-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF* pppffff hier is weer alles schoon, incluis de deuren, ramen(binnen en buiten), was en strijk. Verder bij schoonmama vanalles geschild en gesneden en de boodschappen zijn ook binnen. Kortom, ik heb niet stil gezeten 8)
    Ik lees weer lekkers :inlove::inlove: Gezellie ! Smakelijk !!xD
    Venus, ik wist dat je die witte bende bedoelde, maar ik had die toen al weggehaald, dus geintje;):):p Beterschap met je rug !:(
    Wij hebben vanaaf tapas :inlove::inlove::inlove:

Lied van vandaag: Crash test dummies, mmm mmm mmm mmm

venus261256, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Snietje het is bij mij niet me rug hoor , zoals bij jouw wederhelft.
    Hier zit het in de schouders naar de vingers toe kan bijna niks vast pakken
    want dan ligt het op de grond , gewoon geen kracht in me handen.
    Zelfs dit stukje typen kost al bijna een kwartier :wuerg::mad:>:(.

leni1955, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja dat klopt venus maar....die andere die wel kort waren...stonden er ook al hahahah haal die fabrieken er nooit af dus....drie gingen goed de vierde had er geen zin in denk ik....
    fijne avond allemaal

leni1955, venus261256, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Jakkie Venus, dat is niet fijn, kan dat niet met een operatie opgelost worden ? De rug van mijn wederhelft is gelukkig maar een tijdelijk probleem. Ik zou willen dat de rest wat hij mankeert ook tijdelijk zou zijn, zou veel makkelijker voor hem zijn, jammer genoeg heb je daar geen keuze in ;)

leni1955, venus261256, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Door de mist heen, zie ik toch de zon alweer te voorschijn komen.
    Hier net even de ramen buiten om gelapt, overdag met de zon erop...leek het wel matglas.xD
    Me paasspulletjes gevonden en gelijk neergezet, stenen kipjes e.d. staat weer leuk op me plantentafeltje in binnen.;)

Event klaar, ga nog een paar totems doen voor de extra prijzen.

6. snietje1

Zo, hier een pond spruitjes en een kilo broccoli schoongemaakt, zalmsalade gemaakt, de was hang weer, mijn fiets is weer helemaal schoon en gesmeerd, wat wil een mens nog meer :inlove:xD
    Tijd voor een bakje koffie:)

Goed bezig Suuske xD

leni1955, suuske1960, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemiddag ,
    Ze zijn bezig met de onderzoeken Snietje , gaat alleen wat tijd overheen :wuerg:.
    Gelukkig de mri al gehad nu nog een te gaan en dan weer naar neuroloog.
    Maar het is gewoon vervelend dat je niet veel kan.
    De werkplaatsen gaan hier wel lekker krijg er nu 3 producten per stal dus dat
    schiet weer lekker op.
    o_Ok even fokmotel vullen voor 1 voer ben ik weer tevree :D:music:

stien56, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. snietje1

Laten we hopen dat ze er wat aan kunnen doen Venus !
    Ik heb ook was hotelletjes gevuld, ik ga mijn fiets uitproberen 8)xD

stien56, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

jjjaaa jippie 1 voer per fok....alleen jammer dat ik niet kan zien welke ik nog moet zeg maar....wou werkplaatsen gaan maken maar kan niet zien welke ik al heb8)....tja moet ik ze eerst verwijderen maar ja das nu ook zonde nu ze maar zo kort duren...dus ik rommel maar wat aan.....we zien het wel.....tis lekker weer dus.....
    zo maar eens alles weer pakken voor t werk...drie dagen nog laat... dan weer paar vrij....ben ik wel weer aan toe hahahaha....fijne zondag allemaal...

stien56, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Fokken ben ik maar weer mee gestopt want alle fokqeusten heb ik al af :D.
    En van alle dieren heb ik de hoogste 3 al minimaal 2 keer :music:.
    Ga wel wachten op de salamanderfok 8).
    Besteed nu maar wat aan de werkplaatsen.

stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vanmorgen hier eerst maar gepoetst, kan het schoon blijven tijdens de vakantie volgende week, hihi.

Gisteren hier heel erg burgerlijk ongehoorzaam geweest want schoondochter kwam de kleine ophalen en dochter en gezin kwamen ook en later zoon ook nog en het was gezellig en dat is belangrijker dan al die regels die opgelegd worden terwijl wij gezond zijn.

Fokhotel ook gevuld maar ga maar niet teveel door, sv maar bewaren voor de salamander straks.
    Heb nog lang niet alle roze werkplaatsen maar vind het ook niet heel belangrijk, gewoon lekker frobelen op de farm vind ik prima.
    Event wel klaar en nu maar even de was (van de hond) ophangen dan kan het morgen schoon mee.

