-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ah Jakkie Thea, misschien dat ie nog komt ? Laten we het hopen !
    Tijd voor de winkels :wuerg:

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Hier ook geen zon te bekennen o_O Veel regen. Zit gewoon in het donker :eek::wuerg:

En ook niet nog geheel wakker, het werd gister onverwacht even een latertje.
    Succes met de boodschappen.

Hier eerst nog maar een bakkie koffie ... Lied van de Dag ; RENE FROGER - Winter in America

:inlove::inlove:

venus261256, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.

Als ik klaar met de serie waar ik nu naar kijk, dan ga ik vast die van jou proberen hofje.;)

venus261256, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Het is toch wel weer lekker om je vingers te bewegen zonder pijn :D,
    nu de rest van de hand nog maar dat komt ook wel goed denk ik.
    De serie's die jullie kijken is nou echt niks voor mij :wuerg:.
    Hier ook geen zon te bekennen.
    Sniet succes met je boodschappen.

snietje1, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Belliesiemoooooooo Suus en niet gaan zitten kwijlen he :music:xD

Mooi Venus, dat het al beter gaat. Niks voor jouw die series ? Dat kan en dat mag xD Wat kijk jij dan graag :music:

Deze serie is er 1 uit Hofjes favo series, al maakt die flixen er wel een rommeltje van8) Alles staat door elkaar en niet netjes op aflevering of seizoen. Het is soms even zoeken en soms is er iemand in een aflevering al "verdwenen" om het netjes te houden:oops: En dan kijk ik volgende en dan is tie er nog. A fijn maakt verder niet uit. xD Met zulke series of films gaat het Hofje meer en vaak om de achterliggende verhaallijnen. Hoe mensen met elkaar verbonden worden of zijn. Deze serie laat ook de omgeving van het eiland Sicilië goed zien, nu is dat niet 1 van de mooiste eilanden moet ik eerlijk zeggen xD Ik bedoel ik sta nou niet te trappelen om daar eens een tochtje naar te maken. Verder houd Hofje ook wel erg van romantische gedoetjes enzo enzo. :oops: Niet van gruwelijkheden, engheden of psychologische toestanden. :oops: En er moet toch ook wel wat humor inzitten. Zo kijk/keek ik ook graag naar Vera, Midsomer Murders enz enz. Zo ook naar ik vertrek en bed en breakfast. Waarom ?
    Omdat ik altijd graag wil weten, wat mensen zoal beweegt om de dingen te doen, die ze doen. Dingen doen die Hofje van haar levensdagen niet zou doen of zelfs maar zou durven :wuerg:xD Hoe men leeft enzo enzo. Dat heb ik nou ook altijd tijdens de Motortochten. Dan denk ik vaak, hoe is men hier terecht gekomen, waar werken ze, hoe leven ze, zijn ze gelukkig en hebben ze de dingen gedaan of doen ze de dingen of hebben ze de dingen kunnen doen, waar ze gelukkig van werden of zijn?
    Tja vragen vragen vragen :oops:.....

venus261256, snietje1, thuva1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goede middag
    Venus fijn dat het al weer wat beter gaat en gelukkig bewegen zonder pijn

Hofje als je in de buurt van mijn woning kom dan denk je misschien ook wel hoe zijn die hier terecht gekomen
    Echt in het buitengebied met buren ver weg. Als je ze wilt zien moet je de verrekijker erbij pakken.
    Maar echt midden in de natuur met uitzicht op de Montferlandse bossen. Heerlijk rustig en ja wij hebben deze dingen gelukkig kunnen doen. Zou niet meer terug willen in een straat waar de huizen tegen elkaar aangeplakt staan

venus261256, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Kijk veel politie en detectieve serie's daarbij ook wel van die enge en gruwelserie's
    en films. Maar kijk ook veel romantische en drama serie's en films.
    Verveel mee wel een beetje vandaag want mag niks met de hand doen:wuerg:.

Gaan vandaag eten stoofpeertjes met aardappelen en blinde vink.
    En dat kan ik niet eens zelf doen >:(.

8. suuske1960

Goedemiddag.
    Hier weer terug van een toch altijd zware taak. Maar hoort bij het leven.:(
    Eten vandaag maar een beetje erg makkelijk, balletje met aardappelen en weet nog niet welke groente erbij.

Event ook weer begonnen, en draaide zojuist + 1 voor 6 uur lekker om te starten.

venus261256, janniekwak, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Thuva .. xD Laat Hofje nou in 1e instantie voor een huisje, voor nu dan aankomende week gekeken hebben :eek:xD Montferlandse bossen Leek mij een erg mooi gebied om rond te rijden. Maar ja dat kwam niet helemaal uit. Nu gaat Hofje Brabant en omstreken onveilig maken :music: Dan wonen jullie vast heel erg mooi en rustig ...Daar ken Hofje jammer genoeg alleen maar van dromen. :wuerg: Niet dat het hier nou zo onrustig is, helemaal niet zelfs gelukkig. :) Maar ruimte en uitzicht in overvloed. Het lijkt mij zalig.

