-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Sniet heb het even opgewarmd en als ontbijt genomen was toch echt
    wel heerlijk dank je wel xD.
    Veel succes bij de kapper hoop niet dat ie uitschiet :oops:.
    Wat voor dag het wordt weet ik niet want buiten wordt in ieder geval niks.
    Denk dat ik maar weer een puzzel te voorschijn haal heb er nog een leggen
    van 5000 stukjes :wuerg:.

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Om zelf weer vissticks te maken Venus.:)Al heel lang niet gedaan.
    Hier even naar de markt in 3 dorpen verderop geweest, en even in het winkelcentrum gekeken daar.
    Her ook superveel regen, dus daarom durfde ik de markt wel aan daar.
    Het is dan niet druk.
    Lekker Snietje naar de kapper, ik heb zaterdag de afspraak.
    Ben daar echt aan toe, de laatste keer was op 15 dec dat het is geknipto_O

Zit nog steeds te kijken bij het laatste gedeelte van het vlieg event, heb jij tips Venus?

HofvanDromen, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

Wat bedoel je met het laatste gedeelte Suuske.

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

Die xxl brandstof qua inzetten en hoeveelheid, had je daar tips over.

5. venus261256

De xxl alleen gebruiken daar wat jij dubbel wilt hebben , ik gebruik ze voor de seizoens-
    punten , de racefiche's en de upgrade's . Verder gebruik ik alleen de xl en de gewone.
    Het is goed rekenen heb voor alles wat ik wil totaal 92 xl , 12 xxl en 15 gewone
    brandstof nodig. Ik gebruik ze dus alleen voor wat hier boven zei.

popje4, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

Okay duidelijk, bedankt voor je antwoord.:)

Eten vandaag kip-pasta-pestosaus met courgette en kastanjechampignons als extra groente er door heen.

Laatste bewerkt: 29 April 2021
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Suuske ! Mijn wederhelft en de Buum eten vanaaf asperge met ham, eitje en aardappels, ik eet vanaaf kikkerbilletjes met ciabatta :inlove:xD
    Toen ik van de kapper afkwam, was het op z'n best aan het regenen, dat is tot nu toe niet opgehouden -.- Heb ik ook een vrije dag.... tis jammer. Ach ja, mijn tijd wel goed besteed, de beide kooien zijn ook weer schoon 8)

8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook flink wat regen en daarom de hema maar even onveilig gemaakt, niks gekocht maar heerlijk om even te neuzen, ben normaal niet zo'n winkelaar maar heb het toch gemist dus gewoon omdat het kanxD

Vanaf december niet geknipt Suus, bij mij wordt het dan wel een heel raar kapsel;)

Vanmorgen nog een paar uurtjes op de kleine gepast, hij begint te wennen gelukkig:inlove:

popje4, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Vanmorgen pas heul laat wakker geworden :oops: Het leek wel herfst :wuerg: Toen maar dan eindelijk eens naar de kampeerwinkel kunnen gaan. Dik geslaagd voor heule warme comfortabele slaapzakken. Met flanellen binnenkant :inlove: Nog wat andere leuke spulletjes kunnen scoren. Zoals een gezellig parasolletje enzo enzo. Hofje wil dan wel heul graag in een tent, maar het mot wel warm en gezellig zijn.:music: En ook best wel een beetje romantisch:oops:
    Verder nog even wat andere winkels binnen gelopen en gesnuffeld. 0ok gewoon omdat het het kan en eindelijk weer mogelijk is.
    Heerlijk :inlove: ... Nog niet naar de Ac- ti - on geweest. Denk dat het zomaar toch echt dit weekend nog wel zal gebeuren :music:
    Nu pas beseft Hofje hoezeer zij ook dat stukje van het "vrije' leven heeft gemist. Na maanden lang alleen een supermarkt van binnen gezien te hebben -.-

Nu net op de Roze-Hof gewinkeld. Na jawel ruim 50 of 60 rad draaien het geitje in de doos -.- Hofje helemaal blij ...Heb Hofje het varkentje Rosa niet :eek:o_O Mompeldemompel "stomme" mompeldemompel :cry:

Hofjes haar is nog veul langer niet geknipt xD Dat hoeft ook nog lange lange niet. Laat lekker de wilde witte zilveren krullenbos nog een heule poos groeien. :inlove: Maar het kan ook zijn dat het er zomaar toch afgeknipt wordt. Tja met Hofje weet je het nu eenmaal nooit :oops:

Lied van de avond ; Gypsy · Fleetwood Mac
    :inlove::inlove:

EDIT: Euh euh euhm euh ; Venus ik wou wel nog graag een kus :oops:

EDIT 2 - Wat is een special gifting dinges op die nieuwe event kalender ???
    Kan het nu asjeblieft gewoon in het Hollands gezet worden. Me benne toch Hollanders hier o_O:oops:

Laatste bewerkt: 29 April 2021
    venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Hexia

Hexia Teller

:music: Heb de geit in de doos gevangen en varkentje rosa ... Yes eindelijk weer eens een wolkenrij hier erbij xD
    Koste me wel ruim 50 draaien -.- het moest niet mogen -.-

Kreeg van een lieve buuf een pinkie pie :inlove:... Super blij mee, want die heb ik zelf niet enzo enzo ...

