-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier was het shephard pie, was weer lekker.
    We proberen iedere keer er nog wat aan te veranderen, tot de juiste smaak qua kruiden.:)
    Fijne avond.

popje4, venus261256, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

lekker Suuske :inlove:xD

Vanavond komen ze de ramen opmeten aan de binnenzijde van de galerij, dus de hooligans kunnen niet los. Ik moet er niet aan denken dan hun er bovenop gaan staan:eek::eek: Dan is er wel oorlog. Ze hebben net lekker gekregen, wat knuffels, water en brokjes.... ze zijn het er niet mee eens xD Stelletje verwende....... morgen mogen ze dubbel ;)

3. suuske1960

Goedemorgen.
    Wie zal ze zo verwend hebben.xD

Mooi Leni, het genieten van je auto, maar ook dat de kleine geen ontsteking heeft.

leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen
    Suuske, ik ben onschuldig, ze zullen zichzelf verwend hebben 8)xD

Poetstijd !

leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Vrolijk Pasen met bonuscode

leni1955, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Daar geloof ik nou niets van hoor Sniet volgens mij heb jij ze verwend xD8).
    Zeker als ze vandaag weer extra mogen :music:.
    Eten voor vanavond worden lekker aardappelschijfjes met lekkere wokgroente
    en tartaartje en als verwenning een lekker ijsje als toetje :D8).
    De rest van de dag maar een beetje aanrommelen en kijken of ik de wonderkisten
    kan binnenhalen.Linkerkant is in iedergeval al klaar :oops:.

7. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allen
    Ben ook aan het proberen om de kisten binnen te halen.
    Linkerkant ook al klaar.

Vanavond eten wij romige knolselderijsoep met peterselie-champignons

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag al weer....tijd vliegt....
    heerlijk weer vandaag....ze komen hier zo de zonnewering vervangen was erg nodig.....vandaag maar eens naar de boerderij voor vlees en groenten en verder poetsen.....jippiexD....event gaat nog niet zo snel pas bij 19 keer spelen tja...we hebben nog eff toch...
    de jongste is op weg om te kijken naar een motor ppfff tja dat krijg je dan als ze het rijbewijs halen he....hahahah mijn andere heeft al een motor aangeschaft maar die moet dus nog een keer examen doen beetje voorbarig geweest met de aanschaf van...nou ja over drie weken mag hij nog een keer....de oudste heeft zijn huis gisteren verkocht niet normaal meer hoe dat gaat .....5 kijkers waarvan 4 geboden hebben en....meer dan de vraagprijs...dat bied tegen elkaar op....wel fijn dat het zo snel ging en nu moeten ze tijdelijk ergens anders heen want hun huis moet nog gebouwd worden tja xD
    fijne dag allemaal....

9. suuske1960

Lekker Popje dat het huis toch al is verkocht?
    Hier ook een aanrommeldag, eten is groentesoep met een kaasbroodje en dadelijk nog een zelfgemaakte megaburger met sla en een lekkere saus op een broodje

popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

Goedenavond allemaal
    Venus, ik beestjes verwennen ? Ik zou niet durven :music:
    Lea, dank je :inlove:xD

Popje, whouw, mooi toch ? Huis voor meer verkocht binnen no-time, dat is lekker extra's voor het nieuwe huis.

Ik lees weer veel lekkers :inlove::inlove: Daaaaaaaank, kaai gezellie en lekker !! Smakelijk en geniet ervan ! Wij hebben vanaaf konijn (Toscaans bereid) :inlove: met ciabatta (dus geen paashaas 8)xD)
    Poetsen is nu klaar, nu is het tijd om te relaxenxD

Lied van vanaaf (voor pasen) Yvonne Elliman, I don't know how to love him :inlove:

Laatste bewerkt: 3 April 2021
    popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag even heen en weer naar dochter geweest, was gezellig en 500 km op de teller gehaald:wuerg:xD, morgen dus echt een relaxdagje na eerst even te sporten.8)
    Popje super dat het huis al verkocht is maar geeft wel aan dat het een rare markt is op dit moment en tja motoren, mijn zoon en schoonzoon en vader en broers en noem maar op hadden/hebben er allemaal 1, het went zal ik maar zeggenxD

Vandaag erg makkelijk, pizza met champignons.