Euh Venus : Commissaris Montalbano is een politie serie :wuerg: En jij kijkt enge dingen :eek: Hofje niet, dat kost mij weer nachten en tot en met nachtmerries an toe :oops: Euh meneertje ongeduld. Rustig aan he jij 8)

Sterkte Suus, wat je zegt het hoort bij het leven en niemand ontkomt eraan, maar het doet wel pijn en verdriet. En dat mag. Neem je tijd hoor.

10. snietje1

Zo, een gedeelte van de spullen binnen, sommige dingen waren niet wat we willen, dus niet gekocht, we kijken wel verder. Voor sommige dingen wel geslaagd, mooi toch ?
    We hebben ook net gekeken voor een prikkie voor Sniet, YES !!! ik heb een afspraak hier in de buurt :inlove:xD Voor beide prikkies ! Nu hopen dat alles goed gaat :oops:
    Venus, fijn dat je er baat bij hebt ! Laat je lekker verwennen !!
    Thuva, dat is echt mooi wonen :inlove: Lijkt me heerlijk !!
    Suuske *heule dikke knuf * Zoals Hofje al zei: neem de tijd om het een plekje te geven.
    Ik lees weer lekkers !! Smakelijk !!! Wij hebben vanaaf eend met aardappelkroketjes en gesmoorde prei :inlove:xD

Nu is het tijd voor een wijntje (heb ik verdiend vind ik)

Edit: gewoon een mooi lied : Billy Joel, goodnight Saigon

Laatste bewerkt: 19 Mei 2021
  11. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier een kleine wereld, zag de mist zo ontstaan.
    Misschien de voorbode van een droge dag, zou wel lekker zijn na de stortbuien van gisteren.

12. snietje1

Goedemorgen fietstijd, ook in de mist.

13. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier is het al volop zonnetje dus zal mooie dag worden.
    Mag straks verband eraf halen en dan eens zien hoe de wond eruit ziet.
    Zal wel blij wezen als het eraf is.

14. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hier geen mist, wel een zonnetje een mager zonnetje dat wel :music: Vandaag heb Hofje een oppasdagje :wuerg: Straks naar huis van jongsten, een mannetje wat gister zou komen, die kwam niet :wuerg: Die komt vandaag zegt tie :wuerg: Nu mag Hofje en op het mannetje passen en op het huis8) Nah tis maar goed dat Hofje de events een schopje heb gegeven, der kom altijd hier wat tussenxD

Nu ja, heb toch nog niet helemaal de "leuk" en de "zin" van de Roze-Hof terug gevonden:oops: Heb het nu een maandje geprobeerd. Voelt vaak meer als een verplichting als "leuk". Tja ik kan het ff niet anders omschrijven. Het blijft tobben.

Lied van de Dag; The Winner Takes It All · ABBA
    :inlove::inlove:

snietje1, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier niks nie zonnetje.... tis grijs en zo....-.-
    fijn venus dat het verband er af mag lucht vast al een beetje op.....sterkte hofdame met oppassen.....
    hier twee daagjes vrij dus aan de poets en zo en....dat dan weer wel:) naar de schone mevrouw vanmiddag......
    fijne dag allemaal

16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen

Venus fijn dat het verband eraf kan
    Hofje wij zeggen hier altijd: we dachten dat ze het huis uit waren, maar je blijft toch voor ze zorgen :)
    Popje geniet van je vrije dagen en hopelijk werkt het weer een beetje mee. Hier is het nog steeds grijs xD

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

En Venus valt het mee nu het verband eraf is?
    Hier toch even lekker van de zon kunnen genieten.:inlove:
    Zat erom 10.00 uur in en nu naar binnen want wordt bewolkt hier.

18. venus261256

Heerlijk dat verband er even vanaf is, wond ziet er netjes uit.
    Maar straks na douchen gaat er wel weer een verbandje omheen
    om hechtingen te beschermen alleen niet meer zo dik.

Edit : eten vandaag verse pizza maar wel gekochte.

Laatste bewerkt: 20 Mei 2021
  19. suuske1960

Lekker Venus eet smakelijk.
    Wat we hier eten weet ik nog niet, kan niets bedenken nog.

20. snietje1

Zooooooooooooo, nog 1 dagje werken.....
    Hofje, mannekezitten... istie niet plat geworden ?:music:xD
    Popje, geniet van je vrije dagen:)
    Venus, fijn dat het verband eraf mag, is toch weer een stukje vooruit in de goede richting :) Smakelijk, lekker pizza !
    Suuske, wat is het geworden ???
    Wij hebben vanaaf gegrilde groente met heilbot, lekker !

Dadelijk tijd voor de hooligans :inlove:xD