-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jannie, ik binnen blijven.... euh, tja alles moet toch doorgaan en als mijn wederhelft geen boodschappen kan doen, zal ik het toch moeten, er zal toch gegeten moeten worden ;)

Popje, je hoeft geen sorry te zeggen, als jij het mooi vind, vind je dat gewoon mooi, geniet ervan ! Ik kom de rest van de dag niet meer buiten. Ik hoop wel dat het morgen ver weg is, ik zal voor de voorzichtigheid extra vroeg opstaan. Het zou zomaar kunnen dat ik 5km moet lopen ipv fietsen -.-
    Dank je Tine, jij ook een fijne dag :p

leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ben nu wel uitgespeelt buiten ga lekker bij de kachel zitten en zie dan
    morgen wel hoe het er voor staat/ligt :wuerg:.
    Suuske had je maar op tijd moeten wegduikeno_O.
    Sniet pas maar op met je rug dus niet teveel met Tom en Jerry
    spelen vandaag:music:o_O.
    Hier ligt nog genoeg in de vriezer en hadden vrijdag al lekker wat meegenomen
    dus hoef even geen boodschappen te doen :D.
    Jannie hier hangt ook genoeg voer voor de vogels ;) hoor.

leni1955, stien56 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier sneeuwt het nog steeds wel heul zacht...prachtig plaatje zo buiten wandelen was heerlijk hond wel last van ijsklontjes tussen de pootjes dus regelmatig eff stoppen om dat er weer uit te halen...morgen ook maar vroeger opstaan,,,pppfff hahaha ben er al zo goed in...maar ja moet wel half uurtje rijden dus....zal nu wel wat langer over doen...ach ja cliënten liggen wel lekker in bed dus als het iets later word tja dat is dan zo....

leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Tjee Snietje maar ff rustig aan doen vandaag.
    Jammer Venus, dat je alweer bij de verwarming zit.
    Ik had nog wat ballen klaarliggen.xD
    Maar die bewaar ik wel ff , worden ze alleen maar steviger van.:music:
    Had gister wat nieuwe mezenbollen en pindakaas voor de vogels mee besteld,
    op het hoogtepunt waren er wel 30 vogels er mee bezig.xDZo leuk.

Hier ook ff genoeg in de kast en de vriezer voor een paar dagen, en dinsdag komt de grote gele weer langs met boodschappen.;)

Laatste bewerkt: 7 Februari 2021
    leni1955, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

Ben alweer buiten dochter komt even helpen :D8) ,
    Dus kom maar op hoor ik durf wel.

leni1955, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje - heerlijk weer die hooligans!
    De rest is duidelijk minder.

Leni - lastig he niets zeggen over de kleinkinderen - soms.....

Hier donderdag en vrijdag vast veel boodschappen in huis gehaald - zelfs een uitje - naar een andere supermarkt:wuerg:xD

Gisteren een grote pan snert gemaakt (manlief) - staat nu heel langzaam op te warmen.

Wat code rood betreft - dit keer had men het zowaar bij het rechte eind - wat een chips weer!
    Jongste zoon hier met onze grote (4 wiel aangedreven en wat hoger) auto naar zijn werk (zorg - gezinshuis) gegaan - ik hoop dat hij zo verstandig is daar te blijven nog een nachtje en zijn collega vrij te geven (of te ruilen)
    We gaan het zien - hij is behoorlijk eigenwijs, dus.......:wuerg:

venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

sterkte in NL met de sneeuw en de vrieskou. ik hoop dat iedereen veilig thuis geraakt en morgen veilig op het werk
    vanavond eten we gekookte aardappel met gehaktbal en sperziebonen (uit vriezer maar gekweekt door schoonzoon)

stien56, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

stien hoop dat hij verstandig is....hihih wel beter dan om er te blijven toch....maar ja kids he....
    we gaan het zien morgen....voor iedereen kalm aan morgen als je naar t werk moet....voorzichtig en zo.....
    fijne avond allemaal

