-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen, fietstijd. (jawel, in de regen)
    Suuske, beterschap met je pink.

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Suuske , dan maar verbandje doen hoop niet dat het zoveel pijn geeft.
    Vanmorgen even op me depot geweest toen was het nog droog nu ook regen.
    Nu maar weer even aan de puzzel want kan niet veel op farm , moet wachten
    tot 14.00 uur.

snietje1, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Hexia

Hexia Teller

Toch gek, wordt bedolven onder de trouwringen, terwijl ik allang getrouwd ben :wuerg: Als Rick dat maar weer goed vind.:oops:...xD

snietje1, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag:inlove:

Tussen de hagelbuien o_O en regen door bij Paps en Mams de handjes weer een flink heeft laten wapperen. Zo hier nog ff wat poetsen enz. En tussendoor toch maar aan event begonnen :wuerg: Begind stand: 263 ringen - 395 kouseband ... Maar eens zien waar het schip strand. -.-

Lied van de Dag ; Do It Again · Steely Dan
    :inlove::inlove:

snietje1, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Is toch leuk al die ringen, die draag je graag. Ik hoef omdat ik al met je getrouwd ben geen trouwringen ontvangen van anderen.

Spring dit trouw event ook over.

snietje1, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Hexia

Hexia Teller

Als ze het maar laten om mijn vent ringen te gaan sturen -.- ... Zal de mijne wel keurig in een kistje bewaren, dragen doe ik ze niet van vreemden :oops:

Vond wel een mooi rijtje voor mijn boerderijtje - Dus maar proberen nu of het lukt. Feitelijk hoef je maar 17 producten te maken.
    Sla mooi die seizoens punten dan over. Dus dan wordt het :

10455 gewas - 765 trouwringen - 1088 kouseband ... Eigenlijk nog best veel zo ik het nu zie :wuerg:xD

snietje1, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Ja en als je niet zoveel tijd voor je boerderijtje hebt of wil hebben omdat je ook andere dingen te doen hebt is het inderdaad veel.

snietje1, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier ook begonnen, en de aantallen.... ik kijk er niet meer naar.xD
    Als ik denk ben bijna klaar dan ga ik pas tellen.
    Ik was ff buiten de kliko buiten de poort zetten, en vindt het verdomd koud nog.:eek:

Eten vandaag balletje met aardappel en groente.

9. popje4

popje4 Levende forumlegende

tis ook best koud hoor hier van alles wat...zon...regen....hagel....moet niet gekker worden...sterkte met je pink hoor bah niet fijn...
    ook begonnen met event we zien wel hoe ver we weer komen ik ga wel voor die seizoenen punten zit een kromme boom in die ik wel graag wil hihihi dus....moet je wel weer zo ene pas kopen ppfff....
    verder eten we sla met van alles er door....doperwten ....voor de mannen balletje gehakt...en voor de niet vlees eters hutjeprut das van alles door elkaar voor namelijk groenten en noten....pijnboompitjes uien knoflook nou ja zo ongeveer...en rösti rondjes uit de oven
    fijne avond allemaal...

snietje1, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Hier ook event begonnen en gaat wel lekker met 2 jack cadeau's :D.
    Seizoenspunten sla ik natuurlijk ook niet over :music:.

Eten wordt hier lasagna met een hoop groente er doorheen 8).

popje4, snietje1, Hexia en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Popje :eek: Je moet of hoeft niks hoor. Je ken toch gewoon met ruil-event proberen die kromme boom. Ik zie net 5 euro zo ene pas:wuerg: Das dan wel een dure boom :oops: Al moet en mag je zelf natuurlijk weten, wat je koopt enzo enzo.

An me nooit niet allememachies me hoela dat Hofje dat gaat doen :wuerg: 0oit koop Hofje misschien nog knechtjes. Maar misschien nog wel meer nooit:oops: Zit nu al meer dan een jaar in de knechtencoupons. Tja was er ook vaak een poosje niet, dus dan blijven ze staan he :music:xD
    Zo ook bij Hexia enzo enzo. Als de coupons op zijn, kenne me niet veel meer. Vandaar ook keuzes in events of andere zaken.
    Soms en best vaak logt Hofje alleen in om een kus en kadootjes te strooien :oops:

Hier gewoon ouderwets, het gewas bij elkaar zien te krijgen. Zelfs een oogstbonus was Hofje niet gegund 8)

EDIT: Ach jee, nu is de trein ook al stuk o_O Hij knalt elke keer tegen de tunnelpoort aan :eek:

Laatste bewerkt: 5 Mei 2021
    popje4, venus261256, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Venus dank je voor de felicitatie en nee ik zal niet zeuren;) Helaas geen toetsenbord op de iPad dus maar even zo.

