-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

xD Goed bezig vrouw!

Alweer een nieuw dier...:( Alleen te verkrijgen via mysterieuze stallen à 15 tg.
    Kijk ....je hoeft niets te kopen en je hoeft helemaal niet alle dieren te hebben, maar het is behoorlijk menselijk om de zaak compleet te willen hebben geloof ik.
    Ik heb al veel dingen niet, dus de kiwi zal ik zeker niet missen, máár, er zijn drie dingen die me ergeren:music:

Ten eerste heb ik het gevoel, dat er steeds meer en vaker 'dingen' in het spel komen die tg kosten.
    Ten tweede worden die nieuwe 'dingen' in questen gevraagd....om ze nóg begeerlijker te maken

Ten derde ......Dat zou allemaal nog in orde zijn, als er eens een RUILEVENT kwam in plaats van wéér een geldverslindend mini event zodat er voor iedereen de mogelijkheid is om aan nieuwe 'dingen' te komen! :mad:

Zo :music:

Laatste bewerkt: 22 Januari 2015
    -moeders-, harm-jan70, janniekwak en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag, euh ik ga eens kijken naar een nieuwe knipperlicht quest (of zoiets)..... Ik ben even zoeken....

harm-jan70, janniekwak, suuske1960 en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. nabejara

nabejara Forum-generaal

niet doen Sniet; je wordt er zooooooooooooooo intens verdrietig vanxD

harm-jan70, suuske1960, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. tootje

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gewoon via de krant, gaat prima!;)

harm-jan70, suuske1960, -Tits- en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Kijk daar ben ik het helemaal mee eens , heb het ook al eens geroepen..
    Maarrrrr....even wat vertellen..

o_Oit zo,n 2 jaar geleden ..kwam de uil als stal ..en ik kreeg hem maar niet met die m-stallen
    De ruilballon was er toen ook nog niet ...
    Heb toen uit pure wanhoop mijn XXL Luiaardstal aangeboden in ruil voor die uilstal..
    Kort daarna kreeg natuurlijk wel die uilstal uit die m-stal...
    en nu de laatste keren dacht ik oh nee he alweer een uilstal...
    en wat zonde van mijn XXL luiaardstal toentertijd...:oops:
    Wat ik bedoel te zeggen, ja wat bedoel ik eigenlijk ..duhh...xD
    UIteindelijk krijg je de zooi wel weer compleet ,het ken ff duren ...dat wel..
    En ik heb nu inderdaad ook zoiets ..jaaa daaag ik blijf niet aan de gang..
    Der is elke maand wel weer een nieuwe stal of boom..en dan ook een nieuwe quest:wuerg:
    ehm ik vind het wel goed en ik vind het wel best ...dan maar niet en krijg de (woord wat ik absoluut niet mag schrijven)
    Vroegah kon ik het allemaal redelijk bijhouden , maar nu mis ik al zoveel ..nah jammer dan ..
    Zoiets bedoel ik geloof ik :oops:
    En waarom blijft die ruilevent zolang weg ...waarom waarom...

Ik gaat aan de koffie hier met de feestcommissie...

Alvast ...Slaap Lekker met mooie dromen :inlove:

harm-jan70, suuske1960, -Tits- en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Moet ik ineens foto's maken in de moleno_O Dat kan toch niet de bedoeling zijn ????

Om het toch op dezelfde lijn te houden met het likbeleid: ik heb er de banner van Ron weer ingezet, hij blijft echt zó leuk :)

8. tootje

Een likkende muis! xD

harm-jan70, suuske1960, -Tits- en 10 anderen vinden dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tootje en Hofdame - ik ben het helemaal met jullie eens!!
    Het lijkt echt op een TG inhaalslag bij BP en ....... het maakt voor mij het spelletje er niet leuker op :(
    Zeker nu die bios het al een paar weken niet meer doet:cry:

Ik merk dat ik de neiging heb langere gewassen te zaaien en minder in te loggen - eigenlijk...... log ik meer in om het forum dan om het spel:wuerg:

harm-jan70, suuske1960, -Tits- en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Hier doet de bios het ook al heel lang niet meer.... dat wordt weinig stallen kopen... en duimen, en heksen..... de klok tikt alxD

Wel een hele mooie pan Djamie !!!! Ik heb ook veel pannen die de oven in kunnen, echt handig !

11. HofvanDromen

Snietje.................Allememachies.........was jij het dan toch-.-
    Moet zeggen dat ik dat dan wel minder eng en een soort van geruststelling zou vinden:wuerg::oops:

12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Stien...

