-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ach Rick maar zo denken vrouwen hebben ook wel eens een dipdagje :oops:.
    Dus gewoon lekker verwennen en niet over nadenken-.-.

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sterkte Venus, wel vervelend.

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Hexia

Hexia Teller

Ja nou euh Rick :inlove::oops: Weet je,

Ik liet vanmorgen een mand met eieren vallen, heb de melkbussen omver gelopen, de peren voor appels verkocht enne nou ja.:oops: euh euh euhm tja:oops: Ik heb een volger en ik ben een beetje misselijk :wuerg: Vanavond eten we dus sla zonder ei en kaas kon ik ook niet maken.
    Der kwam ook nog 1 heul lief vliegtuig voorbij :inlove: Maar die was dan weer niet van de volger. Euh euh gaat Lien maar even helpen:wuerg:

Laatste bewerkt: 3 Mei 2021
    rickvenema, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi de trein dacht al eff dat ik die gemist had....kon maar zo dit weekend gewerkt en zondag zelfs dubbele dienst:( gedraaid das toch wel heul vermoeiend merk ik vandaag....tja crisis opvang he dan moet je wat....

ach een volger hexia gewoon...nou ja laat gaan en zo...;)
    vliegen gaat hier niet echt....zit nu in twee maar moet vijf nog helemaal gaat hem niet meer worden en dat vissen pppfff te weinig parels voor die wolkenrij dus dat word hem ook niet tja ....
    nu maar eens eten gaan maken....
    fijne avond allemaal

HofvanDromen, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Een volger hoe bedoel je word je lastig gevallen wie is het weet je dat dan zal ik hem eens kennis laten maken met mijn vuisten.
    Dan maar een keertje geen eieren door de sla, en morgen is er wel weer nieuwe melk maak je dan maar kaas

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Hexia

Hexia Teller

Wel zijn naam weet, die niet noemen gaat :music: Niet lastig gevallen wordt (nog)... Vuisten :eek: ... :inlove:

popje4, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

Als hij je wel lastig gaat vallen moet je het maar even melden dan zullen we er wel even wat aan gaan doen.8)

popje4, HofvanDromen, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Hexia

Hexia Teller

*denkt*

8)

Der zullen binnenkort misschien wel andere zaken zijn, die lastig zullen worden.
    Maar voor nu bij Rick op schoot kruipen doet en zich in zijn sterke armen, vooral veilig voelen doet.

:inlove:

popje4, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF* twas een vermoeide dag vandaag....
    Ik zie wel lekkers voorbij komen, mjam mjam, tis echt weer voor spinazie en stimpstamp, het wordt morgen nog erger, meer wind en regen:wuerg: Wij hebben vanaaf nassi met vanalles erop en eraan, ook lekker.
    Hexia een volger.... ik hoop dat Rick niet jaloers aangelegd is :oops:
    Leni, gelukkig is je hoofdpijn gezakt, hopelijk blijft ie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang weg :) Maar vakantie geboekt ?? Altijd kaai gezellie ! Waar gaat de reis deze keer naartoe ?
    Venus sterkte met je schouders en handen, is kaai vervelend !

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

Ik ben in zekere zin wel jaloers, laat Hexia:inlove::inlove: wel vrij in haar doen en laten dat moet ook wel met een vrouw met zoveel temperament. Maar van volgers moet ik niks hebben Snietje die zijn bij mij aan het verkeerde adres.

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedemorgen, fietstijd......hopelijk zonder dat ik wegwaai....

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hoop dat het alleen wind is Snietje, hier regent het namelijk ook.
    Gister me nieuwe dunschiller uitgeprobeerd, wat een kl.te ding.:cry:
    Me aardappel niet geschild, maar me pink wel.>:(
    Hij is dus lekker scherp, maar ligt nu in de kliko.xD
    Was een onhandig ding qua vormgeving.

snietje1, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Erg trots is op haar schoonzoon. Hij goed op mijn dochter past en zorgt. :inlove: Hofje zelf nog maar 6 volgers heeft :music: Waarvan nog maar 1 spelende volger-.- Voor zolang dat nog duurt.

BP is er een ongelofelijk zooitje van aan het maken. Nu doen ze dat volgens Hofje natuurlijk al jaren -.-:oops: En luisteren ho maar.-.-
    Adviezen opvolgen van boeren en boerinnen die daadwerkelijk ook spelen, weigeren ze nog steeds niet aan te nemen. Of in overweging zelfs maar te nemen. Met name de factor Random. :mad: Bloedhekel heeft aan Random, vandaar ook zelf niet meegedaan aan die visgedoe. Ja wel elke dag 1x die gratis vis. Op de kleinste boerderij voor de gein wel meegedaan en warempel zonder veel moeite en gedoe daar binnen de kortste keren wel de parels en de wolkenrij gehaald. Niet gevlogen enzo enzo. A fijn zo te lezen is nu weer een grote uittocht van boeren en boerinnen gestart. Goed bezig BP :mad: Verder er maar zwijgen over doet. :wuerg:
    Nieuwe event ook denk ik noodgedwongen moet laten schieten, het hier nog druk druk druk is. En er teveel gevraagd wordt. Ik dacht ruim 11 duizend gewas van 1 veldje.
    De trein misschien een paar keer kan laten rijden, mist er nieuwe bomen te voorschijn komen. Maar ja das ook weer Random -.-