stien56, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Ik zie weer lekkers voorbij komen, daaaaaaaank :inlove:Zó gezellie !
    Ik hoop dat alle kinderen weer heel thuis komen, vanaaf of 2 diensten verder !
    Vogels eten, heerlijk om te zien, echt om van te genieten, hier is het steeds minder met de vogels, we hebben een paar koolmeesjes en pimpelmeesjes, veel meer niet mee hier, tja ik ga het niet over duiven of meeuwen hebben....
    We hebben hier een grote pan groentesoep gemaakt voor onze Buum en mijn (alleenstaande) collega. Dat hebben ze heel graag :) Onze Buum heeft zijn 10 bakken al mee, de ander 2 neem ik woensdag mee naar het werk.
    Voor vanaaf hebben we andijviestamppot met hachee, daar vinden we het ook echt weer voor en daar hadden we zin in xD:inlove:
    Voor onze nieuwste (ratjes) hooligans hebben we vanaaf (van de soep) 2 mooie, niet al te grote, botten en notenrijst, voor onze kleinste (muisjes) hebben we notenrijst 8) Tis maar goed dat ze niet verwend zijn 8)xD:inlove:

Ikzelf was al weken aan het wachten tot de winkels weer open gingen, mijn smeerseltjes en zo raakte op:( Nu mag je alleen maar bestellen en afhalen in een tijdsblok... Tja, ik moet werken hé.....gaat em ook niet worden. Mijn wederhelft (euh was een beetje boos op me) heeft een account aangemaakt en heeft de halve winkel leeggekocht (in mijn beleving) :eek:o_O (vind ik veels te duur :oops:) met vanalles gratis erbij... dat krijg ik in de winkel nooit o_O 0ok apart.....

Dadelijk de ratjes maar gezellie loslaten in de afzetting :inlove::inlove::inlove:

Edit:
    Iemand nog een lopend botje voorbij zien komen ? Om precies te zijn 2x ??? xDxD Verder vinden ze notenrijst zó lekker dat ze ineens als een peloton luisteren... Niet springen is een knip met de vingers en het gebeurd niet meer...o_O Ik heb wel heul veel knuffels gehad :inlove:xD Kortom, het gaat steeds beter met het africhten en het aanhankelijke. Als er "grote voeten"(mijn wederhelft) in de afzetting komen, zijn ze in de kooi (met schrik) vandaag mochten de grote voeten langs komen, niets aan de hand (euh voet) :inlove:8)

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik vind sneeuw ook geweldig, deze sneeuw was helaas weinig mee te doen en plakte echt niet.
    Vanmorgen even naar zoon gelopen en de hond vond het ook geweldig, heerlijk los meegelopen behalve op de weg en maar rennen, springen en snuffelen, geweldig.:inlove:

Sniet kijk je goed uit morgenochtend want het is op de weg wel drama denk ik en anderen die de weg op moeten ook natuurlijk.
    Ik loop wel met het hondje naar het park ipv met de auto verder te gaan, als het niet hoeft ga ik geen autorijden.

De zon komt na morgen heb ik begrepen maar het blijft wel berekoud.-.-

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goed bezig Leni, zeker met je lies, niet in de baggerglijbaan gaan als het niet nodig is !
    Ik denk dat ik morgen braaf loop met mijn fiets naast me, het blijft hier mompeldemompel sneeuwen, moest dat niet in de veluwe vallen ipv hier ? o_O

Ik heb hier 2 ratten die op de raarste plaatsen in de kooi aan het slapen zijn. ook in de meest onhandige houdingen.... ze hebben beide een botje onder hun lijfje xDxD

En nog steeds geen slaapmuis -.-

popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedemorgen.
    Snietje s6 of ben je al op pad?

snietje1, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo eerst ff 2.5 uur aan het sneeuw ruimen geweest:( leuk he sneeuw. Maar dat krijg je als je op een boerderij woont ook in rl.
    Het nadeel hiervan is dat het een oude boerderij is met dakpannen en als het net als gisteren hard waait en stuifsneeuw ik ook binnen een laag sneeuw heb kan ik ook daar nog aan het sneeuw ruimen.
    Pieter Post kwam weer een berichtje van Hexia:inlove::inlove: brengen. Het ging goed met de dames en hadden veel plezier.
    o_Ok waren ze veel van de omgeving aan het bekijken die prachtig was ze wisten niet wanneer ze weer terug zouden komen:cry:
    Mis Hexia:inlove::inlove: wel hoor.

