-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier vandaag de wegen beter begaanbaar.....enkel hebben ze de voetpaden ook met een schuiver gedaan waardoor het nu plat gedrukt ligt en spek glad is geworden...hoe bedenken ze het...heb van die schoenen voor de wandel die echt een heule dikke zool met veel ribbels en zo en zelfs daarmee gleed ik nog steeds weg.....tja wel prachtig buiten nu zo met de zon....heerlijk....
    en ja die boodschappen.....snap het aan de ene kant wel hoor maar....die mannen hebben een vrachtwagen....dus...wij moeten dan toch ook gewoon de weg op....en dat voor werk zeg maar...als er iets gebeurt was dan had mijn werk vast de schade niet betaald denk ik zo...maar goed je moet wel wat he....soms...denk ik wel....eeuuhhh zal jet maar niet neerzetten hier....hihihi
    fijne dag verder allemaal en venus mooie banner hoor....

2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier ook rondom het huis alles sneeuwvrij, dadelijk ff kijken of Sam verder het pad op gaat.;)

Eten vandaag dacht ik zomaar eens een cottage pie te maken, iemand er ervaring mee?

stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Allemaal heul lekker, cottage pie (shepherd's pie) en zuurkool, mjam mjam Wat doe je er allemaal in Suuske ? Je kan er namelijk in doen wat je toevallig in huis hebt, altijd lekker ! Wat wil je er van weten Suuske ?

Hier zijn de fietspaden en binnenwegen nog 1 grote ellende. De straten hebben ze in het midden de sneeuw weggeschoven, maar als fietser moet je goed opletten dat de auto's niet over je heen rijden. De doorgaande autowegen zijn hier helemaal schoon -.-
    Morgen maar weer met gevaar voor valpartijen weer proberen om op mijn werk te komen. Nu lekker met mijn rug tegen de verwarming bijkomen :inlove:

Oh ja, wij eten vanaaf snert (uit de vriezer):inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 9 Februari 2021
    stien56, venus261256, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

Goedemorgen.
    Snietje ik heb in overleg toch maar lasagne gemaakt met een gehaktsaus, maar de pie komt vast nog.
    Heb nu meer tijd om te koken en dingen te proberen.
    Wilde het doen met gehakt en groente.

Net even een rondje gereden, tis best nog glad in het dorp hier.:)

5. popje4

goede morgen allemaal...
    hier sneeuwt het hahahaha wel heel zachtjes hoor maar toch....
    dacht ik gisteren de wolkenrij te kunnen vullen hihhi nou ja zeg had niet gezien (bril nodig) dat je die drie sierdingen daar voor nodig had....dus kom er nu 1 te kort pppfff vind grijze wolkjes niet zo leuk.....
    de vogels hier doen hun best om alles op te eten tis druk op de aanvliegroute straks maar weer eens alles bijvullen.....
    fijne dag vandaag allemaal en voorzichtig hoor voor wie naar buiten gaat....geen val partijen en zo...

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Stuur mij even een berichtje in het spel met welke je mist, heb ze dubbel gekocht. Als het goed is kunnen we vrijdag weer ruilen en dan komt hij je kant op.

snietje1, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

oooooo:inlove: das super lief dank je alvast.....ik mis verborgen biggetje wel beetje dom van mij maar had t echt niet gezien....wel eff zeggen wat je er voor wilt hebben dan kijk ik hier wat ik voor je heb .....;)

8. suuske1960

En weer begonnen aan een nieuw event, kijken maar weer hoe ver we komen.
    Gezellig met de praalwagen heen en weer flitsen.xD

snietje1, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

jip die vind ik ook altijd leuk....totdat je er scheel van gaat kijken hahahahahxD

10. suuske1960

xDEcht wel popje.

Eten van vandaag is lekker makkelijk, balletje gehakt met dop/wortel en piepers.;)
    Morgen weer wat meer werk aan het eten maken.

snietje1, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag.
    Beetje druk gehad met werk problemen maar is wel gelukt allemaal :wuerg::D.
    Event ook maar weer opgestart maar doe hier iets minder me best op ;).
    Carnaval event ga ik harder mee aan de slag die vind ik veel leuker :music:.

Eten hier is ook makkelijk een lekkere russich ei salade met een tartaartje :D.

snietje1, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

vanavond gepocheerde vis met champignonsaus en verse frietjes (gebakken in zonnebloemolie)
    fijne avond iedereen.

stien56, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer veel lekkers xD:inlove:

Ik ben nog druk bezig, grote kooi schoon, boodschappen gedaan, dadelijk nog 2 broden snijden en invriezen, dan zijn de Hooligans aan de beurt, kijken of ze na die schone kooi nog zin hebben.... ik denk het wel 8)xD

Edit, ze hadden er niet heul veel zin in, totdat het lekkers tevoorschijn kwam (pasta met een kruimeltje kaas) Het was binnen no time weg (met knuffels, kusjes en veel aandacht) :inlove::inlove::inlove: Nu liggen ze out xD Tja even in een nieuwe kooi gezeten( om de grote kooi schoon kunnen maken) en daarna er nog uit, dat is wel heul spannend allemaal.

