracht is er nog niet maar dat is bekend en komt wel terug :music:.

Eten vandaag broodje gezond met kipfilet.

popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben weer even terug van weggeweest:)
    Hier vandaag getest en hopelijk negatief zodat we zondag met zijn allen in het vliegtuig kunnen naar Tenerife, ik kan niet wachten, heb zo'n behoefte aan warmte en zon en mijn spieren ook want die doen echt zeer met deze kou. :cry:

Vanavond de gezondheidsverklaring invullen voor de spaanse overheid en morgen voor Schiphol, ja zomaar weggaan met een paspoort zit er deze tijden niet in maar ik hoop dat dit wel weer mag komen.8)

Komende week weinig op de farm denk ik zomaar en events sla ik zeker over.

Hofje een heel fijne vakantie en Suus succes met de kantentrimmer, Venus ik hoop dat het met je hand beter gaat, verder heb ik niet teruggelezen.:oops:

Nu even flink supermest en suzy gebruiken voor het event om misschien toch tot de 25 te komen maar ik betwijfel het.:(

Eten vandaag is lekker makkelijk van de snackbar, mjammie, morgen biefstuk, boontjes en aardappelkroketjes en dan een hele week lang verwend in het luxe all inclusive hotel, heerlijk:inlove:

Laatste bewerkt: 21 Mei 2021
    popje4, venus261256, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. venus261256

Hoop dat alles goed verloopt Leni en geniet dan van een heerlijke vakantie xD

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Iedereen die met vakantie gaat een hele fijne tijd

Venus blij dat het met je hand steeds beter gaat

Hier is het weer ook niet om over naar huis te schrijven. Heb vorig jaar mijn knie op 3 plaatsen gebroken en daar heb ik met die nattigheid en kou behoorlijk last van

wij eten vanavond ook maar gemakkelijk, spareribs met een frisse salade

14. snietje1

Ik lees veel lekkers :inlove::inlove: Daaaaaaaaank, kaai gezellie en allemaal lekker ! Wij hebben vanaaf aardappelschotel met kabeljauw :inlove:
    Leni, heb jij je vaccinatie al ? Dan hoef je toch niet meer vooraf te testen o_O Of wel ???
    Sniet is moe, dadelijk eerst de was ophangen, dan de hooligans loslaten en dan doe ik weinig meer.

15. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Geniet van je weekje weg Hofje maak er wat leuks van weer werkt niet echt mee. Fijn voor je dat je ook je prikje mag halen.

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. leni1955

Sniet ik heb 1 prik gehad, de 2e komt 4 juni dus ik moest nog wel testen, we zijn alle 4 negatief dus kunnen lekker weg.:inlove:
    De kleine man mee en heerlijk genieten.:(

janniekwak, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen.....werk tijd....fijne dag allemaal

venus261256, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedemorgen
    Leni, ik had gehoord dat 1 prik ook genoeg was.... Zal dan wel niet.. iig een hele fijne vakantie !! Geniet ervan.
    Hofje, jij ook een fijne vakantie, ik hoop voor jou dat het weer omslaat zodat je lekker weer krijgt.
    Popje, werk ze
    Thuva, op 3 plaatsen gebroken, jeetje, dat is nogal ! Ik kan me voorstellen dat je daar met vochtig weer last van houdt, dat is zeer vervelend.

Hier is het poetstijd -.-
    Edit : Oh ja, lied van vandaag : Skunk anansie, secretly

Laatste bewerkt: 22 Mei 2021
    popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  19. leni1955

Klopt Sniet vanaf 6 juni en elk land mag dit zelf bepalen heb ik begrepen. Voor nu dus een stokje in keel en neus, heerlijk:wuerg:8)

En goedemorgen allemaal, event afgemaakt met veel hulpmiddelen en nu heeel lange gewassen en de farm de farm laten.

Zo het hondje naar pension brengen:cry: ja,ja ik ben een watje:oops:

snietje1, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemorgen.
    Hofje fijne vakantie, leni ook alvast een fijne vakantie geniet ervan beide.
    Hier is het droog nu en de wind lijkt ook wel minder, wat een herfstweer is het.:cry:
    Event schiet al lekker op, nog 7 maal met het bijltje gooien voor de wolkenrij.
    Seizoen wil de laatste stap nog een paar keer extra doen vanwege de kromme boom die ik nog niet heb.:)

snietje1, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.