-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Goedemorgen, bedankt snietje :) De nieuwe dingen die te ruil zijn gekko, pijnboomden en witte populier. Hier ben ik al snel met de mandjes vangen gestopt toen de wolkenrij binnen was en de quest er van af. Ben wel nog door gegaan met het bordspel na de wolk maar daar sla ik de triviantvragen nu over want dat kost alleen maar tijd en vind de kistjes veel leuker. De extra items al leuk kunnen ruilen dus ga nog ff door. Van mij mag de sneeuw/ijs wel van de weg, dan kan dochter tenminste weer op de fiets naar school.
     
    leni1955, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, joepie het gaat (hopelijk heul snel) dooien :inlove:xD
    Graag gedaan Thea xD Oh, dank je die heb ik alledrie dus zodoende kon ik niets vinden wat ik niet had 8) Was ik toch niet helemaal dement xD

    Ik ga de mandjes maar volmaken, heb ik hopelijk weer een rij erbij 8) En niet te vergeten : zoeken in de ballon naar leuke dingen xD

    Oh ja, weet iemand wat je met die ijsmeer stukjes kan ?? 30 ep is niet veel maar mensen vragen ze wel, ik snap em dus niet o_O
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2021
    leni1955, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    2 bonuscodes: VALENTINE21 en BEMYVALENTINE

    Die ijsstukjes vormen samen een veldje en je kreeg deze uit kistjes van de kerstman en spelers missen dus stukjes.
     
    snietje1, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Bedankt thea voor de bonuscodes.xD
     
    snietje1, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Hexia

    Hexia Teller

    Na een heerlijke dag waarop Rick, Lien en Gijs vrij had gegeven vanwege Valentijnsdag. En zij een fantastisch had gekookt, nuja de Chinees dan, want ze had een rijsttafel laten bezorgen.:oops:
    Volgde een warme avond en korte nacht bij het haardvuur. Ze had in de vroege morgen wel wat lawaai van ze dacht vrachtwagens gehoord, maar dat was waarschijnlijk de melkwagen had zij gedacht. Het bleek iets heel anders te zijn. maar dat wist zij toen nog niet.

    Vanmorgen werd zij wakker gekust door Rick en ze zag een heerlijk romantisch ontbijt voor 2.:inlove: Verrassing had Rick geroepen. Terwijl ze zo het ontbijtje en andere zaken met het nuttige prettig maakte:music:, gaf Rick haar een kaartje. Lees beval hij op zachte toon. Ze las ;

    Lieve lieve lieve lieve lieve lieve Hexia....
    hmmzz ....hmmm...prive ... hmmmzz...warm aankleden en blinddoek...
    blinddoek??o_O ...Euh ....hmmzzz... prive... hmmmzz ...
    Je Rick.:inlove:
    Verbaast had ze Rick aangekeken, die met een grote glimlach haar aankeek. Nou kleed je aan zou ik zeggen Hexia en durf te stap te nemen. Zij kleedde zich snel warm aan schoot in haar winterklompen en Rick stond daar al met de blinddoek. Vertrouwen Meisje, vertrouwen...was alles wat hij zei.

    Zo liepen ze langzaam naar buiten en voor haar gevoel heel lang over het gladde erf. Bella en Wonder vrolijk en blij om hun heen springend. Ineens stopte Rick en zij botste tegen hem aan. Lachend ving hij haar op. Zo we zijn der zei tie. Ze hoorde een deur opengaan en ze liepen ergens naar binnen. 0ok hoorde zij allerlei geluiden die ze niet zo goed thuis kon brengen. Oh nu hoorde ze
    het goed. Hel leek vogelgeluidjes. Maar nee ergens vandaan klonk de melodie en liedje : Minnie Riperton - Lovin' You. :inlove:

    Zij nog steeds geblinddoekt, stond daar maar en wist niet wat nu te doen. Ze hoorde wat dingen verschoven worden, gekraak en sleutels in slotjes draaien leek het wel. Ben je er klaar voor Hexia ? vroeg Rick nu achter haar staande zachtjes.
    Ja doe maar zei ze wat zenuwachtig en geen idee hebbende wat er nu toch te gebeuren stond. Rick deed voorzichtig de blinddoek af en zij knipperde met haar ogen om weer wat aan het licht te wennen. Draai je maar om Hexia en geniet. Fijne Valentijnsdag :inlove:

    Ze draaide zich om, en wat ze toen zag: Ze bevonden zich dus in de achterste voorraad schuur, Het was een grote schuur, een schuur voor grote voorraden dus. Maar ze zag geen voorraden:eek: Ze zag, ze zag, Overal en rond om hun heen bossen tulpen in elke kleur die er was. De bossen tulpen stonden en lagen gedrapeerd over stallen die alle kleuren van de regenboog leken te hebben. In een hartvorm was dit alles neergezet, aan elke bos tulpen hing een lief kaartje, op elke stal stond haar naam. Zij stond daar maar verlegen en overdonderd te kijken.:oops:
    Dat Romantische Valentijnsgedoetje was nooit iets voor haar geweest. Ze had er altijd wat haar schouders over opgehaald. Stom gedoe had ze altijd maar gevonden. -.- Rick kuchte eens, hij leek wat geschrokken verlegen te zijn. Keek haar aan en zei ook niks. Ze keek die grote boer eens aan, terwijl er toch verdorie langzaam een paar tranen over haar wangen druppelde:wuerg: Rick zei ze zachtjes, Rick dank je wel voor dit alles. Dank je wel voor dit moois. Rick nam haar in zijn armen. Van harte gegund Hexia zei hij. Geniet ervan.
    Van dit en van ons.:inlove:
     
    venus261256, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je voor de bonus, altijd lekker xD:inlove:

    Euh, maar die geven toch niet veel EP of zo ??? 4x30 EP is nog steeds maar 120 EP o_O
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Maar sommige vinden het leuk om het als een geheel voor sier neer te zetten. Stond ook op mijn foto bij de wedstrijd van de kerstfoto laatst.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Hier 3 graden boven 0, nu maar doorzetten de dooi.
    Eten vandaag krieltjes met sla en stoofvlees.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh, zo, dank je Thea !