Laatste bewerkt: 8 Februari 2021
    venus261256, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Goedemiddag
    ben hier maar gestopt met sneeuw ruimen heb je de eerste meters gedaan
    wil je even bakkie doen kom je terug ligt het weer vol.
    Ben er nu even klaar mee :wuerg:>:(.
    Ga maar eens in de vriezer duiken om te kijken wat er nog aan eten is :music:.

snietje1, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemiddag.
    Hier wordt het boerenkoolstampot vandaag, met een lekkere rookworst erin.
    Hier net een padje voor Sam ruimgemaakt, die vindt de sneeuw superspannend.xD
    Al vindt ze sneeuw op haar vachtje maar niets.

venus261256, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Brrrr - weer de hele dag die stuif sneeuw - koud kun je je op kleden maar op dit..............

Snietje, ik hoop dat je heel heen en terug bent gekomen vandaag!!

Zoon is gisteren toch gaan rijden - wel langzaam en voorzichtig - gelukkig heel thuis gekomen.

17. popje4

ppffff ja ja sneeuw he;) hoorde vanochtend op de radio dat iemand zei.....geniet er maar van over vijf maand is het weer 40gr warm hahhaahah.....tj ais wel een beetje zo toch..xD
    heb een uurtje over gedaan om op het werk te komen er was nergens nog gestrooid of geruimd.... dus half uur langer over gedaan gelukkig een auto die op een hummer lijkt:)......daarna werden de boodschappen op het werk niet bezorg pppff ja hoe zo niet dan....de auto's konden er niet uit zo was de verklaring euhhhhh er zijn toch echt mensen die naar hun werk gaan en zo....hahahah....dus nog maar eens gereden om dat spul op te halen en ja voor negen cliënten best veel kratjes en zakjes en zo...maar ook dat is weer goed gekomen....nu weer eff vrij dus...
    fijne avond allemaal en sniet geweldig die ratjes en muisjes....xD

18. snietje1

Rick, 2,5 uur sneeuwruimen is niet grappig, dat is heul hard werken en over een tijd heb je weer hetzelfde probleem. Ik heb medelijden met je.
    Venus, nog iets gevonden in de vriezer ?
    Lekker Suuske, smakelijk !! Misschien een jasje iets voor Sam ?
    Stien, ja die stuifsneeuw is echt niet grappig, gelukkig is je zoon heel thuis gekomen !
    Popje, klopt, dat was zondag al aangegeven : geen bezorgingen zoals boodschappen, pakketjes, eten en niet te vergeten : geen krant.

Ik ben vanmorgen met de fiets aan de hand gaan lopen en de stukken waar iets of wat gefietst kon worden heb ik geprobeerd te fietsen. Jammer genoeg wordt er voor fietsers geen sneeuw geruimd (wel voor auto's) Daar ben ik niet blij mee en dat is eigenlijk veel gevaarlijker dan voor auto's. Blikschade is niet zo erg als er iemand zijn nek breek door te vallen, toch ? Jammer genoeg werkt het zo niet. Om thuis te komen heb ik hetzelfde gedaan, kortom ik ben nu 2x een uur onderweg in die bagger met ijslaag om te werken omdat het niet geruimd wordt. Tis jammer -.-

Hier is het zo tijd voor de ratjes verder af te richten en zo xD:inlove::inlove: Mooi man !
    Oh ja, eten vanaaf : zeebaars met sperzieboontjes en aardappelkroketten uit de oven 8)xD

popje4, venus261256, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemorgen.
    Snietje s6 vandaag, hoop dat de fietsstroken/paden vandaag beter begaanbaar zijn.

We hebben gister Sam's probleem zo goed als opgelost.
    Het is een binnenpoes, maar poepen doet ze alleen buiten en niet op de bako_O.
    De tuin bij ons is er ook meer dan groot genoeg voor.

Nu hebben we een kattebak maar gevuld met potgrond, en voila en kwam een mooie uitxD..Was er bijna jaloers op.

Laatste bewerkt: 9 Februari 2021
    snietje1, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemiddag,
    Leni , Had nog snert in de vriezer dus die hebben we maar genomen.
    En klopt gister geen krant maar vandaag wel Vandaar dat ik ook beetje
    laat ben want moet wel constant bereikbaar zijn. Maar gelukkig is alles
    goed verlopen.
    Nou Suuske ik niet hoor heb toch liever wat anders.
    Heb wel ook al tuinpad en oprit garage helemaal schoongemaakt
    wat een werk is dat , maar ben wel goed verzorgd met koffie en
    broodjes tussendoor.

Nu mag ik dan wel vanavond koken dus doen we maar zuurkool stampot
    met worst en lekkere uien jus.

stien56, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.