Event ben ik mee gestopt, ik krijg die stomme eieren en verf niet op een plek, echt een heel irritant event vind ik of ik snap het gewoon niet.:(

12. snietje1

Goed bezig leni, morgen lekker rustig aan.
    Oh, ik heb ook lang motor gereden, je trekt het dus aan blijkbaar.xD Lekker !!!! Event, daar begin ik niet aan....
    Wel jammer dat het geen lekker weer is met pasen-.- Ik had graag wat km gefietst.
    Voor nu is het leestijd in bed, en daarna :

venus261256, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Goedemorgen.
    Allemaal mooie paasdagen het weer is niet echt top, maar we moeten het ermee doen.
    Dat met die eieren verven is ook niet helemaal mij ding, maar het is niet zoveel klikwerk dus ik ga er zoet mee door.xD
    Verder geen plannen, dus misschien een opruimklusje in huis.

Er is een cadeau te claimen op de startpagina.

Laatste bewerkt: 4 April 2021
    venus261256, leni1955 en popje4 vinden dit leuk.
  14. snietje1

Zo, toch vanmorgen mijn fietsje gepakt, kep er toch 40km achter de rug 8)
    Tijd voor een bakkie koffie :)

janniekwak, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Doe vandaag maar lekker rustig aan
    Snietje vind het knap op de vroege morgen al 40 km te fietsen. Het weer werkt daar echt niet aan mee
    Ik heb mij nog een paar keer omgedraaid :) terwijl jij aan het fietsen was

venus261256, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

goede middag allemaal....
    ja het zal wel wennen die motor ach ja volwassen en zo he....maar hij is gelukkig wel verstandig hahahah zal wel goed komen en ja dat huis...pppfff ze hadden al 28 kijkers gepland staan....niet normaal en dat in 2 dagen dat het online stond ...uiteidelijk dus bij de eerst vijf al geboden en ja het is fijn dat het zo snel ging dat zeker nu maar eff afwachten wanneer ze er uit moeten....en ze hebben een groot kippen hok achter in hun tuin....ook die is verkocht hahahahh ....de kopers wouden die heul graag....mooi toch...anders hadden ze deze meegenomen nu moet er dus bij het nieuwe huis weer een kippen Vila gebouwd worden ach het houd je bezig he.....
    fijne dag allemaal...

17. suuske1960

Snietje sportief hoor, ff 40 km fietsen het weer was ook wel redelijk volgens mij.
    Kippen bij huis dat lijkt mij ook wel erg leuk...:inlove:

Eten vandaag..omdat wel lui zijn hebben we spareribs en saté besteld, tis al op ook.xD

venus261256, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. popje4

is ook leuk suus alleen de haan is minder voor de buren dan he....die moest op een gegeven moment weg maakte te veel lawaai...hihihhi
    fine avond allemaal

19. snietje1

40km sportief, dat is tikken voor mij, het was te koud, ik had 2 paar handschoenen aan en bevroren voeten.... ach maakt niet uit, wel lekker eventjes uitgewaaid.Als het weer beter wordt kunnen we meer en verder.:inlove: Enneuh, Thuva1, ik ben altijd (voor veel mensen) vrij vroeg wakker, en s'morgens is het niet zo druk met fietsers. Tegen de tijd dat we naar huis gaan, komen de rest van de fietsers. Heerlijk, dat is prachtig fietsen,echt genieten :inlove::inlove:

Klopt Popje, je wil geen haan in een woonwijk hebben, dan past ie beter in een pan ;)xD
    Suuske, lekker ! Hier hebben we vandaag zelfgemaakte tapas met ook gekochte oesters en haring :inlove::inlove::inlove:

Lied van vanaaf: Bach met de Matthäus passion :inlove:

Laatste bewerkt: 4 April 2021
    popje4, -matthias1952-, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedenavond ,
    Vrouw en ik werden vanmorgen verrast de vriend van me jongste dochter
    kwam ons ophalen voor een brunch bij hun thuis met oudste dochter.
    Zijn daar de hele dag geweest en hebben spelletjes gedaan en vanavond
    lekker hachee met rijst en boontjes gehad. Zijn net ook weer netjes thuis gebracht
    en hebben dus een hele leuke paasdag gehad :D:D.

popje4, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.