Helemaal mee eens!!! Zo doe k t al n hele tijd. Zet smoorgens
    meteen lang gewas. Af en toe kijk k ns...vooral hierxD
    Wat de TG betreft...Toen k 5 jaar terug begon was k blij met n
    event. Nu mag je elk weekend 'kopen' k Koop alleen de molen en
    mijn mannen :inlove: Zij zwoegen voor mij en k kan écht niet zonder
    die kerels.
    Maar met die molen is t net zo:eek: Die moet je wel kopen...Soms
    zijn er qesten waar je de molen voor nodig hebt. ...BP wilt geld....>:( geld

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Omaatje, ik snap echt wel dat het spel niet kan draaien zonder echt geld, maar de laatste maanden.....
    Nieuwe stallen zonder welke je questen niet kunt afmaken, fokken, fokdieren (= TG voor voer) inleveren.................. tja............:wuerg:

Zonder de knechten wil en kan ik niet spelen, maar ja.........

Nog maar eens over nadenken, maar ik zal hier ook veel minder komen vermoed ik.

14. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ik heb alleen knechten, voor de rest niks, koop ook nooit een mandje, en ben dat zeker niet van plan
    als ik het niet red, met een beetje gezonde inzet, dan is dat voor mij de limiet
    dan zou voor mij de lol er af zijn,een hobby mag best wel geld kosten.....maar niet ten koste van

harm-jan70, stien56, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Tot nu toe is me ieder event prima zonder molenabbo gelukt.
    Ik herinner me ook de komst van de magische wandeling nog. Het is een kwestie van niet alles gelijk af willen hebben. De prijzen van die bijzondere dieren zakken echt wel weer. En moet je nagaan welke winsten je momenteel kunt maken op de bijzondere dieren die al langer dan een jaar in het spel zitten. Kijk naar de voordelen en geniet er van.

stien56, suuske1960, -Tits- en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Stien, en omaatje misschien ook wel
    duhh las jullie en moest toch nog ff wat zeggen...

Kijk ik ben natuurlijk kampioen weggaan en weer terugkomen...maar dat komt ook door prive zaken en die boerderij waar ik soms helemaal geen zin meer in had...
    Nu zonder knechten ...tja tis ff een knop omzetten ..en de event die ik kan en wil spelen daar heb ik nog coupons voor..
    eigenlijk lukt het goed..tis meer werk en valt soms best ook tegen, maar het geeft mij zoveel vrijheid..
    Met knechten vond ik lange gewassen enz..zo zonde van mijn knechten ..ze lopen ook s,nachts door als je er niks aan hebt..
    Plus straks over 2 maandjes ga ik weer hopelijk heel veel naar die onderduikadres...en maar lopen die knechtentijd als ik er niet ben
    Ik dacht ook altijd dat ik het niet kon zonder knechten...vanwege die meniere..
    Maar het lukt..en ik ben der blij mee..ik speel nu op een andere voor mij veel vrijere manier..
    Wat niet wil zeggen dat ik nooit meer knechten zal kopen..misschien volgende winter weer , als ik dan nog speel...
    wie zal het zeggen ..ik kan altijd nog een konijnenboerderij gaan doen...ehmm eigenlijk kan ik doen wat ik wil :wuerg:xD
    maar nu ben ik er echt van door voor vandaag...:inlove:

harm-jan70, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. omaatje75

Coco,
    Maaruhhh, k heb nog wel plezier in t spel :inlove: Maar mijn eerste verleiding was
    na n jr spelen, de knechten..Toen suiker enz. Daarna de molen....
    En daarna... ben k ermee gestopt om te blijven kopen. Alleen de molen
    vind k wel handig. Veel Supermest...
    De aatste tijd koop k ook alleen M stallen /stekjes via de bios..Op=Op xD

harm-jan70, miepje40, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Gelukkig wel, het was Stien die zei dat ze vermoedelijk wel minder komt.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zonder knechten wilt spelen.
    Omgerekend weet ik niet hoeveel de molen scheelt tov een keertje supervoer kopen.
    Ben dat dus prompt gaan uitzoeken. Een molen abonnement kost 75 TG per 30 dagen. Dat is 150 TG per 60 dagen.
    Als je 60 dagen x 24 uur de molen supervoer laat maken zonder abonnement heb je 160 supervoer.
    Met een supervoer aanbieding heb je 175 supervoer voor 125 TG.
    Voor het supervoer is het dus zeker niet handig om het abonnement te kopen.

miepje40, stien56, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

hier wordt ook steeds minder gekocht, knechten wel omdat ik heel veel pijn in mijn handen heb en bomen en stallen meestal 5 en niet meer, benodigdheden voor de ambachten zelden en sm ook bijna nooit, sv vaak nog wel.

Gewoon een spelletje spelen en er soms geld aan uitgeven is voor mij nog leuk. Niet omdat het moet.;)

En die quests in de coop komen wel een keer.

harm-jan70, miepje40, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. omaatje75

Coco, de tijd is dan voor de helft! :inlove:
    En je moet ook veel voer voor alle beessies maken.
    k Moet nu ff nadenken :wuerg:

harm-jan70, leni1955, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.