Venus sterkte met alles en heel vervelend als je weinig kracht hebt, ik weet er ook wel wat van maar gelukkig niet in die mate.

stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedenavond.
    Eten hier zit weer in de buik(jes)xD
    Salade, kriel en saté.
    Verder toch weer ff lekker in de tuin bezig geweest, en ook nog heerlijk genoten van de zon.
    Leni, alvast een mooie week, volgens mij blijft het weer ook nog even lekker.;)

stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ongehoorzaam??? :mad:
    m'n dochter is besmet op haar werk. iedereen in quarantaine.
    de rest getest en was negatief. na 7 dagen ook kleindochter positief. alweer iedereen minimaal 7 dagen in quarantaine.
    wie wordt positief na nog eens 7 dagen? >:(:mad:
    ik hoop dat het voor jullie goed afloopt. :oops: en dan durf jij nu nog op vakantie vertekken? :eek:

stien56, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  14. snietje1

Lekker Suuske, xD
    Leni, geniet van je vakantie :inlove: Ik nog 4 dagen werken, daarna ook even een weekje vakantie 8):inlove: We hebben de auto en het huisje al op zekers xD En natuurlijk onze Buum die mijn grote en mini hooligans verzorgd :inlove::inlove::inlove: Hij is echt lief:)
    We zijn er echt aan toe om er samen even eruit te gaan, even rust :inlove:
    Wij hebben vanaaf nog tapas, mjam mjam, wat gisteren op was, hebben we vandaag vervangen door andere lekkere dingen.

Tine, Als hier je familie (zelfde huis) besmet is, moet je punt 1 een test laten doen en punt 2 dagen thuis blijven, als je dan geen klachten hebt en je test is negatief, mag je er weer uit.

Nu is het tijd voor de Hooligans xD:inlove:

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier waren de test van de familie negatief, na 7 dagen opnieuw getest (wat moet), 1 positief getest, dus, iedereen behalve m'n dochter, die als eerste positief was, nu weer "vrij" de rest weer 7 dagen in quarantaine.
    en nog eens 7 dagen quarantaine worden ze opnieuw getest. wat zal het dan zijn?
    misschien was het beter dat iedereen positief was, dan waren ze er nu al vanaf.
    maar je gezond voelen en alle vrijheid nemen is echt niet oké.
    nogmaals, ik hoop voor Leni dat alles oké is.

stien56, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  16. snietje1

Iedereen positief beter :eek:o_O Ik mag het niet hopen, er zijn al genoeg zwaar zieke en dode gevallen :eek: Ja als je je gezond voelt, kan je bij een positieve uitslag, iedereen besmetten. Zekerheid voor alles Tine ! Lijkt me toch beter.

Lied van vanaaf: Boomtown rats, I don't like mondays 8)

Edit; goedemorgen, fietstijd.

Laatste bewerkt: 1 Maart 2021
    stien56, janniekwak, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Goedemorgen ,
    Was gister vergeten maar hebben opgebakte zuurkoolstampot
    op broodje gegeten met natuurlijk wel worst erbij :D.
    Zo het weekend weer lekker wat producten verzameld in de schuur 8).
    Nu alle stallen er weer af en maar vast beetje voorbereiden voor het dobbelen :music:.
    o_Ok nog maar wat salamanders op het veld gezet je kan er toch maar genoeg
    van hebben voor de fok o_O.
    Leni fijne vakantie en geniet ervan voor zover het kan xD;).

stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Goedemorgen.
    Laat ik nu denken dat je onbeperkt totems kon maken? Niet dus .:cry:
    Vandaag weer eens kijken wat ik ga doen, wordt het buiten klusjes of binnen rommelen.xD
    O ja weet niet of ik het moet opvatten als een goed teken, maar er ligt een dode salamander bij me achterdeur.:(

stien56, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

ach wat sneu nou van de salamander vast ergens ontsnapt.... hier maar gestopt met dit event was er klaar mee....hihihi
    net lekker gewandeld t is heerlijk weer buiten....nu eff voor t werk wat dingen mailen en dan zo maar weer daar naar toe hihih moet werken maar dacht doe eff snel de mails er uit kan maar klaar zijn toch8) lijk wel gek hahahah...
    toch maar eff wat van die zone cel dingen op t veld gezet dat was ik vergeten en heb er niet veel tja we gaan het weer zien....
    fijne dag allemaal...

stien56, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Toch lekker in de tuin bezig geweest.:inlove:
    Het schiet ontzettend op, ben echt lekker aan het opruimen in de tuin.
    Eten vandaag boerenkoolstampot.

stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.