-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Ik hoop dat het straks toch niet meer glad is :eek::wuerg:
     
    popje4, venus261256, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, sterkte snietje met je test en je partner. Man is hier net op weg naar zijn werk. Die gaat normaal veel vroeger weg maar durfde het niet aan. Dochter mopperde gisteravond al over hoofdpijn en is erg moe. Dus heb besloten om die maar in haar bed te laten liggen want een half uur lopen terwijl het glad is is dan helemaal geen pretje met de kans dat ze dan ook weer vroeger naar huis moet omdat het niet gaat.
     
    popje4, venus261256, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Ach Sniet, wat een misère:wuerg:Veel sterkte en beterschap voor manlief. Doe voorzichtig!
     
    popje4, venus261256, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank jullie :inlove:

    Jakkie Thea, met dit weer een half uur lopen is niet grappig, dan nog het valgevaar :wuerg: Gelukkig begint het al een beetje te dooien :)
     
    popje4, venus261256, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    En dan moet ze ook nog een heel schuine fietstunnel door. Hoop dat de dooi goed door zet en dat ze morgen weer gewoon kan fietsen.
     
    popje4, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Jakkes Snietje en wederhelft - sterkte met alle gedoe!

    Tine suc6 met alle boodschappen!!

    Hier man onderweg naar oudste - schone dochter om 12 uur een gesprek - ze mag ivm medicatie niet autorijden - wilde gaan lopen - is een half uur!! Nou nee dus - mijn man brengt haar en past op de 2 jongetjes - school niet open, dus......
    Helaas moet zoon werken en kan hij niet even weg om zelf zijn vrouw weg te brengen ( te weinig personeel nu aan het werk door van alles en nog wat)

    Ach ja - gelukkig regent het hier al een tijdje - geen code rood meer maar geel.
     
    popje4, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Gisteren een een fantastische Valentijnsdag gehad samen met mijn lieve Hexia:inlove::inlove: ze was totaal overdonderd door de verassing die ik voor haar had. We hebben er een hele leuke dag van gemaakt zo met ons tweetjes.
    Gezellig voor de open haard gezeten en heerlijk gezoend en .........
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    De dooi zet goed door, het regent als een dolle.... Bij de testplek heb ik een uur in die regen gestaan, ze gingen nog laten open dan aangegeven-.- Kortom, ik ben als een verzopen konijn naar huis gefietst en nu snel alle natte zooi uitgedaan. Binnen 48 uur krijg ik de uitslag.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Afwachten dan maar Snietje, en ja het weer is nu best wel vies.xD
    Maar las volgend weekend, dan hebben we zomaar lente.

    Dat is lief van jullie Stien.:)
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat is wachten dan Snietje zal duimen voor de goede uitslag :).
    Hier een beetje aan het rommelen geweest op de zolder moest nog
    wat afgewerkt worden.
    Eten doen we vandaag aardappels , spinazie , gehaktbal en een eitje.
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien, gesprek goed verlopen ? Weer lief van jullie !
    Jakkie Thea, met gladheid moet je niet in tunnels gaan, dat is vaak vragen om problemen (valgevaar)
    Dank je Jannie :inlove:
    Yep, nu is het afwachten, zeker nu (letterlijk wachten) omdat ze dicht zijn geweest duurt het langer dan het gemiddelde.
    Ik lees weer lekker, smakelijk Venus, lekker !! Hier hebben we voor mij gekookte krabbenpoten en mijn wederhelft chili con carne

    Vandaag mogen toch de Hooligans los, anders gaat het bange er nooit af, ze bedelen om aandacht, dus ik doe het toch maar. Als ik het wel heb, kan ik ze ook aansteken door hun eten en drinken te geven... Kortom: op hoop van zegen en zeker, op gevoel.

    Suuske, lente :inlove::inlove::inlove: Ik hoop zo snel mogelijk xD Heerlijk, weer afstanden kunnen fietsen en zo :inlove::inlove::inlove: Ik ga ervoor !!
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Hier hadden we boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst.
    Heb vanmiddag eens een gedeelte van de myst, stallen erop gezet..En jippie 2 maal de slaapmuis nu in bezit.xD
     
    stien56, popje4, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Whouw Suuske, kaai gefeliciteerd, ik heb heel wat (gekochte en gewonnen) stallen erop gehad, maar die wilde er niet bijkomen. Als je er van 1 afwil, ik hou me aanbevolen;) Lekker !!! Smakelijk !!!