Dunschillers - Hofje kent ze. Levensgevaarlijk die dingen. -.-Niet geschikt voor Hofjes dus xD

Het lijkt hier wel herfst, wanneer gaat de Lente en Zomer nou is beginnen. :( Alle mooie jurkjes hangen smachtend in de kast.
    Nah eerst nog maar is een bakkie koffie ... Lied van de Dag; Yesterday Once More · The Carpenters
    :inlove::inlove:

snietje1, leni1955, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

Hofje, komend weekend geven ze aan dat het beter wordt het weer.
    Mag van mij ook wel vandaag al beginnen.xD

snietje1, leni1955, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Oh dat ik even gemist :wuerg: Snel gekeken, yep ze geven het wel op :inlove: ..... maar :music: Vrijdag en Zaterdag zit Hofje mede in een grote vrachtwagen 8) Naast Feestcommissie. Dan het laatste deel der verhuizen hoopt af te sluiten. Met misschien kans dat Hofje dan toch wel Moederdag in 1 van haar mooiste jurkjes mag vieren. xD Als het tegenzit : alsnog ook de Zondag in de grote vrachtwagen mag mee rijden.:wuerg:xD Toch best wel hoopt dat nu niemand van de Familie het in zijn of haar hoofd verzint om ook te gaan verhuizen of verbouwen -.-

xDxD

snietje1, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Hexia

Hexia Teller

Ben eerst maar is me eigen vent gaan volgen. xD

rickvenema, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Ben vanmorgen achter me puzzel gaan zitten en daar zo in opgegaan dat ik
    farm bijna zou vergeten vandaag :music:.
    Maar ben er weer bij , geloof ook wel dat er weer farmers zullen gaan stoppen
    en kan dat ook wel begrijpen alhoewel het bij mij toch allemaal vrij goed gaat.
    Spel loopt hier heel af en toe eens vast maar niet veel :D.
    Heb de nieuwe faq ook weer door genomen en ga weer meedoen is volgens mij
    aardig te doen zonder veel kunsten :oops:.

Eten vandaag wordt gefrituurde kip in saus en zo uit de oven met rijst en salade :).
    Recept van me dochter die het heeft klaargemaakt voor het eerst
    dus zal me benieuwen:music::D.

HofvanDromen, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

snietje zoeken.....is toch niet echt weg gewaaid....pppfff tis ook geen weer zo he...net met de hond ook bijna niet te doen....ach morgen vast weer beter denk ik ...hoop ik....
    wij hebben net pizza besteld ben te moe om nog eten te koken dus dan maar een keertje zo...
    nieuw event nog niet gezien of gelezen...morgen weer een dag...
    fijne avond allemaal....

HofvanDromen, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Ik ben net niet weggewaait, tis wel verschrikkelijk als je wind tegen hebt (had ik natuurlijk toen ik naar huis fietste) op sommige stukken was het schier onmogelijk om echt door te fietsen. Ondertussen 4 regenbuien en 1 hagelbui op mijn kop gekregen.... zat ik ook echt op te wachten. Net even naar de groothandelwinkel geweest, even wat voorraad ingeslaan voor de vriezer qua vis en wild en zo van dat soort wat je niet kan kopen in de gewone supermarkt, daar ben ik gelukkig voorlopig ook weer vanafxD
    Van mij mag het goede weer ook beginnen, zo gaan die PIEP krullen helemaal alle kanten uitstaan-.-
    Wij hebben trouwens ook een nieuwe dunschiller gekocht, nog niet gebruikt, ik zal extra opletten met mijn pink ;)
    Oh gaan mensen weer lopen ? Ik kan het me helemaal voorstellen, hier is het zo vaak bagger, dan zet ik hem vaak af en hoop op een moment dat het wel te doen is. Ik heb geen knechten en als ik een coupon gebruik omdat het niet te doen is, en het werkt dan nog niet..... Dan ben ik ook not amused -.-:wuerg:

Tijd om lekker te zitten :)

Edit : dat is overigens ook de reden waarom ik met events gestopt ben, niet te doen als je full time werkt en het vertrek van adobe, is het alleen maar slechter geworden. Laat staan als de events dan voor de rest van de boeren ook niet meer te doen zijn.... Het gaat om de lol, niet om gefrustreerd te worden. Zeker niet als je er ook nog geld in steekt.

Edit, edit, Venus, smakelijk ! Hier hebben we vanaaf, voor mijn wederhelft: witlofschotel uit de oven, voor mij : gestoofde kwartels in veel groente met brood:inlove:xD

Laatste bewerkt: 4 Mei 2021
  20. suuske1960

Goedemorgen.
    Sinds ik in client zit, werkt het spel vlotter.
    Maar weer kijken wat vandaag de dag gaat brengen.
    Kan niet zoveel doen met dat pinkie in verband, er kwam zelfs gister nog teveel bloed uit om het met een pleister te bedekken.:(

popje4, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.