-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dat is een mooi bericht voor Hofje en dat zal zeker lekker wezen ,
    het knuffelen dan xD.
    Heb alle schoenhuisjes gerenoveerd dus wolkenrijen zijn weer binnen :D.
    Verder zoveel verdiend met de truffel verkoop dat spaarrekening is opgelopen
    naar boven de 10 miljard duiten :D:p.

stien56, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Hexia

Hexia Teller

Kijkt eens naar de bankafschrift van de boerenduitenbank ..Tis een zielig bedragje wat erop staat -.-

Zeker een heul mooi bericht voor me mama ...En nog mooier voor de oude mensjes :inlove:
    Euhm euh euh Papa Venus, wil jij dan niet met Mama Hofje knuffelen :oops:

Rent snel naar de boerderij terug ....:wuerg: Me aardappelen branden aaaannnnn :wuerg:

stien56, leni1955, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jammer voor Hofje Hexia, dat mondkapje blijft voorlopig nog en knuffelen is helemaal nog niet aan de orde:wuerg: Je kan het minder erg krijgen, maar wel een ander besmetten.

Ik heb 31 druppels -.- schiet dus helemaal niet op... Nu maar eens kijken wat ik voor die roze salamanderstal nodig heb..

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Smakelijk !!!!xD Wij hebben vanaaf boerenkoolstamppot met azijn en karbonade :inlove:xD

stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Met de di zal het wel goed komen en anders jammer dan,

stien56, leni1955, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Mijn idee Rick, als het niet wil, ook best;)

stien56, leni1955, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Hexia

Hexia Teller

Ken mij die eventen schelen ...Hier aan het dansen en genieten is ... Op het moment hoor ik Lime - Your Love :inlove:
    Zo geweldig ...Euh voor de duidelijkheid ...op TV - NPO 3 - Het beste van Disco ofzo iets ...Heerlijk :inlove:

stien56, leni1955, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Lekker genieten meis !!! xD

stien56, leni1955, Hexia en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemorgen,
    Ik wil wel knuffelen met Hofje xD hoor , maar heb niet zo van die lange armen :wuerg:.

De waterdruppels vallen hier wel redelijk ben al over de helft heen ,
    nu maar wat rommelen met de gewassen.
    Doe ik eerst de ene en dan de andere of door elkaar , ben er nog niet uit >:(.

stien56, popje4, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen op deze winderige morgen.
    Venus, ik rommel altijd zomaar wat aan xDxD

stien56, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier nog 1 schoenhuisje en dan ook klaar.
    Ik ga ze om en om doen denk ik de eventgewassen.:)

stien56, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Hexia

Hexia Teller

Armen te kort Papa Venus :wuerg:... Dan maak je maar langere armen ofzo xD Alles voor de liefde enzo enzo 8)
    Zo hier is een storm niet normaal meer ... Gelukkig ken ik in Rick:inlove: zijn sterke armen weg kruipen:oops: Vind storm helemaal niks:oops:

Morgenavond babyboemen ook nog ...Zal mij benieuwen, het mot het hele weekend :wuerg:

Zingt nog maar een liedje ... Bee Gees - How Deep Is Your Love

stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vanmorgen weer naar de mondhygieniste geweest en gelijk de controle bij de tandarts gehad, weer mooi klaar voor een half jaar als er geen gekke dingen komen.

Knuffelen hebben wij in de familie gewoon gedaan hoor, zelfs mijn moeder zei, het mag niet maar we doen het toch, eigenwijs dat ze wasxD en gelukkig hebben we het tot het laatst gedaan:inlove:
    vandaag maar eens verder met de legpuzzel, buiten moet je niet willen zijn en binnen heb ik geen zin in schoonmaken:oops:

Salamanderevent klaar, heb nu geen van die beesten meer over maar wel weer de miljard aangetikt die ik allang weer stuk had gegooid, met truffels en fruit.

Eventveld zie ik wel waar het schip strand, was al later begonnen gisteren.

stien56, Hexia, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Zo, zijn hier naar de zee gereden, je waait echt uit je autootje xD Veerpont weer eens bekeken en weer terug gewaaid Ik moest echt het stuur goed vasthouden xD Gezellie ! Nu weer langzaam inpakken en morgen weer de grote en kleine Hooligans knuffelen...

Ik kijk nu wat ik aan gewassen nodig heb om in te leveren, blijkbaar de eerste de langste gewassen..

stien56, venus261256, Hexia en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier stormt het ook.....pppfff in de straat boom ontworteld zo jammer weer...
    en net terug van werk dus maar eens kijken wat te doen niet veel zin meer....die druppels pppfff moest nie mogen.... net 250 maar goed we hebben nog eff toch....fijne middag allemaal

stien56, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Hexia

Hexia Teller

Tante Popje, hoe kan dat nou :eek: Zelfs ik met me sukkel boerderijtje heb ter al 385 o_O Heb je wel bomen in het bos en het regenwoud staan ? Dan ook zoveel mogelijk nu vervangen voor xxl bomen ... Die event duurt dacht ik zo 2 weken, dus ja je heb nog even.

:wuerg: Nu heb ik weer niet genoeg Dadels -.- Echt he xD De truffels gaan goed. Heb er nu 32 gespaard 8)

stien56, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Ik heb al 116 hele druppels -.- tja, ik strooi maar braaf bomenmest maar die druppels hebben geen zin bij mij...

stien56, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet waar ben je vakantie aan het houden dat je naar zee bent geweest?
    Vorige week waren wij ook aan zee maar geen wind terwijl ik dat juist prachtig vind, die woeste golven, heerlijk.
    Wij hadden een kabbelend meertje wat voor Amber dan wel weer fijner was.xD

Geen idee hoeveel druppels ik heb maar wel 2 velden met bomen dus moet goed komen.
    373 druppels zie ik net.8)
    Dat gewas schiet echt niet op zo terwijl er wel veel nodig is, gelukkig hebben we nog even:wuerg:

18. venus261256

Heb hier ook 2 velden met 20 uurs bomen staan en geef ze telkens bomenmest.
    Heb wel automatische bomenoogst aanstaan.
    En heb nu 870 druppels opgevangen dus watertank is bijna vol.
    Die hooligans zullen wel uit hun dak gaan als ze je weer zien Sniet.

19. snietje1

Leni, we zitten in Drente, we zijn naar Lauwersoog gereden, was heul winderig, zeker in een klein autootje, tis constant tegensturen.

Venus, we gaat zien of ze blij zijn, ze kunnen ook omdraaien en gaan slapen xD Nu heb ik "al" 128 druppels, ik heb niets automatisch en doe alles met de hand8)

Edit : Leni, zie je app, zo zag het er uit aan zee.

Euh, wat eten we vandaag ??? Wij gaan zo meteen Nasi maken :inlove:

Laatste bewerkt: 11 Maart 2021
    stien56, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wij aten gekookte aardappel, worteltjes en bal gehakt.
    fijne avond iedereen

stien56, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.