    Hier net picknic voor het eerst geleverd, eerlijk : veel beter als Appie, ze hebben echt allemaal een cursus gehad en zijn zeer beleefd en corona proof. Er is echt goed over nagedacht ! Ik ben helemaal voor 8)xD Ik hou ervan ! Dit is echt een blijvertjexD

    edit
    Hooligans zijn los geweest, was weer even wennen, maar na een kwartiertje zaten ze weer in mijn nek, mijn jasje, op mijn hoofd..... en toen kregen ze extra lekkers (een heul groot gekookt bot en een klein beetje notenrijst) TJA..... je had het moeten zien, niet ervan af te slaan, kusjes komen geven, komen brengen (ja alles kan in de was wat ik aan heb) Maar zo lief :inlove::inlove::inlove: Mooi man !!:inlove:

    Het leven is mooi:inlove:xD8)

    Bijna tijd om krabbenpoten te fileren xDxD:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 15 Februari 2021
    stien56, popje4, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Prachtig Snietje de hooligans.xD
    Picnic bezorgt hier nog niet, wel jammer hoor van kennissen waar ze wel bezorgen dat die ook zo tevreden zijn.

    Hier zojuist even de ramen buitenom gelapt, waren best wel vies van de sneeuw van vorige week.:wuerg:
     
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte allemaal pppffff lees nu pas wat een gedoetje allemaal ...beterschap en zo.....
    hier ook flinke dooi kan het gras weer zien...hihihi....nu wachten op een levering van nieuwe pc van onze jongste....die kan er vast niet van slapen tja hij zit in de nachtdienst dus zou eigenlijk tot een uurtje of vier moeten slapen maar ik denk dat hij vroeger op is.....
    fijne dag allemaal......
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Vanmorgen laatste stukje van zolder maar afgemaakt en gelijk helemaal
    maar uitgesopt en zo want daar komen we niet zoveel meer :wuerg:.
    o_Ok nog bij dochter geweest want rioolman zou komen voor de afvoer
    van de kachel die was verstopt maar ook weer verholpen nu 8).

    Gaat lekker met de Hooligans Snietje :).
    Mooi nieuwe computer ja dan kan je weleens wat korter van slapen dan
    hoor Popje.
    Carnaval nu ook maar mee gestopt 102 mandjes vol gevangen dus weer
    lekker wat binnengehaald :D.
    Eten: stoofperen met aardappelbolletjes en gepaneerde snchitzel :).
     
    popje4, snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  17. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Hier ook klaar met de events, zie nog niets nieuws verschijnen.?
    Goed bezig Venus lees ik.
    Hier wordt de maaltijd cottage/shepard pie, ben benieuwd hoe het smaakt.
    Sam is weer helemaal tevree de sneeuw is weg, en ze kan haar padje weer in de tuin maken.xD
     
    popje4, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik zie weer lekkers voorbij komen, kaai gezellie !! :inlove: Smakelijk !!Wij hebben vanaaf Kip met aardappelen uit de oven met doperwtjes :inlove::inlove:
    Popje, natuurlijk slaap je niet als je een nieuw speledingetje binnen krijgt xD
    Suuske, is je pie goed gelukt ??
    Wel apart, ik hoor van iedereen dat ze de uitslag binnen 2 uur en maximaal binnen 24 uur hebben... behalve ik dus -.- Ik heb vandaag diverse collega's gesproken (de laatste nieuwtjes en heerlijke onzin meegekregen) die allemaal bezorgd waren en wilde weten of ik de uitslag al had.... Nope, ik heb hem nog niet.... Misschien morgen....Blijf ik nog steeds maar braaf binnen...
     
    Laatste bewerkt: 16 Februari 2021
    stien56, popje4, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Dat is wel lang wachten Sniet :wuerg:.
    Heb gister toch wat teveel gedaan met de pols want die was
    vannacht wel lastig >:(.
    Dus vandaag maar weer rustig aan.
     
    stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    Gezellig Suuske, goed gelukt en ietsje te droog, tis zelden dat het ineens perfect is, maar altijd gezellig als het lekker is met een kleine aanpassing voor de volgende keer.
    Rustig aan Venus, nooit forceren ! pak maar en snipperdag en de hele dag met je pols boven je hart gaan zitten ;)
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.