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Nu zijn de mieren ook al verdwenen :eek::eek: ... Nah ja zeg :wuerg:

EDIT: Heb der 0, tja dan wordt zoeken ietwat moeilijk :oops: Hofje kluns :cry:

leni1955, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

*PLOF* nu eindelijk klaar met vanalles en nog wat.... Beestjes zijn los geweest en hebben komkommer met kruimeltjes gekregen, vinden ze heul lekker en nu zijn ze zich aan het wassen en opmaken voor de avond/nacht.

Ik lees heul veel lekkers, kaai gezellie en allemaal kaai lekker !!:inlove::inlove: Wij hebben strakkies paksoistamppot met karbonade :inlove:
    Nu is het tijd om lekker te zitten en uit te rusten van de hectiek van de dag.

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Mooi te lezen Sniet, euh euh misschien leuk voor jouw nog. Je kan met dit event elk vakje kiezen die je wil. Er is TG te verdienen.( niet veel) of wat boompjes en jawel 1 stal ...Waar die secretaris vogel ofzo iets uit kan komen. Niks moet alles mag. Tis maar een tipje.xD

Euhm voor de duidelijkheid Hofje heb mieren stallen genoeg. :) Het de beesten ff niet. Zeker ergens ingeleverd ofzo.:wuerg:

rickvenema, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

Goedemorgen.
    Weer lekker op tijd wakker, nu eerst maar ff een bakkie thee.
    De wind is gaan liggen, fijn voor Sammy en voor mij.:)

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedemorgen, fietstijd.

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemorgen ,
    Mieren en stallen zijn er hier ook genoeg aanwezig die beesten
    werken wel erg hard :wuerg:.
    Qeust gaat wel goed de gewassen zijn bijna binnen dan wachten
    op de drops 8).
    Verder maar niet teveel zeg over hoever ik ben want dan komen
    er weer andere dingen tevoorschijn :music:.

snietje1, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Nu maak je me nieuwsgierig Venus :eek:.
    Zojuist maar even de schade aan me pink bekeken, behalve vel is er ook wat weefsel verwijderd.o_O
    Maar kan het nu bedekken met een pleister.
    Gister hebben we nog samen een andere keukenkraan gemonteerd, hij het werk ik de aanwijzingen en tips.xD

snietje1, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Ben ook vroeg :wuerg: Tja event enzzzzzzzzz. Ben al ver heb 2707 gewas xD ... En ken geen trouwdag maken of huwelijk voltrekken nog.
    De molen staat nog vol, met 172 uur papegaai voer en nog 40 uur met SV :music: Ken ik mooi nog ff sparen. Tja was heul niet van plan om eventje te klooien enzo enzo -.- Hexia doet het beter :oops: Die heb al 7 vakjes gevuld. Had een oogstbonus. Zij wel -.-:wuerg:
    Toch is ze boos vandaag. Uit de gewonnen stal, kwam een GELE !! vleermuisguanostal :eek: En bomen van lik me vessie. o_ONa tis dat er nog een wolkenrij aan vast zit anders daar al gestopt. :wuerg: Wat moet er te voorschijn komen Venus xD...

Suus, pas je wel op dat je er geen ontsteking bij krijgt, nu er ook weefsel weg blijkt te zijn.

Hier nog ff een snel bakkie koffie, en dan eens kijken of er nog wat gepoetst, gezeemd, gestoft, gezogen, gestreken, of gewassen moet worden. ben bang van wel. :music:

Lied van de Dag; Sister Golden Hair · America
    :inlove::inlove:

Ohja : Venus ik zet zo ff een nieuwe banner voor je in mijn draadje. Die voor nu beter bij je past. Hofje ziet er ietsie anders uit tegenwoordig :oops: Euhm als jij dat wil natuurlijk. Niks moet en alles mag.

snietje1, venus261256, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.