-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Jij bent er anders ook vroeg bij Rick , maar ja boerderij vergt
    een hoop werkt natuurlijk.

snietje1, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Zojuist oogstbonus gedraaid voor 24 uur, eens ff kijken hoever we komen vandaag ermee.
    Jij S6 Venus.

snietje1, venus261256, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hier koffie tijd, poetstijd, HA-tijd ... Stand 828 DI :wuerg: Ben nou met SM aan het smijten.:oops: Bent helemaal zat -.-xD

Lied van de Dag; Beyoncé - Listen

snietje1, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

stand hier 716 hahahah we gaan t zien...
    suc6 venus.....
    hier raar weer...geen windkracht 7 maar wek van alles wat...zon/regen/bewolkt geen touw aan vast te knopen....
    en ja raar hoe ze die verdeling maken hier moeten mensen ook soms een uur rijden voor die prik terwijl er in de buurt ook een prikpost is vind het maar gek hoor....t zal wel weer....
    fijne dag allemaal morgen gelukkig dagje vrij...eff bijtanken.....pppfff best nodig...viel gisteren in slaap op de bank en dat gebeurt niet zo heel vaak hihihi....

5. suuske1960

Kan dat smijten met SM wat minder hard :wuerg:, zit in me haar en zelfs in me oren.xD
    Denk dat jij wel op honkbal kan hofje.xD
    Hier van hetzelfde Popje, het is wel goed voor de natuur dit weer.
    Maar minder voor mijn humeur.:(

janniekwak, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Oepsie Sorry Suus :oops: Euh euh ga zo nog wel meer smijten. Honkballen ja ben/was der goed in :music:

Ha Pieter Post, mooi dat ik je zie8) Kun jij zo even??? Jij eerst praten zeg jij :eek: Nou vertel :sleepy:...Jij het helemaal zat bent ?? Jij hier steeds maar weer geheime berichten moet brengen :wuerg: Jij ze niet kan lezen ?? Ja zeg :mad: Dat zou helemaal mooi worden, min post nog lezen ook:mad: Ohw :oops: Jij dat niet gedaan hebt, wel graag wilt weten wie de geheime berichten stuurt :eek: Jammer Pieter, maar dat ga ik je mooi niet vertellen :music: Jij nu boos zijn o_O Tss doe niet zo raar Pietertje. Hier breng dit even naar buuf Suus,

Ja dat lekkere ding ja :sleepy: En bedankt weer he Pieter -.-

snietje1, molen55, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

Kadotjes :inlove: hop hop weer ff verder jij pieter post, als je wat weten wil...misschien meld boerin Popje het wel aan je.
    En als je toch die kant oploopt, breng dan gelijk het geheime bericht maar naar haar toe. (aagie dat is het)
    En ja ook naar Hofje weer een geheim berichtje aub, en niet overal informeren wat er in staat.>:(
    Anders loopt het event in honderd als je het pas morgen bezorgd bij ze, regenpak aan en gaan.

8. popje4

pppfff al die geheimen....ja jammer pieter maar hup hup en weer door graag....er is nog veel te bezorgen hoor.....

9. HofvanDromen

Pieter Post alweer het erf op ziet komen lopen ...:eek: Ben jij daar alweer Pieter? ... Jij de klepperkrant bij je hebt ? Jij mijn boze brief gelezen hebt:oops: Ja dat moest nu eenmaal Pieter :wuerg: Jij koffie wilt ?? Jij geen koffie krijgt Pieter, de Roze Hof bijna bankroet ging aan voorraden en dergelijke met deze vraagprijzen uit Hamburgercity.

Maar goed ; Nog 20 minuten en Hofje hoopt de wolkenrij binnen te hebben en is dan weer event vrij -.- Vrij van alles.
    En verder maar is weinig, heul weinig op de Roze Hof gaat doen.

10. popje4

hier nog maar 200 te gaan hahahahahha dank allemaal het helpt best hoor....maar die wolkenrij denk t niet meer helaas tja....ik ga werken bye....

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Venus sterkte morgen met de operatie.

Ben even in de hofmodus dus niet zo veel hier.

popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  12. venus261256

Middag ,
    Dank allemaal voor de wensen mag nu wel gaan gebeuren want geen
    beste dag vandaag zit alles met links te tikken :wuerg:.
    Krijg vandaag denk ik nog wel de hele qeust af.
    Weet nog niet of ik met viking event gaat meedoen , wacht eerst morgen maar af.

Eten vandaag Spaggetti met saus en een salade ernaast.

13. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Venus sterkte morgen en hopelijk ben je dan snel weer verlost van het ongemak aan de hand/pols

ik krijg vandaag ook het gehele event klaar, was wel pittig ondanks een aantal oogstbonussen gedraaid

venus261256, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  14. suuske1960

Hier eten we stimpstamp met spekjes en een rookworst, gezien het weer nog geen zomergerechten in me hoofd.:eek:

Vikingevent? zie er niets van staan,
    maar dat is best mogelijk door de grote hoeveel koop koop advertenties die op de eventpagina staan.o_O

venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Suus ... die vinkingen gedoetje begint pas de 19e :music:staat in de kalender en zal morgen wel een faq van komen xD

* Bij Venus op schoot klimt en hem eens ernstig toespreekt *
    8)

Lieve Venus, zorg jij nu eerst maar is dat jij de operatie goed doorkomt.
    Daarna zorgt voor een goed herstel. De boerderij loopt niet weg.
    Jij bent belangrijker, dan een zoveelste event. Er komen er vast nog genoeg.
    Die ene kun je best missen of laten gaan.
    8):inlove:
    Dan kwam hier Hexia nog binnengerend -.- Ik zeg Hoi kind gezellie dat je even op de koffie komt. Kom verder. Ze had rode wangetjes niet normaal o_O Ging meteen aan de ratel, Ja koffie lekker, heb zo'n dorst. Ik heb ik kan ik heb ik kan en zo ging het :eek:
    Wat heb je en wat kan je Hexia o_O Ik ik ik Ik kan Rick misschien heul blij gaan maken over een poosje ... Euh euh oke ? Krijg je een kindje? Ben je van Rick in... ??? :inlove: Huh van Rick ?? Nee nee nee Pieter post enz ...:wuerg: Pieter Post :eek: ...Ben je zwanger van Pieter Post :eek::wuerg: Ik moest even gaan zitten, het duizelde mij. Hexia een kind van Pieter Post en ze ging Rick er blij meemaken ?? Euh euh Hexia ik denk niet dat Rick daar blij van wordt :oops: Heel boos gilde Hexia ... Waarom zou Rick er niet blij van worden. Tis toch een groot kado ??? :mad:... Ja maar, Ja maar jaaaaaaaaaa maar gilde ik zelf toen ook :oops: Rick gaat toch niet een kind van Pie:mad: ..Een kind van Pieter Post ??? Wie is er in verwachting van Pieter Post ? Riep Hexia nu heel verbaast. :eek: Nou jij toch Hexia ??:wuerg:
    Huh ik ??? Nou ja zeg Mama Hofje, hoe kun je zoiets van mij denken :mad: Ja maar Ja maar ,je zeg het toch net zelf o_O
    Mens let toch is op zei ze toen :oops: Ik heb niks met Pieter Post ooit enzo enzo, wat denk jij eigenlijk wel van mij >:( Ik heb een mooi kado voor Rick. Over een poosje -.- En nee geen baby, Daar zijn Roze Pilletjes voor :music: Daarbij ik weet niet eens of Rick wel op een baby van mij enzo enz zit te wachten -.- Ik kreeg van Pieter Post..Nee mens laat me nou uit praten >:( ... Ik heb aan een fokwedstrijd mee gedaan :inlove: Nee niet zo een fokwedstrijd Mama Hofje :wuerg:... Het was voor die bama een beest. Daar kreeg ik nu vandaag nog een kwalstal uit ....:music:JaaaaaaaaHaaaaaaaaa mijn 2e xD en een krommeboom mijn 1e en nog een regenboogdinges boom xD Dus als mijn lieve Rick die niet heb dan krijg tie alles van mij -.- Sjonge sjonge zei ze nog en hup ze ging er weer vandoor.:eek:o_O Nah lekker dan. :wuerg:

venus261256, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

Zo zeg komt daar Hofje:inlove: ineens op me schoot klimmen dus denk van ha dat is
    lekker gaan we even knuffelen en zoenen:music: ,maar nee hoor begint ze ineens
    ernstig tegen me te praten dat ik voorzichtig moet zijn en goed moet gaan herstel-
    len en niet zoveel aan de boerderij en events moet denken:oops:.
    Zeg natuurlijk denk ik eerst aan mezelf en dan pas boerderij maar event vergeten
    gaat toch wel moeilijk worden hooro_O.
    Dat gehad hebbende denk gaan we nu lekker zoenen :p , komt daar Hexia
    binnengerend met een hoop gemompel dus ging weer niet door:wuerg::cry:.
    Dan nu maar hopen op morgen als ik terug ben uit ziekenhuis :music:8).

rickvenema, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Venus, succes morgen en een snel herstel.
    Stamp Suuske, ja daar is het wel weer voor ! Spaghetti is ook lekker Venus ! Wij hebben strakkies kipkluifjes met Milva en knolselderij en pastinaken uit de oven.

Pieter Post.... tja, eigenlijk istie een beetje zielig, hij moet alles rondbrengen maar hij hoort er eigenlijk niet echt bij, daarom istie zo nieuwsgierig natuurlijk...

Ik ga even verder met Yoghurt maken voor ons ontbijt :)

Laatste bewerkt: 17 Mei 2021
  18. HofvanDromen

Pieter Post zielig :eek: Er niet bijhoren doet o_O Wij kunnen niet zonder Pieter Post 8)

Ietsie minder nieuwsgierig zijn kon wel ja ...

8)xD8)

rickvenema, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Yep dat bedoel ik, maar we vinden het heul normaal om hem van links naar recht te sturen. Hij doet het ook nog, toch wel heul aardig, toch ?

20. suuske1960

Goedemorgen.
    Zag hem nu ook al op straat lopen pietertje.xD
    Hij had zijn fiets bij zich, denk zomaar dat ie met Snietje meefiest vandaag.
    Vast vanwege je afbeelding, die een geheim is geworden.;)

HofvanDromen, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.