Wij eten strakkies kip met knoflookaardappelen uit de oven en een bak salade met vanalles erdoor:inlove:

Mijn wederhelft wilde vandaag proberen om naar de slager te komen, maar dat ging 'em niet worden, tis hier 1 grote ijsbaan. Dus heb ik vanuit mijn werk maar de slager onveilig gemaakt. Morgen hopelijk wat minder ijsbanen-.- Ik denk het niet met deze temperaturen :wuerg:

Thea, wat lief weer van je ! Vrijdag ruilen ?? kaaaaaaaaaaaaaaaaaai gezellie had ik nog niet gezien. Eens kijken wat ik ga zoeken8):)

Laatste bewerkt: 10 Februari 2021
    venus261256, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

Goedemorgen.

Hier maar een plekje voor de kliko gezocht aan een doorgaande weg?o_O
    Best wel lastig om met een zware kliko door de sneeuw te gaan.
    De zon doet al zijn best om de boel wat op te warmen, na een temp. van -7.7 alhier.

Vanmiddag start het andere event op de plantage, we kunnen dus de komende dagen weer zoet en braaf bezig zijn op de farm.xD

snietje1, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen

Suuske carnaval event begint al om 10 uur hoor :):music:.
    Had ik maandag ook al last van met de kliko de weg oversteken :wuerg:
    was gewoon een kwartier bezig >:(.

snietje1, leni1955, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

jip suus carnaval.....jeeee....die vond ik altijd erg leuk we gaan het zien dit jaar....:)
    wat is het koud he....lang geleden dat we zulke lage temp. hadden nog eff en we kunnen hier op de vijvers schaatsen.....
    zo nu eerst maar eens koffie en dan ga ik aan t brood bakken .....
    oooo dank je venus dat had ik nog niet gezien dat van 10 uur haaahhaahhaah heule lange gewassen daar hihihi tja:(
    fijne dag allemaal en voorzichtig hoor....

snietje1, venus261256, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

Terug ging het een stuk vlotter, het was de restafvalbak en die is altijd zo megazwaar.
    Jammer voor de buren hij was hier lekker op tijd, normaal is ie er rond de middag dus een groot gedeelte stond er nog niet.

Uhhhh begint het al om 10.00 uur:cry:Had er juist een lang gewas op staan.

18. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik dacht dus ook dat het pas vanmiddag begon, gelukkig lees ik dit hier. En mazzel dat ik te vroeg gisteren lang gewas er op had gezet dus kan straks mooi starten op tijd.

19. venus261256

Had ik toch eens een keer goed gelezen.
    Mijn ixoria is net klaar dus komt mooi uit.

snietje1, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Hexia

Hexia Teller

10 uur al farmavallen.:wuerg: Dat was voor haar midden in de nacht. En ze had er al een paar korte nachtjes op zitten.:music:

Eerst was daar het vertrek en terug gaan uit Canada naar het dorp. Naar haar Rick. Mama Hofje en haar zusje vonden het vreselijk snapte het wel. Daar in het dorp was haar grote liefde en het vele werk. Niet dat zij zo hard werkte.:oops:
    In Canada was het heerlijk geweest, de rust, de vrijheid, de ruimte. Mama Hofje had besloten daar te blijven en dat snapte zij dan wel weer heel goed.Na al die jaren hard werken en de drukte van het dorpshuis. Ging zij met pensioen en bleef in Canada. De Roze-Hof had ze onder het beheer van haar Hexia gegeven. Wellicht kon zij nog iets schenken aan deze of gene, of ooit een dagje met de roze konijntjes spelen.
    Boer Venus zou zich wel redden had Mama Hofje gezegd. Het was een hele lieve boer en er zou vast wel een boerin zijn die hem gelukkiger kon maken, dan dat zij Hofje had gekund.

Bij haar thuiskomst liet Lien van blijdschap en verbazing de potten en de pannen over de vloer kletteren. Nah had zij gezegt. Welkom thuis echt he. Oh oh had Lien geroepen en gelachen. 0h Hexia je bent er weer. En nu voorgoed?? Euh daar had ze geen goed antwoord op kunnen geven.:oops: Ze had Rick ontzettend gemist. Hij had haar elke dag een brief of een kaart geschreven, verzegeld met dikke zoenen. Dat maakte haar zo, ja zo ...dat ze terug naar hem wilde. Nu konden ze samen romantisch farmaval vieren en de dag van de liefde natuurlijk. Daarna zou ze wel zien. Dag voor dag, stap voor stap.

Rick was aan het werk in 1 van zijn grote schuren toen ze daar voorzichtig binnen stapte. Ze had een poosje naar hem staan kijken. Ja hij was mooi en groot en sterk. Een echte Boer.:inlove: Nooit gedacht dat zij dan toch een Boer getrouwd had. En wat voor 1. Ineens draaide Rick zich om, Hexia riep hij luid. Liet al zijn gereedschap uit zijn handen vallen en stapte met grote stappen langzaam op haar af. Hexia zei hij nog eens bijna fluisterend. En kuste haar. euh euh de rest is prive enzo-.-
    0ok Rick vroeg haar; Blijf je nu ? Ze moest hem wel vertellen dat ze het niet wist. 0ok om de eenvoudige reden dat niets in het leven en zeker in het boerenleven niets zeker was. Het hier en nu was het enige wat telde en daar zou zij op haar manier op haar tijd en op haar kunnen van genieten.8)

snietje1, venus261256, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.