Vlogen ook prachtige en lieve vliegtuigjes hier weer over mijn boerderijtje :inlove: ... Heb eens flink met Rick :inlove: een potje gezoend enzo enzo :music:xD

suuske1960, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedenavond allemaal, joepieeeeeeeeeeeeeee, mijn wederhelft heeft een uitnodiging gekregen voor een vaccinatie !! Hij heeft een tijd en dag uitgekozen : morgen xD Mooi man.
    Sniet is blij, blij,blij en opgelucht bij de tweede als het achter de rug is...

12. xapata

xapata Forumleerling

Hier geen geiten in een doos / varkentjes rosa en weet ik het allemaal te vinden. Tja met een paar schamele party tickets kom je niet ver :music: Pinkie pie en ook geen zoenen of kussen te vinden ook nog -.-... Wel een Jankende Mama Hofje met koffers op de stoep had staan :wuerg: Ze wou komme logeren :wuerg: geen kus enzo enzo. Het ratelde maar door :wuerg: Ik zeg nog ... ; Mama Hofje ....Papa Venus heb het veuls te druk met vlieglessen/ touwtrekken / optellen enzo enzo om met jouw een potje gaan te zitten zoenen :music:... Ze wou nog wat zeggen maar in ene vlieg ze overeind en rent met koffers en al weer op de Roze Hof aan. Ze zag Venus daar en ging zoenen zei ze o_O

Nah het zal wel weer.-.- Oh lees net in de Klepperkrant dat er geprikt gaat worden in Huize Snietje ... Namens mijn familie enzo enzo :
    gefeliciteerd en wat fijn voor jullie xD

popje4, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Xapata, dank je, ik ben er heul blij mee.

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ja Sniet zelfde leeftijd als ik, ik mag ook morgen en ook alleen omdat het kan;) niet omdat het moet.
    Goed over de arm wrijven want er kan nog wel eens last van komen hoor ik om mij heen. Doe je bij kindjes ook bij prikken.

15. snietje1

Goedemorgen, fietstijd.

16. venus261256

Goedemorgen ,
    Eindelijk gelukt na 5 pogingen om me vliegbrevet te halen is ie nu binnen.
    Kan dan in het vervolg zelf me velden besproeien en zo dan hoef er niet
    meer gehuurd te worden :D.

Was gelukkig al vroeg klaar dus ben lekker even over de markt geweest en
    lekker vers fruit en groente , kaas en eieren gehaald 8).

Kom ik daar langs de bloemenkraam zie ik daar toch een mooie bos staan zeg
    tegen mezelf zal toch wel weer eens tijd worden dat ik Hofje:inlove: ga verrassen.
    Moet dan wel snel zijn want wordt wel weer druk straks want de fokstallen moeten
    weer uitgemest worden en er moet ook nog gevist worden.

Dus snel naar de keukentafel brengen.
    Hoop dat ze hem mooi vindt gaan we misschien nog even zoenen enzo :music:.

popje4, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Hexia

Hexia Teller

Alleen zoenen :wuerg:... :music:

Vond vanmorgen een mooie roze taart voor de deur :inlove: ... Correctie 2 zelfs :eek::inlove:
    En ik heb een Neon kameel xD

popje4, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Een prachtige bos bloemen op de keukentafel vond :inlove: En ook 2 roze taarten :inlove: ... Heul lief die roze taarten. Maar euh Hofje heb die zelf :oops: Dus lieve gulle gevers, maak er iemand anders blij mee. :oops:
    Onderwijl het kaartje bij de bos bloemen lezen doet... Vanmiddag gezellig uitje, Ik wacht op je, Liefs Venus 8) Asse me nou maar niet gaan vliegen nu hij net zijn brevet het gehaald :wuerg:xD

Vanmorgen hier in Rl ook een lieve gast aan de deur had, klepper de klep ging de brievenbus. :music: Hofje doet open en daar stond mijn Paps. Heb je koffie :music: Tuurlijk heb Hofje koffie. xD Hij ging zitten en haalde een verrassing uit de boodschappentas. Hier voor jullie/jouw, voor de hulp op de onderduik.:inlove: Hofje pakt uit. 2 heerlijke biefstukken zaten erin. Das goed voor je Hofje zei paps xD Zo lief ook weer :inlove:

Kreeg een Neon Aapje uit fokevent. Die is mooi voor mijn Aapjes verzameling xD... Benieuwd is of er nu ook eens een keer iets leuks uit de gewonnen bomen en stalletjes komt. -.-

Lied van de Dag; Purple Rain · Prince & The Revolution
    :inlove::inlove:

popje4, venus261256, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemiddag.
    Gisteren al een plens water hier gehad:cry:de regenmeter kon het niet meer verwerken en liep over.
    En nu weer regen:(.

popje4, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Breek toch zowat me klomp zeg , wint Hofje:inlove: een neon aap en die gaat in de
    roze aapjes verzameling :(. Dat kan toch niet alles roze en dan zo'n flikkerende
    stal er tussen :music::oops:.
    Bezig geweest om wat moois te vinden na het behalen van me brevet en gevonden.

Gaat ze liever niet de lucht in :wuerg: , gaat ik hem maar weer in de stalling zetten ;).

Maar was nog niet klaar met vissen dus maar even een picknickmandje klaar
    gemaakt kunnen we samen gaan vissen :oops: of iets anders als het gras hoog
    genoeg is :music:.

In Rl eten vanavond omdat de hema weer open was en ik dat de lekkerste
    rookworst vind hebben we zuurkool stampot.

popje4, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.