    Smakelijk Suuske, lekker !!
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben zo druk bezig geweest met ruilen en cadeau doen :D,
    dat ik hier zowat zou vergeten.
    Maar heb al lekker geruild en cadeau gedaan en een hoop stoffige sieritems
    weten om te ruilen voor mooie neonstallen.
    Dus ben wel weer heel erg :D:D.
    Hier eten vanavond toevallig ook stoofvlees maar met aardappels en wortels met doppertjes.
    En natuurlijk voor mij een heerlijke jus erbij :p.
    Hoop dat iedereen een mooie dag heeft gehad :music:.
     
    -matthias1952-, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Venus, smakelijk !!

    Ik weet nog niet wat we gaan eten, mijn wederhelft is door zijn rug gegaan en kan niet meer zitten/staan/lopen. Daar ben ik tot nu toe druk mee. Is echt kaai zielig, hij ligt nu (met heul vaal moeite en pijn) in bed.

    Edit: om de feestvreugde te verhogen ben ik gruwelijk verkouden geworden en mag (lees moet) morgen eerst mezelf eerst laten testen :wuerg:-.-
    Fijn zo'n weekend :eek:
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2021
    popje4, janniekwak, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Wat vervelend voor jullie beide sterkte ermee
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Het zit jullie niet mee Snietje, voor beiden beterschap en sterkte.
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank Oma en Rick, tja, het ergste is dat we de therapeute niet kunnen bellen voor mijn wederhelft, ik moet eerst de uitslag hebben :cry: mompeldemompel..... tis echt mompeldemompel in 5voud:wuerg::wuerg::eek:
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ach snietje en wederhelft. erg sneu voor jullie. zo goed opletten en dan toch .. misschien???
    mijn oudste dochter is ook positief getest. heeft het van haar bazen. mevrouw en meneer waren ziek en toch kwamen ze werken. wel "op afstand en met mondmasker" en zogezegd, "niets wat aangeraakt was doorgegeven". maar 2 dagen later waren ze positief. na contact met de HA-sen was het niet nodig om te testen, het risico was niet reëel. maar toch testte ze positief. nu zit ze in afzondering, samen met haar man, dochter en zoon + vriendin van de zoon. we zullen het maar afwachten zeker? ik ben wel heel blij dat het nu al meer dan 3 weken geleden is dat we elkaar "gezien" hebben.
    wel zal ik boodschappen voor hen doen. in doos voor de deur afgeven. laat maar komen dat lijstje, die lijst. ik ben gewoon om voor 2 personen te winkelen. maar nu, nog 5 erbij? dat wordt lastig. maar we komen er wel doorheen. duimen maar dat het niet te ernstig wordt.
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dank je Tine, boodschappen hebben we on line besteld en dat komen ze morgen brengen. Toevallig staan we al een hele tijd op de lijst om te kunnen bestellen en deze week hebben we een mail gekregen dat ze een plekkie hadden voor ons. Een geluk bij een ongeluk noemen we het dan maar. Ik ga er eigenlijk vanuit (hoop van harte) dat het een simpele verkoudheid is. Ondertussen heeft de GGD gebeld dat ivm code rood de teststraat morgenvroeg niet open is, ik heb nu een afspraak om 12.09..... rare tijd vind ik het.... ik ga het weer (voor de derde keer) meemaken, maar nu bij de GGD. Dan heb ik volgens mij wel alle bedrijven gehad die de test afnemen-.-
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    en dan toch maar in afzondering blijven? wachten op de testen en wachten op de resultaten.
    bij ons mag niets. geen enkel contact. niet naar de bakker of slager.
    gewoon afwachten.... daarom, morgen een lijstje en boodschappen voor 5 personen (extra).
    ik heb een hekel aan boodschappen. en toch zal ik het doen voor hen. (als moeder moet het dan maar hé.)
     
    popje4, stien56, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier is het simpel Tine, alles is al betaald, ze zetten het voor de deur (aanbellen) en op afstand wensen ze je een goedenavond.
     
    popje4, stien56, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Wordt wel een hele ziekenboeg hier :wuerg: , voor al waar het voor geldt veel beterschap
    en sterkte xD.
    Zeker die rug is niet erg best hoop dat de therapeut er vlug bij mag komen -.-:(.
    Heb van de bezorgers begrepen dat het heel erg spekglad is , dus wie naar buiten
    gaat pas goed op.
     
    popje4, stien56, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Het is zeker glad, de weg is een ijsbaan hier bij mij voor het huis.
    Snietje wat een pech allemaal, sterkte ermee.
     
    popje4, venus261256, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.